A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal

2010. december 04. szombat 13:37, gampetibor


A külső aerodinamikai fejlesztések kifejezetten agresszívra sikerültek, szinte kívánja, hogy nézd meg közelebbről. Az első lökös, a küszöbök és a hátsó lökös is vadonatúj, valamint a később beépített funkcionális hátsó diffúzor. Megkapta az összes LCI / Life Cycle Impulse / frissítést, beleértve az új „ open eyed ” / nyitott szemmel / fényszórókat is.

A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal

képek megtekintése

Plusz végrehajtottak egy csomó további változtatást, mint például a szolid fényes-fekete tükrök, sötétített ablakok, vagy a vese alakú rácsok az elején amik mind azt kiabálják: SPORTAUTÓ!

Miután a volán mögé ülünk rögtön megakad a szemünk az egyedi belső kialakításon beleértve a 335iS logo-t ami az autónk sportosságára utal. De a gyönyör mégis akkor indul útjára igazán, amikor megnyomjuk a motorindító gombot és átadjuk magunkat annak a hangélménynek ami a kipufogócsövekből szabadul ki. Teljesen lenyűgöző a motor hangja.

Újra és újra állunk mellette, mint egy bámészkodó turista és az a véleményük: a hangja alapján jó! Ne felejtsük el ezt az autót ugyanaz a cég készítette több nagyteljesítményű autó közt mint az M3 –ast.

Ahogy az autó elindul az olyan mint egy rakétakilövés, meglepő a gyorsulása. 320 lóerő nem hazudik. A New Jersey Motorsport Park pályáján van egy különleges jobb –bal kanyarkombináció ami előnyben részesíti a semleges irányíthatóságú autókat és bünteti azokat amelyek erősen alulkormányozottak. A 335iS egy álom volt ezen a szakaszon, könnyen és következetesen fordult. Sok szempontból a 335iS vezetve, jobb vezetőnek érzi magát az ember mint amilyen valójában – mert megvalósítja minden utasításunkat minden dráma és ellenállás nélkül. Kigyorsítva a kanyarkombinációból a 335iS nagyon lággyá, simává válik a kezünkben. Nagy gázadásra az autó elkezd forogni – de nem egy 1970-es Porsche 911 módjára – inkább nagyon progresszíven, követhető vonal mentén amit simán kézben lehet tartani minden gond nélkül. Lehetetlen eleget dicsérni a vezethetőségét – legyen elég annyi, hogy kitűnő, még a versenypályán való közlekedésre is alkalmas minden külön beállítás nélkül. Csak alá kell írni a vásárlási papírokat, beleugrani és máris élvezhetjük a legközelebbi versenypályán.

A fékek nagyon erősek és kopásmentesek, több kemény kör után is úgy érezni olyanok mint az első körben voltak. A motor hirtelen és folyamatos hatalmas erőt biztosít egészen 7000 –es fordulatszámig. A teljesen aluminiumból készült motor dupla ikerturbóval szerelt és 0.2 másodperc alatt reagál a gázadásra tehát azt mondhatjuk, hogy nincs turbókésés vagyis van de észrevehetetlen. A hivatalos adatok alapján a kéziváltós 0.1 másodpercel gyorsul rosszabbul mint a DTC / Dual Clutch Transmission / azaz kettős tengelykapcsólós sebességváltóval szerelt de mégis érdemes kézi váltóval rendelni a nagyobb vezetési élmény érdekében.

A 6 sebességes kézi váltó nagyon pontos és gyors. A kuplung határozott és pozitív tökéletesen alkalmas kemény vezetési stílushoz, de nem túl merev az egyszerű utcai használathoz.

Ennek a teljesítmény orientált autónak a megbízhatóságára odafigyelve a hűtő és az olajhűtő elé is került egy - egy légbeömlő és az N54-es motort nagyobb teljesítményű elektromos ventillátorral is ellátták. Ebből látszik, hogy sok más gyártóval ellentétben a BMW minden beömlő nyílást okkal tervezett nem csak a dizájn miatt.

Amikor egyszerű közutakon vezetjük a 335iS komfortos és nyugodt semmi esetre sem fékezhetetlen versenyautó. A mérnökök kiválóan megtalálták az egyensúlyt a pályán tapasztalt érzékenység és a közúton tapasztalt kényelem között. A dallamos kipufogóhang sosem hagy alább, de ha provokálják tiszta erejéből tud üvölteni.


A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Eladó a legritkább M3-ak egyike
Eladó a legritkább M3-ak egyike

A BMW történetében kiemelkedő szerepet foglal el az E30-as kódú hármas sorozat. A típus máig igen népszerűnek számít a használtpiacon, de egyre ritkábban bukkannak fel gyári állapotú M3-asok a hirdetőoldalakon. Ez volt az első olyan hármas széria, amelyből a bajorok már M-es modelleket is készítettek. Az alapkivitel mellett készült több olyan változat is, amelyet csak kisebb szériában gyártottak. tovább »


Visszahívások a BMW-nél!
Visszahívások a BMW-nél!

Fékproblémák miatt a BMW világszerte több mint 350.000 autót hív vissza. Az akció az 5-ös, 6-os és 7-es sorozat V8-as és V12-es motorral szerelt modelljeit, illetőleg közel 1000 db Rolls-Royce-t érinthet. Az esetlegesen előforduló hiba nem balesetveszélyes! tovább »


Nem aprózzák el a nagy bejelentést a bajorok
Nem aprózzák el a nagy bejelentést a bajorok

Nem tudok várni. Ez a rövid, de lényegretörő szöveg látható a BMW Welt oldalára vetítve, fölötte pedig a visszaszámlálás, ami már kevesebb mint 1 napot mutat. Egyébként az új iránynak nemes egyszerűséggel a "Projekt i" nevet adták, és regisztráltak is neki egy domain-t, ahol jelenleg a visszaszámláló animációnál többet nem láthatunk :) http://www.project-i.com tovább »


BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez
BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak. tovább »