Elõzetes információk a BMW új 6-os sorozatáról
2009. február 26. csütörtök 21:12, Robinson
A BMW 6-os szériájának második generációja a 2010-es év végén érkezik. A német gyártó erõteljesen álcázott modelljérõl néhány kémfotón kívül még nem sokat tudhatunk, ám a számítógépes grafikák alapján igazán kívánatosnak ígérkezik az újdonság.
Alig egy éve került csak bemutatásra a bajor cég nagy kupéjának és kabriójának, a 6-os BMW-nek a frissítése, máris napvilágra kerültek a következõ generációról készült számítógépes grafikák. A 2010-es év végén bemutatkozó GranTourismót már javában tesztelik Németország utjain, az ügyes álcázások miatt azonban nem sok részlet derült ki eddig az autó külsejét illetõen.
A korábbi kémfotókból arra következtethetünk, hogy a Chris Bangle tervezte, jelenleg is futó autóhoz képest a karosszéria kialakítása hosszabb lesz, ráadásul konzervatívabb köntösbe csomagolják a technikát. A legutóbb készített számítógépes illusztrációk szerint a 2007-ben bemutatott CS koncepció formavilága köszön vissza az autó orr-részén. A fotókon jól látható, hogy a karosszéria elsõ és hátsó túlnyúlásai rövidebbek lesznek, de a tengelytáv várhatóan jócskán növekszik. A sportosabb sziluett érdekében az autó hasát a mérnökök közelebb helyezték a földhöz és a tetõvonalát is alacsonyabbra szabták. A német gyártónak fontos az eladások számának megõrzése, ezért nem akarják egy újabb vitatható formavilággal piacra engedni a hatost, mely éppen ezért konzervatívabb köntöst kap. A híresztelések szerint a kabrió változat vászontetejét lecserélik a tervezõk egy nyitható keménytetõre, pontosan úgy, mint a Detroiti Autószalonon bemutatkozott Z4-esen. A pletykák szerint a modell 2 változatban rendelhetõ majd meg, állítólag lesz egy sportosabb és egy luxusra hangolt kivitel. Az autó belsejét is átszabják a mérnökök, bõségesebb lesz a választható extrák listája, jobb minõségû anyagokat használnak majd és az új, nyolcsebességes automataváltót a kormányról is kapcsolgathatjuk majd, ha élvezetes hegyi utakra tévedünk.
A motorválaszték terén különösebb szenzációra nem kell számítanunk, hiszen leginkább a meglévõ erõforrásokat veszik le a polcról a németek, de a paletta csúcsát képezõ M6-os állítólag egy duplaturbós V10-es egységgel és DKG-váltóval érkezhet majd.
forrás: a5.hu
Komment írása
Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.
Legfrissebb