Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


Lezli46 Elküldve: 2019-11-13 12:00 elektromos ablakemelõ_


YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.


KÖSZÖNÖM VÁLASZOD!!!

A jobb hátsó nem muükõdő ablakra ma kiépitettem , egyelöre csak probának , egy mezei polaritásforditó relévariácot., karfáról és konzolról is múködik korrektül., persze csak " hagyományos" sima ablakmüködtetés formájában.., ugy tünik Inpa - Ncs- expert nem megkerülhető.., sajnoe csak horror áras árajánlatot kaptam a tényleges hiba diagban történő eldöntésére.., ,a GM5 hibás hardweresen--- vagy nem kompatibilisen kódólt a GM5..., témakörben,...,
Azért előrelépés hogy egy hibás becsipődés érzékelő , csak a " tipp" funkciót blokkolja., és hagyományos üzemmódban nem akadályozza meg az ablakmüködtetést. Ezt igy jól értelmeztem ugye???

Baráti üdvözlettel és köszönettel.


horror ár? mondjuk relatív.
igen úgy gondolom, csak a "tipp" funkciót blokkolja, de biztosra nem mondom. mert a GM el tudja dönteni, hogy táv felhúzás van, vagy helyi gombos.


talán igazad van.., 10E.t egy sima diagért reálisnak gondolok, 40.000Ft-ot egy GM5 "kodolásért" első pillanatra kissé tulzónak láttam.,de belenézve egy NCS-s szerkesztös kódólási procedurába .,már akár véleményt is változtathatok.,látom hogy , nem egy "akti-nem aktiv" beikszelős történet....,
Sajnos Abszolult elvesztettem a fonalat:Rákerestem. ,angol-námetben kb erre többhelyen : "coding optionen on Bmw E46 GM5"..,olyasmit hogy 2 vagy 4 ablakmüködtetés kiválasztás nem látok többszöri nekifutásra sem.., vagy csak bénázok??? Pl tipp-komfortfunkciók programozásából min féltucatot látok stb-stb..,Vagy egy VIN kódolásról van itt szó inkább??
A küzdlem jelenleg ara megy ki ,Eldöntendő hogy a GM5 miatt nincs hátsóablakmüködés vagy valami hálozati probléma miatt!! Mert ha hitelesn rossz vagy nem belevaló a GM5modul akkor a bontós szónélkül add másikat!!!
bocsi hogy zavarlak de total confused all....
üdv L.

pax983 Elküldve: 2019-11-06 10:52 Autómata váltó hibakód

smokie írta:
Spudoar írta:
KGR írta:
Chris0208 írta: sziasztok, tudtok megbízható, autómata váltó szervízt vagy szerelőt Budapesten?
Köszönöm,


Én Gödöllőn tudok egy olyat akit sok helyen ajánlottak. Én váltóolaj cserén voltam nála és nem volt semmi problémám, viszont ahogy másoktól olvastam fórumokon, nem lehúzós fajta és ért hozzá. Karaba Zoltán


Hali!
MEg tudnád adni Karaba számát?


Hali, nekem ZF 8HP váltóm van. Ha neked is, akkor nem bíznám jó szívvel egyszerű váltószerelőre a dolgot. A diagnosztizáláshoz elengedhetetlen egy megbízható, naprakész állapotú gyári szoftver. Sőt, a hiba javítása után ismételten fel kell tanitani (adaptálni) a javított váltót a motorvezérlőhöz, ami szintén csak gyári szoftverrel lehetséges. A másik, hogy a szerelés után szükséges lehet a "lifetime" olaj cseréjére is, ami nem egyszerű történet. Nem lehet csak egyszerűen leengedni a régit, és betölteni az újat. Erre spéci technológiája van a ZF-nek. Rengeteg kárt tud okozni egy szakszerűtlenül végrehejtott olajcsere!!! Röviden: nem kísérletezgetnék bármilyen szerelővel pusztán azért, mert már látott ilyet szétszerelve.
Az enyém is rendetlenkedett elég sokat úgy 200-220e km környékén. Dobálta a legkülönfélébb hibakódokat, és a vezérlés többször szervíz-üzemmódba tette a váltót. Több váltószerelőt is megkerestem a főváros környékén, de komoly diagnosztikát nem tudtak csinálni, csak tippelgettek.
Sok-sok hibakód olvasás és hibakód elemzés után a szerelőmmel úgy ítéltük meg, hogy a hiba oka a váltó mechatronik elektromos problémája lehet (jelszakadások a CAN bus és a váltó között, különféle kommunikációs hibák, stb..
Nekem a nagytarcsai hivatalos ZF váltószervíz csinálta meg végül (gyártói garanciával!!!) és viszonylag normális áron. Azóta kb. 50 e Km-t mentem vele, és semmi gond, olyan mint az új.
Ha érdekelnek a részletek, akkor írj rám, és segítek.
Ja, és végül: semmi érdekeltségem nincs a nagytarcsai céggel, egyszerű BMW-user vagyok, akit fél évig szívatott a váltó :DDD



Kedves Smokie!
Ugyanezek a jelenségek vannak az én 740-semmel is, meg tudnád adni a nagytarcsai ZF váltószervíz elérhetőségét, esetleg a szerelő nevét? (30/9646632; vagy horanyi@vivamail.hu címre)
köszönettel




peti9577 Elküldve: 2019-10-10 22:06 Olajzabálás

drbecker írta: Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.




Helyileg hol? :)

YELLOW Elküldve: 2019-10-06 15:45 Motorgenerál!

muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.


Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?


ez az üzemanyag szivattyúban van benne. azt hiszem külön nem javítható, csak komplett csere.
pont írtam egy másik helyre, hogy nekem 3 nap alatt nem engedte el a nyomást a pumpa.
még annyit tudsz csinálni, hogy megnézed a tank meddig van amikor ezt csinálja, és akkor addig nem hagyod kiürülni. pl ha negyed alatt csinálja, akkor a felett legyen mindig az üzemanyagszint. ezt is érdemes kipróbálni, hogy pl fél tankkal, vagy teli tankkal, 2-3 nap állás után egy gyújtásra és indításra csinálja-e. ha igen, akkor az a pumpa haldoklik.

muszka93 Elküldve: 2019-10-06 11:19 Motorgenerál!

YELLOW írta:
muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.


Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?

drbecker Elküldve: 2019-10-05 15:57 Olajzabálás

Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.

Bandizenta Elküldve: 2019-09-16 07:00 N46 és N42 motorok

Hello mindenkinek.

Van egy kis problémám,mégpedig az,hogy ha melegen újraindítok darabosan jár a motor.Minél többször indítom újra annál roszabb,ilyenkor világít a check engine és az EML.
Viszont ha visszahül akkor minden oké.Ha valaki tud segíteni megköszönném,mivel a környékbeli szakik még nem igen tudtak segíteni.
A motor N46.

Üdv!

turiati Elküldve: 2019-08-05 00:30 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
turiati írta:
YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.


most nézem neked FL előtti, azt hiszem azok nem villognak. viszont, hogy gyújtás kimaradást ír be, az gyanús. trafó lesz ez szerintem. amelyik hengerhez beírja a gyújtás problémát, ott kellene trafót cserélni. de ha volt minden gyertya cserélve, lehet nem árt a többi trafót is kidobni. de ez csak javaslat.


Mindenkeppen viszem szerelohoz, csak elotte kicsit okosodni akartam, hogy ne nezzen hulyenek. Koszonom szepen a segitsegedet!:)

YELLOW Elküldve: 2019-08-04 18:58 Mi lehet a baj?_

turiati írta:
YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.


most nézem neked FL előtti, azt hiszem azok nem villognak. viszont, hogy gyújtás kimaradást ír be, az gyanús. trafó lesz ez szerintem. amelyik hengerhez beírja a gyújtás problémát, ott kellene trafót cserélni. de ha volt minden gyertya cserélve, lehet nem árt a többi trafót is kidobni. de ez csak javaslat.

turiati Elküldve: 2019-08-04 14:12 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.