Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2019-08-04 08:21 Mi lehet a baj?_

turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.

turiati Elküldve: 2019-08-04 02:13 Mi lehet a baj?_

Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?

John Elküldve: 2019-07-25 21:59 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
NoreasoN666 írta: EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs :) )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?


Egy csatlakozóban, ami nincs mozgatva, mitől kopik ki a kontakt pont? Max ha oxidálódik, akkor. De ha szorosan feszül, akkor a konkrétan az érintkezési pontoknál nem oxidálódik. Vagy inkább a vezeték probléma lesz. Vagy a csatlakozó forrasztási pontja a dobozban a NYÁK-on.

Szia.légtömeg posztomra is tudsz megoldást, Köszi :)

YELLOW Elküldve: 2019-07-25 21:53 EWS+Kulcs...

NoreasoN666 írta: EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs :) )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?


Egy csatlakozóban, ami nincs mozgatva, mitől kopik ki a kontakt pont? Max ha oxidálódik, akkor. De ha szorosan feszül, akkor a konkrétan az érintkezési pontoknál nem oxidálódik. Vagy inkább a vezeték probléma lesz. Vagy a csatlakozó forrasztási pontja a dobozban a NYÁK-on.

NoreasoN666 Elküldve: 2019-07-25 21:20 EWS+Kulcs...

EWS para


Sziasztok!
A videón látható problémám van nekem is.( Nem én készítettem, és nem az én autóm csak a hiba azonos kivéve, hogy nekem DSC probléma nincs :) )

Röviden amit a videó alá kommenteltem ide is beírom:

Nekem egy 2002-es E39 520i-m van, ugyanezt csinálja, volt hibakód olvasás törlés stb.. többször is . Egy hétig működött azután megint megviccelt.
Újra lett az ews forrasztva majd 5-6 indítás és 10 perc múlva megint semmi. Később aki visszarakta picit hajlított a csatlakozón az ews-en (ews 3 van benne, 3 nagyobb csatlakozó meg sok kicsi) a nagyobbakon hajlított. utána megint 1 hétig ment, de már nem lett visszacsavarozva a helyére, hanem könnyen hozzáférhetően az OBD csatlakozó mellett kézközelben lett rakva. Egy hétig jó volt, majd megint nem indul... na de ott az ews balkéznél megkocogtattam megmozgattam a csatlakozót és hopp indul. Következő lépés, újra nem indult kontakt spray, majd megint nem indul megmozgat csatlakozót indul. Jelenleg ott tartok, hogy a három csatlakozót kicsit erősebben de azért még lehessen összedugni jobban meghajlítottam, a két szélsőt egy irányba a középsőt ellenkezőleg hogy jobban szoruljon. Az autó indul, de ez semmit nem jelent, kitudja meddig. Hetek mennek el semmi konkrét, de valószínű hogy amire az ews-t csatlakoztatom annak már tágak a bemenetei és lehet ez a gond, hiszen a csatlakozó megmozgatása után miért indult?


pot Elküldve: 2019-07-21 19:32 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy gázolajszűrőt akarok cserélni de nem tudom ,hogy ha kicserélem attól félek hogy nem indul be az autó mert levegőre szalad a rendszer . Mert a másik autómba levegőre szaladt és ahoz is egy külön szerszám kellet valami vákum punpa hogy beinduljon. Válaszokat előre is köszi


nekem úgy dereng légteleníti magát. többször add rá a gyújtást, de hosszabb időre legyen rajta, addig ne indíts.
de mást nem ott ahol az üzemanyag nyomást kell mérni, ott is le lehet légteleníteni gyújtáson, csak a szelepet kell megnyitni. csak úgy kinyomhat gázolajat is, szóval csak hideg motornál érdemes, utána lemosni ahova odafolyt.


Youtubon néztem róla videokat ott nem legtelenitik csak kicserélk a szűrőt és kész


de azért írtam, amit írtam. mert magát légteleníti. csak azt ne csináld, hogy kicseréled, majd gyújtás és indítasz. várni kell gyújtáson vagy többször ráadni. ezt tipp-ként írtam.


Köszönöm

YELLOW Elküldve: 2019-07-21 19:28 Mi lehet a baj?_

pot írta:
YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy gázolajszűrőt akarok cserélni de nem tudom ,hogy ha kicserélem attól félek hogy nem indul be az autó mert levegőre szalad a rendszer . Mert a másik autómba levegőre szaladt és ahoz is egy külön szerszám kellet valami vákum punpa hogy beinduljon. Válaszokat előre is köszi


nekem úgy dereng légteleníti magát. többször add rá a gyújtást, de hosszabb időre legyen rajta, addig ne indíts.
de mást nem ott ahol az üzemanyag nyomást kell mérni, ott is le lehet légteleníteni gyújtáson, csak a szelepet kell megnyitni. csak úgy kinyomhat gázolajat is, szóval csak hideg motornál érdemes, utána lemosni ahova odafolyt.


Youtubon néztem róla videokat ott nem legtelenitik csak kicserélk a szűrőt és kész


de azért írtam, amit írtam. mert magát légteleníti. csak azt ne csináld, hogy kicseréled, majd gyújtás és indítasz. várni kell gyújtáson vagy többször ráadni. ezt tipp-ként írtam.

pot Elküldve: 2019-07-21 19:24 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy gázolajszűrőt akarok cserélni de nem tudom ,hogy ha kicserélem attól félek hogy nem indul be az autó mert levegőre szalad a rendszer . Mert a másik autómba levegőre szaladt és ahoz is egy külön szerszám kellet valami vákum punpa hogy beinduljon. Válaszokat előre is köszi


nekem úgy dereng légteleníti magát. többször add rá a gyújtást, de hosszabb időre legyen rajta, addig ne indíts.
de mást nem ott ahol az üzemanyag nyomást kell mérni, ott is le lehet légteleníteni gyújtáson, csak a szelepet kell megnyitni. csak úgy kinyomhat gázolajat is, szóval csak hideg motornál érdemes, utána lemosni ahova odafolyt.


Youtubon néztem róla videokat ott nem legtelenitik csak kicserélk a szűrőt és kész

YELLOW Elküldve: 2019-07-21 19:14 Mi lehet a baj?_

pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy gázolajszűrőt akarok cserélni de nem tudom ,hogy ha kicserélem attól félek hogy nem indul be az autó mert levegőre szalad a rendszer . Mert a másik autómba levegőre szaladt és ahoz is egy külön szerszám kellet valami vákum punpa hogy beinduljon. Válaszokat előre is köszi


nekem úgy dereng légteleníti magát. többször add rá a gyújtást, de hosszabb időre legyen rajta, addig ne indíts.
de mást nem ott ahol az üzemanyag nyomást kell mérni, ott is le lehet légteleníteni gyújtáson, csak a szelepet kell megnyitni. csak úgy kinyomhat gázolajat is, szóval csak hideg motornál érdemes, utána lemosni ahova odafolyt.

YELLOW Elküldve: 2019-07-17 20:00 Autóvásárlás

YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.


Értem. Köszönöm.


én már túl sokszor írtam ezekről, nincs már kedvem ismételni. a sok év alatt belefáradtam.


nekem is ez a motor van benne, vagyis a hirdetésben lévő N46B18A nekem N42B18A, de lényegében ugyanaz a motor, csak az N46 EU4-es. én alapvetősen szeretem a motort. ha kell kellő erő van benne, meglepően jó, de ha óvatosba jár az ember, akkor jól fogyaszt. de előre félek, ha előjönne egy nagyobb baja. én 12,5 éve vettem 62ezer km-rel, most 122ezer van benne. így még bízom benne, hogy kitart egy darabig. motorral csak szokásos trafó hiba probléma volt 85ezernél, gyertya csere után 150km-rel. megadta az új gyertya a döfést. igaz cseréltem mind a négyet. magához a motorhoz amúgy nem kellett még nyúlni sőt más baja nem volt, egy hűtővízcsonk adta meg magát, de annyi. N46-ról több olyan hibát tudok, ami motorbontást igényelt. nem tudom miért. sajnos FL-es E46 esetén kompormisszumot kell kötni, hogy a motorok, mind dízel, mind benzines esetén már nem olyanok, mint a korábbiakban. jók, ha az ember újonnan tud ott hozzájutni.