Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


Pocses Elküldve: 2017-05-31 18:49 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

papamaci199 írta: Sziasztok! Légtömegmérő adaptációt hogy és mivel lehet törölni? Delphi ds150-el lehet? Előre is köszönöm!


Szevasz!
Nekem ilyen csájna ELM 327 van (tudom általános, gagyi stb...) viszont hibatörlésre tökéletes telóval kapcsolódig Bluetooth-on keresztül.
Nemrég nekem is valami hibát feldobott többször a vas, ez a kütyü fals levegőt jelzett a kód alapján utánaolvasva. Rálestem a légszűrő után, talán kettő éves a légmennyiség mérő, tavaly vettem egy vakum csövet mert el volt repedve az egyik vége. Megmozgattam a csatinál fogva finoman a légmennyiség mérőt és totál könnyen tudtam tengely irányban forgatni. Az egyik fém rögzítőfül szinte semmit nem szorított. Meghajtottam mindkettőt fogóval és egyből patentul tart, ugye a bilincsek azok szorosak voltak. Töröltem a hibát azóta nem jött elő a hiba. 8O

m87z Elküldve: 2017-05-02 22:02 Autóvásárlás

morfologus írta: Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik :)
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.




Hát ezzel az a helyzet amikor már te meghallod mint nem hozzáértő autószerelő addigra igazából már egy kicsit késő, mert már olyan gondok is elkezdődnek benne amik láncreakciót alakítanak ki és sok mindent magával sodornak. Sajnos tapasztalatból mondom. Ha netán megvan az autó alvázszáma akkor VIN decoderrel meg tudod nézni milyen motor van benne és mikor gyártották azt. De ha nem sok kilométer van benne és garantált is akkor ki lehet cserélni a vezérlést időben és olcsóbban is, az új alkatrészek hozzá már módosítottak. Szóval ez már a te döntésed, vagy veszel egy évvel fiatalabbat.

morfologus Elküldve: 2017-05-02 20:49 Autóvásárlás

Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik :)
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.


m87z Elküldve: 2017-05-02 19:23 Autóvásárlás

morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.

morfologus Elküldve: 2017-05-02 14:15 Autóvásárlás

Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 20:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. :D Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált :D


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz. :wink:


Sajnos ebben nem látok összefüggést, ha félig volt a tank, akkor is csinálta, ha negyedig, akkor is. Most 3/4-ig van, holnap délben megyek melózni, majd meglátom, hogy mit csinál. De most délután kb. 4 órát állt, indult, de már most hallottam, hogy megtorpant indításnál egy kicsit. :/
Viszont még azt akartam kérdezni, hogy ha többször adom rá a gyújtást, akkor mindig kéne hallani a szivattyút? Mert ma délután próbáltam sokszor ráadni a gyújtást, első kb 3-nál hallottam, utána nem. Aztán 1-2-vel utána megint hallottam. Mindig kéne zúgnia, vagy hogy működhet ez?


nem, egy idő után nincs hang.

Vik0417 Elküldve: 2017-04-14 19:40 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. :D Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált :D


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz. :wink:


Sajnos ebben nem látok összefüggést, ha félig volt a tank, akkor is csinálta, ha negyedig, akkor is. Most 3/4-ig van, holnap délben megyek melózni, majd meglátom, hogy mit csinál. De most délután kb. 4 órát állt, indult, de már most hallottam, hogy megtorpant indításnál egy kicsit. :/
Viszont még azt akartam kérdezni, hogy ha többször adom rá a gyújtást, akkor mindig kéne hallani a szivattyút? Mert ma délután próbáltam sokszor ráadni a gyújtást, első kb 3-nál hallottam, utána nem. Aztán 1-2-vel utána megint hallottam. Mindig kéne zúgnia, vagy hogy működhet ez?

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 19:15 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. :D Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált :D


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz. :wink:

Vik0417 Elküldve: 2017-04-14 17:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. :D Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált :D





YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.




YELLOW Elküldve: 2017-04-14 16:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.