Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


liga86 Elküldve: 2017-04-14 16:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 09:09 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.

Mike83 Elküldve: 2017-04-14 08:58 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


Szerintem:

https://www.youtube.com/watch?v=EmPM3vbuCU0

Vik0417 Elküldve: 2017-04-14 07:36 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.

echtelevy Elküldve: 2017-04-02 19:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
echtelevy írta: Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Mint többször elhangzott már, ne szenvedjetek. Oldjátok meg virtuális gép módszerrel és kész!


Köszönöm a tippet és a rávezetést, sikerült a virtuális gép módszerrel telepítenem az Inpát, nem is értem miért halogattam eddig. Talán tartottam ettől a virtuális dologtól. Inpából melyik a legújabb verzió? Nem sok időm volt kipróbálni, megismerni a programot, de így is lesz mit kiértékelnem. 8O A lambda szonda kiolvasását hol találom?

Tano Elküldve: 2017-04-02 12:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

echtelevy írta: Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Mint többször elhangzott már, ne szenvedjetek. Oldjátok meg virtuális gép módszerrel és kész!

echtelevy Elküldve: 2017-04-02 12:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.

Vik0417 Elküldve: 2017-03-28 23:44 Nem indul el

Sziasztok!

Lenne egy problémám a bömössel. e46 316i 1.8 :

Nehezen indul. Általában ha áll két napot (vagy néha egyet), akkor többszöri indításra röffen csak be, akkor is pár mp-ig csak 2 henger, aztán rövid dadogás után beáll az alapjárat. Ma délben másfél nap állás után második próbálkozásra indult, de nem volt túl jó hangja, utána 8 órás munkaidő után azt hiszem negyedjére indult be, szintén zajosan, dadogva. Mi lehet a gond? Először az akksira gondoltam, elég fos minőségű, de felraktam töltőre, fel is ugrott 6 amperig, szépen töltötte egy napig. Beraktam, a tünet ugyanez, szóval akksi kilőve. Esetleg elképzelhető, hogy nem kap elég üzemanyagot indításnál?

Én úgy látom, hogy eléggé ki van centizve az alapjárat is, melegen 600-nál többet nem forog, de jó indulattal is max 700-at mutat az óra. Melegindításnál sem röffen úgy igazán, csak úgy éppen minimalista módon adja elő, kb 1200-1300-ra ugrik a mutató, utána 1100, majd szépen beáll 6-7 százra. Nem lehetne kicsit többet adni neki, hogy ne éppen beinduljon, hanem magabiztosan durrantsa a motort?

Olvastam itt a fórumon, hogy valakinek AC pumpával volt gond, huzamosabb állás után vesztett a nyomásból, visszaengedte az üzemanyagot, ezért csak többszöri próbálkozásra indult. De 8 óra után? Máskor 2 nap után csinálta, utána másfél nap után elsőre indult, bár szokásos dadogással.. Szóval semmi logika, csak épp amilyen kedve van.

Ha bármilyen ötletetek van, légyszi írjátok meg, hülyébb nem leszek tőle. :)

Köszönöm.

(Szerk.: Hátha van köze hozzá... Egyszer volt egy check engine főtengely jeladó hibával. Töröltük, azóta nem jött elő.)

spepe Elküldve: 2017-03-21 08:25 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Krapulax6 írta:
petshopboy írta:
zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök :(

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro:((






Sziasztok.320d-m is csinalja ahogy spepe is irta keresztezodeshez vagy piros lampahoz erve.arra mar rajottem ha kinyomom a kuplungot akkor nincs a jelenseg.
Csak ha siman uresben gurulok .igazabol engem nem zavar,tobb mint egy eve vasaroltuk es egyszer le is allt annyira megzavarodott a fordulatszam.
De latom ,hogy nem igazan van megoldas ra...

Ez az enyem:
https://youtu.be/V8K_MnnaVOM



Sziasztok!

Elnézést hogy nem válaszoltam a korábbiakra de nem volt időm ezzel foglalkozni. A hiba továbbra is fennáll sajnos. Van amikor napokig nem jön elő, aztán van hogy folyamatosan ezt csinálja. Őszintén szólva meguntam a keresgélést. Amint legközelebb Budapest környékén járok bejelentkezek hozzájuk (http://injektor.hu/)aztán csináltatok egy komplett diagnosztikát. Elég jókat hallottam több helyről is. (nem a reklám helye, mivel nincs közöm nincs hozzájuk). Tudtommal nekik mindenhez van teljes műszerparkjuk úgyhogy egy próbát megér.

rezso Elküldve: 2017-03-20 23:17 Chip tuning

Hello, kösz az infokat.

A különbbségek:
- Olajhútő hiánya
- kipufogó vastagság
- gyári turbó más, unixos ugyanaz.

A tuning műhelyet hiába kérdezném mert abban érdekeltek, hogy tuningoljak. A honlapjuk szerint csak a turbó más.
Az olaj vajon mennyi idő alatt melegszik túl?


Tano írta:

Helló!
Itt a kék gombra kattintva, majd pipálva és újra kékre kattintva le tudod tölteni az N13 technikai leírását. Ebben szerepel mindkét verzió. Ahogy gyorsan átfutottam, az olajhűtésben tér el az erősebb verzió, de persze apróbb eltérések még lehetnek amit itt nem részleteznek.
Illetve érdemes még az ETK-ban összehasonlítani a 16i és a 18i verziók ábráit/cikkszámait (pl csapágyak stb.), abból is látszódhat különbség. Ha ezek stimmelnek, akkor szerintem egy plusz olajhűtő alkalmazásával elbírja a 16i is a nagyobb teljesítményt. De erről egy tuningos szakembert kérdezz meg inkább.