Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2016-05-19 13:27 Motor-váltó

hocila írta:
YELLOW írta:
hocila írta:
A szerelőhöz azóta is visszajárok egyéb ügyekkel, korrekt és érti a dolgát. A történtekből okulva azt javaslom minden kedves márkatársnak, hogy fontolja meg érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat. Ez nem a reklám helye, de ha valakinek kell a szerelő elérhetősége, privátban szívesen átadom.(Mondjuk nincs rászorulva, hogy kuncsaftokat toborozzak, mert folyamatosan tele van a műhely).


azért van az oldalon Szerviz értékelések menüpont, hogy az emberek megosszák a jó, vagy éppen rossz tapasztalataikat a márkatársakkal.

"érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat."

erre pedig azt mondom (kicsit tovább gondolva, simán valós megeshetőségek alapján), hogy lehet ott hagysz 10ezreket és a ki/le sem lesz cserélve, nem lesz elvégezve a munka. aztán megy a csodálkozás a motor generál miatt.

Antireklámot sem akartam, de ha valaki figyelmesen végigolvassa az általam leírtakat, láthatja, hogy a szervizértékelés menüpont alatt leginkább méltatott szakember volt az, akihez korábban jártam, majd a bajban nem segített. Ezzel szemben a megoldást nyújtó szerviz/szerelő nem is szerepel a listában, pedig Budapesti BMW specialista, kiterjedt ügyfélkörrel.
A második megjegyzéseddel egyetértek, annyival fűszerezve, hogy hiába vettem olyan példányt, aminek a BMW elektronikus rendszere szerint is végig követhető előélete volt, gyakori, 10-15 ezrenkénti olajcserékkel, 200 ezer után kellett neki a motorgenerál. Tehát szinte biztos, hogy nem az történt a márkaszervizben, mint amit ledokumentáltak.


tudom mire gondolsz, mármint a jelenségre. ismerős a szitu. a többség szavával ellentétben, úgyis Te lennél az, akinek biztos egyedüliként nem volt oké. ez amolyan 22-es csapdája. ha leírod a saját eseted, egyrészt neked esnek, jön a feljelentős szöveg, hogy hitelrontás meg stb. hiába van igazad. de kérdem én, hogy azok akik másban csak csalódtak és szerepelnek ezen az oldalon lévő "adatbázisban", akkor rájuk nézve a sok-sok negatív mondjuk tényleg valós kritika nem gáz, hogy szerepel?
ennyi erővel semmi értelme ennek a funkciónak (bár ezt már mondtam), ha csak mindenkiről nyáladzani lehet, mert ellenkező esetben még az lesz a rossz, aki mondjuk átélte, tapasztalta a negatív esetet. nyilván azért tapasztalható, hogy vannak, akik direkt lehúznak másokat, vagy túldícsérnek másokat, akár saját magukat álnéven.
az ember változik, vagy épp lehetett egy rossz napja. ha valaki pont akkor esik be, akkor nem tapasztalhatja a korábbi értékelési szint ellentétjét?
szóval értem mi a szitu, mit érzel.
de a pozitívat attól meg lehet írni!!! attól, hogy nem szerepel még a listában a Te szerelőd, akkor Te leszel az első, aki létrehoz neki egy felületet. csak neked kell megadni az adatokat, legalább a nevét, hol tevékenykedik, esetleg kiadható elérhetőségét.
szerintem őszintén kell megírni. pont ma reggel láttam egy FB csoportban, ahol annyira mondhatni "fizetett nyáladzás" ment valaki részéről, nyilván olcsóbban javítottak neki, hogy majdnem okádtam rajta. :D lehet más is jár oda, ahol most Te voltál, aztán hasonló vélemény esetén ő is kedvet kap megírni tapasztalatát. de lehet ő sem tudott valakinek segíteni, aztán rossz szájízzel írna róla később. huhh nem tudom érted-e mit akarok mondani ezzel.
hiába van valaki felsz.pkodva, ha egy idő utén egyre többen csalódnak benne, akkor az úgyis egy elvesztett kuncsaft. aztán többet soha nem viszi oda, mert számára negatív lett a dolog.

szóval, ha a negatív esetet nem akarod leírni, megértem, talán azt mondom jobb is, de a számodra pozitívat miért ne írhatnád meg? én bíztatlak, az másnak segítség.

YELLOW Elküldve: 2016-05-09 07:45 Klíma automatika hiba

Jackdaw írta: Sziasztok BMW szakértők !
Abban kérem a segítségeteket hogy tudna-e valaki okosat mondani a következő jelenségre:
Ha a 2 zónás klíma vezető felőli oldalán változtatom a hőmérséklet értéket, akkor a ventilátor felpörög ill. lelassul ahogy kell. Ellenben ha az anyósülés felől teszem ugyanezt akkor nem történik semmi.
Külföldi fórumokon is utánanéztem a dolognak, sokszor említik a fűtéscsapot mint lehetséges okot. Ki is szereltem és leteszteltem, direktben adtam rá (mindkét oldalra) feszültséget, működött rendesen. Csak egyszerű elektromágnesek, úgy láttam. Na most ezt valaminek vezérelni is kell, lehet az a gond. De lehet hogy más.

Várom válaszaitokat, ötleteket.
Jackdaw8)


én egyet tudok, ez a kétzónás klíma a legnagyobb humbuk, amit az autótörténelemben kitaláltak. nem is értettem E46-ból miért maradt ki. aztán később miért lett megint.
az egész utastér 1 légtér. attól, hogy mamára 2 fokkal melegebb levegő megy az csak egy dolog. no mind1. persze lehet rosszul gondolom.

sorry, nagyon nem tudok érdemben segíteni, konkrétan nem tudom, hogy működik a 2 zónás klíma, elképzelésem van, de lehet kíváncsiságból utána járok. de azt is el tudom képzelni, hogy ez így normális E36 esetében. nyilván egy venti motor van. ha vezető oldlaon szabályoz, akkor nem tud másképp az anyós ülésen. és nyilván a vezető elsőbbséget élvez. illetve úgy képzelném el, hogy ha vezető oldalon 20 fok van beállítva, anyósra 22, akkor anyós oldalra bevezet egy kis meleget a hűtővízból (ez ugye duplafűtáscsapot, vagy plusz szelepet jelent), vagy elektromos fűtéssel melegíti a levegőt.

lalada Elküldve: 2016-04-28 09:41 E90 vásárlás

Robika666 írta:
lalada írta:
Robika666 írta: Sziasztok! Én E90 325i-n gondolkodom. Kérdésem, hogy vásárláskor mik azok a hibák amikre figyelni kell? Esetleg típushibák?


egy klasszikust hadd idézzek.."arra figyelj, hogy ne b..nak át":kiraly:


Igazából németből hoznék egyet. Természetesen viszek szerelőt, tolmácsot is. De gondoltam írok ide is hátha vannak olyan hibák amikre célszerű figyelni!


ennél többet nem tudsz tenni. biztos többet meg kell néznetek, legjobb lenne magánszemélytől hozni, sajnos a kinti kínálat is eléggé felhígult. akinek jó az autója, nem adja el, vagy csak elég drágán. ami olcsó az olyan is, nepperé legtöbbször, biztos ki lehet fogni, de készülj fel,hogy nem lesz fáklyás menet.

pneurob Elküldve: 2016-04-16 00:31 Futómû és hibái

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast. :lol:


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam :wink:


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.


ezt a részét nem tudom. azt tudom, hogy a tulaj mindenre odafigyelt, szerintem ő maga szerelte be, mérnök is, meg sok mindent csinált magának az autón, karbantartás ilyesmi. nem is voltak vele gondok.
mondom én akkor döntöttem úgy, hogy olcsóbban legyártatom, aztán meglátom az milyen. ezt megkenték. viszont azt nem tudtam, hogy ezeket célszerű kenegetni. lehet azért nem mondják, hogy egy idő után csak kelljen újat venni.


Azért kapja rendesen a koszt és a két felület közé egy idő után bemegy a por. Na meg az a kenőanyag mennyiség, ami a csomagban van elég kevés.


hát azok nagyon ki vannak számolva :D ne is mondd. anno az első munkahelyen már az újonnan beérkezett munkahengereket is szétszedtük és karmantyúkat, meg az egészet átzsíroztuk beszerelés előtt. nagyon durva volt. érdekes a javító készletekhez adtak elég kenőanyagot...


Érdekes, amit írsz,de sokszor a technika visszafelé megy, nem tudom mikor dolgoztál először, de én a nyolcvanas években sok pneumatikus és robotrendszert építettem svájci technológiával. Akkoriban - amikor még az E36 csak tervezőasztalon létezett - az összes elem kopó alkatrészei teflonozva voltak 30 milliós ütemszám garanciával. Egyet sem kellett szétszedni és zsírozni, többsége még ma is üzemel.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 15:34 Chip tuning

YELLOW írta:
már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.


Ahogy az ADAC eladta magat a VAG-nak, ugy nincs amin csodalkozni manapsag. Epp a multkoriban olvastam a cikket mivel en is a softolas hivoje vagyok. Hiszem h egy eroforras biztonsagosan hegyezheto megfelelo szakertelemmel. Altalaban mik a tapasztalatok, mennyire szeretik a bombik a chipelest hosszu tavon?
Az enyem is megvan, a hollandok irtak at,jol sikerult mert nem fustol de megy mint allat :)

YELLOW Elküldve: 2016-03-26 09:16 Chip tuning

BarG írta:
hil írta:
Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.



Tipikus újságírói alkotás. Megpróbálja elhitetni velünk, hogy átfogóan vizsgálódott - és valóban kicsit mélyebbre nézett, mint a szokásos újságírói förmedvények, mert elmentek teljesítményt és emissziót mérni - de aztán a kapott adatokat nem elemzik tovább és nem állapítják meg a valódi lehetséges következményeket. A teljesítmény adatok impozánsak és ezért tényleg reklámízű az iromány. Elég röviden utal a nagyobb teljesítmény gépromboló hatásaira, amit vagy bír a jármű és csak az élettartama rövidül meg, vagy nem bír és már rövid távon törik valami. Legyen az üzemanyag pumpa, befecskendező szelep, akármi. A háromszoros füstölési adatot is érdemes lett volna elemezni kicsit, mert akkor ettől harmadidő alatt fog alkokszosodni az EGR szelep, a szívócső, leragadni a turbót vezérlő lapátsor. Ennyivel jobban fog a korom dúsulni a motorolajban, etc ..... Ezt én nem a boxok ellen írom, mert enyhe tuningra szerintem a boxok alkalmasabbak, max 10% növekedésre, mert ez majdnem belefér a szenzorok mérési pontatlanságaiba. Aki meg efölötti tuningra vágyik az csináltasson valódi vezérlő átiratást és vállalja annak minden következményét. Mert nincs ócsó plussz erő, csak késleltetett büntetés.


már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.

Gabeee85 Elküldve: 2016-03-17 00:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ:ugyis::ugyis:


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót




Szia!

ne egy 5000ft-os síkoláson spórolj, ha már szét van szedve!

flenfer Elküldve: 2016-03-10 20:21 angel eye

Robin68 írta:
flenfer írta:
Robin68 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Tudna valaki egy bekötési rajzzal segíteni egy smd ledes,relés angel eyes bekötéséhez?


Nem olyan bonyolult, a Youtube-n is rengeteg videót találsz bekötésekről.
De ha kicsit vissza olvasol, itt is elég sok hozzászólást találsz ezzel kapcsolatban, illetve a másik topikban.... :wink:


Köszönöm. Ezeket én is néztem, csak pontosan nem derül ki, hogy a vékony fehér , sárga vezetékeket melyik vezetékre kell kötni. Lehet, hogy simán rákötöm a helyzetjelzőre.

Az esetek többségében oda kötik. Csak a polaritásra figyelj, mert ha megcseréled nem biztos, hogy működni fog.

Azért olyan amatőr nem vagyok. Csak úgy akarom bekötni, hogy ha gyújtást adok világítson, és a lámpa felkapcsolásakor kikapcsoljon. Mint a nappali menetfény hivatalosan. De lehet, hogy nem bonyolítom.

Robin68 Elküldve: 2016-03-10 02:10 angel eye

flenfer írta:
Robin68 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Tudna valaki egy bekötési rajzzal segíteni egy smd ledes,relés angel eyes bekötéséhez?


Nem olyan bonyolult, a Youtube-n is rengeteg videót találsz bekötésekről.
De ha kicsit vissza olvasol, itt is elég sok hozzászólást találsz ezzel kapcsolatban, illetve a másik topikban.... :wink:


Köszönöm. Ezeket én is néztem, csak pontosan nem derül ki, hogy a vékony fehér , sárga vezetékeket melyik vezetékre kell kötni. Lehet, hogy simán rákötöm a helyzetjelzőre.

Az esetek többségében oda kötik. Csak a polaritásra figyelj, mert ha megcseréled nem biztos, hogy működni fog.

YELLOW Elküldve: 2016-03-08 22:24 E46 Óra

tomeeeboy írta:
YELLOW írta:
tomeeeboy írta: Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy ha felkapcsolom a világítást és átkapcsolok fényszóróra akkor nem jelez vissza a műszerfalam, hogy a fényszóró világít, de ugyanez a probléma az első és hátsó ködlámpa visszajelzővel is. Ha fel vannak kapcsolva nincs visszajelzés, hogy működik.

Műszerfal tesztet lefuttattam többször is, minden más rendesen világít, de a 3 visszajelző közül egyik sem. Már a 3. óracsoportot próbálom, de mindegyiknél ugyanaz a gond.
Szerintetek mi lehet a gond, az óracsoport a hibás vagy talán a kapcsolók hibásak.
A srác akitől vettem az órát azt mondja, hogy a kapcsoló lesz a ludas.
Én arra gyanakszom, hogy az óra a hibás, mert a teszt futtatásnál világítani kellene mindnek.


nem furcsa, hogy mindegyik óracsoporttal ezt csinálja? :)
mondjuk az fura, hogy műszerfaltesztnél sem jelez vissza. az óracsoport és a világításmodul kommunikál egymással, tehát lehet gond a világítás modullal is. ha minden igaz a lámpamodulban állítható, hogy adjon-e visszajelzést. lehet az nem aktív.



Ez a fura nekem is, hogy mindegyiknél ez a gond. :D
Nem tudja valaki, hogy hol lehet ezt a visszajelzés beállítást megnézni.


diag kell, és BMW specifikus...