Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


tikass Elküldve: 2016-01-23 19:12 Izzítás vezérlõ

Sziasztok! izzitás, izzításvezérlő témakörben szeretném veletek megosztani személyes tapasztalataim, amik remélhetőleg segítenek majd pár embernek. nos a történet még tavaly kezdődött szilveszter előtti nap nem indul a gép a -10ben, csak nagyon kehesen, mondom oké izzítógyertya, vettem is négyet, szilveszter napján, buli előtt még gyorsan kicserélem a délelőtt folyamán, nos valószínűsíthetően, még az eredeti gyertyák voltak, így a 2 órás művelet elhúzódott olyan 10órásra két embernek, mivel 4 ből 2 beleszakadt, mindenféle kicsalogatómódszer(melegmotor alap, plussz melegítés, anya ráhegesztés, áztatás, majd FÚRÁS!!) ellenére, nos akkor kezdődött az igazi munka, jelentem hogy egyet a WD40-nek köszönhetek(1,5órás áztatás után vlahogy behatolt, és egy anyát ráhegesztve sikerült kicsavarni),a másikat pedig kollégám és jómagam kitartásának, itt már minden bevetettünk de semmi sem hatott, belekelett furnunk a közepébe a végén(megjegyzem csak a titánfúróval tudtuk kifúrni a belső wolframszál miatt, de azt is többször kellett köszörülni). elkellett a menetet pontosan úgyfúrni hogy az megmaradjon a hengerfejben, hogy később kipucolás után használható legyen még, injektort kivéve, a hengert holtpontra hajtva nyomás aláhelyeztük, megelőzendő az esetleges forgácsbelehullást, valamint azzal való esetleges feloldását a gyertyának. persze folyamatos WD-s áztatás, majd egy balos csavarkihajtóval, próbálgatva, már a menetes rész nélkül is még mindig ugyanúgy tartott, majd egyszer csak roppant egyett, és lassan de sikerült kiszedni!! megúszván ezzel, sok plussz költséget, és utánajárást futkozást, időt és MOTORMEGBONTÁST!!! Utóbbi volt a fő cél. ezután 4 ÚJ gyertya NGK, és ismét jól indult a gép! meg a Szilvester is jól sikerült! :) Végezetül pár kép amit nem kívánok senkinek! :)

Pocses Elküldve: 2016-01-22 09:56 angel eye

roliking írta: Ha esetleg valakit érdekelne, én ezzel foglalkozom: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/

Ha valakit érdekel jelezze üziben vagy privátban vagy telón.


F@sz@ ügyes vagy! :kiraly: Szerelőm a legújabb Cob ledes angyalszemeket munkadíjal 20 ropiért rakja be, kérdeztem is asszonyt akar é avagy sem. Azt mondta átgondolja, nem igazán értem, mert már többször emlegette mennyire tetszik neki, meg hát ugye mibe is rakatná az ember ha nem BMW-be. 8)

Pocses Elküldve: 2016-01-22 09:50 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kukoricatolvaj írta:
lantika írta:
kukoricatolvaj írta: Üdv.

A kérdés rém egyszerű: megvegyem?!:)

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-9679524


Hät ezt bizony neked kell eldönteni. Itt maximum tipushibäkrol,gyenge pontokrol tudunk nyilatkozni. A döntes a kezedben. En tuti nem vennem meg,mert dizel pärti vagyok.


Én arra gondoltam, hogy a képek alapján láttok-e valami turpisságot. Több szem többet lát alapon. Így lehet megspórolom a terepszemlét. Én egy gyanús elemet fedeztem fel. A bal első ülés bal oldalán a bőr meg van repedve. Nem tudom az 144 ezer kilóméternél szokványos-e.


Tavaly vett barátom neje magának egy 120í-t gyönyörű kékben ebben az évjáratban, nagyon megvan vele elégedve. Kiolvasva ténylegesen nem látott mást szerelőnk így hiteles lehetett a futott 140ezer km.
Eddigi hiba mindössze a valvetronic szenzor cseréje ami gyári bontottal 30ropiban megállt. Keményebb mint az E46 nekem is bejön, igaz jóval kisebb igazából kétszemélyes a csomagtartója is elég kicsi. a bal bajuszkapcsolót szokni kell, mert állandóan elkadat a kezem benne.:D Mondtam nejemnek elképzelhető, hogy cserekor egy ilyet veszünk mert legtöbbször egyedül jár autóval. 200ezerig bezárólag tényleg szükséges a lánccsere mint a 143 lovas blokknál is. Sok sikert a vételhez.:kiraly:

xmann Elküldve: 2016-01-21 07:50 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ:ugyis::ugyis:


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót

csavargo Elküldve: 2016-01-21 05:24 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ:ugyis::ugyis:

xmann Elküldve: 2016-01-20 16:31 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.

Pocses Elküldve: 2016-01-20 14:52 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses

Krapulax6 Elküldve: 2016-01-17 19:30 Ültetés

Pitykoo írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.


A belenyomott adatok alapjan biztos.
De nem is a kilogas erdekel hanem a 40/35-el nem fog ugy kinezni mint a raketa?


láttad az enyém. nekem 35 körbe. az eleje így is lentebb van egy picit (ezt gumisnál tapasztalom, mert oda nem megy be a csápos egyből), de a kerékjárat ívnél mégis nagyobb a hely. tehát elől elbírna többet is. de szerintem nem lesz rakétás.
bár azt hozzátezsem, többen szívtak ültetőrugóval, hogy nem, hogy ültetett, hanem emelt az autón. jó kivitelhez kell rendelni, megfelelő motorúhoz.


Ettol fosok en is es ezert jott szoba a gewinde.
Most leveleztem 3 tyuningos boltnak,pontos leirast adva a kocsirol.
De ha beleszaladok ,hogy nem olyan mint kepzeltem akkor elsirom magamat:D


Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!



Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.

Pitykoo Elküldve: 2016-01-17 19:22 Ültetés

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.


A belenyomott adatok alapjan biztos.
De nem is a kilogas erdekel hanem a 40/35-el nem fog ugy kinezni mint a raketa?


láttad az enyém. nekem 35 körbe. az eleje így is lentebb van egy picit (ezt gumisnál tapasztalom, mert oda nem megy be a csápos egyből), de a kerékjárat ívnél mégis nagyobb a hely. tehát elől elbírna többet is. de szerintem nem lesz rakétás.
bár azt hozzátezsem, többen szívtak ültetőrugóval, hogy nem, hogy ültetett, hanem emelt az autón. jó kivitelhez kell rendelni, megfelelő motorúhoz.


Ettol fosok en is es ezert jott szoba a gewinde.
Most leveleztem 3 tyuningos boltnak,pontos leirast adva a kocsirol.
De ha beleszaladok ,hogy nem olyan mint kepzeltem akkor elsirom magamat:D


Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!

Krapulax6 Elküldve: 2016-01-17 18:54 Ültetés

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.


A belenyomott adatok alapjan biztos.
De nem is a kilogas erdekel hanem a 40/35-el nem fog ugy kinezni mint a raketa?


láttad az enyém. nekem 35 körbe. az eleje így is lentebb van egy picit (ezt gumisnál tapasztalom, mert oda nem megy be a csápos egyből), de a kerékjárat ívnél mégis nagyobb a hely. tehát elől elbírna többet is. de szerintem nem lesz rakétás.
bár azt hozzátezsem, többen szívtak ültetőrugóval, hogy nem, hogy ültetett, hanem emelt az autón. jó kivitelhez kell rendelni, megfelelő motorúhoz.


Ettol fosok en is es ezert jott szoba a gewinde.
Most leveleztem 3 tyuningos boltnak,pontos leirast adva a kocsirol.
De ha beleszaladok ,hogy nem olyan mint kepzeltem akkor elsirom magamat:D