Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


notoriusbg Elküldve: 2018-09-14 00:03 Lámpamosó

Jani69 írta: Sziasztok! Az a kérdésem,hogy a lámpamosó szórófej az E46-nál egyforma-e a facelift előtti és a faceliftes? Előre is köszönöm!


Szia, cikkszám alapján a szórófej nem, csak a takaró más.

Jani69 Elküldve: 2018-09-09 21:23 Lámpamosó

Sziasztok! Az a kérdésem,hogy a lámpamosó szórófej az E46-nál egyforma-e a facelift előtti és a faceliftes? Előre is köszönöm!

Bal1 Elküldve: 2018-07-18 11:16 ASC hiba

YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.



Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2018-07-17 19:47 ASC hiba

Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.

csako Elküldve: 2018-06-30 00:13 E46 motorcsere, megéri?

csako írta:
katonaza írta:
csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.


Sziasztok,
Köszönöm szépen a véleményeteket. Úgy gondolom,igazatok lehet. Eladni nem szeretném,mert nagyon a szívemhez nőtt a kocsi. Vagy megcsináltatom ezt a motort,vagy cserélek benne egy gyárit.






Meg talán annyit,hogy ha van másik oldal,tehát valaki megcsinálta a cserét,szívesen meghallgatnám a tapasztalatait. Vagy olyan kedves szerelő véleménye is érdekelne,aki esetleg , véghez vitt már egy ilyen elvetemültséget. Tehát cserélt 320D motort 330D re.Mér csak azért is érdekelne,mert nem tudom,hogy van e valamilyen fizikai akadálya.

csako Elküldve: 2018-06-28 20:25 E46 motorcsere, megéri?

katonaza írta:
csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.


Sziasztok,
Köszönöm szépen a véleményeteket. Úgy gondolom,igazatok lehet. Eladni nem szeretném,mert nagyon a szívemhez nőtt a kocsi. Vagy megcsináltatom ezt a motort,vagy cserélek benne egy gyárit.


katonaza Elküldve: 2018-06-28 17:45 E46 motorcsere, megéri?

csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.

YELLOW Elküldve: 2018-06-28 06:45 E46 motorcsere, megéri?

csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


nem érdemes, mert minden más. ha jól tudom. tehát a motoron kívül ami utána jön, az végig csere. szóval az egész hajtás. mert a féltengelyek is vastagabbak úgy tudom, más a diffi, más a váltó, eleve egy 6 hengeres motorról és jóval nyomatékosabb motorról beszélünk. akkor a fékek is nagyobbak a 30d-ben.
ráadásul a motorkóddal sem lehet játszani. egy 18d-ből 20d-t csinálni valóban egyszerűbb volna. még papírozás terén is.
szóval szerintem nem érdemes időt és pénzt fektetni bele.

csako Elküldve: 2018-06-27 23:18 E46 motorcsere, megéri?

Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!

Gabesz1 Elküldve: 2018-06-19 23:48 Társalgó

Sziasztok! Először is e46 om van facelift m packett 320d 2003 as.
Nos a következő kérdésem lenne mégpedig az hogy a kocsimat kb 3 hónapja vettem nincs vele gond szerencsére.
Nos a kocsi tulaja rakatott bele DPF szűrőt
Ami ha úgy vesszük nem baj merthogy mikor kapta a kocsi a pappirokat akkor megmár kapta az Euro 4 es besorolást.
Namost a kérdésem az lenne tele tankoltam ma kocsit a kúton láttam ezt az STP DPF szűrő adalékot nem mertem bele tenni nem tudom baja lessz e tőle vagy sem.Ez ügyben kérdezném azt meg hátha valakinek van felszerelve hogy érdemes e ez az adalék vagy sem.