Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Tano Elküldve: 2012-12-01 13:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

higany írta: Ha rendelnék egy ilyen cuccot, akkor ezzel a kábellel és a dvd-n lévő szoftverekkel lehetne számítógép segítségével kiolvasni/törölni hibakódokat meg ahogy látom még sok-sok mindenre jó lenne ez a cucc így? A lényeg, hogy 2002-es faceliftes E46 316i-ben (1.6-os motoros) működjön a cucc. Illetve ha még ennél is olcsóbban megoldható ugyan ez, akkor várom az ajánlatokat, de ez se drága a kb 8000Ft-os árával.
Köszi előre a segítséget!
Üdv


Igen, az E46-hoz megfelelő ez a kábel.

higany Elküldve: 2012-12-01 11:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! BMW-s témákban még mindig újonc vagyok lévén bő fél éve van meg az autó. Sajna ez idő alatt is kellett már párszor ismerőshöz kocsikázni hibakód kiolvasásra/törlésre. Mivel a hondámat is magamnak szerelem mind mechanikusan mind elekronikusan, ha van rá mód szeretném a BMW-t is magamnak buherálni, ha kell majd. Kicsit vissza is olvastam, meg kutakodtam neten, de az időm és a türelmem is véges, így megkérdeznélek titeket, tapasztaltabbakat a dologról.
Ha rendelnék egy ilyen cuccot, akkor ezzel a kábellel és a dvd-n lévő szoftverekkel lehetne számítógép segítségével kiolvasni/törölni hibakódokat meg ahogy látom még sok-sok mindenre jó lenne ez a cucc így? A lényeg, hogy 2002-es faceliftes E46 316i-ben (1.6-os motoros) működjön a cucc. Illetve ha még ennél is olcsóbban megoldható ugyan ez, akkor várom az ajánlatokat, de ez se drága a kb 8000Ft-os árával.
Köszi előre a segítséget!
Üdv

ateszka86 Elküldve: 2012-12-01 10:19 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

vivaladiesel írta:
ateszka86 írta:

köszi szépen a segítséget! igen,facelift előtti 2001. Az a baj,h ennyiért csinálja meg és nála van a használt légtömegmérő:( megmerjem venni azt az egy éves max 15 ezret futott BOSCH légtömegmérőt 20ezerért?



Ezt nehéz megmondani. Ha valóban alig használt bosch légtömegmérőről van szó akkor jó vétel! (remélem nem akar átverni...)


ad rá km vagy egy hónap garanciát.

ute107 Elküldve: 2012-12-01 10:07 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

ateszka86 írta:
ervin35 írta:
Matt3er írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Légtömegmérő gondom van, a szerelőmnek lenne egy BOSCH 1éves nagyon max 15ezer km futott légtömegmérője 20ezerért ide adná,de azt mondta hogy szoftver kell a kocsira újat rakjon...ami még 14ezer...mások pedig azt mondták nem kell szoftvert frissíteni...ezen most hogy igazodjam el? köszi a segítséget előre is.


és biztos, hogy a légtömegmérőd szar? ha lehúzod a csatiját, akkor nincs hibajelenség?
semmit nem kell elvileg programozni, ha ugyanolyanról van szó, mint ami bele való. ez a behúzás része. olcsón megkecsegtet egy alkatrészt, aztán még x ezerért ezt meg azt kell csinálni rajta....


a teszt kimutatta, de most 7vegen egyik haver légtömegmérőjét berakjuk és megnezzuk akkor mit mutat. Meg kitakaritjuk az egr szelepet is. néztem az unixnal is az enyémbe valot és ott is irta h kell szoftolni...szoval nem tudom. akkro ah ugy van csak modnjam h rakja be és kész hagyja ugy?


A cr-nél biztos kell frissíteni a szoftvert, mikor cseréltem légmennyiségmérőt, utána jobb lett sokkal, de alacsony fordulaton nem húzott úgy, ahogy kellett volna. Feltették az új szoftot és utána tökéletes.


Csaó.Ha facelift előtti a kocsid abban még a régi verziós légtömeg mérő van: BOSCH: 0 928 400 314. Az új verzió BOSCH: 0 928 400 527 és fel kell hozzá programozni! Nekem is fel lett Gyenesdiáson a BMW Divinyi csinálta.De a 14e ft az nagyos sok egy ilyen kis programozásért! Amúgy a Bosch légtömeg mérő dobozában is van egy papír ami azt mondja hogy ha a 314 helyet 527 kerül az autóba programozni kell!


köszi szépen a segítséget! igen,facelift előtti 2001. Az a baj,h ennyiért csinálja meg és nála van a használt légtömegmérő:( megmerjem venni azt az egy éves max 15 ezret futott BOSCH légtömegmérőt 20ezerért?



Beleugatok.
Nekem facelift előtti van, és az új fajta légtömegmérővel, ami a facelift utániban is van.

Ahogy írták, csak akkor kell "programozni" ha különbözik a szám.


vivaladiesel Elküldve: 2012-12-01 09:58 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

ateszka86 írta:

köszi szépen a segítséget! igen,facelift előtti 2001. Az a baj,h ennyiért csinálja meg és nála van a használt légtömegmérő:( megmerjem venni azt az egy éves max 15 ezret futott BOSCH légtömegmérőt 20ezerért?



Ezt nehéz megmondani. Ha valóban alig használt bosch légtömegmérőről van szó akkor jó vétel! (remélem nem akar átverni...)

Gerzson Elküldve: 2012-11-30 20:19 Autóvásárlás

Xerox írta: Sziasztok,

Először is abszolút laikus vagyok BMW téren, ezt nézzétek el nekem. Régóta gondolkodom egy BMW vásárlásán, de csak most jött el az alkalom, hogy esetleg vegyek egyet. Kíváncsi lennék a tulajok véleményére úgy általában. Az E46-osokból szeretnék választani magamnak 3-as szériából. Elsősorban dízel érdekelne, nem pörögni venném az autót :), de ha meggyőznek benzines is lehet. Egy átlagos autónak lenne használva, munkába járás, hétvégén utazgatás, semmi extrém, azért a fogyasztás is lényeges. Melyik típust ajánlanátok, milyen üzemanyaggal, mik a típushibák ezeknél az autóknál, mire figyeljek vásárláskor, milyen áron reális ma egy ilyen autó stb. Sokat olvasgatok fórumokat, "óratekergetésről" elszálló turbókról, és egyéb riasztgatásokról, ezért is érdekelne a véleményetek. Minden infó érdekel. Válaszaitokat előre is köszönöm!


Árulok egy autót, amire nincs szükségem: E46 320i TOURING,6 henger 170 Le 2002.aug. facelift 1.3 ért hirdetem végig vezetett szervizkönyvvel,esp, asr , nagy navigáció, messze a legolcsóbban, műszakilag rendben minden, keress ha érdekelhet, amúgy kb 9et eszik átlag

ateszka86 Elküldve: 2012-11-30 19:09 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

ervin35 írta:
Matt3er írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Légtömegmérő gondom van, a szerelőmnek lenne egy BOSCH 1éves nagyon max 15ezer km futott légtömegmérője 20ezerért ide adná,de azt mondta hogy szoftver kell a kocsira újat rakjon...ami még 14ezer...mások pedig azt mondták nem kell szoftvert frissíteni...ezen most hogy igazodjam el? köszi a segítséget előre is.


és biztos, hogy a légtömegmérőd szar? ha lehúzod a csatiját, akkor nincs hibajelenség?
semmit nem kell elvileg programozni, ha ugyanolyanról van szó, mint ami bele való. ez a behúzás része. olcsón megkecsegtet egy alkatrészt, aztán még x ezerért ezt meg azt kell csinálni rajta....


a teszt kimutatta, de most 7vegen egyik haver légtömegmérőjét berakjuk és megnezzuk akkor mit mutat. Meg kitakaritjuk az egr szelepet is. néztem az unixnal is az enyémbe valot és ott is irta h kell szoftolni...szoval nem tudom. akkro ah ugy van csak modnjam h rakja be és kész hagyja ugy?


A cr-nél biztos kell frissíteni a szoftvert, mikor cseréltem légmennyiségmérőt, utána jobb lett sokkal, de alacsony fordulaton nem húzott úgy, ahogy kellett volna. Feltették az új szoftot és utána tökéletes.


Csaó.Ha facelift előtti a kocsid abban még a régi verziós légtömeg mérő van: BOSCH: 0 928 400 314. Az új verzió BOSCH: 0 928 400 527 és fel kell hozzá programozni! Nekem is fel lett Gyenesdiáson a BMW Divinyi csinálta.De a 14e ft az nagyos sok egy ilyen kis programozásért! Amúgy a Bosch légtömeg mérő dobozában is van egy papír ami azt mondja hogy ha a 314 helyet 527 kerül az autóba programozni kell!


köszi szépen a segítséget! igen,facelift előtti 2001. Az a baj,h ennyiért csinálja meg és nála van a használt légtömegmérő:( megmerjem venni azt az egy éves max 15 ezret futott BOSCH légtömegmérőt 20ezerért?

ervin35 Elküldve: 2012-11-30 15:51 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Matt3er írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Légtömegmérő gondom van, a szerelőmnek lenne egy BOSCH 1éves nagyon max 15ezer km futott légtömegmérője 20ezerért ide adná,de azt mondta hogy szoftver kell a kocsira újat rakjon...ami még 14ezer...mások pedig azt mondták nem kell szoftvert frissíteni...ezen most hogy igazodjam el? köszi a segítséget előre is.


és biztos, hogy a légtömegmérőd szar? ha lehúzod a csatiját, akkor nincs hibajelenség?
semmit nem kell elvileg programozni, ha ugyanolyanról van szó, mint ami bele való. ez a behúzás része. olcsón megkecsegtet egy alkatrészt, aztán még x ezerért ezt meg azt kell csinálni rajta....


a teszt kimutatta, de most 7vegen egyik haver légtömegmérőjét berakjuk és megnezzuk akkor mit mutat. Meg kitakaritjuk az egr szelepet is. néztem az unixnal is az enyémbe valot és ott is irta h kell szoftolni...szoval nem tudom. akkro ah ugy van csak modnjam h rakja be és kész hagyja ugy?


A cr-nél biztos kell frissíteni a szoftvert, mikor cseréltem légmennyiségmérőt, utána jobb lett sokkal, de alacsony fordulaton nem húzott úgy, ahogy kellett volna. Feltették az új szoftot és utána tökéletes.


Csaó.Ha facelift előtti a kocsid abban még a régi verziós légtömeg mérő van: BOSCH: 0 928 400 314. Az új verzió BOSCH: 0 928 400 527 és fel kell hozzá programozni! Nekem is fel lett Gyenesdiáson a BMW Divinyi csinálta.De a 14e ft az nagyos sok egy ilyen kis programozásért! Amúgy a Bosch légtömeg mérő dobozában is van egy papír ami azt mondja hogy ha a 314 helyet 527 kerül az autóba programozni kell!

csbalu Elküldve: 2012-11-30 12:39 320d Motor

Golyotajti írta: Szia mindekinek!
Nandori Gabor vagyok, es szeretnem ezuton a megtisztelo segitsegeteket kerni.
Szeretnek en is Bmw-t venni! Annyiban kellen a segitsegetek , hogy milyen motor van a 2002-es ,150 lovas, 320d touring-ban?
Sima konnyen javithato adagolos turbos, sima kuplungos ,,,,
vagy magas nyomasu rendszeres, lenkerekes valtozat??
Es meg arra is kivancsi lennek ha nem vagyok tolakodo, hogy kinek milyen szervizi tapasztalata volt,van ezekkel a tipusokkal kapcsolatban?
Amit jol tudok ,:: Szervieles nelkul NINCS hosszu elettertam a motoraknal.

Nagyon szepen koszonom elore is a megtisztelo valaszotokat , hozzaszolasotokat.

Tisztelttel: Nandori Gabor




Nekem a 320d-m 150lovas, kb háromegyed éve vettem 20.000-et beletettem hiba nélkül. Én speciel azért sem vettem 136lovasat mert az még nem faceliftes kasztniban van és nekem az sokat számított, mind kinézetre mind az eladásnál számít hogy újabb.
Lendkereket ki lehet szűrni hamar, turbó 1700tól kell töltsön minél feljebbről húz annál öregebb a kocsi. Olyan 400e környékén már csak 2100-2200tól tol rendesen, aki ezt tapasztalja annak ennyi van a kocsijában. Ugyan ennél a kilóméternél kezd el a kettőstömegű is csattogni (300+). Porlasztókat meg lehet nézni diaggal, ha valamelyik kiugróan sokat vagy keveset adagol az rögtön látszik a kis bárgráfokon.
Egyáltalán nem kell megilyedni a 300+ kilómétertől, ugyan már ne legyünk naívak hogy kifogunk egy 180at futott 20d-t amiben újkorában az első 3 évben tettek bele ennyit:)
Ha rendesen van cserélve az olaj és nem kerül bele semmi piszok, sokáig bírja a turbó is. A turbó halálát leginkább a karbantartás hiánya okozza, magyarul megfő a turbó mert nem hül rendesen. Szokásos turbótilos dolgokat nem is említem.
Szóval szerintem egész jól utána lehet járni ennek a dolognak.
Aki ilyen autót vesz ne sajnáljon egy 10.000Ft-ot előre beruházni egy DIAG kábelre később úgyis jóljön. Nagy fegyver ha az ember laptoppal rá tud nézni a kocsira. Nemrég feltöltött az 1ik kollége egy INPA logger programot azzal ha kiloggolja az ember a kocsit, szerintem itt kap segítséget kiértékelni.
Ennyi az én tanácsom.

Fogyasztásról: Nekem Bécs oda vissza 120 tempomattal 4.8 (számolva)
Normális használatnál: 6-6.5L
Autópálya 130: 5.5-5.8L
Nyáron városban klímázva nagyon küldve: 7.3L
Ha ennél többet eszik szerintem valami baja van, mert én igen is oda szoktam neki taposni eléggé keményen és vezetem minden tankolás blokkján a fogyasztást.




YELLOW Elküldve: 2012-11-29 17:07 Mi lehet a baj?

Feladó:

on7air

Tárgy:

segítség


Üzenet:




Szia Yellow,

Köszönöm az eddigi segítséget, olvasgattam a fórumot és láttam, hogy benne voltál egyik üzemanyagos témában is. Ezzel kapcsolatban van nekem egy problémám, amit nem tudok megfejteni és szívesen meghallgatnám a fórumon mit szólnak ehhez viszont nincs jogosultságom postolni :/// Most ezért nem akarok trollkodni minden témában, hogy legyen aktivitásom.

Ha megkérlek, akkor az összeírt anyagot kipostolod nekem a "Mi a baja?" topicba? Leköteleznél vele.

És egyben ha tudsz kérlek olvasd el amit írtam, hátha van egy jó ötleted a megoldásra, mert mi mostmár kezdünk minden fonalat elveszíteni

Íme(megírtam előre mire rájöttem, hogy nem enged postolni :/ )
"
Sziasztok,

Először is köszönöm minden fórum társnak a segítséget, amit még a vásárlás kapcsán olvastam illetve kaptam tőletek. Azóta sikerült megszerezni a gyöngyszememet, ami első BMW-nek teljesen megfelelő, már csak azért is mert motorikusan komolyabb gondokkal nem küzd a gépezet annak ellenére, hogy sok KM, de azért akad mit bütykölni vele.

Lenne egy problémám, amit nem tudunk megfejteni a szerelőmmel együtt, hogy mi lehet, ez pedig az üzemanyag ellátáshoz kapcsolható. Már olvastam külföldi fórumokon erről, hogy a mutató negyed tankot mutat, az autóba 80km-nyi üzemanyag van, a kocsi mégis dadog és leáll. A legtöbb esetben azt tapasztalják, hogy a bal oldali tank csurig van üzemanyaggal, míg a jobb oldaliba semmi.

320i 2000-res évjárat és szeptember, tehát pont a facelift és a régi közötti gép, M54-es motorral.
Amit eddig tudok:
A tünet: A kocsi kb 9 literrel a "vége előtt" lehal üzemanyag hiány miatt. A mutató és a szenzorok OBC tesztel is remekül láthatóan jól működnek, nincs gond se a szint jelzéssel, se azzal, hogy a balba és a jobba mennyi van. Tisztán mutatja, hogy jobbról átcsorgatja a 11 litert barla.

Ha menet közben kinyitom a tanksapkát, hirtelen megindul a rendszer és elindul a folyamat. Ha a tanksapka lecsavarva marad és úgy hagyom, a folyamat már újból nem indul be. (nyomás gondolom)

Az üzemanyag pumpa 3.5 BAR-on üzemel (az ellátás folyamatos), az üzemanyag szűrő már teljesen új a gyárból.

Azt nem tudom, hogy mekkora nyomásnak kéne lenni a visszavezető rendszerből annak érdekében, hogy az átvezető (átnyomó) csőbe elég vákum legyen ahhoz, hogy felkapja a bal tankból az üzemanyagot. Azt gyanítjuk, hogy valami turpisság itt lehet, de a cső elvileg működik mikor a tanksapka levan csavarva egy kis idő után így mechanikai hibára - törésre szakadásra nem gondolunk főleg, hogy át is néztük és nem látszott sérültnek.

A másik kérdés szintén : A rendszer működése alapján a bal tank létezik, hogy üres egy bizonyos idő után, hogyha a már csak a jobbot használja az autó ? (ergo gondolom a visszafolyás végett decik maradnak benne, de amúgy száraz)

Ha valakinek van ötlete, hogy mitől nem emeli át balról jobbra összeállított formában kérlek segítsen. :
"

Bocsánat a hosszért. Köszönöm