Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2012-02-09 20:08 vizpumpa

Petyka írta: Hellótok.

Egy olyan problémám lenne, hogy a vízpumpám megadta magát. Ma ki akartuk szedni de a két kinyomó csavar fül ahogy húztuk bele mind a kettő letört a vízpumpa meg benne maradt. :D Sehogy nem tudtuk kivenni. Valakinek nincs valami jó ötlete vagy hasonló élményekben nem volt része? :D
Előre is köszönöm a segítséget.


neked facelift-es az e46? év alapján igen. de akkor nem 1.9-es a motorod!
meleg volt a blokk, amikor ki akartátok csavarni? ha igen akkor az volt a baj.
egyik lehetőség, a kiszedő szerszám. annak elő kell fúrni a csavarban, és belekalapálni, majd kitekerni. normális műhelyben van ilyen. vagy ügyes ember hozzáhegeszt valamit.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-09 11:19 Az E46 Üzembentartási költsége.

2,5 év alatt ~1,5 millió papírozással, komplett futómű felújítással, 1 szett új gumival, 2 garnitúra felnivel, folyadékok-szűrők rendszeres cseréjével, szervószivattyú, ajtózár, ajtókéder és hűtő cserével, check engine lámpa elleni küzdelemmel, fékfelújítással, csinosítással.

mentségemre szóljon, hogy eleve megszegtem a használtautó vásárlás alapszabályát, miszerint állapotot veszünk, nem típust/felszereltséget. konkrétan facelift előtti bézs bőr belsős napfénytetős 330Ci-t kerestem, abból meg nincs sok.
emlékszem miután megvettem, Horival beszélgettem Balázska udvarán..:
én: "félretettem 4-500ezret a gatyába rázásra, remélem beleférek"
Hori: "tuti"
:porgosnevetos:

gronholm Elküldve: 2012-02-06 12:11 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy:) De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.



Szervusz!

Kérdés:
Magyarországról vagy külföldről veszed-e?

Én nem régen vettem egy 318i Touringot itthon, de német volt a gépezet. A hely benne fejedelmi. De hát ugye ez kombi :kiraly:, s nem úgy vettem ki, hogy ilyenre pályázol.:porgosnevetos:
A face (=facelift) utáni 318i 1995cc annyi, (sőt 4-el több, mint) a face előtti 320i. (Az 1991cc volt.)
Newtonméterre a 318i 200, míg a face előtti 320i "csak" 190 volt. A face utáni 320i pedig annak ellenére, hogy 2171cc "csak" 210Nm. Ezek a számadatok, és csak benzinben. (Én eredendően nem akartam 316i-t venni, így erről nem nyilatkozom.)
És - noha mondom nincs meg rég óta - de BMW-t volt szerencsém vezetni már egyet kettőt (pl.: E36-osból 323i-t), és azokhoz képest egész jól megy a 318i-is. Nem egy száguldozó kocsi, de azért nem hagy cserben a kétezresbenzines, nem ilyen "miértnemmegymár pedigezbéemvé". Igaz nem sorhat, így a hang az elmarad... :-( Ez nagy veszteség. :?:?

És végül, ami fontos: Vigyél magaddal szerelőt, pl.: aki tud hibakódot kiolvasni. Abból baj még nem volt sohasem...:porgosnevetos:

Ezek az én tapasztalataim. Akiknek régebb óta van BMW-je azok biztosan még mást is hozzátesznek.

(Ja és a konklúzió lemaradt: a 318i sztem jó választás, bár a legjobb a 330Xi :porgosnevetos::biglol:)



Ezt elírtam vagyis nem neked szántam ezt a szövegrészt!Hipergyors internet hiba:)
Na akkor leírom újra ami elveszett!! Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba:) Külföldi lesz a gép mert itt élek, szóval megpróbálok nem valami leharcoltba belenyúlni. A szerelős dolgot sokan mondják meg is fogom fogadni szerintem. Ha valami előjön a bayereden ami fontos lehet számomra várom szívesen. Vigyázz rá és balesetmentes vezetést hozzá. Üdv? Norbi

tarkanyif Elküldve: 2012-02-06 07:29 izzítógyertya

Tano írta:
ute107 írta: Fanok!

Az autóm néha - főleg most hidegekben - nehezen indul...teker teker de nem indul be. Valamikor meg pöccre startol. A múltkor már az akksim is lemerült annyiszor próbáltam indítani.
Izzítógyertyákat tegnap rendeltem, a héten beszerelem. De megakadt a szemem azon amit EZEN az oldalon láttam. Én úgy tudtam, hogy csak a Facelift utáni CR motorokban van izzítóvezérlő relé.

Akkor itt mi a 10-es alkatrész. Meg lehet ezt valahogy állapítani, hogy melyik lehet a rossz?

Nem nagy tétel az izzítógyertya, de már puszta kíváncsiságból is ennek mi a pontos kiderítése?


Válaszolok én, mivel ezt már végigjártam.:)
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik.:) A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.


én még megnézném a helyedben biztitáblát is!
A kesztyűtartó ki és a lenyitós biztik mögött vannak a nagyobb áramerősségűek.
Saját tapasztalat: nekem egy 100A bizti volt kiolvadva, aminek az izzításhoz volt köze tuti, mert azóta jól indul.
anno ez is Tano tanácsa volt!

Tano Elküldve: 2012-02-05 23:10 izzítógyertya

ute107 írta: Fanok!

Az autóm néha - főleg most hidegekben - nehezen indul...teker teker de nem indul be. Valamikor meg pöccre startol. A múltkor már az akksim is lemerült annyiszor próbáltam indítani.
Izzítógyertyákat tegnap rendeltem, a héten beszerelem. De megakadt a szemem azon amit EZEN az oldalon láttam. Én úgy tudtam, hogy csak a Facelift utáni CR motorokban van izzítóvezérlő relé.

Akkor itt mi a 10-es alkatrész. Meg lehet ezt valahogy állapítani, hogy melyik lehet a rossz?

Nem nagy tétel az izzítógyertya, de már puszta kíváncsiságból is ennek mi a pontos kiderítése?


Válaszolok én, mivel ezt már végigjártam.:)
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik.:) A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.

ute107 Elküldve: 2012-02-05 22:44 izzítógyertya

Fanok!

Az autóm néha - főleg most hidegekben - nehezen indul...teker teker de nem indul be. Valamikor meg pöccre startol. A múltkor már az akksim is lemerült annyiszor próbáltam indítani.
Izzítógyertyákat tegnap rendeltem, a héten beszerelem. De megakadt a szemem azon amit EZEN az oldalon láttam. Én úgy tudtam, hogy csak a Facelift utáni CR motorokban van izzítóvezérlő relé.

Akkor itt mi a 10-es alkatrész. Meg lehet ezt valahogy állapítani, hogy melyik lehet a rossz?

Nem nagy tétel az izzítógyertya, de már puszta kíváncsiságból is ennek mi a pontos kiderítése?

Gatinho Elküldve: 2012-02-04 22:35 Isofix

Sziasztok!

Tud valaki valamit E46 facelift touring "top tether" rögzítési pontokkal kapcsolatosan? Isofix-es gyerekülést vettem, az isofix fülek az ülésben oké, de a gyerekülésnek van egy hátsó pányvája (öve), amit elvileg az ülés hátlapján, vagy a csomagtér alján, vagy a tetőben lévő rögzítő fülhöz kell fixálni, majd megfeszíteni, ez akadályozza meg, hogy az egyébként isofix-el rögzített ülés felső része előrebukjon ütközéskor. Én ilyet nem találok sehol, viszont így nem teljes a gyerekülés biztonságos bekötése. A csomagtér háló "D" rugós füleibe nem szabad bekötni, ez benne van az autósülés használati utasításában.

Nem akarok offolni többsoros linkkel, ha beütitek a google-ba, hogy "top tether" látni miről van szó, ha rákerestek képekre.

Köszönöm, ha segít valaki!

BMW_0902 Elküldve: 2012-02-03 17:35 Autóvásárlás

gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy:) De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.



Szervusz!

Kérdés:
Magyarországról vagy külföldről veszed-e?

Én nem régen vettem egy 318i Touringot itthon, de német volt a gépezet. A hely benne fejedelmi. De hát ugye ez kombi :kiraly:, s nem úgy vettem ki, hogy ilyenre pályázol.:porgosnevetos:
A face (=facelift) utáni 318i 1995cc annyi, (sőt 4-el több, mint) a face előtti 320i. (Az 1991cc volt.)
Newtonméterre a 318i 200, míg a face előtti 320i "csak" 190 volt. A face utáni 320i pedig annak ellenére, hogy 2171cc "csak" 210Nm. Ezek a számadatok, és csak benzinben. (Én eredendően nem akartam 316i-t venni, így erről nem nyilatkozom.)
És - noha mondom nincs meg rég óta - de BMW-t volt szerencsém vezetni már egyet kettőt (pl.: E36-osból 323i-t), és azokhoz képest egész jól megy a 318i-is. Nem egy száguldozó kocsi, de azért nem hagy cserben a kétezresbenzines, nem ilyen "miértnemmegymár pedigezbéemvé". Igaz nem sorhat, így a hang az elmarad... :-( Ez nagy veszteség. :?:?

És végül, ami fontos: Vigyél magaddal szerelőt, pl.: aki tud hibakódot kiolvasni. Abból baj még nem volt sohasem...:porgosnevetos:

Ezek az én tapasztalataim. Akiknek régebb óta van BMW-je azok biztosan még mást is hozzátesznek.

(Ja és a konklúzió lemaradt: a 318i sztem jó választás, bár a legjobb a 330Xi :porgosnevetos::biglol:)

Gsx-rr Elküldve: 2012-02-02 20:36 Kasza mester 0670-5799225

Robinson írta:
Gsx-rr írta: Hi!

Keresnék ilyen lámpát ami a lökösben van! Ez index ,vagy ködlámpa ,végül is mindegy de ha passzol akkor egy gyártott lökhárítóba kellene. Néha látok ilyen E46-ot ,milyen modell felszereltséghez volt ilyen?


mármint a facelift előtti gyári lökös gyári ködlámpájára gondolsz? :)


Ezek szerint igen!

m_attila Elküldve: 2012-02-02 20:21 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Üdv Urak

Faceliftes gyári bontott e46 lökhárító eladó.

Valami aprópénzért eladó.

m_attila