Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


harmas Elküldve: 2011-11-30 20:45 Kerepelő hang, 320d

YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.




Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.


Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..

YELLOW Elküldve: 2011-11-30 15:19 Kerepelő hang, 320d

SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.




Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.

SP_323i Elküldve: 2011-11-30 15:12 Kerepelő hang, 320d

anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.


Hát az 1-es az nem komoly hiba,az idősebb kocsiknál jellemző,van hogy 2x,3x be kel kuplungolni,hogy betudja tolni az ember. Múltkor vezettem egy Fiat Grande Puntót abba csak 30 ezer volt,de lámpánál nem ment be egyesbe. 2x kellett kuplungot nyomnom,hogy beakadjon,befeszíteni nem akartam. Meg kel nézned,lehet valami csapágyad is a végét járja. Valami szakemberrel nézesd meg,az is alul fogja keresni a hibát, ha nem találja,akkor kezdj el félni,mert megindul a fantáziája,és az súlyos ezrekbe kerül mindig.Kicserélteti a fél váltót, ha nem figyelsz:mrgreen: nézd végig mikor keresi a hibát.



Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.

anubisz Elküldve: 2011-11-30 14:53 Kerepelő hang, 320d

zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.


Hát az 1-es az nem komoly hiba,az idősebb kocsiknál jellemző,van hogy 2x,3x be kel kuplungolni,hogy betudja tolni az ember. Múltkor vezettem egy Fiat Grande Puntót abba csak 30 ezer volt,de lámpánál nem ment be egyesbe. 2x kellett kuplungot nyomnom,hogy beakadjon,befeszíteni nem akartam. Meg kel nézned,lehet valami csapágyad is a végét járja. Valami szakemberrel nézesd meg,az is alul fogja keresni a hibát, ha nem találja,akkor kezdj el félni,mert megindul a fantáziája,és az súlyos ezrekbe kerül mindig.Kicserélteti a fél váltót, ha nem figyelsz:mrgreen: nézd végig mikor keresi a hibát.

zcsatari Elküldve: 2011-11-30 14:45 Kerepelő hang, 320d

anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.

anubisz Elküldve: 2011-11-30 14:25 Kerepelő hang, 320d

zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?

zcsatari Elküldve: 2011-11-30 13:53 Kerepelő hang, 320d

anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?

anubisz Elküldve: 2011-11-30 13:42 Kerepelő hang, 320d

zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.

zcsatari Elküldve: 2011-11-30 13:19 Kerepelő hang, 320d

Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!:wink:

Z.

jons Elküldve: 2011-11-27 22:35 Társalgó

kempelen írta:
jons írta: ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.


Azt hiszem itt ebben én vagyok a ludas. Az infóm amit tudtam három angol fórumból volt összeszedve. Itt a magyar oldalakon ez eddig nem volt téma. Ezek szerint ott is írnak fűt és fát..

(le is mentettem egy hivatalosnak tűnő irományt erről, de úgy látszik vagy régi kiadás volt vagy nem volt jó)


Ne okold magad! :kiraly: Egyáltalán nincs kizárva, hogy a facelift után máshogy működik az összehasonlító elektronika. A 2002-es óracsoporttal én sem mentem semmirea chipset miatt. Kellett hozzá a pót 1998-asom.

Írnak sok mindent, mert sok a "hozzáértő". Lehet egyébként ugyanazokat a fórumokat olvassuk :) , mert több helyen is láttam megerősítve, hogy bizony ez ezért van, amit leírtunk itt lentebb, többek között. Meg hogy miket nem lehet csinálni... többségében azokat említették amiket nekem sikerült! :) Igazából semmit nem szabad készpénznek venni. Ahogy mondtad is, oda kell menni és ki kell próbálni. Legfeljebb nem sikerül.