Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


nickname Elküldve: 2011-02-09 11:19 Valaki segítsen

Hy all

Gyári elsö indexet keresek facelift e46 hoz "sárga" lehetöleg ballos

pampi Elküldve: 2011-02-03 22:35 320d Motor

Egy barátom nemrég vett egy 2004-t, az 6 gangos, annyit vettünk észre, hogy neki nem kell annyit váltani mint nekem. Annyit rühellek az 5 gangosba hogy 1500 alatti fordulaton kéri hogy leváltson az ember, mert mintha erőlködne és ez pont rossz sebességnél van, 80 km/h és 90km/h között 4-es fokozattal kell haladni (a fordulat ilyenkor kb.1900), 5 sebességi fokozatban egyszerűen erőlködik. Ezt azért mondom mert a magyar utakon, ahogy észlelem nagy része az embereknek /suzukik főleg/ 80-90 km/h val közlekedik, ha egy picit gyorsabban mennének akkor mehetnék 5-dik fokozatban is /így előznöm kell, nincs mese/:-). Fordulatszám különbség 100 km/h felett, a 6 gangos kb. 300-400 fordulattal alacsonyabban van mint az 5 gangos! Fogyasztásban úgy vettük észre hogy nincs különbség. Az biztos hogy jóval hosszabb a 3-4-5. sebesség, ha tolni kell neki, az 5 gangos olyan benzines autó vezetési élményt ad ez által. Nem fogy el olyan hamar a sebesség, tovább lehet húzatni a 6 gangoshoz képest. Röviden ennyi.


YELLOW írta:
pampi írta: Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





mondjuk rémlik egy 2003 második fele, mintha onnan lett volna 6 gang. de ez csak rémlik.
a 150 lovas 5 gang és 6 gang pl 100km/h-nál mennyit forog? a mennyivel másabb az áttétel? mint szakmai dolog érdekelne, ha már eddig nem tudtam...


YELLOW Elküldve: 2011-02-03 22:07 320d Motor

pampi írta: Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





mondjuk rémlik egy 2003 második fele, mintha onnan lett volna 6 gang. de ez csak rémlik.
a 150 lovas 5 gang és 6 gang pl 100km/h-nál mennyit forog? a mennyivel másabb az áttétel? mint szakmai dolog érdekelne, ha már eddig nem tudtam...

pampi Elküldve: 2011-02-03 22:03 320d Motor

Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



anubisz Elküldve: 2011-02-03 19:36 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?

anubisz Elküldve: 2011-02-03 19:36 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?

hancurozo Elküldve: 2011-02-03 19:20 320d Motor

YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



Szerintem az első hsz. nem kérdés volt.
Én is ritkábban írok, mivel sok olyan dolog van amiben nem vagyok biztos, vagy nem értek hozzá. (pl.: forrasztás, elektronika, led, stb.)
Nem szeretném tudatlanságból félrevezetni a kérdezőt, inkább nem írok semmit és megvárom, hogy egy hozzáértő megválaszolja.

YELLOW Elküldve: 2011-02-03 18:59 320d Motor

hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!

hancurozo Elküldve: 2011-02-03 18:38 320d Motor

YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.

YELLOW Elküldve: 2011-02-03 18:26 320d Motor

YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?