Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Mikee Elküldve: 2010-10-18 22:44 Autóvásárlás

[quote="Mikee"]
hil írta:

Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......





Szia Hil!
Nagyon örültem a gyors válaszodnak, köszönöm, hogy segítesz!
Hasonlóan látom a helyzetet, szintén nem akarok feleslegesen pénzt kidobni, de ha jobban megéri, összeszedem rá. Viszont téged alapos embernek gondollak, és ha megengedhetted magadnak, hogy bár sok embert megkérdeztél/utánajártál mégis tetszés alapján dönts, máris megerősítesz megérzésemben. Asszem a faceliftet én is kizárom. (- nem csak a te véleményed alapján!)
Az E46 talán jobban tetszik, de az E36 felé is van szerelem, amit a sok elégedett tulaj száma, és az autó egyszerűbbsége erősít...

Kerestem de még nem találtam olyan autókölcsönzőt, ahol egy E46 és egy E36 318-ast ki lehetne kölcsönözni egy napra, úgy érzem az mindent eldöntene... Mert azok a kis próbavezetések, amit az eladók engednek.. Ha tudtok ilyet pesten, megyek:D

Atidesign!
Köszönöm az észrevételed, és jó tanácsod! Egyet értek veled, én is mauálisat keresek, bár úgy gondolom, hogy egy német magánszemélytől van esélyem, valós 150ezer alatti autót szerezni.

Köszönöm még egyszer!




hil Elküldve: 2010-10-18 19:52 Autóvásárlás

atidesign írta:
Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot!:D Tegnap pedig a népítélet.hu-t:D

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret:D sört bort:D

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...


Ne haragudj, de nem látom azt, hogy Mikee automata váltósban gondolkodna, bennem alapból ez fel sem merült, mert maradi vagyok és azt biztosan nem is vennék, Te pedig azt taglaltad, ami viszont igaz. Vagy valamit én látok rosszul?

atidesign Elküldve: 2010-10-18 19:43 Autóvásárlás

Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot!:D Tegnap pedig a népítélet.hu-t:D

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret:D sört bort:D

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...

hil Elküldve: 2010-10-18 18:40 Autóvásárlás

Mikee írta:

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???


Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......



Mikee Elküldve: 2010-10-18 00:13 Autóvásárlás

Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot!:D Tegnap pedig a népítélet.hu-t:D

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret:D sört bort:D

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni

Hori Elküldve: 2010-10-12 19:06 Alufelni méretek

cene írta: Sziasztok!!
Egy ilyen méretű alufelni:- 7,5X16 5X120 ET20 74,1 - jó egy 2005-ös, e90-es 320d-re??
És jól gondolom, hogy erre 205/55-ös gumi való?
Jelenleg 8x17 225/45 r17, ET 34 -ex felnik vannak az autón!
Előre is köszönöm!!





simán rámegy csak tehermentesítő kell hozzá, az facelift elötti e90nek szinte bármit elnyelnek a 9,5" et28 simán elfér átalakítás nélkül alatta

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 10:33 Trükkök és okosságok

Adiii írta: Köszönöm közben megtaláltam magam is itt a fórumon miután a kérdésemet feltettem ezzel kapcsolatban. Kipróbáltam ezt a távirányítós okosságot és hát természetesen nekem sem működik. Szerintem automata váltó szükségeltetik hozzá meg gondolom évjárat függő. Ettől függetlenül szerintem valami buherálás van a dologban, valami utólagos beszerelés. kis hazánkban többek között a magicar pageres riasztók tudják ezt a távindítás funkciót.
Jó dolog de van hátránya is...



hát én kiváncsi lennék egy faceliftes automatás emberkének mit csinálna... ugyanis ott az elektronika tudja érzékelni, hogy pl P állásban van, és biztos nem fog elgurulni a verda. míg manuálnál nem!

nekem az volt érdekes egyébként, hogy ugye 2x nyitás, 1x zárás, majd hosszan 1x nyitás, és hosszan 1x zárás. na most nekem a hosszan zárásra a végén nem csinált semmit. nem zárt le. mintha valamire várakozott volna. elgondolkodtató...

Janek Elküldve: 2010-10-06 12:21 e46 lámpa (1286360498024)

e46 (2002 facelift)) jobbos bontott lámpa törött füllel 7000ft/ lámpa plexi bontott balos 3000ft

Janek Elküldve: 2010-10-06 12:14 E46 lámpa

e46 (2002 facelift)) jobbos bontott lámpa törött füllel 7000ft/ lámpa plexi bontott balos 3000ft

Adiii Elküldve: 2010-10-01 15:28 lámpa

Woockie írta:
Adiii írta: ez nem tudás kérdése, így működik az enyém. :D hogy miért azt ne kérdezd nem vagyok műszaki zseni. :D külön önmagában csak az első ködlámpát tudom kapcsolni. A hátsót csak akkor ha az első is be van már kapcsolva. hidd el nem mondanám ha nem így lenne. Azt pedig, hogy külön nincs reléje a hátsónak már többen is állították itt. jelen pillanatban a hátsó működése közlekedés szempontjából nekem nem fontos majd vizsgára lesz az hogy működjön.

Yellow-enak a mukodese logikusabb... Mi van, ha nincs is elso kodlampam, a hatso akkor nem is mukodik? :) (de, mukodik, nekem elol nincsen kodlampa) Mindenesetre ha komolyan erdekel valakit, nezze meg wdsben... :)


Woockie: Részben igazad van mert más autóban is úgy szokott lenni, hogy ha gyárilag nincs elöl ködlámpa akkor értelemszerűen tudod kapcsolni a hátsót a különálló kapcsolóval mert az első kapcsolójára nincs kötve semmi. Ahol van első-hátsó ködlámpa ott külön-külön tudod kapcsolni de nem önmagában hiszen ténylegesen ködben úgy is mindkettőt érdemes használni.Én még olyan autót nem láttam aminél ködben csak az első vagy csak a hátsó működött volna. Félre ne értsd nem okoskodni szeretnék mert laikus vagyok a témában.

Yellow: Szerintem nem működik rosszul a tiéd, csak lehetnek eltérések a facelift, az évjárat és a kaszni felépítése miatt. Nem tudom, InsectKiller Úr biztos meg tudja ezt erősíteni vagy cáfolni, hogy coupéknál ez miként működik.