Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Robin68 Elküldve: 2008-12-23 15:36 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Enkozpont74 írta:
Robin68 írta:
Tano írta:
Nekem nem akarja megnyitni. Tudod korrigálni a linket?
Köszi!


Megpróbálom ide
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;pos=-2188
elméletileg itt nem lesz gond :)


A bal oldali kép a korábbi kiadás, a jobb pedid a fészliftes? :?:
Merthogy nekem is van kis órám... :wink:


Nekem facelift elõtti és olyan mint a jobb oldali. Szerintem a balos inkább más típus a BMW-ken belül.

Robinson Elküldve: 2008-12-18 23:38 Eladó cuccok

[OFF]
SMG-t bele lehet valahogy varázsolni utólag a verdába? Mondjuk egy facelift elõttibe? :)
[/OFF]

ute107 Elküldve: 2008-12-18 06:55 Hûtés probléma

jpinter írta: Hali, az alsó termosztátot (gyári) 88fok van beleütve (faceliftes, 2003-as az autó). A szerviz azt mondta, hogy üzemi hõmérsékletének min. ennyinek kell lennie. Ma is nézegettem, 88-90fok körül mozog, araszolgatós szakaszon megy fel 92fokig. Az enyémnek az is problémája volt, hogy ha fel is ment nagy nehezen a hõmérséklet, felüljárón gázadás nélkül megtéve párszáz méter alatt visszaesett a hõmérséklet. Ez az alsó termosztát cseréje után is megmaradt. Akkor kaptam a javaslatot a felsõ EGR termosztát cseréjére. Nem volt egyszerû leszedni, a belsõ csavar nehezen hozzáférhetõ, a vákuumcsöveket le kell hozzá szedni.


Értem, köszi!

Az EGR tt-át nem cserélem, mert megy ki a a kocsiból az egész EGR technika... felesleges számomra. Aki kötötte le, tudja miért, teljesen más lesz a kocsi hangja, egyenletesebben is jár, meg hát persze nem okádja tele a szivócsonkot mocsokkal!

ute107 Elküldve: 2008-12-18 06:53 Hûtés probléma

jpinter írta: Hali, az alsó termosztátot (gyári) 88fok van beleütve (faceliftes, 2003-as az autó). A szerviz azt mondta, hogy üzemi hõmérsékletének min. ennyinek kell lennie. Ma is nézegettem, 88-90fok körül mozog, araszolgatós szakaszon megy fel 92fokig. Az enyémnek az is problémája volt, hogy ha fel is ment nagy nehezen a hõmérséklet, felüljárón gázadás nélkül megtéve párszáz méter alatt visszaesett a hõmérséklet. Ez az alsó termosztát cseréje után is megmaradt. Akkor kaptam a javaslatot a felsõ EGR termosztát cseréjére. Nem volt egyszerû leszedni, a belsõ csavar nehezen hozzáférhetõ, a vákuumcsöveket le kell hozzá szedni.


Értem, köszi!

Az EGR tt-át nem cserélem, mert megy ki a a kocsiból az egész EGR technika... felesleges számomra. Aki kötötte le, tudja miért, teljesen más lesz a kocsi hangja, egyenletesebben is jár, meg hát persze nem okádja tele a szivócsonkot mocsokkal!

jpinter Elküldve: 2008-12-17 22:24 Hûtés probléma

Hali, az alsó termosztátot (gyári) 88fok van beleütve (faceliftes, 2003-as az autó). A szerviz azt mondta, hogy üzemi hõmérsékletének min. ennyinek kell lennie. Ma is nézegettem, 88-90fok körül mozog, araszolgatós szakaszon megy fel 92fokig. Az enyémnek az is problémája volt, hogy ha fel is ment nagy nehezen a hõmérséklet, felüljárón gázadás nélkül megtéve párszáz méter alatt visszaesett a hõmérséklet. Ez az alsó termosztát cseréje után is megmaradt. Akkor kaptam a javaslatot a felsõ EGR termosztát cseréjére. Nem volt egyszerû leszedni, a belsõ csavar nehezen hozzáférhetõ, a vákuumcsöveket le kell hozzá szedni.


ute107 írta: Soundkey! Az elõbb írtad, (az Érdekes hiba topicban )hogy nálad is 75 C körül van a víz.

Most Jpinter írta, hogy neki meg 90 C fok körül mozog.
Nem tudom valaki tud valami infót, hogy hány fokosnak is kell lenni ennek a rohadt víznek.
Van-e különbség M47 és M47N motorok között?
A facelift elõttihez 85 C fokos termosztát tartozik.

ute107 Elküldve: 2008-12-17 13:40 Hûtés probléma

Soundkey! Az elõbb írtad, (az Érdekes hiba topicban )hogy nálad is 75 C körül van a víz.

Most Jpinter írta, hogy neki meg 90 C fok körül mozog.
Nem tudom valaki tud valami infót, hogy hány fokosnak is kell lenni ennek a rohadt víznek.
Van-e különbség M47 és M47N motorok között?
A facelift elõttihez 85 C fokos termosztát tartozik.

tibikeke Elküldve: 2008-12-16 20:42 Lökhárító

Woockie írta: Ha faceliftesre akarom cserelni az auto elejet, eleg a mocitetot es az oldalso elemet cserelni, vagy a lokost is kell? Azt tudom, h mas kicsit a faceliftes lokos, de passzol az uj a regihez, vagy azt is cserelni kell?


Hali!

Én úgy tudom hogy stimmel a lökös!

Woockie Elküldve: 2008-12-16 16:55 Lökhárító

Ha faceliftesre akarom cserelni az auto elejet, eleg a mocitetot es az oldalso elemet cserelni, vagy a lokost is kell? Azt tudom, h mas kicsit a faceliftes lokos, de passzol az uj a regihez, vagy azt is cserelni kell?

peetie Elküldve: 2008-12-14 23:02 Original BMW ülésfûtés betétek eladók

Hm, lehet hogy a faceliftesekben már csak a schaltzentrumos verzió van, azért nem hozza ki nekem a sajátomhoz?

Zotyi35d Elküldve: 2008-12-10 08:16 Ajtónyítási Gondok!

Petike írta:
paci írta: Ha már a kulcsokra is terelõdött a szó, meg tudná nekem valaki mondani, hogy összesen hány kulcs tartozik egy autóhoz? köszi


Hi!

2 távirányítós, 1 nem távirányítós szürke nyelû fémkulcs és 1 kis mûanyag pénztárca kulcs korlátozott funkciókkal. Faceliftesnél ezek vannak ez tuti.

üdv:

petike



Bravó Petike :kiraly: