Összesen 3743 találat
YELLOW Elküldve: 2014-05-26 08:00 Autóvásárlás
Fort írta:
Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!
futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.
Fort Elküldve: 2014-05-26 00:04 Autóvásárlás
Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!
Nekem-8 Elküldve: 2014-05-21 10:55 hûtõ
Kérdezném, mi a különbség a E46 320d intercooler között a faceliftes verzióban:
2001/09 - 2003/03 : 17517786351
2003/03 - ________ : 17517793370
Én úgy tudtam van a faceliftes, meg a sima ...
Pitykoo Elküldve: 2014-05-20 20:49 angel eye
gronholm írta:
tomy1228 írta:
gronholm írta:
Hello Mindenki,
Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?
Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.
Köszönöm.
Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!
Én már "sajnos" megrendeltem az AE-t, de még gondolkozom nagyon,hogy belevágjak-e a nagy munkába. A problémám nekem is ez a párásodásos dolog. Meg az,hogy miután szétszedtem mivel ragasztom össze. Gondolom nem hétköznapi mezei ragasztó szükséges erre. Viszont fent áll az esély,ha jó cuccot használsz megelőzhetjük a párásodást.
Hali!
A ragasztáshoz én a sima FBS ragasztót ajánlom!!
Az rugalmas jól szigetel és ha megköt erős nagyon, és nem drága!!
MattM325 Elküldve: 2014-05-19 23:46 angel eye
gronholm írta:
tomy1228 írta:
gronholm írta:
Hello Mindenki,
Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?
Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.
Köszönöm.
Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!
Én már "sajnos" megrendeltem az AE-t, de még gondolkozom nagyon,hogy belevágjak-e a nagy munkába. A problémám nekem is ez a párásodásos dolog. Meg az,hogy miután szétszedtem mivel ragasztom össze. Gondolom nem hétköznapi mezei ragasztó szükséges erre. Viszont fent áll az esély,ha jó cuccot használsz megelőzhetjük a párásodást.
Ne sajnáld, nem ördöglakat. Sütőbe be, utána finoman szétfeszíteni, karikákat telepíted, búra vissza / sütő, összenyomod, csavarozod és kész. Ragacs nem kell, gyári visszaolvad.
Nekem nem párásodik.
gronholm Elküldve: 2014-05-19 21:21 angel eye
tomy1228 írta:
gronholm írta:
Hello Mindenki,
Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?
Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.
Köszönöm.
Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!
Én már "sajnos" megrendeltem az AE-t, de még gondolkozom nagyon,hogy belevágjak-e a nagy munkába. A problémám nekem is ez a párásodásos dolog. Meg az,hogy miután szétszedtem mivel ragasztom össze. Gondolom nem hétköznapi mezei ragasztó szükséges erre. Viszont fent áll az esély,ha jó cuccot használsz megelőzhetjük a párásodást.
tomy1228 Elküldve: 2014-05-19 20:51 angel eye
gronholm írta:
Hello Mindenki,
Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?
Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.
Köszönöm.
Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!
gronholm Elküldve: 2014-05-19 19:27 angel eye
Hello Mindenki,
Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?
Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.
Köszönöm.
Carpeet Elküldve: 2014-05-12 08:20 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
Tano írta:
Carpeet írta:
Sziasztok,
Van egy facelift-es e46-om (320D), szeretném nullázni a számlálokat, a műszerfalas gombnyomással sikerült az olajat és valamit aminek egy óra a jele (am amúgy micsoa?)
de minden indításnál kiirja hogy 22000 inspecion, ez így normális? vagy valahogy azt is kéne nullázni? Mielőtt az olajat nulláztamvolna addig mindín indításnál azt írta hogy 18000 Oil. (motortérben nem találtam körcsatit, csak műszerfal alatt BDE-t)
A kis óra a fékolajcsere kétévenkénti periódusának a jelzése.
Ez így normális hogy most inspekciót ír, mivel az olajcsere és az inspekciók felváltva követik egymást. A következő reset után majd olajcserét fog jelezni.
Az pedig nem BDE hanem OBD.:)
És akkor az inspekciót nem is kell resetelni?
Az elìrásért meg bocs, benéztem :D
Tano Elküldve: 2014-05-12 00:03 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
Carpeet írta:
Sziasztok,
Van egy facelift-es e46-om (320D), szeretném nullázni a számlálokat, a műszerfalas gombnyomással sikerült az olajat és valamit aminek egy óra a jele (am amúgy micsoa?)
de minden indításnál kiirja hogy 22000 inspecion, ez így normális? vagy valahogy azt is kéne nullázni? Mielőtt az olajat nulláztamvolna addig mindín indításnál azt írta hogy 18000 Oil. (motortérben nem találtam körcsatit, csak műszerfal alatt BDE-t)
A kis óra a fékolajcsere kétévenkénti periódusának a jelzése.
Ez így normális hogy most inspekciót ír, mivel az olajcsere és az inspekciók felváltva követik egymást. A következő reset után majd olajcserét fog jelezni.
Az pedig nem BDE hanem OBD.:)