Összesen 415 találat
johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 22:08 Hűtővíz..:S
YELLOW írta:
johndeegwed írta:
Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?
hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.
Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.
Esetleg linket kaphatok a légtelenítésről?
Nem tudodm említettem e a klíma venti nem működik.
YELLOW Elküldve: 2021-05-27 22:00 Hűtővíz..:S
johndeegwed írta:
Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?
hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.
YELLOW Elküldve: 2021-01-27 20:28 Hûtés probléma
Bryan írta:
Sziasztok!
Alany egy 2001 E46 Touring, 100 kW-os 20d motorral.
A napokban tapasztaltam, hogy hosszabb pályázás során gyenge lesz a fűtés. Az üzemi hőmérsékletet nem éri el, éppen hogy megemelkedik a mutató a kék zónából.
Egy helyben állva alapjáraton jó a fűtés, nagyjából melegedik is, de közel se üzemire.
Én termosztátra gyanakszom, de a fene tudja, nincs kedvem feleslegesen szétszedni, és újra felfagyállózni a verdát ebben az időben. (úgyis ez lesz a vége...)
Egy 2 órával ezelőtt álltam meg az udvaron, hosszabb pályázás után (120 km), meg Nyomkodtam az alsó és felső vízcsövet ami a hűtőből jön ki. Kissé kluttyog, mintha levegős lenne a cső.
Tágulási tartály maxon van. Én eléggé gyanakszom hogy légteleníteni kell, ezek mentén.
Valaki tud valami ötletet? Netán leírni a légtelenítés menetét pontosan?
Érdekes, hogy lassan, városban haladva jó a fűtés, csak nagyobb tempónál szar.
ez inkább termosztát probléma. legalábbis erre utal a dolog. előfordulhat, hogy nem csak 1 termosztátod van. ha több, akkor érdemes mindkettőt cserélni.
légtelenítés párszor le van már írva. vagy vízszintesen kell állni, vagy az orra legyen magasabban. motor legyen hideg. légtelenítőket kitekerni. motor beindít, fűtést ráad, bent középen a pirosba tekerni, felvenni a hőfokot és a ventit közepesre állítani minimum. aztán hagyni kell, míg teljesen üzem meleg lesz a motor. közben a kiegyenlítőn keresztül lehet nézni a szintet. és mindig szintre kell tölteni közben, hogy ne tudjon levegőt beszívni a körbe. aztán ahogy a légtelenítőkön megjelenik a víz, el lehet zárni őket., majd a jó szint után a kiegyenlítőre is felmehet a kupak. kupakot lehet menet légtelenítés közben ki/be tekerni, csak vigyázni kell, mikor már meleg. aztán másnap hideg motornál újra szint ellenőrzés. és pár napig érdemes figyelni a szintet.
Bryan Elküldve: 2021-01-27 14:30 Hûtés probléma
Sziasztok!
Alany egy 2001 E46 Touring, 100 kW-os 20d motorral.
A napokban tapasztaltam, hogy hosszabb pályázás során gyenge lesz a fűtés. Az üzemi hőmérsékletet nem éri el, éppen hogy megemelkedik a mutató a kék zónából.
Egy helyben állva alapjáraton jó a fűtés, nagyjából melegedik is, de közel se üzemire.
Én termosztátra gyanakszom, de a fene tudja, nincs kedvem feleslegesen szétszedni, és újra felfagyállózni a verdát ebben az időben. (úgyis ez lesz a vége...)
Egy 2 órával ezelőtt álltam meg az udvaron, hosszabb pályázás után (120 km), meg Nyomkodtam az alsó és felső vízcsövet ami a hűtőből jön ki. Kissé kluttyog, mintha levegős lenne a cső.
Tágulási tartály maxon van. Én eléggé gyanakszom hogy légteleníteni kell, ezek mentén.
Valaki tud valami ötletet? Netán leírni a légtelenítés menetét pontosan?
Érdekes, hogy lassan, városban haladva jó a fűtés, csak nagyobb tempónál szar.
smark00 Elküldve: 2020-12-18 20:08 hûtõ
Benyo89 írta:
smark00 írta:
Sziasztok tudom nem 3-mas BMW hanem egy 5-ös BMW-ről lenne szó.
Vízpumpa csere volt mert nagyon csapágyas volt már, de a kis vizkör valami oknál fogva nem igazán működik jól, vagyis nincs belső fűtés :(, valamint egy idő után felforr benne a víz. Azóta már cseréltem fűtéscsapot, és termosztátot is. Valakinek valami ötlete az ügyben? Köszi előre Márk :)
Szia!
BIztos hogy jól le lett légtelenítve?
Nekem M54B25-ös van. A légtelenítéssel szenvedtem én is eleget.
Nyomkodtam a csöveket meg minden. Mivel nincs légtelenítő csavar.
A végén nagy nehezen sikerült.
Hát akkor lehet nekem is az marad, de valamiért nem akar megfordulni a belső térben a víz :( Akkor ezek szerint valahol levegős a rendszer?
M54B22 motorkódos amúgy. Eddig ahány autót csináltam eddig mindig le légtelenítette magát, de hát ez..
Benyo89 Elküldve: 2020-12-18 18:53 hûtõ
smark00 írta:
Sziasztok tudom nem 3-mas BMW hanem egy 5-ös BMW-ről lenne szó.
Vízpumpa csere volt mert nagyon csapágyas volt már, de a kis vizkör valami oknál fogva nem igazán működik jól, vagyis nincs belső fűtés :(, valamint egy idő után felforr benne a víz. Azóta már cseréltem fűtéscsapot, és termosztátot is. Valakinek valami ötlete az ügyben? Köszi előre Márk :)
Szia!
BIztos hogy jól le lett légtelenítve?
Nekem M54B25-ös van. A légtelenítéssel szenvedtem én is eleget.
Nyomkodtam a csöveket meg minden. Mivel nincs légtelenítő csavar.
A végén nagy nehezen sikerült.
Csota Elküldve: 2020-11-21 13:18 Fékjavítás
Csota írta:
nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta:
Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?
Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.
Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége
Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.
A jó isten megáldhatná a mérnököt aki a visszacsapó szelepet beletervezte a vákumszivattyúba....ez volt a gond.
Csota Elküldve: 2020-11-16 10:00 Fékjavítás
nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta:
Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?
Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.
Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége
Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.
nD0minik Elküldve: 2020-11-06 11:48 Fékjavítás
Benyo89 írta:
Csota írta:
Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?
Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.
Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége
Benyo89 Elküldve: 2020-11-01 09:49 Fékjavítás
Csota írta:
Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?
Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.