ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-31 15:38 Kardántengely és társai
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-31 15:38 Kardántengely és társai
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-25 19:17 Vezérműlánc
jrtom írta:F10 írta:F10 írta: f10 30dnél kb . mennyi kmnél kell láncot cserélni?
Egyeltalán kell?
150 ezer körül én már cserélném, az a biztos!
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-25 19:15 Egyenetlen alapjárat
b_imi írta:ArkyCsaba írta:b_imi írta:ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?
Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.
Hogy érted?megoldja a problémát vagy az olajat nem nyomja majd?Meg mindegy, már megvettem.
Az olajszivárgás megszűnik.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-25 19:11 ködlámpa
hil írta:ArkyCsaba írta:mike46 írta: Sziasztok,
'99-es E46 Coupe jobb hátsó ködlámpa nem égett, szét szedtem és csodálkozva látom, hogy nincs is izzó foglalat a ködlámpa helyén? Felmerült bennem, hogy ez így nem biztos, hogy az igazi. Nem tudom ez gyárilag van így? Bár kétlem... láttam már olyat amiben mindkét oldalt világít meg sok értelme sincsen olyan lámpát gyártani amibe nincs izzó foglalat.
Szóval aki tudja a tuti tájékoztasson legyen szíves. Esetleg ha lenne ilyen is olyan is gyárilag akkor hol érdemes keresnem, hogy mindkét oldalt világítson?
köszi.
Nekem mindkét oldal világít.
Szia!
Általában csak a bal oldali világít, csak ott van benne izzó. Az a logikája, ha kiégne a bal oldali, akkor a ködben a mögötted haladó esetleg azt gondolhatná (csak jobb oldalt világító lámpa esetén), hogy pl. motorkerékpár megy elótte, vagy az út szélén áll valaki és annak a lámpája világít, mire bátran belerongyol az előtte haladóba.
Ezért nem tettek oda izzót (régebben), nekem a 2003-as e46-ban sincs, ha lenne ki is venném belőle. Sajna manapság divat a sok csili-vili világítás, mint például a nappali menetfény, amit sokan ködben is kizárólagosan használnak hátrafelé nem világítva.
Ne is akard, hogy mindkét oldal világítson.
bye:hil
ArkyCsaba: ezen csodálkozok.....
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-24 18:53 ködlámpa
mike46 írta: Sziasztok,
'99-es E46 Coupe jobb hátsó ködlámpa nem égett, szét szedtem és csodálkozva látom, hogy nincs is izzó foglalat a ködlámpa helyén? Felmerült bennem, hogy ez így nem biztos, hogy az igazi. Nem tudom ez gyárilag van így? Bár kétlem... láttam már olyat amiben mindkét oldalt világít meg sok értelme sincsen olyan lámpát gyártani amibe nincs izzó foglalat.
Szóval aki tudja a tuti tájékoztasson legyen szíves. Esetleg ha lenne ilyen is olyan is gyárilag akkor hol érdemes keresnem, hogy mindkét oldalt világítson?
köszi.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-22 23:14 Egyenetlen alapjárat
b_imi írta:ArkyCsaba írta: Sziasztok.Következő a problémám a vassal: elindítom jár szépen semmi gond,aztán elindulok minden ok lassítás(nem fékkel csak ki üresbe) alapjárat leesik majd helyreáll,aztán megint.egészen addig míg meg nem állok.Ha már áll a kocsi nem csinálja.Ezenfelül csak a kék mező és a teljesen fel nem melegedett(mutató középen) vízhőfok között és csak és kizárólag ha esik vagy nagyon párás az idő!
Mi okozhat ilyet?
Vákumcsövek rendben,kartergázszűrő is,nemrég takarítottam alapjáratit,légtömegmérőt,folytószelepet.Most cserélem majd az olajbetöltő sapkát,mintha ott picit tolná az olajat.De nem hinném,hogy ez ilyen mértékben befolyásolná a működést.Vagy mégis?
Még mielőtt kicserélnéd az olajbetöltő sapkát, vedd ki belőle a tömítést, mosd el benzinben, rakd össze és jó lesz.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-22 23:02 Egyenetlen alapjárat
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-18 23:30 Ültetés
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:ArkyCsaba írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!
Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.
na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.
Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.
én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának
Akkor az a biztosabb ha elöl csak -35mm ültet az ember....
És te Yellow milyen rugót tettél előre pontosan amivel ennyit ült le?!
így vettem. H&R
Na akkor ennek utána nézek!
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-18 12:31 Ültetés
YELLOW írta:Krapulax6 írta:Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!
Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.
na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-13 19:33 Lámpakapcsoló
YELLOW írta:Tomi88 írta:ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem tudjátok mi akar lenni a bekarikázott rész a kapcsoló modulon?
Szia!
Fényérzékelő, annak a segítségével állítja az autó a műszerfali fényerősséget. Takard el napsütésben, láthatod ahogy elsötétül a kijelző az órák alatt.
szerintem látványosabb, ha sötétben megvilágítod egy lámpával azt, és mondjuk a lámpa helyzetjelző állásban van.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-13 17:57 Lámpakapcsoló
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-12 18:41 Műszerfal kijelzés
Tomi88 írta:ArkyCsaba írta:Tomi88 írta:ArkyCsaba írta: Sziasztok. Nem tudjátok a fékbetét kopottságát jelző lámpa csak a "sima" fékre adja be vagy a kézifékre is?
Csak az üzemi fékre jelez, mivel annak a betéteinél található a kopásjelző. A kéziféknél nincs ilyen.
Király.Nincs egy éve,hogy cserélték (kb 5-6000 KM)!!!Fasza minőség lehetett.
Köszi a gyors választ.
Nem feltétlenül koptak el a betétek, valószínűleg a kopásjelzővel történt valami. Lehet, hogy csak meg kell igazítani a csatlakozásnál, vagy megsérült ezért cserélni kell.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-12 18:30 Műszerfal kijelzés
Tomi88 írta:ArkyCsaba írta: Sziasztok. Nem tudjátok a fékbetét kopottságát jelző lámpa csak a "sima" fékre adja be vagy a kézifékre is?
Csak az üzemi fékre jelez, mivel annak a betéteinél található a kopásjelző. A kéziféknél nincs ilyen.
ArkyCsaba Elküldve: 2016-01-12 18:21 Műszerfal kijelzés
ArkyCsaba Elküldve: 2015-11-09 12:25 Kardántengely és társai
andree írta:davech írta: Üdv! Megosztom veletek a tapasztalatomat.
Eljött az én autómnál is a kardántengely kukásodás. 253.000 km
Tünet: menet közben nagy beltér zaj, mély búgó hang, 70km/h-nél viszont nagyon, illetve csak hátramenetben hangos nyiszogás, pont olyan hangja volt mint egy szekérnek. Sikerült is beszereznem a legkukásabb bontott kardánt ami létezik. Persze bíztam abban hogy bontott kardánnal a téma le is lesz zárva, berakom 'oszt jó lesz, ahha hát nem. felújítás sos. El is vittem hidropress kft-hez (lejjebb olvastam hogy valaki ajánlotta őket), ott megállapították hogy a hátsó kereszt és a csapágy kuka, a középső kereszt meg közepesen hulladék. Nagyon profin megcsinálták, a kereszteket kicserélték + csapágy + centír és mint a gyári, tökéletes lett! 1év garanciát is vállaltak rá.
Ha valaki felújításban gondolkodik, akkor csak ajánlani tudom őket!
Köszi az információt. Egy árat még írj légy szíves.