Atesz fórum hozzászólásai

Atesz Elküldve: 2022-05-23 12:30 Lambdaszonda - dízelben

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004.03-as évjáratú BMW E46 320d Touring-ban (110kW/150Le) hány lambda szonda található. Az INPA-ból lett kiolvasva, de ott csak a "4298 Lambda probe" szerepel mint hiba.
Ezek szerint csak egy van benne?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.

Atesz

Atesz Elküldve: 2018-03-22 20:11 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz


nem programozni kell, hanem rádugod és adaptációtörlés kell, amit INPA-val el lehet végezni. nem feltétlen kell márkaszerviz, ha van ismerősödnek INPA.


Köszönöm a gyors választ. Sajnos nekem nincs INPA-m (még), és ismerőseimnek sincs. Valaki ráérne esetleg és tudna segíteni holnap akinek van?

Atesz Elküldve: 2018-03-22 19:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz

Atesz Elküldve: 2018-01-19 23:23 Szervószivattyú

Jani69 írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Hosszú kihagyás után ismét itt. Szeretném a segítségeteket kérni.
Hol is kezdjem. Ott, hogy megállt alattam az autó. Tönkrement a generátorom. Elvittem szerelőhöz, generátor felújít, de a szerelő szólt hogy baj van, ugyanis minden tiszta olaj a motortérben. Lefehéredés, nehéz lélegzet, itt a vég érzet... Ugyanis a szervó szivattyúm megadta magát és belefolyt az olaj a generátorba és leégette. Azért a generátort felújíttattam.
Vettem egy felújított szervó szivattyút is és kicserélték. A baj viszont az, hogy megint olajfelverődést látok ugyanott, ahol azelőtt. Nem annyit, mint mikor a rossz szivattyú volt benne, hanem kevesebbet, de hát csak van. Először megpróbáltam, hogy letörlöm, hátha csak kipörgette valahonnan az ottmaradt olajat, de nem. Ugyanúgy látom az olajfelverődést.
Viszont generátort sem akarok újra felújítani. Lehet, hogy csak valami csatlakozást nem húztak meg jól?

Előre is danke! Atesz


Szia! Nézd meg a bilincseket amik a szivattyűra mennek és csöveket is.Nekem ott folyt és új AVAB bilincsekkel sikerült orvosolni a problémát.


Köszönöm. Holnap megnézem őket. Remélem nem a szivattyú a hibás ismét!

Atesz Elküldve: 2018-01-19 22:59 Szervószivattyú

Sziasztok.

Hosszú kihagyás után ismét itt. Szeretném a segítségeteket kérni.
Hol is kezdjem. Ott, hogy megállt alattam az autó. Tönkrement a generátorom. Elvittem szerelőhöz, generátor felújít, de a szerelő szólt hogy baj van, ugyanis minden tiszta olaj a motortérben. Lefehéredés, nehéz lélegzet, itt a vég érzet... Ugyanis a szervó szivattyúm megadta magát és belefolyt az olaj a generátorba és leégette. Azért a generátort felújíttattam.
Vettem egy felújított szervó szivattyút is és kicserélték. A baj viszont az, hogy megint olajfelverődést látok ugyanott, ahol azelőtt. Nem annyit, mint mikor a rossz szivattyú volt benne, hanem kevesebbet, de hát csak van. Először megpróbáltam, hogy letörlöm, hátha csak kipörgette valahonnan az ottmaradt olajat, de nem. Ugyanúgy látom az olajfelverődést.
Viszont generátort sem akarok újra felújítani. Lehet, hogy csak valami csatlakozást nem húztak meg jól?

Előre is danke! Atesz

Atesz Elküldve: 2017-06-29 15:44 E46 320d kerékcsapágy? vagy fék??

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek csapágylehúzó készlete, és persze kölcsön is tudná adni esetleg hátsó kerékcsapágy cseréhez. Tudom nem egy olyan készlet, ami mindenkinek van, de hátha. Lehetőleg Budapest környékén.

Előre is köszönöm mindenkinek!

Atesz

Atesz Elküldve: 2017-05-22 13:00 Differenciálmû

Tano írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni differenciálművel kapcsolatban. Nagyobb sebességnél, kb 80-90km/h-tól elkezd búgni hátul valami (gondolom a difim). Viszont ha nem nyomom a gázpedált (autópályán lejtős szakaszon) akkor megszűnik a búgás-zúgás. Mikor ismét elkezd hajtani újra elkezdi. Sajnos az autóban mióta nálam van (5éve), nem volt cserélve a difi olaj, előtte pedig nincs infóm, hogy mikor cserélték. Sajnos nem is tudtam, hogy kell cserélni, de a szerelőm sem szólt, hogy kellene cserélni. Kérdésem lenne, hogy

-ha most lecserélem a difiolajat, segíthet-e megszüntetni a problémát, vagy itt már csak a csere/felújítás segít?
-volt-e már valakinek ilyen problémája, ha igen mi volt a megoldás?
-mennyire valószínű, hogy csak a csapágyak mentek el, a fogaskerekeknek nincs bajuk?
-inkább bontott difiben gondolkozzak vagy felújításban?
-ha felújításban, akkor tud valaki egy jó szakembert?

Előre is köszönöm a segítséget!

Atesz


Nekem tavaly volt ilyen búgásos esetem, nekem a hátsó kerékcsapágyak cseréje megoldotta a problémát. Én is a diffire gondoltam, mert kanyarodás közben nem változott és csak egy bizonyos sebességtartományban volt zavaró, de úgy voltam vele kezdem a csapágycserével mert az olcsóbb, és ha nem oldja meg akkor jön a diffi. Cseréltem diffiolajat is (Castrol ment bele), változást nem észleletem utána.


Köszönöm szépen Tano. Akkor ezen az úton indulok el én is. Hátha nekem is bejön a Te módszered. Ha mégsem, akkor keresem tovább.

Atesz Elküldve: 2017-05-22 12:18 Differenciálmû

Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni differenciálművel kapcsolatban. Nagyobb sebességnél, kb 80-90km/h-tól elkezd búgni hátul valami (gondolom a difim). Viszont ha nem nyomom a gázpedált (autópályán lejtős szakaszon) akkor megszűnik a búgás-zúgás. Mikor ismét elkezd hajtani újra elkezdi. Sajnos az autóban mióta nálam van (5éve), nem volt cserélve a difi olaj, előtte pedig nincs infóm, hogy mikor cserélték. Sajnos nem is tudtam, hogy kell cserélni, de a szerelőm sem szólt, hogy kellene cserélni. Kérdésem lenne, hogy

-ha most lecserélem a difiolajat, segíthet-e megszüntetni a problémát, vagy itt már csak a csere/felújítás segít?
-volt-e már valakinek ilyen problémája, ha igen mi volt a megoldás?
-mennyire valószínű, hogy csak a csapágyak mentek el, a fogaskerekeknek nincs bajuk?
-inkább bontott difiben gondolkozzak vagy felújításban?
-ha felújításban, akkor tud valaki egy jó szakembert?

Előre is köszönöm a segítséget!

Atesz

Atesz Elküldve: 2017-05-02 09:40 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni.


Köszönöm a gyors választ. Mire gondolsz? Mit lehet ilyenkor elfelejteni visszadugni? Valami közelebbit tudnál mondani? Ja, azt nem említettem, hogy nem az EGR-t dugózták le, hanem a pillangószelepeket.

Atesz Elküldve: 2017-05-02 08:50 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz

Atesz Elküldve: 2016-12-21 16:20 Porlasztó

Sziasztok.

Sajnos bekövetkezni látszik a dolog, amitől a legjobban tartottam. Reggel kicsit nehezebb indulás + enyhe zakatoló traktorhang + egyenletesen lüktető alapjárat = porlasztógondok!!! Vagyis a szerelőm azt mondta, a leírtak alapján számítsak rá.
Lenne egy pár kérdésem:

-Ha egy porlasztó bibis, akkor mindet fel kell újítani?
-Valaki képbe tudna hozni milyen áron mozog a felújítás?
-A felújítás megbízható, hosszú távon megoldja a problémát?
-Megéri-e esetleg újat venni külföldről és olcsóbb-e külföldről?

Előre is danke sőn!!

Atesz Elküldve: 2016-12-20 19:33 Hibakód

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.


tudok neked közelebb veszprémhez írok privit


Köszönöm YELLOW. Januárig Pesten tartózkodom, ezért keresek itteni emberkét, aki tudna segíteni.

Atesz Elküldve: 2016-12-20 19:22 Hibakód

Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Atesz Elküldve: 2016-01-20 20:25 izzítógyertya

Pitykoo írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...


Köszönöm a segítségeteket! Ma is sok mindent tanultam!

Atesz Elküldve: 2016-01-20 18:54 izzítógyertya

Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!