![](/images/loadingAnimation.gif)
BarG Elküldve: 2012-04-28 18:11 vizpumpa
BarG Elküldve: 2012-04-23 20:03 iGO8: trükkök, tippek, okosságok
YELLOW írta: hát a tegnapi nap nagyon elásta magát nálam a GPS.
pest felé menet és vissza is mindenáron le akart szedni az autópályáról. mindenféle beállítást kipróbáltunk, gyors, gazdaságos, rövid, jól követhető, fizetős utak, autópálya...stb. sosem ott akart vinni, ahol éppen voltam.
anniy értelme volt, hogy legalább mutatta az utakat és tudtam, hol milyen lehajtó van éppen.
ha a GPS után mentem volna, még ma sem értem volna oda. számomra egyenlőre teljesen megbízhatatlan lett ez a dolog.
BarG Elküldve: 2012-04-21 17:47 Üzemanyag fogyasztás
gampetibor írta:hil írta:gampetibor írta:b_imi írta:gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását!A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?
Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.![]()
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.
Szerintem meg hazudni elég gáz és nem emlékszem hogy névszerint említettelek volna a kamusok között valamiért viszont mégis magadra vetted!?
Akinek nem inge ne vegye magára!
Sziasztok! Szerintem teljesen felesleges a fogyasztáson vitatkozni. Főleg a városi fogyasztás nézegetése marhaság szerintem. Miért? Mert van olyan és most Bp-re gondolok, hogy valaki a csúcsforgalmi időszakon kívül autózik, minden lámpánál zöldet kap (ideális eset, bár azok nem úgy vannak beállítva) és simán közlekedik. Neki alacsony a "városi" fogyasztása. Aztán van, aki kifogja és nap mint nap a dugóban araszol 1 óra alatt megtéve fél Km-t, neki nagyon magas a fogyasztása. És ugye mindkét esetben, Bp-i városi fogyasztásról beszélünk. Korrekt?
Persze hogy korrekt csak ha átlagfogyasztási adatok miatt olvassa valaki ezt a topikot akkor nem arra kíváncsi hogy hajnal kettőkor sárgán villogó lámpák mellett, erős hátszélben, tojással a pedál alatt mit fogyaszt Budapesten városban az autó! Mert aztán megveszi az autót és anyázik majd itt a forumon mert 7,5-8 litert eszik neki a 20d pesten pedig neki itt azt mondták 5 literrel mennek városban. Korrekt?
BarG Elküldve: 2012-04-20 22:40 320d Motor
kempelen írta:BarG írta: Az új 184 lovas 2d-kről a szerelőm döbbenten mesélte, hogy már a harmadik főtengelycserét csinálja, 2-3 éves, alig 100-et futott gépeken!!! Mert a kedves bmw a láncvezérlést adó lánckereket egy anyagból csinálta a főtengellyel, a lánckerék meg gyenge, sérül, és cserélni kell a főtengelyt is! Az új 3d-ről meg azt mondta, hogy szakad a lánc, mert egy mountainbike-on komolyabb lánc van, mint azon.
Tetszik?
Az egyik ismerősőm 18i-jére is azt hitte hogy varázslatos 90e kilométerrel vette, mert a benzinest soha nem hajtják és csak a nyugdíjas orvos házaspárok veszik. Aztán véletlenül kiderült a futásteljesítménynél, hogy a bmw-nél kétszer annyit regisztráltak kilométerben nála, mint nálam és nem tudja elképzelni miért szivárog a szelepfedélnél az olaj és miért van a tűzfalnál olajjal televerve az aluszigetelés....
Jajj és az egyik kollegám büszkén mutatta a 116i-jét, mert varázslatos a 80 ezer kilométer a 2006-os autójában, hiszen a hollandok csak a tulipánok mellé állítják ki a benzineseket. Akkor érte kicsi döbbenet mikor már odakint is megvolt a 180 ezret az autóban...
Egyáltalán nem állítom hogy szuper a 320d vagy akármelyik d is, de mekkora már a gyártási arány a benzineshez képest? 20/80 vagy 30/70 százalék??? Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....
Jons-nak igaza van, mert kinyitottam a számat, nincs bajom vele. Kussolhatnék is, de akkor meg azt hinnék ordenárét szoptam az autómmal. Barg már szívott az övével így csendben kéne maradnia, de mégsem.Ennek a dízel-benzines vitának se füle, se farka egyébként de bármikor felpörgeti a fórumot az biztos.
BarG Elküldve: 2012-04-20 19:01 320d Motor
BarG Elküldve: 2012-04-17 19:01 Társalgó
ZoliE36Compact írta:gampetibor írta:YELLOW írta:gampetibor írta:YELLOW írta:
ezzel feltétlen el kellett hencegnialmás teló... státusz szimbólum csak, mint a BMW
akkor most felmerül benenm a kérdés: ZTE Blade-ről is fogom tudni? vagy dobjam ki és vegyek almás telót? mert az almás teló az überkirályságcsászáristenségmindenható?
azé is benzinkúton veszem meg
amúgy én asszony jóvoltából 17ezerért vettem a Blade-et és olyan okos lett, mint egy 100ezer ft-os teló. nah ez van. éljenek a feltörekvő kínaiak! nem mintha mást nem ott gyártanának. de ez legalább echte kínai és válallják is. azaz jobb!
Te beszélsz státusz szimbolumokról?én használom. Te vagy a leggazdagabb közöttünk mert tartasz otthon egy bajort dísznek hogy ne legyen üres a garázs...
![]()
ja és most aztán jól kicseszel velem hogy kuton veszed az ematricát![]()
csak azé sem jampizok, hogy telóról veszek, meg ugye nekem nem almás teló van. biztos így nem is tok telósan. csak erre írtam.
hát apám is eladta a kadett-ot, oszt a dupla garázs megüresedett egy hellyel. lehet veszek egy másik BMW-t mert tátong a hely.
amúgy igazad van.bocs megtehetem, hogy többet költök az adókra, biztosításra, mint amit elkocsikázok benzint
amúgy nekem tényleg felesleges, vagyis nem, mert amikor menni kell valahova, akkor ez van, apám nem igazán adja ide csak úgy az övét.
bocs én meg megtehetem hogy ájfonom van és azért van mert szerintem ez a legjobb, és nem csak azért hogy legyen, ennyi![]()
hát asszem most én is lejáratom magam. almás telőm van. és imádom. egy nem telefon hanem zsebszámítógép amivel mellékesen telefonálni is lehet...legyet h azé letté jeló mer irigy vagy kicsit?![]()
BarG Elküldve: 2012-04-16 20:12 Futómû és hibái
BarG Elküldve: 2012-04-09 12:47 Intercooler hűtő kérdések - csere - javítás
halipapa írta: Sziasztok!
Érdeklődnék valakinek volt dolga már intercooler bontással?
Az érdekelne mit kell megbontani hozzá pl: lökhárító? stb...
Köszi előre is!
BarG Elküldve: 2012-04-04 21:55 Autóvásárlás
jokerface írta: Tényleg szép verda,de az "m-packet" csomagot kár volt kihagyni belőle.
BarG Elküldve: 2012-04-01 13:52 Akkumulátor
BMW_0902 írta:kempelen írta:BMW_0902 írta: Fanatikus társaim!
Segítségeteket szeretném kérni!
Úgy tűnik, hogy az akksim végleg meghalt. Így a csere esedékessé vált.
Meg szeretném kérdezni, hogy
1. Milyen típusú akksit ajánlatok, ami nálatok bevált? (Jelenleg nekem Bosch van)
2. Mindig, ha megmutatom a motorteret egy BMW-s kollégának, akkor rögtön megkérdezi, hogy "bazz nem túl kicsi ez az akkumulátor a kocsiba?" Jelenleg 12v 55Ah-s van benne. A kocsim ugye 1995cc-s 318i, és akik megnézik, rendre nem adják sorhat alá...
Szóval maradhat a 12v 55Ah-s vagy mehet bele nagyobb is?
3. Végül:
Ki-be szerelés. Az addig megvan, hogy először negatívot le, majd a pozitív sarut oldom, aztán a lemerült akksit ki a tartókengyelből, majd be az újat, majd először a pozitív sarut, majd a negatívot teszem rá.
De adódik a kérdés: Semmi nem állítódik el a kocsiban az akksi kivétele végett?
Pl.: Rádió kódot kér, stb?
A helpet előre is köszönöm!![]()
Tehetsz bele nagyobb akkut is, de az akku méretére és a polaritások helyes oldalára figyelj. (úgy értem például francia autóknál másik oldalon van a + és a - fordítva betéve pedig nem biztos hogy odaér valamelyik kábel)
Sokkal nagyobbat úgysem tudsz beletenni, mert annak a befoglaló mérete is általában nagyobb.
Óra és esetleg rádióállomások elállítódnak, de kódot nem fog kérni.
Hogy milyen márkát tegyél bele, ami neked anyagilag is szimpatikus, de legyen zárt, gondozásmentes, mert én még láttam kitekerős, kipárolgós és mindentmegmarós akkut is még.
Köszönöm a választ! Akkor szerintem nem cserélek nagyobbra. Marad az előírt. És a zártságra pedig odafigyelek!
BarG Elküldve: 2012-03-31 16:37 Motorgenerál!
jokerface írta: Igaz nem pont generál,de nem találtam jobb topikot neki.
Ha eljönnek a jobb idök,szépen meg szeretném takaritani a motor teljes felületét a régi lerakódásoktól. Gondoltam leszedem felül-alul a burkolatot és motor vagy féktisztitó folyadékkal szépen átmegyek a felületén.
Ti hogyan szoktátok ezt véghezvinni? Van valami praktikus tanácsotok?
BarG Elküldve: 2012-03-24 16:45 Gumi
Coyote írta: inkább a hátulja csússzon, ne az eleje
Várom a véleményeket.
BarG Elküldve: 2012-03-22 19:58 Motorolaj
BarG Elküldve: 2012-03-21 19:45 Elsõ lengõkar hátsó szilent
hil írta:ZoliE36Compact írta:laleeboy írta:
Köszi a hozzászólásokat és az infókat.
Mi lenne az a spec zsír amivel kenni kell évente?
Mivel már megvettem így beteszem.
Arra gondoltam hogy évente minimum 2x megemelem a kocsit a téli/nyári váltásnál , akkor meg tudom ejteni ezt is hisz csak 2 csavar aztán a többit majd meglátjuk....
vki elmeséli h mitől olyan jó dolog ez a powerflex? mit tud, mi lesz más az alap futóművel szemben?
nem értem mi változik attól h ha egy szilent kemény. ?
Sziasztok!
A zsírt nem tudom, hogy milyen kell, de állítólag adják hozzá és valami nagyon spec zsírnak tudják.
A kemény szilentről valakik itt a Fórumon áradoztak, hogy milyen jó lett az autó úttartása, a nyomvályúkat sem érzi annyira az autó, meg állítólag több az élettartama. Ez utóbbit a kereskedő mondja, de a rendszeres zsírozgatásról elfelejt szólni. Ezek a pozitívumok. Az ellentmondás ebben az, ha ennyire jó lenne a kemény szilent, akkor gyárilag miért tervezik ezzel a gumis szilenttel (BMW-ről beszélünk) és csinálják az autót direkt labilisra, szarra??? Ezen azért érdemes elgondolkozni szerintem. Magam részéről maradok a gyárinak megfelelő szilenteknél.
Ez csak az én véleményem és saját gondolatmenetem eredménye, de biztosan lesz majd aki jól megcáfol ezekben....