BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2008-12-30 17:25 Turbo

Csak hogy én is szaporítsam egy kicsit

Igen, ez szerintem is gõz, csak van egy kellemelen tulajdonsága, mégpedig az, hogy mivel nincs felmelegedve a katalizátor, ezért elégetlen szénhidrogének vannak benne, amitõl bûdös.

Robinson!

Az a turbó igen hangos! Le kellene szereltetned és megnézetned egy szakemberrel! Amikor az enyém kifújt, nem volt ennyire hangos, pedig egy picit nagyobb turbóm van.
üdv

BarG Elküldve: 2008-12-24 12:31 Autóvásárlás

Hali!

Lehet, hogy sokakat ki kell ábrándítanom, de egy autó kora igenis számít.
- az elsõ az erkölcsi amortizáció - ez egyeseknek számít, másoknak nem, valljuk csak be õszintén, hogy prémium kategóriás gépekben ülünk - talán nem véletlenül, és ez bizony idõvel leértékelõdik és ez rosszul esik
- néha az újabb modellekben tényleg van némi mûszaki fejlõdés - amibõl nem jó kimaradni
- a legfontosabb, hogy teljesen mindegy, mennyit van használva a gép - a mûanyag és gumi alkatrészei sajnos akkor is öregednek, ha egy centit se mozdult ki a garázsból. Gumi szilenteket nem túl drágán ki lehet cserélni, de ki cserél üléseket, mûszerfalat, ajtóborítást, etc ...??? Mert ezek állás közben is tönkremennek.
üdv

BarG Elküldve: 2008-12-11 18:43 Chip tuning

Enkozpont74 írta: Errõl mi a véleményetek?

http://www.speed-buster.de/de/...MW/3er-E46


Drága.
Egyparaméteres, digitális, a legújabb típusokhoz van csak kétparaméteres verzió.
Ilyen kategóriájú box van magyar forgalmazónál is, többnél is. Pl Rapid tuning, Küberl, Powerklick, MW box, a Bacar hardveresen ugyanilyen - szoftveresen vannak kétségeim. Bocsánat, akit kifelejtettem.

BarG Elküldve: 2008-12-10 19:46 manuális váltó

ute107 írta: NA, most már leírom mivel elég sokat hallani a kiváló Skoda váltóról

8 db Skoda Octaviaval közlekedünk felváltva a cégnél, na annak mindnek egy kalap sz*r a váltója, gyorsan nem lehet vele váltani, igaz hogy a helyére megy mindig, csak néha egy kisebb (110 decibel) hanghatással.
Pl. hátra gurulsz ---> tedd be 1.be és go... Bmw elindul elõre.
Skoda: vagy lefullad, vagy be sem tudod tenni egyes fokozatba.

BMW: gurulsz elõre, tedd be hátramenetbe... semmi gond... zurück...and fahren...
Skoda: -"- ---> addig csattog a váltó míg újra vissza nem nyomod a kuplungot, mert megsajnálod az autót...

Ja és menjetek (OFF) Chevrolé' LAcettivel... Na annál rosszab váltója még a 2 ütemü Wartburgnál is...


Qrvára nem mind1, hogy milyen motoros az a Skoda. Mert az erõsebb 1.9TDI-sek olyan váltóval vannak szerelve, aminek sajna a BMW váltó csak jelenthet. Nekem ugyan sose volt Skodám, "csak" Seat-om, de elég bivaly példányok, és igen elcsodálkoztam, mikor a csóri 6M-es Leonból átülve a 12M-es 3cd-be bizony a Seat váltója SOKKAL jobb volt!!! És mint tudjuk, a platform stratégia miatt azonos váltók kerültek a VAG autóiba. Vezettem 1.4, 1.6 motorosakat is, azoknak a váltóik a f@s kategóriájába tartoznak.

BarG Elküldve: 2008-12-09 18:27 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pecsétes 150 000-es szervízbe mentem a múlt héten. Kotornám elõ a szervízkönyvet a kis BMW-s irattartóból - hát nincs sehol!!! Ki a fenének tetszhetett meg, amikor hozzá is férhetett? Voltam zöldkártyán, mûszaki vizsgán, szervízben is, amikor akár percekre is, de kikerült az autó a látóterembõl.

Persze pótoltatom a márkaszervízben a szervízkönyvet, ahonnan a gépet vettem, de valahol LETT így egy "vezetett" szervízkönyves masina, aminek nem járna.

BarG Elküldve: 2008-12-04 18:15 újonc kérdései :)

Woockie írta:
bmw320d4 írta: Õ tekeri az ablakot, nyitja-zárja az ajtókat, kapcsolgatja a belsõ világítást, mossa a fényszórót, törli az ablakot, stb...
Nálunk komfortelektronikának is szokták becézni.

Koszi! Tehat gyakorlatilag a vilagon semmi koze a 'ground'-hoz, mint test/foldponthoz, ha jol ertem... Valami azt sugja, nalam ez rosszalkodik...


Nem egy atombiztos konstrukció, nekem garanciába cserélték, mert az ablakhuzogatásban nem nyújtott elégségest ...

BarG Elküldve: 2008-12-02 10:06 Érdekes hiba...:(

Individual írta: Szasztok!
Nem tudom ti találkoztatok-e olyn problémával,hogy nem melegszik az autótok! CSeréltettem rajta termosztátot és még mindig nem jó!!?Engem meg a víz kiver, mert fogalmuk sincs mi baja lehet.

Köszönettel:LAci


Hali!

ilyentájban minden második dízelesnek vannak/voltak ilyen problémái. Az, hogy termosztátot cseréltettél, fedi az EGR termosztátot is?! Mert általában ez a hiba oka.
üdv

BarG Elküldve: 2008-11-25 21:05 Társalgó

kopasz írta: "Kasza Mester"-nek van @mail címe?


KASZA Mester
Elküldve: Hétf. Nov. 24, 2008 8:31 pm





ELADO.
MOST JÖTT BONTÁSRA!!
E34 525-24V(M50B25),KOMPLETT AUTO.
mOTORJA,KÉZI VÁLTOSTOL,MINDENESTÕL AMI INDITÁSÁHOZ KELL A MOTOR TÉRBE-ELADO.
OLCSON ADOM,MERT JO ÁRBA BIRTAM LÕNI.INDITANI MÉG NEM TUDTAM,MERT AC PROBLEMÁJA VAN,DE MEG LESZ OLDVA.

MOTOR KOMPLETT ÁRA 130EZER(VÁLTOSTOL,KUPLUNGOSTOL)
AKI ELSÕNEK BEJELENTKEZIK RÁ-AZÉ.KB.JÖVÖ HETI SZÁLLITÁSAL VIHETÕ(MEGBESZÉLJÜK),ODAADOM KASZNISTOL,AZTÁN SZÉPEN KISZABHATOD BELÕLE.HA ÉRDEKEL HIVJÁL ÉS MEGBESZÉLJÜK.KINTI PAPIRJAI VANNAK!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)


Kopizva a BMWpower-rõl.

BarG Elküldve: 2008-11-25 20:56 Chip tuning

Hori írta: és mit mértek neki?


Nem egyszerû történet.
Vettem Küberl boxot, mert picit igényesebb a legtöbbnél. Tudni kell róla, hogy egyrészt szoftveresen programozható, másrészt a beírt paraméterek egy tízfokozatú kapcsolóval kicsit módosíthatóak.
Egy bizonyos teljesítmény felett az autóm motorja - hajtáslánca hajlamos a berezgésre. Ezt télen, amikor a cooler jobban hût, sikerült teljes gáznál elérni. (ugyanezen ok miatt adtam vissza 225e-ért vett Steinbauer P boxot) Erre kértem és kaptam a forgalmazótól gyengített programot, amit saját magam tudtam feltölteni. Megmérettem vagy 4 különbözõ kapcsolóállásban a nyomatékot, teljesítményt Budakalászon. A gyengített beállításban olyan 5-10-15% volt az emelkedés. Mérték a füstölést is, ahogy erõsebb lett az autó, úgy nõtt a füstölés is, de benne maradt az Euro 3-on belül, ami az autómra elõ van írva.

Viszont egy tuning csapat, aki árul kicsit még ettõl is fejlettebb boxot, azt ígérte, hogy az övék már alkalmas a végsebesség korlát feloldására is, amit a railnyomásátverõs boxok nem tudnak megtenni, ezért a Küberlt eladtam - fórumos kolléga vette meg! - de sajnos kiderült, hogy az a másik box mégse tudja a végsebesség korlátot feloldani. Így aztán most nincs semmilyen boxom, se chiptuningom. (van egy kis belsõ motorhûtésem, csak hogy ne legyen teljesen széria a gép )

BarG Elküldve: 2008-11-25 17:33 Chip tuning

VTS_Tibi írta:
Hori írta:
És neked van boxod 320dhez? 150lovashoz? és volt már olyan aki lemérette elötte meg utána?


Hát nekem most per pillanat nincs, de tudok rendelni! (Küberl -t)

Olyan 95.000Ft + ÁFA az ára (de kellenek pontos adatok, csak akkor tudok helyes árat mondani)

és ehhez jár a 24 hónap garancia

És hogy volt-e aki lemérette? Hát... hiába adom a minimális áron, mint már írtam még ezt is sokallják (ezek vesznek szappanos dobozt )
Így örülök ha megveszik!

De eddig még soha senki nem panaszkodott!


Igen, volt aki lemérette

BarG Elküldve: 2008-11-25 17:20 Ablaktörlõ lapát

Hali!

A gyári ablaktörlõ kb 1 évig volt jó, aztán elkezdett csíkozni, ment a kukába. Vettem Boscht, SWF-et, még egy évig se húzták. Azóta rászoktam a méretre vágható betétekre, kb fél évet bírnak, 8-900 Ft-ért, amikor az elsõ csíkok megjelennek, mennek a kukába. A csomagtartóban mindig van 1-2 db belõlük.
üdv

BarG Elküldve: 2008-11-24 17:49 Teligumiszett

Benten írta:
Robinson írta:
Benten írta:
BarG írta: Én is Dunlop gumival nyomom télen, de még a régebbi 3M-mel. 4 téli szezon van bennük, a minta meg 7-7,5 mm. Mokor fog ez elkopni : :
Nyáriból meg 3 garnitúra kopott már el, és télen is annyit megyek, mint nyáron.


4 téli szezon? megérett akkor a cserére. 5. szezonra ne rakd fel õket.


miért? ez nem attól függ, hogy mennyire van elkopva?


Nehogy azt hidd, hogy ugyanolyan tapadást ad egy zsír újonnan gyártott gumi (pl 2008-as), mint egy 2004-es, ne adj isten, 2000-es
biztos ismered a mondást. "Esõ veri, nap szívja". 4-5 évesen a gumi KUKA.


Én úgy hallottam, hogy 6 évnél húzzák meg a határt, ahol használattól függetlenül ki kell cserélni a gumit.

BarG Elküldve: 2008-11-24 17:20 Gumi

Hori írta:
BarG írta:
Szebi írta: Sziasztok igaz, hogy 30d-re 17-nel kisebb garniturat nem lehet rakni a fektarcsak merete miatt?


Bizony, 17"-nál kisebb nem megy fel a hatalmas fékek miatt. Télre én 17"os lemezfelnit szereztem, 205/50/R17-es gumikkal. (7" széles a felni)
Azért egy 205-ös gumi még nem pálcika!!!


nem tudom mekkorákkal közlekedsz nyáron de ha hátulról megnézed 205el azért aggasztó a látvány


Ember, miket beszélsz, egy COUPE látványa még felbakolva is felemelõ

BarG Elküldve: 2008-11-24 17:16 Teligumiszett

Én is Dunlop gumival nyomom télen, de még a régebbi 3M-mel. 4 téli szezon van bennük, a minta meg 7-7,5 mm. Mokor fog ez elkopni : :
Nyáriból meg 3 garnitúra kopott már el, és télen is annyit megyek, mint nyáron.

BarG Elküldve: 2008-11-24 17:10 Motorolaj

Hori írta:
BarG írta: Internetes boltokban mindig találni a legjobb minõségû olajokból 3000 Ft/liter alatti áron, sõt némelyikbõl ha tizenezer pénz felett vásárolsz, ingyér házhoz viszik. Ugyhogy bármennyire is engedi a BC a 30 000 km-es, vagy kicsit feletti futást, nem érdemes rizikózni.

Most vettem 8 l CASTROL EDGE SPORT 0W-40-et 20725 Ft-ért az Olajshopból, szûrõvel ki fog jönni a csere 30-ból. Ja és 15e-ként cseréltetem - most ez márkaszervizes akció lesz, a pecsétért

Amíg a gép nem eszi drasztikusan a 0-ás olajat, addig ilyet kap.


Én is ilyen olajjal járok 12000nél utántöltök 2dl-t és 15nél meg ledobom belõle.


Néhányszor vettem MOBIL 1 Protection Formula 0W-40-et is, nem mondhatnám, hogy különbséget találtam köztük. Ebbõl most 8400 Ft a 4 literes kiszerelés. Mivel a márkaszervíz Castrolozik, ezért vitákat elkerülendõ én is Castrolt viszek oda.