Hori írta:
és mit mértek neki?
Nem egyszerû történet.
Vettem Küberl boxot, mert picit igényesebb a legtöbbnél. Tudni kell róla, hogy egyrészt szoftveresen programozható, másrészt a beírt paraméterek egy tízfokozatú kapcsolóval kicsit módosíthatóak.
Egy bizonyos teljesítmény felett az autóm motorja - hajtáslánca hajlamos a berezgésre. Ezt télen, amikor a cooler jobban hût, sikerült teljes gáznál elérni. (ugyanezen ok miatt adtam vissza 225e-ért vett Steinbauer P boxot) Erre kértem és kaptam a forgalmazótól gyengített programot, amit saját magam tudtam feltölteni. Megmérettem vagy 4 különbözõ kapcsolóállásban a nyomatékot, teljesítményt Budakalászon. A gyengített beállításban olyan 5-10-15% volt az emelkedés. Mérték a füstölést is, ahogy erõsebb lett az autó, úgy nõtt a füstölés is, de benne maradt az Euro 3-on belül, ami az autómra elõ van írva.
Viszont egy tuning csapat, aki árul kicsit még ettõl is fejlettebb boxot, azt ígérte, hogy az övék már alkalmas a végsebesség korlát feloldására is, amit a railnyomásátverõs boxok nem tudnak megtenni, ezért a Küberlt eladtam - fórumos kolléga vette meg! - de sajnos kiderült, hogy az a másik box mégse tudja a végsebesség korlátot feloldani. Így aztán most nincs semmilyen boxom, se chiptuningom. (van egy kis belsõ motorhûtésem, csak hogy ne legyen teljesen széria a gép
)