Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-01-27 21:20 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.



Elírtam 123d.
Igen. És nem szopsz a teljesítmény miatt (biztosítás, gjmü. adó), a motorcserével járó procedúrával.


Na ezt a témát szépen kiveséztük! Megfogadom a tanácsotokat! Köszi a segítségeteket!

Bero Elküldve: 2011-01-27 21:19 elektronikai ember

Tano írta:
Bero írta: Üdv! Elektromosan behajló visszapillantó tükörhöz hova kell a verdába beépíteni a kapcsolót,hogy működjön? Köszöntem


A visszapillanto allitot az ajtofogantyun kell kicserelni egy olyanra, amin rajta van egy nyomogomb, azzal kapcsolod a tukorbehajtast.


Köszi! Ilyet honnan lehet szerválni?

Bero Elküldve: 2011-01-27 20:29 Lámpák

Hali! Eladó egy pár első index hófehér! 2001-es facelift előtti sedan autómról van! 3500Ft-ért vihető! érdeklődni: 0630-9520241

Bero Elküldve: 2011-01-27 19:45 elektronikai ember

..

Bero Elküldve: 2011-01-27 18:22 Bmw-s vegyes videók

YELLOW írta:
YELLOW írta: irányítás Nokia C7-tel


YouTube videó




az igazi szerelem

az igazi szerelem


YouTube videó






Bero Elküldve: 2011-01-27 15:56 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Köszöntem

Bero Elküldve: 2011-01-27 15:36 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)




Köszönöm,hogy utánajártál! Ez nagyon jól hangzik,elég is lenne nekem ennyi paci Mennyibe fájna ez nekem kb?

Bero Elküldve: 2011-01-27 15:11 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)



Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?

Bero Elküldve: 2011-01-27 14:28 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi

Bero Elküldve: 2011-01-26 19:18 elektromos ablakemelõ_

RocknRolla írta: Hali!
Kérdésem a következő: bal első ablakemelőt ha felénél jobban lehúzom nagyon nehezen megy le illetve lentről vissza is. Felétől fölfelé, és fentről feléig jól működik. Van valakinek ötlete mi lehet a szorulás oka?

Köszi,
Üdv


Nekem is ugyanez a problémám :S

Bero Elküldve: 2011-01-26 00:44 Vicces :)

Ezen beszartok Remélem még nem volt,de ez valami okádék
YouTube videó

Bero Elküldve: 2011-01-25 16:32 help:)

Köszöntem

Bero Elküldve: 2011-01-25 11:48 help:)

Üdv! Hogy lehet leszedni az oldal küszöböt?

Bero Elküldve: 2011-01-23 22:24 Segítsetek!

Bero írta:
Bianconero írta: Javasolnám,hogy nézd meg az állítómotor csatiját. Az az, ami legfelül van a lámpatesten a csatlakozók közül,szemböl nézve a a jobbos lámpán bal oldalon, baloson azt hiszem a jobb oldalon. Nekem volt olyan,hogy amikor rádugtam a "csokit" akkor elnyomódott a belsejében a 4 kis tüske közül az egyik. Lehet,hogy neked is ez a problémád.



Köszönöm szépen a gyors választ,meg is nézem


Na megnéztem.. Lehet kár volt! Lötyög a csatija elég szépen úgymond nem pattan be a helyére és emlékszem is hogy egyszer kihúztam,de ennyitől már szét is kell,hogy menjen ? hogy igazítsam meg ezeket a kis tüskéket a belsejében,van ötlet? Köszi

Bero Elküldve: 2011-01-23 21:36 Segítsetek!

Bianconero írta: Javasolnám,hogy nézd meg az állítómotor csatiját. Az az, ami legfelül van a lámpatesten a csatlakozók közül,szemböl nézve a a jobbos lámpán bal oldalon, baloson azt hiszem a jobb oldalon. Nekem volt olyan,hogy amikor rádugtam a "csokit" akkor elnyomódott a belsejében a 4 kis tüske közül az egyik. Lehet,hogy neked is ez a problémád.



Köszönöm szépen a gyors választ,meg is nézem