Bero Elküldve: 2011-01-27 21:20 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!
hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.
Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.
323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.
ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.
Elírtam 123d.
Igen. És nem szopsz a teljesítmény miatt (biztosítás, gjmü. adó), a motorcserével járó procedúrával.
Na ezt a témát szépen kiveséztük! Megfogadom a tanácsotokat! Köszi a segítségeteket!