Még annyi,hogy a szükséges dolgok beszerezhetőek a Praktikerben.A schuller-es cucc nem annyira vízálló,de a karosszéria,és az esővízelvezető közé megfelelő,mivel az esővízelvezető a karosszériához tapasztja.Mindegyik ragacs uv álló,és hőálló.Az uhu-s cucc full vízálló!Ez jó az esővízelvezetőn lévó szivacsszerűség rendes rögzítéséhez!Ez a munka odafigyelést igényel,mivel ilyen 2-3 mm széles szalagok nincsenek sehol,ezért ollóval kell ezeket kivágni,majd precízen felragasztani!
Szöszmötölős munka eléggé.Felragasztás előtt a párazáró élét zsírtalanítani kell mondjuk gyógyszertári alkohollal mondjuk vattára felvíve!Ugyanezt el kell játszani a kukac alakú anyag esetében is...
A karosszérián lévő patentok,amikbe az esővízelvezető bepattan,azoknak szokása eltörni alapban is.Leszedésnél főleg!Érdemes rendelni belőlük pár darabot.Ezeket úgy lehet kiszedni a helyükről,hogy a közepükben lévő pöcköt át kell nyomni rajtuk,egy hegyes és vékony tárgyal,így jönnek ki a helyükről,a karosszériában lévő furatokról.A közepük a karosszériába beesik,ezért nem lehet újrahasználni őket ezután.Újra kell ezeket cserélni!Arra vigyázni kell,hogy a rajtuk lévő gumitömítés meglegyen,máskülönben le fogják szedni idővel a fényezést.Remélem segítettem annak,aki esetleg esővízelvezetőt szerel,vagy később akar.Aki újat vesz,az csak patentokat vegyen.Árak:42 körül van a sima fekete,62 a króm márkaszervízben.Ezek darabra értendőek.Szóval gyanítom,hogy használtat fogtok nézni.Amik ára olyan 20 000/szett körbe.Ebben az esetben megszívlelendő,amiket leírtam.Aki csak úgy felpattintja a használtat,annak lejön a festése,és beázik utána az autója is.