Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:33 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Itt olvasgass(angolul van)

http://forums.bimmerforums.com...p?t=395727

Googleba beírod:e46 seat e36,és kidob egy rakás találatot.Én biztosan nem szívnék vele!

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:29 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Sokminden. Sztem az sem mindegy,hogy manuális,vagy elektromos.De a csatlakozók is mások.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:16 Belsõ

Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.

Szerintem nem éri meg szo*ni vele...

Bitu79 Elküldve: 2016-08-26 21:30 Segítség, beázik az autóm!!!!

Még egy kis segítség:

http://workshop-manuals.com/bm...equipment_(sal)/13__trim_covers_handle_trim/7_ra__removing_and_installing_replacing_trim_strip_on_roof_gutter_at_left_or_right/

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

A felső linkben mindent másoljatok ki,úgy dob a jó oldalra!

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 20:50 Klíma

https://www.youtube.com/watch?v=oCFDHlVkqss

Itt egy olyan videó,amiben meg is mutatják,hogy melyik menüpontba kell menni konkrétan INPA-ban!!!

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 20:35 Klíma

Macska írta:
flenfer írta:
Bitu79 írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Pár napja megjött a hangja a klímámnak, erős morgó hang. Csapágyas a kompresszorom?
Néha olyat is csinál, hogy ha be van kapcsolva, elindul szépen megy, hűt is rendesen, majd leáll. Kb.5 másodperc múlva ismét elindul, és 5 mp. múlva megint leáll. Előfordult, hogy az alapjárat felment 1200 as fordulatra, elkezdett hullámozni alacsonyabb fordulatig, majd visszaállt a rendes fordulatra.Mi lehet a gond? Segítséget előre is megköszönöm.


Meg van a gond. Kevés a gáz. (amatőr kérdés)


+1, ugyanez volt az enyémnél is. Annyi különbséggel, hogy csak a klíma bekapcsolásakor hallottam a morgó hangot 5-10 mp-ig, utána jól működött.



Mégsem a gáz kevés. A klímahűtő ventilátor gondolta meg magát. Biztosítékok jók.


Nálam a rátöltés megoldotta, azóta csendben dolgozik a cucc, nincs morajló hang a klíma indításánál.

Na, most van a gond. A hűtőventilátor is jó. Hány ventilátor van a hűtőnél? Nekem egy.
Miért csinálja, hogy egy pár másodpecig megy a klíma, utána leáll egy pár másodpercre, majd megint elindul?


Kössétek rá gépre.A gyári diaggal lehet vezérelni a ventillátort is.Ha az a rossz,akkor úgy észrevenni.


Eddig csak a hibakódokat olvastattam ki, de erre semmi hibát nem hoz.
Ha valakinek van esetleg egy felesleges ventije, érdekelne.


Nekem klima vetilátor ellenállás adta meg magát nem mindig inditota ventilátor és akkor volt ez a ki be kapcsolás jelenség!!


Itt a videó,amiben megmutatják,hogy kell ventit tesztelni gyári diaggal:

https://www.youtube.com/watch?v=k1OUuyf41O0

Ha ez sikerül,akkor nem lehet ventillátor,illetve annak ellenállásának a hibája sem.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 20:19 Társalgó

https://www.youtube.com/watch?v=lkRcDADBt8I

A klip elég ratyi,a zene viszont zsír!

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 19:39 Segítség, beázik az autóm!!!!

Utolsó hsz-emet szerkesztettem.Akit érdekel olvassa el.Igyekeztem hasznosakat írni.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 19:27 Segítség, beázik az autóm!!!!

Még annyi,hogy a szükséges dolgok beszerezhetőek a Praktikerben.A schuller-es cucc nem annyira vízálló,de a karosszéria,és az esővízelvezető közé megfelelő,mivel az esővízelvezető a karosszériához tapasztja.Mindegyik ragacs uv álló,és hőálló.Az uhu-s cucc full vízálló!Ez jó az esővízelvezetőn lévó szivacsszerűség rendes rögzítéséhez!Ez a munka odafigyelést igényel,mivel ilyen 2-3 mm széles szalagok nincsenek sehol,ezért ollóval kell ezeket kivágni,majd precízen felragasztani!
Szöszmötölős munka eléggé.Felragasztás előtt a párazáró élét zsírtalanítani kell mondjuk gyógyszertári alkohollal mondjuk vattára felvíve!Ugyanezt el kell játszani a kukac alakú anyag esetében is...
A karosszérián lévő patentok,amikbe az esővízelvezető bepattan,azoknak szokása eltörni alapban is.Leszedésnél főleg!Érdemes rendelni belőlük pár darabot.Ezeket úgy lehet kiszedni a helyükről,hogy a közepükben lévő pöcköt át kell nyomni rajtuk,egy hegyes és vékony tárgyal,így jönnek ki a helyükről,a karosszériában lévő furatokról.A közepük a karosszériába beesik,ezért nem lehet újrahasználni őket ezután.Újra kell ezeket cserélni!Arra vigyázni kell,hogy a rajtuk lévő gumitömítés meglegyen,máskülönben le fogják szedni idővel a fényezést.Remélem segítettem annak,aki esetleg esővízelvezetőt szerel,vagy később akar.Aki újat vesz,az csak patentokat vegyen.Árak:42 körül van a sima fekete,62 a króm márkaszervízben.Ezek darabra értendőek.Szóval gyanítom,hogy használtat fogtok nézni.Amik ára olyan 20 000/szett körbe.Ebben az esetben megszívlelendő,amiket leírtam.Aki csak úgy felpattintja a használtat,annak lejön a festése,és beázik utána az autója is.



Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 19:11 Segítség, beázik az autóm!!!!

Kis kiegészítés még:Az esővízelvezetőn belül lévő anyagot(ilyen kukac alakú,szivacsszerűségnek kinéző dolog),azt két oldalú ragasztóval van a helyére téve.Ez is a karosszériát védi,hogy ne dörzsölje ki az esővízelvezető.Ez az anyag is szeret lejönni,mert a ragasztója elgyengül.Vicces,mert nem vízálló!Legalábbis nagyon kicsit bírja a vizet.Ha ez az anyag elkezd leválni,olyenkor érdemes leszedni az egészet az esővízelvezetőről,és ujraragasztani vízálló ragasztóval.Arra ez való:

http://www.uhu.com/en/products...mp;step=70

Ezután már nem fog lejönni ez sem!Ez egy spéci kétoldalú ragasztó,és vízálló!

Bitu79 Elküldve: 2016-08-25 19:02 Segítség, beázik az autóm!!!!

Még egy helyen be tud ázni a kocsi.Az esővízelvezetőnél.
Az esővízelvezető és a karosszéria között van ilyen trutyi.
Ilyen:

http://www.schuller.eu/hu/Term...g,-szivacs

Ez így néz ki,mikor az ember leszedi az esővízelvezetőt:



Szóval esővízelvezető leszedése után ezt a csíkot újra kell ragasztani,ha az ember nem akarja,hogy beázzon az autója,mert a kéderek nem zárnak 100%-ra!Mellesleg a fényezést is ez a trutyi védi.Szóval venni 1 tekercs ilyen cuccot,amit linkeltem,és ollóval kivágni 2 mm-es csíkra,majd az esővízelvezető élére ragasztani zsírtalanítás után.Újnál természetesen nem kell semmit,azon original ez a trutymók.
Ezt a tippet gondoltam megosztom annak,akinek valamilyen okból esetleg le kell vennie az esővízelvezetőt.Én most fogom feltenni feketéket,mert a króm egy rakás fos...

Bitu79 Elküldve: 2016-08-21 07:40 Füstprobléma!

Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.


Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.







Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 11:57 kuplung___

b_imi írta:
Bitu79 írta:

Én 30 000 km-el ezelőtt cseréltettem kuplungot,a kettős tömegűt nem.Mondjuk akkor 75000 km volt az autóban csak.Meg az enyém benyás ugye,ott tovább bírja a lendkerék.Ha megbízol a szerelődben,és úgy ítéli meg,hogy jó a kettőstömegű,akkor sztem azt ne cseréltesd.Ezzel is spórolsz.Körülbelül 300 000 km körül bírják a lendkerekek a dieselekben átlagban.Benyásokban még tovább!Ha jó állapotban van a lendkerék,és megbízol a szereőben,akkor ne cseréld szerintem.



Valószínű, hogy egy 2007-es 20d-ben nem 75E km van, hanem inkább 275E.
A nyomaték különbség miatt jobban elhasználódik az alkatrész.
160E-ért már lehet venni komplett szettet. Én biztos nem venném le még egyszer a váltót.



Ezeket írtam én is.De ha keveset futott az autó,és jó bőrben van a lendkerék akkor nem szükséges cserélnie.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 09:55 help:)

Előző hsz-omban linkelt videó végén,mikor a srác nyitogatja az ajtót próbaképpen,akkor van egy kis nyikkanás,amikor meghúzza a kilincset.Na nálam is ez a hang volt.Ez a rugó lehet,ami visszahúzza a kilincset.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 09:36 Ajtónyítási Gondok!

demy írta:
YELLOW írta:
demy írta:
demy írta: Sziasztok!
Van egy 2001.es E39 amiben nagyon sokáig be volt kapcsolva a bal hátsó ajtóban a gyerekzár. A probléma az volna, hogy a gyerekzár kikapcsolása után sem nyitja a központi zár az ajtót, mint ha még mindig bekapcsolt állapotban volna a gyerekzár.
A motor jó, mert ha belülről nyitom ki,majd lezárom, akkor az ajtót is zárja. Hol keressem a hibát?
Köszönöm!


Pont ez a baj, hiába kapcsolgatom bármelyik állásba, kívülről zárva marad.
Kárpitot már levettem még délután (más okból kifolyólag), de volt egy érzésem hogy nem kell még visszarakni
Gyerekzár kapcsoló nem lehet rossz? Mert az ajtóban lévő pöckök mozog egy kicsit ha lezárom, csak úgy tűnik mint ha maga a kapcsoló nem váltana át a zárban. Remélem érthetően írtam le.


a gyerekzárnak pont az a lényege, hogy kívülről nyitható legyen, de belülről a gyerek ne tudja nyitni. ha a gyerekzár lenne rossz, attól kívülről jónak kellene lennie.
inkább a külső kilincs akadt szét.



Ha belülről rányitok, majd becsukom az ajtót utánna kívülröl vígan nyitogathatom addig, amí központival le nem zárom az autót. Szóval érdekes...


Nézd át a bowdeneket.Esetleg ahol szükséges,fújd be jóféle zsírral a mechanikát.