Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 09:23 kuplung___
Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 09:23 kuplung___
Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 09:15 kuplung___
b_imi írta:Kankary írta:b_imi írta:Kankary írta:YELLOW írta:b_imi írta:Kankary írta: Sziasztok. Nemrégiben elvittem a kocsit szerelőhöz szívósor dugózás kapcsán. Mikor érte mentem azt mondta hogy két nagyobb probléma is van a kocsival. Az egyik a váltókar lengése ami a kisebbik baj mivel csak egy rugót vagy stiftet vagy mit kell cserélni a másik pedig a kuplung. Mert teljes benyomáskor fel kéne valamennyire keményednie de az enyémnel nincs ilyen. Furcsa volt egyébként nekem a váltó de nem gondoltam volna, hogy ennyire gáz legalább is az elmondása szerint. Emiatt lenének olyan kérdéseseim, hogy mennyire sürgős ennek a kuplungszettnek a cseréje illetve káros e más alkatrészekre ha nem cserélem ki pl a kettős tömegűre. Egy 2007 es 163 lovas 320d ről lenne szó egyébként. Előre köszönet a segítségért.
Egy kuplung akkor jó, ha finoman működik. Nem értem miért kéne felkeményednie? Ez nem a fék. Szerintem a szerelő gondolt egyet, hátha bejön egy kuplung csere...
Ha jól működik a kuplung, kiemel rendesen és nem csúszik meg, akkor örülj neki, hogy könnyű a pedál.
amit ki sem cserél
Pedig nagyon ajánlották ezt a szerelőt. A siftnek a javitatáse drága?csináltatta már valaki? Ha mégis igaza van és szar a kuplung árt pl a kettőstömegünek?
Először ülj bele egy hasonló autóba, hogy legyen viszonyítási alap. Aztán eldöntöd, jó vagy nem.
Itt megnézheted az alkatrész árakat
Talán a gumiperselyek lehetnek elkopva...
A rossz kuplung nyilván károsíthatja a lendkereket, de tényleg rossz? Először légteleníteni kéne a kuplung munkahengert, aztán tovább vizsgálódni.
Kipróbálta egyik ismerősöm akinek szinten BMW-je van és azt mondta tényleg fent fog de annyira még nem vészes. Viszont ha cserélem a kuplung szettet akkor kettős tömegűt is kell.....ez minden esetben így van?
Célszerű mindent kicserélni és legalább egy szerelési költség a zsebedben marad.
Ja, és ha Te veszed meg az alkatrészeket, lehet olcsóbban is meg tudod szerezni.
Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 08:56 help:)
Bitu79 Elküldve: 2016-08-18 08:53 help:)
Bitu79 Elküldve: 2016-08-17 14:43 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden
pisti0425 írta: üdv,kérdésem lenne 2002.07.hó x5 e53 autovásárláskor nem adták hozzá a navi cdt,hogyan tudom letölteni és honnan hogy működjön,köszi nektek
Bitu79 Elküldve: 2016-08-17 14:39 Műszerfal kijelzés
andrew írta:Bitu79 írta:andrew írta:YELLOW írta:andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.
biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?
szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.
a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre
Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.
Itt egy videó segítségnek:
https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.
tolató kamerát szereltem. annak a tápellátását a jobb hátsó helyzetjelzőről vettem.
talán ezzel az idővel van összefüggésben amióta nem működik, azelőtt igen világított rendesen
Bitu79 Elküldve: 2016-08-17 00:36 Műszerfal kijelzés
andrew írta:YELLOW írta:andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.
biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?
szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.
a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre
Bitu79 Elküldve: 2016-08-16 23:34 help:)
Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől
Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.
Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.
Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.
Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?
Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?
Várom a kreatív ötleteiteket
Bitu79 Elküldve: 2016-08-14 21:57 Klíma
flenfer írta:duc írta:flenfer írta:duc írta:flenfer írta:flenfer írta: Sziasztok!
Pár napja megjött a hangja a klímámnak, erős morgó hang. Csapágyas a kompresszorom?
Néha olyat is csinál, hogy ha be van kapcsolva, elindul szépen megy, hűt is rendesen, majd leáll. Kb.5 másodperc múlva ismét elindul, és 5 mp. múlva megint leáll. Előfordult, hogy az alapjárat felment 1200 as fordulatra, elkezdett hullámozni alacsonyabb fordulatig, majd visszaállt a rendes fordulatra.Mi lehet a gond? Segítséget előre is megköszönöm.
Meg van a gond. Kevés a gáz. (amatőr kérdés)
+1, ugyanez volt az enyémnél is. Annyi különbséggel, hogy csak a klíma bekapcsolásakor hallottam a morgó hangot 5-10 mp-ig, utána jól működött.
Mégsem a gáz kevés. A klímahűtő ventilátor gondolta meg magát. Biztosítékok jók.
Nálam a rátöltés megoldotta, azóta csendben dolgozik a cucc, nincs morajló hang a klíma indításánál.
Na, most van a gond. A hűtőventilátor is jó. Hány ventilátor van a hűtőnél? Nekem egy.
Miért csinálja, hogy egy pár másodpecig megy a klíma, utána leáll egy pár másodpercre, majd megint elindul?
Bitu79 Elküldve: 2016-08-14 21:45 Társalgó
Gergo08 írta: Ugyvan,ha inditom a motort mar alapbol el a DSC es a felkilltojel sargan.Vlmi szenzor hiba lehet?Elore is koszi a segitseget
Bitu79 Elküldve: 2016-08-14 21:41 Társalgó
Bitu79 írta: Sziasztok.Egy kérdésem van csak.Miért van az,hogy csak az első kerekeknél van porvédő kupak?A hátsó kerékcsapágyat nem takarja semmi.
Bitu79 Elküldve: 2016-08-14 21:39 Segítsetek!
YELLOW írta:schei írta: Sziasztok!
segítsetek ,lehet hülye kérdés de a hátsó csomagtér ajtóm eléggé korrodált és lecserélném .
nekem sedan e-46-om van és nagyon jó állapotú coupe ajtót találtam .
Kérdés a következő ,felmegy a cope csomagtér ajtó a sedánra
köszönöm
nem
Bitu79 Elküldve: 2016-08-14 21:35 Ajtónyítási Gondok!
demy írta: Sziasztok!
Van egy 2001.es E39 amiben nagyon sokáig be volt kapcsolva a bal hátsó ajtóban a gyerekzár. A probléma az volna, hogy a gyerekzár kikapcsolása után sem nyitja a központi zár az ajtót, mint ha még mindig bekapcsolt állapotban volna a gyerekzár.
A motor jó, mert ha belülről nyitom ki,majd lezárom, akkor az ajtót is zárja. Hol keressem a hibát?
Köszönöm!
Bitu79 Elküldve: 2016-08-09 22:53 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta: Előző kérdésemben tud valaki segíteni?
Szerintem szinte hangtalannak kéne lenniük.Vagy tévedek?
Hát nem tolongtok...
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...8634#p3382