Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-01-30 13:54 Társalgó

csavargo írta: amugy ezzel a korrekcioval nem értek egyet én kamionsofőr vagyok autopályán kamionnal max 80 de 90 nél vannak leszabályozva és a 90 re sem jött soha bünti én ugy tudom 142 nél villan el a trafi személyautora pályán. azért is tartom ezt valoszinünek mert ugye elöbb irtam nekem sem jött csekk pedig sokszor mértek fostam is de nem lassitottam 140 röl


Márpedig ha te még soha nem kaptál csekket, az azt jelenti, hogy hülyeség az egész, és nem büntetnek senkit 142-ig

Én folyamatos gyorshajtás mellett 2010-ben kaptam életem első csekkjét. A statisztika alapján rég meg kellett volna kapnom, de mindig mákom volt. Utána viszont évente 3-4 csekket kellett befizetnem. Pedig nem más utakon jártam, csak a szerencse forgandó...

Azért lakott területen kívül továbbra is 120 az utazósebességem, de városokban már lassítottam, és autópályán is ritkábban borul el bennem a bárány.

Coyote Elküldve: 2012-01-30 13:26 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta:
kempelen írta:
jons írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Na most meglepődtem!Jöttek apósomék hozzánk és "lekaszálták" őket a 50-es táblánál 57-elRendőr leintette őket és 5000 huf-os csekk boldog tulajdonosai lettek.Én ezt nem értem.Nem 65 felett büntetnek?


65 felett központi, ami alapból 15 vagy 30ezer asszem.
ez helyszíni bírság.


Én nyugodtan 60-nal közlekedtem mert eddig úgy tudtam,hogy 65-ig nincs büntetés...


60-on áll a mutató nálam is. GPS szerint az 57. Jó tudni amit leírtál.



Az objektív felelősség alapján tuti nem kapsz semmit. De mivel ez is sebességtúllépés, ha lemeszelnek, akkor helyszíni bírságot bármikor kaphatsz.



Azt a sztorit nem olvastátok, hogy én 137-ért kaptam az M7-en helyszíni bírságot POSTÁN, UTÓLAG.


igazából ebben az a gáz, hogy sokan azt mondják autópályán 160 felett mérnek. sok helyen olvasni ezt. sokan meg ezért mennek 150-nel. aztán meg kopp.
a 137-ért mennyi büntetést kaptál?


Autópályán 130-tól mérnek, ami jóindulatú korrekcióval kb. 133 km/h.
133-150: helyszíni bírság ami 5-30.000 Ft között van. Nekem 10.000-es csekk jött 137-ért.
150-től felfelé: a szokásos 30-300.000 táblázat az érvényes, büntetőpontokkal.

Autópálya esetén nem állítanak meg (balesetveszélyes), hanem postán küldik a "helyszíni" bírságot.

Coyote Elküldve: 2012-01-30 12:45 Társalgó

kempelen írta:
jons írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Na most meglepődtem!Jöttek apósomék hozzánk és "lekaszálták" őket a 50-es táblánál 57-elRendőr leintette őket és 5000 huf-os csekk boldog tulajdonosai lettek.Én ezt nem értem.Nem 65 felett büntetnek?


65 felett központi, ami alapból 15 vagy 30ezer asszem.
ez helyszíni bírság.


Én nyugodtan 60-nal közlekedtem mert eddig úgy tudtam,hogy 65-ig nincs büntetés...


60-on áll a mutató nálam is. GPS szerint az 57. Jó tudni amit leírtál.



Az objektív felelősség alapján tuti nem kapsz semmit. De mivel ez is sebességtúllépés, ha lemeszelnek, akkor helyszíni bírságot bármikor kaphatsz.



Azt a sztorit nem olvastátok, hogy én 137-ért kaptam az M7-en helyszíni bírságot POSTÁN, UTÓLAG.

Coyote Elküldve: 2012-01-30 11:54 alufelni

Hori, lehetséges, hogy tegnap téged láttalak Fehérváron a Media Markt meg a pláza között?

Azért nem vagyok benne biztos, mert a csomagtartód stimmelt, de a fekete acél(?) felnik meg ha jól láttam, alap gyári lökösök nem rád vallanak

Vagy ez a télies tuningmentesített verzió?

Coyote Elküldve: 2012-01-30 10:01 Gyári telefonkihangosító

YELLOW írta:

konkrétan hova szeretnéd a gombot? fúróval odaférni? mert akkor veszel egy fúrószárat, olyat, amit pl az ácsok is használnak lyukfúrásra (sajnos a spéci megnevezése nem jut eszembe. a másik jobb megoldás a lépcsős furó. általában normális TMK műhelyben van, ezzel nagyon szép kört lehet fúrni. (már ha kör alakú gombot szeretnél. a pepecsebb munka mondjuk forrasztó pákóval ügyeskedni. vagy előfúrni kis fúróval és szépen végig reszelni, vagy vannak ilyen kis fűrészlapok. de vegyél olyan nyomógombot, aminek van kis pereme, ami eltakarja, fedi a kivágást.


Várj, a gomb már adott - szeretném megtartani a gyárit.

Erről a gombról beszélek (modul bal oldalán) és kb. ilyen esztétikus megoldás szeretnék, mint ezen a fotón.

Én is a fúróra gondoltam, de azzal hogyan fúrok szép négyszög alakú lyukat? Reszelővel nem igazán férnék hozzá, és azzal is sorjás lenne.

A problémának 3 része van:
1. a pontos, tiszta élű, nem sorjás kivágás (nincs cseredarab, amivel pótolhatnám, ha elrontom)
2. a gombnak nincs kerete, tehát nem takarná semmi a nyílás szélét
3. a gombnak maga a PCB fog ellentartani, amit valahogyan fel kell fogatnom az érmetartó aljára. Ennek a felfogatásnak bírnia kell a gombnyomás erejét - viszont csavarnak nics hely a PCB-n.

Coyote Elküldve: 2012-01-30 09:26 Gyári telefonkihangosító

Gondoltam leírom a vasárnapi akcióm eredményét, hátha valakinek hasznára válik.

Adott egy gyári bluetooth kihangosítós rendszer telefonbölcsővel - ebből a telefonbölcső (hacsak nincs valami új készülékre átszabva házilag), teljesen használhatatlan. Én pl. pohártartóra cseréltem.

Viszont a párosító gomb miatt meg kellett tartanom a modult, amit új telefon párosításakor vissza kell szerelnem (legalábbis annyit, hogy pohártartó ki, kábelek bedug). Mivel ezzel tele lett a tököm, gondoltam szétbuherálom a modult, megnézem, hogy mennyi belőle a VALÓBAN hasznos rész.

Annyira nem lepődtem meg: a kb. 30-40 centi hosszú modul csak a design miatt ekkora, az igazán hasznos része (2 nyomtatott áramkör a gombbal és a vezetékekkel) elfér egy cigisdobozban.

Első lépésként kiszereltem, leellenőríztem, hogy működik-e tok nélkül (igen), és egy advilos dobozban (ez volt kéznél) elrejtettem a pohártartó mögötti pénztartó alatt. Ezután már csak kipattintom a pohártartót, és megnyomom a gombot, ha párosítani szeretnék egy telefont.

A második lépés az lesz, hogy a gombot valahogyan felszínre kéne hoznom, kivágnom a pénztartót vagy a pohártartó szélét, és odarögzíteni a gombot. Ezügyben tanácsokat elfogadok - ti mivel próbálnátok kivágni a lyukat? Elég nehéz esztétikusan megoldani, márpedig rondán nem nézhet ki...

Coyote Elküldve: 2012-01-29 18:20 Valaki segítsen

tyuki írta:
bmw320d4 írta:
tyuki írta: sziasztok ujvagyok a forumba valaki tudna segiteni van nekem egy bmw e46 316ti compact.van egy kis hibaja,valamiert nyomja a kipufogon az olajat de nemtudom miert.elore is kosz


Az enyém is nyomja, de csak 3-4 decit 22.000 km-enként.


Leírhatnád, hogy mennyire súlyos a jelenség! 3 liter/ 10km, és edényt kell a pufó végére, vagy kéken füstöl, látszik-e a nívón stb..

köszi!


keken fustol es a kipufogo vege tiszta olaj,menyi olajat eszik kb 100 km re 1 decit,de most hogy megtortent ez a baj,kb fel litert evet meg mig elmentem 10 km tert.


Mikor nekem hasonló gondom volt, gyűrűzés lett a vége. Az 1 deci/100km olaj nagyon sok, esetleg Michelisz Norbi BMW-je ehet annyit (de az cserébe teljesít is a rövid élete során)

Coyote Elküldve: 2012-01-29 14:48 Vonóhorog

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
b_imi írta:
Lehet jobban jársz, ha szakival rakatod fel, mert a bürokrácia sötét útvesztőit elkerülheted.

Vonóhorog vizsgáztatása esetén:

* műbizonylat
* szerelési nyilatkozat (onnan ahol beszerelték)

- Szakhatósági engedély, ha a jármű üzemben tartása szakhatósági engedélyhez (igazoláshoz) kötött.

- Érvényes engedély a jármű összeépítését, vagy átalakítását követő vizsgálathoz


Ezek nem csak utólagos vonóhoroghoz kellenek? X3 gyári felszereltsége között van vonóhorog. Ha fel van rakva, a bürökrácia majmai észre sem veszik, hogy utólag lett beszerelve, végigmegy a vizsga mint gyári esetén és szebb nyarat.

Véleményem szerint ez ugyan olyan mint a xenon-osítás pl. Ha gyári és minden megvan hozzá ami kell, abba sem tudnak belekötni.



ebben az a baj, hogy a korábbi műsuakin, azaz a forgaliban nem szerepel a vonóhorog. ha most hírtelen lesz rajta az feltünő. nem?
nekünk új autónál nem volt vonóhorog. az autó már megvolt, csak mondtuk úgy fizetünk, hogy még vonóhorog is kell rá. az új autóknál megvan a helye, csak az nem mindegy hogy helyezik forgalomba.


Nekem gyári (rejtett) vonóhorog van. A forgalmiban a vontatható tömeg szerepel. Én szerintem simán felszereltetném a gyárit (ami gondolom rejtett), és bemennék valahova műszaki vizsgáztatásra, megkérdezni, hogy hogyan lehetne KORRIGÁLNI a forgalmit, mert a korábbi vizsgákon ELFELEJTETTÉK beírni a GYÁRI vonóhorgot. Magyarán eljátszani, hogy így jött le a sorról.
Legjobb esetben javítják a forgalmit, legrosszabb esetben megismételtetik a műszakit, és utána javítják a forgalmit. De ha jól gondolom, nem kérhetnek tőled műbizonylatot, ha gyári tartozékról van szó... vagy mi


a vontatható tömeg az más. az az, amit a vonószemre köthetsz. pl valakit hazahúzol. ez az érték azt hiszem, az autó tömegének a 2x-se. vagy az autó súlyával megegyező érték. már pontosan nem tudom.


Ebben az esetben: gyári vonóhorgom van, és nincs említve a forgalmiban. Szóval még egyszerűbb a dolog.

Coyote Elküldve: 2012-01-29 14:34 Vonóhorog

YELLOW írta:
Robinson írta:
b_imi írta:
Lehet jobban jársz, ha szakival rakatod fel, mert a bürokrácia sötét útvesztőit elkerülheted.

Vonóhorog vizsgáztatása esetén:

* műbizonylat
* szerelési nyilatkozat (onnan ahol beszerelték)

- Szakhatósági engedély, ha a jármű üzemben tartása szakhatósági engedélyhez (igazoláshoz) kötött.

- Érvényes engedély a jármű összeépítését, vagy átalakítását követő vizsgálathoz


Ezek nem csak utólagos vonóhoroghoz kellenek? X3 gyári felszereltsége között van vonóhorog. Ha fel van rakva, a bürökrácia majmai észre sem veszik, hogy utólag lett beszerelve, végigmegy a vizsga mint gyári esetén és szebb nyarat.

Véleményem szerint ez ugyan olyan mint a xenon-osítás pl. Ha gyári és minden megvan hozzá ami kell, abba sem tudnak belekötni.



ebben az a baj, hogy a korábbi műsuakin, azaz a forgaliban nem szerepel a vonóhorog. ha most hírtelen lesz rajta az feltünő. nem?
nekünk új autónál nem volt vonóhorog. az autó már megvolt, csak mondtuk úgy fizetünk, hogy még vonóhorog is kell rá. az új autóknál megvan a helye, csak az nem mindegy hogy helyezik forgalomba.


Nekem gyári (rejtett) vonóhorog van. A forgalmiban a vontatható tömeg szerepel. Én szerintem simán felszereltetném a gyárit (ami gondolom rejtett), és bemennék valahova műszaki vizsgáztatásra, megkérdezni, hogy hogyan lehetne KORRIGÁLNI a forgalmit, mert a korábbi vizsgákon ELFELEJTETTÉK beírni a GYÁRI vonóhorgot. Magyarán eljátszani, hogy így jött le a sorról.
Legjobb esetben javítják a forgalmit, legrosszabb esetben megismételtetik a műszakit, és utána javítják a forgalmit. De ha jól gondolom, nem kérhetnek tőled műbizonylatot, ha gyári tartozékról van szó... vagy mi

Coyote Elküldve: 2012-01-28 11:44 M váltógomb

atus083 írta:
Coyote írta:
atus083 írta: Hello!

Bár lehet nem aktuális, de gondoltam leírom, hogy jártam a bőröztetéssel....
Mivel nekem is rövid M-es váltógombom van/volt és meg volt kopva gondoltam áthúzatom már csak szebben néz kis. Mindenki azt mondta, hogy csak erősen meg kell húzni felfele és lejön....na ez nem jött le. Tegnap este tudtuk levenni a váltókarról úgy, hogy kikötöttük a váltóról a rudat ezután jött a meglepetés ugyanis darabokban valamint flex segítségével hámoztuk le a váltógombot ugyanis az okos német 2 komponensű fém ragasztóval fogatta rá Csak azért írtam le, hogy ha nem csúnya hagyd a fenébe mert nagy szívás feltéve ha neked is így lenne felfogatva!!!

Szóval én most vehetek új váltógombot, jut eszembe nem tudsz nekem segíteni abban hol lehetne használtat (majd én átbőröztetném) vagy újat jó áron venni??!!

Válaszodat előre is köszönöm!

Ui: és remélem neked egyszerűbben lejött )




Én fizettem kb. 12.000 Ft-ot, kivettem a dobozból az újat, és rádugtam a rúdra.

Lehet, hogy soknak tűnik, de 5 perc alatt orvosolta a problémát, és csodaszép az eredmény.


És hol vettél annyiért? Tudnál valami linket vagy valami elérhetőséget adni akik árulják??


Tessék, itt a link, én is itt vettem, és az M kormányt is. A Schmiedmannál nagyobb a választék, de ott egy ilyen gomb 18.000 Ft.

Coyote Elküldve: 2012-01-28 11:26 M váltógomb

atus083 írta: Hello!

Bár lehet nem aktuális, de gondoltam leírom, hogy jártam a bőröztetéssel....
Mivel nekem is rövid M-es váltógombom van/volt és meg volt kopva gondoltam áthúzatom már csak szebben néz kis. Mindenki azt mondta, hogy csak erősen meg kell húzni felfele és lejön....na ez nem jött le. Tegnap este tudtuk levenni a váltókarról úgy, hogy kikötöttük a váltóról a rudat ezután jött a meglepetés ugyanis darabokban valamint flex segítségével hámoztuk le a váltógombot ugyanis az okos német 2 komponensű fém ragasztóval fogatta rá Csak azért írtam le, hogy ha nem csúnya hagyd a fenébe mert nagy szívás feltéve ha neked is így lenne felfogatva!!!

Szóval én most vehetek új váltógombot, jut eszembe nem tudsz nekem segíteni abban hol lehetne használtat (majd én átbőröztetném) vagy újat jó áron venni??!!

Válaszodat előre is köszönöm!

Ui: és remélem neked egyszerűbben lejött )




Én fizettem kb. 12.000 Ft-ot, kivettem a dobozból az újat, és rádugtam a rúdra.

Lehet, hogy soknak tűnik, de 5 perc alatt orvosolta a problémát, és csodaszép az eredmény.

Coyote Elküldve: 2012-01-28 10:43 Autóvásárlás

jokerface írta: Jövö 7en megyek megkukkantom ezt a verdát.
Ti mit szóltok hozzá?

330xd,m-packet


Ha lenne rá pénzem, én ezt választanám. Ebből a szériából (E90 facelift előtti) nem létezik szebb:
- a legszebb kék árnyalat, ami létezik
- ezen a szérián elkúrták a veséket, de itt feketére vannak színezve, így tűrhető
- a hátsó lámpákból ez a shadowline a legszebb
- 330XD
- a fotók eléggé kritikus, kopó alkatrészekről készültek - ha itt minden hibátlan (márpedig az) akkor nem fogsz rajta fogást találni, szerintem.

Mondom, ha ennyi pénzem lenne autóra, nálam ez lenne a tuti befutó a képek alapján.

Na jó, mondok negatívumot is:
- navi azért lehetne benne
- nekem mindig gyanús a szilikonozott motortér.

takarításból jól vizsgáztak, akárki cicomázta


Coyote Elküldve: 2012-01-26 10:29 Klubtársak segitsünk M.Norbinak

tarkanyif írta:
gyorilaszlo írta: Hajrá Fiúk! 1-2 klikkelést megérdemel Norbi! Zengő Zolira is szavazhattok Sportmenedzser kategóriában!

Itt szavazhatsz 24 óránként!


gyerünk, mert nő a lemaradás


Ki a tököm az a Berki Krisztián?

Coyote Elküldve: 2012-01-25 22:35 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Megvan, hogy majdnem 1 éves a probléma?

Coyote Elküldve: 2012-01-24 20:09 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Coyote írta:

Akartam kérdezni, van nekem egy harmadik, pici szürke kulcsom is. Az mire jó? Még nem próbáltam indítani vele, de ránézésre nincs benne immo, meg semmi...


kukk be a galériámban. minden kulcsról csináltam röntgen képet. abban is van immo. szóval azzal is indítható, és hivatalosan tárca kulcs a neve.


Aha. Gondolom annyi akkor a szerepe, hogy kézzel nyitható csak a KP zár, és mondjuk buliba érdemesebb azt vinni, mert alig foglal helyet. Jól gondolom?