Ferko fórum hozzászólásai

Ferko Elküldve: 2009-12-13 19:57 feltortek :(

Magam részérõl inkább a saját gyártású vasakban hiszek, amik már kívülrõl láthatók és már akkor elijesztik a tolvajt. Nem próbálnak bejutni a kocsiba, mert már látják, hogy ez nem kevés idõ. A vásároltak nem jók, mert gyengék és megveszik, õk is kitalálják, hogyan törhetõk, bonthatók.

Kicsit macerás amikor valahol megállok és kb 40 mp-en keresztül csak a vasakat rakom, de legalább ijesztõ már maga a látvány is, ha még sem akkor újabb vasra talál amit kívülrõl nem lát.

Ferko Elküldve: 2009-11-28 21:54 Motorolaj

Egyetértek.
Én is hamarább kb.15000-enként cserélek. Picit megy lejjebb a nivó, de még csere elõtt is min felett van.

Ferko Elküldve: 2009-11-24 19:51 Nem indul el

ToMiRRo írta:
Ferko írta: A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?

Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.


Házszámot nem tudok mondani, de ha esetleg tudod hol van a Vasló Kft, akkor a szembe állsz vele attól ballra van egy buszmegálló, és utána közvetlen egy kis utca. Elég rövid, igazából csak "az õ utcájuk" más nincs is ott az utca jobb oldalán. Hátul van a sorompó, ha bömbivel mész automatikusan nyitják


Szuper, köszi. Meglátogatom csak úgy,hogy ha van valami tudjam hová megyek.

Ferko Elküldve: 2009-11-23 19:42 Nem indul el

A " Vilit " már többen ajánlottátok.
Hol lehet pontosan Õt megtalálni ha gondom van ?
XVII.ker Keresztúri út hol ?

Egyébként nekem is mostanában hosszabb állás után pöc beindul a motor, majd majdnem leáll, de nem és beáll az alapjárat.
Én nyomástartó szelepre gyanakszom az én esetemben.

Ferko Elküldve: 2009-11-17 19:23 Társalgó

bmwszabi írta: Ejjjnnnyyye!

'283-mal tépett az októberi gyorshajtó-rekorder

Óránként 283 kilométeres sebességgel hajtott az a BMW, amelynek vezetõje a leggyorsabbnak bizonyult októberben. Miután erre az autópályán került sor, a sofõr nem díjat, hanem 300 ezer forintos bírságot kapott érte. '

http://nol.hu/mozaik/otven_hel...283_km_ora


A legszörnyûbb az egészben ahol bemérték sûrûn állnak oda.
Forgalommal szemben autópályán egy telefonos kitérõbõl !!!
Én biztos ügyvédet fogadnék, menjenek a fenébe ez már mindennek a teteje. Nekik mindent szabad.

Ferko Elküldve: 2009-09-06 20:56 Fûtés - Klíma

Szia Robinson !

Szerintem lehet, hogy csak nagyon egyszerû problémáról van szó.
Ha az esõ elõtt közvetlenül klímáztál akkor az történt, hogy mivel a klíma mûködésébõl adódóan a levegõ nedvességtartamának elvonásával jár ami az elpárologtatóra kicsapódik, majd amikor a klímát lekapcsolod azt a felgyülemlett nedvességet a ventillátor visszanyomja az utastérbe és ez az üvegekre sajnos kicsapódik. Ilyenkor sajnos nincs más negoldás mint hagyni leszáradni az elpárolgtatót. Nekem is volt már, hogy egy meleg napos idõbõl bele szaladtam egy nyári záporba, kikapcsoltam a klímát és mint a tej olyan lett az üvegem. Akkor klíma vissza, hogy újra láss valamit és az elsõ lehetséges helyen megállni, fûtés maxra, ventillátor maxra és 1 perc múlva már lehet is tovább menni klíma nélkül.

Ferko Elküldve: 2009-06-03 20:42 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Yellow

Ezt írtad " jah 12,02 V-ot mérek... üresjáratban "
Így valami nem stimmel.
Ha alapjáratra gondolsz akkor nincs töltésed és ez okozhatta az aksi lemerülését.
Alapjáraton valahol 13,8 V -14,2 V töltésnek kellene lenni.
Lehet, hogy most töltöttél az aksiba, beindul, de késõbb megint bajod lesz vele.
Az is lehet, hogy akkufeszültséget mértél amikor nem járt a motor és akkor valóban lehet, hogy aksi gondod van.

Ferko Elküldve: 2009-04-13 20:10 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Cor-Angar írta: Az a helyzet hogy idõnként mikor elindulok furcsa csiszergõ hang hallható a kerékjáratok felõl.

Olyan mint mikor valami karcolódik a fémen.

Az a sejtésem hogy a féktakarólemeznél lehet a hiba.

Mintha beleérne valami forgó alkatrészbe a keréknél ( nem tudom hogy a felni féktárcsa vagy mi lehet amibe beleér)

A probléma csak akkor jelentkezik ha forog a kerék, és kb. 10-20 méter után elmúlik, de addig változó hangerõvel "súrolgat".

Ráadásul mintha nem is mindig ugyanannál a keréknél lenne a hiba.

Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj/megoldás?

Köszike



Nekem egyszer egy kis kavics szorult be a hátsó féktárcsa és támlemez közé. Alig bírtam kiszedni.

Ferko Elküldve: 2009-03-29 08:00 kormánymû

pati írta:
alfatone írta:
pati írta: szerintetek az e90 kormánymû és az e46 ugyanaz?
azt látom hogy az öntési mintázat más de a mérete megegyezik ránézésre. Persze nem az ekrtomos kormányé
Ha valaki le tudná méregetni annak örülnék!

Tök mindegy, nem jobb. Egyébként mindkettõt itt gyártják Magyarországon.

hol? ki? ez komoly?


Volt szerencsém megnézni. Egerben gyártják a ZF Lenksystem Hungaria üzemében. Patika tisztaság, halál fegyelem.
Nem úgy mint a BMW Dingolfingi gyárában ahol ugyebár az 5,7,6, készül.
A beszállítóktól sokkal többet követelnek mind maguktól.
Úgyhogy nyugodtak legyünk, sokkal jobb így a minõsége, hogy Magyar, mint ha a nagy BMW gyárban készülne.

Ferko Elküldve: 2009-03-11 20:06 Hallott már valaki ilyen hibáról?

szigiimi írta: Akkor megnyugtatom, hogy nincs nagy baj. Mástól nem lehet ez a hibakód?


Szerintem nem. Nekem volt egyszer ugyanilyen és a gumi belsejébõl valami (kis kosz, gumi, hintõpor) elzárta a jeladó furatát és ugyanezt csinálta.

Ferko Elküldve: 2009-03-11 19:58 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Lecgo85 írta:
Balu írta: RDC = Reifen-Druck-Controll,azaz keréknyomás ellenõrzés.


A nagyobb kerék ennyire becsapná?


Semmi köze a kerékmérethez. Ez egy nyomás jeladó ami folyamatos információt küld éppen az aktuális guminyomásról. Ha viszont nyomáscsökkenés lép fel vészjelez.

Ferko Elküldve: 2009-03-11 19:52 Hallott már valaki ilyen hibáról?

szigiimi írta:
bmw320d4 írta:
szigiimi írta: Üdv. Egyik ismerõsöm E90-es 320d-re rakott fel 17" 225/45 gumikkal szerelt kereket. Pár méter után kijelzett neki a mûszerfalon egy piros felkiáltójelet és egy kerék visszajelzõt. Mi lehet a baj, és mit jelent ez a hibaüzenet?


Szerintem inicializálni kellene az RDC-t.

pff, ez nekem nem mond semmit. Van ennek magyar megfelelõje?


Naa ugye viccelsz, hogy nem tudod.
RDC= Reifen Druck Control
A felnire van ragasztva a nyomás jeladó és lehet, hogy vagy nem lett átszerelve felni csere után, vagy megsérült és nem kap jelet a vevõegység ezért hibát jelez.

Ferko Elküldve: 2009-03-08 16:24 szörcsögõ hang a kocsi alól középen

YELLOW írta: de hosszú táv után is hallani, meg úgy hogy elõtte mondjuk meghúzattam


Akkor nem tudom, az enyém nem csinálja. ( még )

Ferko Elküldve: 2009-03-08 16:22 Légzsák____

bmw320d4 írta: Van hátul oldallégzsák?


Szia nyugodtan tedd hátra az isofix-be hiszen erre találták ki. Hátul nem oldallégzák van hanem fejlégzsák ami végigfut elõlrõl hátra a hosszanti tetõoszlopnál.
Ez magasan és messze is van a babától.

Drukkolunk a trónörököshöz.

Ha kérhetlek már az elsõ métert se tedd meg baba ülés nélkül.
Nekem még az E30-am volt amikor jöttünk haza a kórházból a babával és egy õrült kifordult elénk. Szerencsére megúsztuk, de a csak szerencsén múlott. Ennek már ugyan 16 éve, de ma is borzong a hátam tõle ha rá gondolok.

Ferko Elküldve: 2009-03-08 15:23 szörcsögõ hang a kocsi alól középen

Biztos, hogy nem a hátsó dobod van tele kondenzvízzel ?
Állj fel egy meredekebb helyre és nézd meg gázadásra nem köpködi-e ki a vizet. A hátsó dob ilyen hidegebb idõben nem tud kiszáradni csak hosszabb táv után és csak gyûlik-gyûlik és telik majd szörcsög.
Szerintem az adja a hangot.