George fórum hozzászólásai

George Elküldve: 2009-09-26 09:42 Hifi beszerelése e46-ba

ute107 írta: Urak!

Ez van hátul a csomagtartómban:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=4

Illetve ilyen a csatlakozó a hátulján:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=4


Szóval...hogyan lehetne ebbõl valami épkézláb zenét faragni...???
Vagy legalább valaki azt mondja meg, mi ez a doboz és mi a célja....
Tippen 1 van: a rádiót tuti ez vezérli!
És még....???


Balázs!
Tudom mi a szakmád.. , na de ez akkor is két egyforma kép

George Elküldve: 2009-09-26 09:41 Hifi beszerelése e46-ba

kempelen írta:
ute107 írta: Engem jobban érdekelne, ha ki lehetne dobni....
Kihagyni szeretném...mert emiatt szar az egész audio...


Szia Ute!

Ki is hagyhatod, de akkor meg sem nyikkan majd a fejegységed. Ezért:

- a mostani BM24-et, kicserélheted BM54-re, ha a fejegységet meg akarod tartani (de szinte felesleges)
- ha ezt kidobod, ki kell dobnod a fejegységet is és akkor igaz nem gyáriban, de pénz függvényében egy hiperszuper hifit is beletehetsz.
- kidobhatod az egészet és tehetsz bele navi nélküli gyári fejet és arra erõsítõt, de akkor nem lesz navid.
- nem dobod ki ezt a BM24-et, hanem megcsinálod rá az RCA kivezetést és akkor arra pakolsz egy erõsítõt.

Húúú, milyen lehetõséget hagytam még ki?

Ahogy rad2 is írta ennek a doboznak az a jelentõsége, hogy abban van a rádió és audio rész. A fejegységed elöl csak ezt vezérli. Mivel elöl azon a kis helyen nem fért el a két cucc, navi és rádió, ezért a rádió részt hátrapakolták és elölrõl kapja a vezérlést.


Nekem egyben van elöl a navi és a rádió is /hátul nincs semmi/
CSak hogy legyen még egy variáció

George Elküldve: 2009-09-24 21:42 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Burns írta:
George írta:
Igen a fej, pontosabban a fejben található gyári végfok a gyenge.
Tegnap szedtük szét és a tipusa alapján cliokba, xsarákba is ilyen erösitõ van a komolytalanabb gyári cucokba..

Érdemes a HIFIBESZERELÉS E46 ba topikba belenézni..
http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=18
Ott eléggé ki van vesézve minden.
Ki kell vezetni 2pár RCA-t a fejegységbõl és akkor már bármilyen erösitõt rá tudsz dugni, és megmarad a gyári fejegységed.
Esetemben MAGYAR gyártmányû kazettás résszel , és kisnavival.
A navi jó dolog nem adnám fel..
Hangszóró upgrade-en túl vagyok, napokba meglesz az RCA kivezetés, megy rá egy komolyabb 4csatornás erösitõ.. hátulra meg láda..

Eléggé kikupálodtam már, így már akár kérdezhettek is tõlem

Úgy tudom kisnavis fejegységgel még csak én próbálkoztam az RCA kivezetésel!


Én végig olvastam a HIFI-s fórumot. Azért nem annyira egyértelmû a dolog. A 16/9-es navis fejbõl levehetõ jel tényleg parádés (20Hz-20kHz) tartományt tud. De ez a jéghegy csúcsa. Kérdés az, hogy mit tud a többi?
Szerintem nagyon kevesen használnak H/K cuccot, ami talán tényleg ehhez az autóhoz illik, de még az autómban lévõ 10 hangszórós erõsítõs rendszer se sûrûn fordul elõ.

Az általad említett hangszóró cserét nem igazán értem. Egy saját készítésû elemmel egyszerûen beszorítottad az eredeti helyére? Eleve a gyári cucc egyik hibája, hogy az ajtókárpitba vannak beépítve a hangszórók, de ez a rögzítési mód...

A HIFI projekt egyszerûen olyan lesz, mint a leggyengébb eleme. Szerintem ezen kell elgondolkodni mielõtt belekezd valaki az átépítésbe.


Ha jól értem akkor az "egyszerûen beszorítottad az eredeti helyére" dolgot sérelmezed?
Szerinted rezeg az ott nekem jobbra balra?? NEM
Nézted már szétszedve az ajtódat?
Képzeld! a gyári hangszoró is 3 csavarral van "BESZORITVA"
Hidd el hogy jobban fogja most ezt a Rainbowt, mint eddig a gyárit!
Ha gondolod privátba részlezetem hogy honnan mi fogja, mi merre szoritja, és hol mekkora részen fekszik fel!

Igaz egyenlõre a gyári végfok mozgatja /illetve nem mozgatja/,
de ha majd kész a cucc s már nagy erösitõ hajtja és esetleg nem megfelelõ a rögzités, azaz már berezonál, rezeg ..stb., akkor gondolkozok azon hogy lehetne máshogy rögziteni..
Igaz ha az lesz a gyenge azt kell fejleszteni..

Persze, lehet ezt a végtelenségig folytatni, akár már az elején kiönteni bitumennel az ajtót, megerösiteni a zsanérokat hozzá.. na de van értelme?

George Elküldve: 2009-09-24 12:15 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Alesi írta: Ezek szerint a fej a gyenge lancszem? Nem lehet valahogy olcsoer' fejleszteni egy kicsit a hangzast, hogy a gyari fej megmaradjon?
Nekem nem tetszenek a normal 1din-es fejek, elronditjak a muszerfalat, a 2dines beszerelessel egyutt meg nagyon draga


Igen a fej, pontosabban a fejben található gyári végfok a gyenge.
Tegnap szedtük szét és a tipusa alapján cliokba, xsarákba is ilyen erösitõ van a komolytalanabb gyári cucokba..

Érdemes a HIFIBESZERELÉS E46 ba topikba belenézni..
http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=18
Ott eléggé ki van vesézve minden.
Ki kell vezetni 2pár RCA-t a fejegységbõl és akkor már bármilyen erösitõt rá tudsz dugni, és megmarad a gyári fejegységed.
Esetemben MAGYAR gyártmányû kazettás résszel , és kisnavival.
A navi jó dolog nem adnám fel..
Hangszóró upgrade-en túl vagyok, napokba meglesz az RCA kivezetés, megy rá egy komolyabb 4csatornás erösitõ.. hátulra meg láda..

Eléggé kikupálodtam már, így már akár kérdezhettek is tõlem

Úgy tudom kisnavis fejegységgel még csak én próbálkoztam az RCA kivezetésel!

George Elküldve: 2009-09-20 06:06 Chip tuning

Csum írta: sziasztok van valakinek chippelve automatája?
az érdekelne,hogy a váltót is rá tudják hangolni a chipllelésre és bírni fogja vagy sem? sima chippelés érdekel box nem!


Szia!

Van itt egy srác a városba annak chipes az automata.
3-4 éve van benne, semmi gond.
Nagyon érezhetõ a különbség az enyém /alap/hoz képest.
Azonos szakaszon mérve az enyém 120ig az övé 140ig gyorsul.
Itt ajkán csinálták, egy jónevû tuningcég egyedüli magyarországi programja..

Ha érdekel megtudakolom mennyi az annyi

George

George Elküldve: 2009-09-14 12:53 Chip tuning

Robinson írta:
csu2 írta: adminnak:
örülnék admin, ha nem dobálnád ki az üzeneteim! ha meg kidobod vmiért akkor arról tájékoztass légyszives az okárol valahogy. köszönöm.


Nem csak a Te üzeneteidet "dobáltam ki", hanem mindenkiét az automata vs manuális témában, mivel ez a topic nem errõl szól.
Milyen formában kéred a tájékoztatást? Elsõbbségi levélben postán plusz email tájékoztatás és privát, hogy tuti legyen? Ha törölve van a hozzászólásod, és sejtésed sincs róla, hogy miért, az egyrészt szomorú, másrészt privátban meg lehet kérdezni.


Nyissak egy automata VS. manuál "dühüngõ és összeverekedõ" topicot?!

George Elküldve: 2009-09-13 18:33 Hifi beszerelése e46-ba

ute107 írta: Csak hangszóró project nem jó. George kolléga ezt tette elsõ lépésnek. Szebb lett neki egy kicsit, de nem jelentõs változás... Remélem ezt õ is alátámasztja, (igaz, szeret kötekedni, és nem fog igazat adni nekem)!

Futok pár kört vele, mert most már tényleg elegem lett belõle.


Ute!

Hát jóval jobb lett, de nem tudom neked mi a "léc" mit akarsz megugrani
Mivel a gyári 25wos erösitõ nem túl frankó /másik kritikus pont sztem a hangszóró után/ , ezért lapul a fészerben már egy U-dimension, és ha azt beteszem.....
Megjegyzem vettem 2db Hertz mélyládát is, ugyhogy azzal lesz teljes az upgrade

Mi lesz jövõõõõõõ héteeen???!!!

George Elküldve: 2009-09-11 07:31 Motorolaj

jpinter írta: Sziasztok,

csak benéztem eme topic-ba és gondoltam írok.

22.000km-es periódus helyett 10.000km-ként cserélem a motorolajat - természetesen gyári szûrõvel együtt -, és 2006. április 13-a óta (amióta megvan a gépem...) Mobil 1 5W50-es olajat töltenek bele egy Mazda szervizben. Lassan 220.000km lesz az autóban (valós!) és olajcsere elõtt is ugyanúgy max. az olajszint a nívópálcán. 40.000km-ként cseréltetek kartergáz-szûrõt. Ha le van padlózva, akkor sem füstöl.

Motortisztítót egyetlen egyszer használtam a megvétel utáni elsõ olajcsere alkalmával.

Automataváltó olajat kétszer cserélték, egyszer pusztán azért, mert a longlife szerintem is badarság, másik esetben meg a nyomatékmódosító tönkremenetele miatt vált szükségessé. Így viszont teljes egészében kipucolták a váltót és a gyári majdnem 9l-rel fel is lett töltve.

Hamarosan eladom, csak nem tudom a mai világban kinek értékesebb egy valós(!) 220.000km-t futott 10.000km-ként szervizelt, minden esetben gyári alkatrészekkel javított és gondozott autó, mint sajnos a nagy átlag használt BMW-k egyike.

üdv,
J.


Milyen váltoolajat tettél bele?Milyen tipusú váltód van?

George

George Elküldve: 2009-09-10 13:19 Klubos felirat a hátsó szélvédõn a Sporoni találkozón

Robinson írta:
MChris írta: Robinson mellett nem Admin Laci520d ragasztgat éppen?


Nem, a ragasztás mestere genya kolléga Nem genya, de ez a nickje


Robinson, te ilyen nagydarab állat vagy?!
Ha tudtam volna tiszteletteljesebben viselkedem veled

George Elküldve: 2009-09-09 12:37 Chip tuning

Lacci írta:
George írta:
Tano írta:
George írta:
Gyerekek!

Mi van akkor ha egy Chipelt autóra rányomnak egy tuningboxot??:S:S
Kérdem én ezt azért, mert nem tudok róla hogy az enyém Chipes lenne, de ha most rádugok egy BOX-ot, és kiderül hogy mégis ..aztán galiba lesz...
Hát aggódó tipus vagyok..!

George


Mérd össze egy gyári masinával a gyorsulást. Vagy mérd le magadnak a 80-120 közötti gyorsulást és vesd össze a gyári értékekkel. Ha 1-2 mp-cel jobb, akkor biztos nem alap...


Köszi a dolgot, megoldom valahogy
Mondjuk nem vagyok elájulva az automata gyorsulásától


Ha automatád van, vegyél 6 sebességes manuálos járgányt a tuning helyett Azt lehet úgy vezetni, hogy egy kis benzines tulaj, ha beül melléd, akkor azt mondja: 'aha szóval így megy egy 20d'

Tuningtól -szerintem- füstöl a járgány, a legtöbb a motort is gyepálja hosszútávon.


Lacci!

Elavult technika már a manuális váltogatás!!
Ez itt a 21.század!! :p

George Elküldve: 2009-09-09 09:15 Klubos felirat a hátsó szélvédõn a Sporoni találkozón

Andibaba írta:
George írta:
Na gyerekek, had lássak legalább 1 autót amire felkerült a felirat!!!!!






Naaa ez már igen
Ellesem a technikát

George Elküldve: 2009-09-09 09:08 Chip tuning

Tano írta:
George írta:
Gyerekek!

Mi van akkor ha egy Chipelt autóra rányomnak egy tuningboxot??:S:S
Kérdem én ezt azért, mert nem tudok róla hogy az enyém Chipes lenne, de ha most rádugok egy BOX-ot, és kiderül hogy mégis ..aztán galiba lesz...
Hát aggódó tipus vagyok..!

George


Mérd össze egy gyári masinával a gyorsulást. Vagy mérd le magadnak a 80-120 közötti gyorsulást és vesd össze a gyári értékekkel. Ha 1-2 mp-cel jobb, akkor biztos nem alap...


Köszi a dolgot, megoldom valahogy
Mondjuk nem vagyok elájulva az automata gyorsulásától

George Elküldve: 2009-09-08 19:06 au. váltó olaj

kempelen írta: Neked is A5S390R lesz a váltód több, mint 99%ban. (ha a tiéd is a 150lovas 320d)

De azért nézd meg, ahogy szigiimi írta lent a váltón van egy tábla.

(rongyot vigyél, mert koszos lesz )


Oké, köszi mindenkinek!

George

George Elküldve: 2009-09-08 15:48 Foncsolozott index-izzó

ute107 írta:
George írta:
NA csuszára telefonoztam, oldalindex nincs, de hiv ha intéz valamit.. Ha arra jársz ba... akarom mondani cseszegesd
Azt ha gondolod le is szállithatod.. tudod hol lakom!!


Cseszegetve, leszállítva! Azért a ba....tást ne mondjuk mindig...oké, hogy meleg-felvonuláson voltam, de nem önszántamból...


OLDALINDEX izzó???

George Elküldve: 2009-09-08 10:00 Chip tuning

Robinson írta: A hirdetések között találtam:
www.dieselchiptuning.hu

Plug and play tuning!



Ezen besz@rtam


Gyerekek!

Mi van akkor ha egy Chipelt autóra rányomnak egy tuningboxot??:S:S
Kérdem én ezt azért, mert nem tudok róla hogy az enyém Chipes lenne, de ha most rádugok egy BOX-ot, és kiderül hogy mégis ..aztán galiba lesz...
Hát aggódó tipus vagyok..!

George