szerintem tutti nem, mivel a relé gyors, a villogást az autó computere szabályozza, õ ad ki jelet, és valszeg egy qvarc oszcillátor mûködteti, ezt a kvarcot lehetne cserélni, vagy a körbe berakni egy kondit és ellenállást...jahnem azzal lassítani lehet, akkor marad kvarc... remélen nem írtam hülyeséget, ha esetleg nem a kvarc, hanem maga a comp. adja az impulzust a relének, akkor szerintem szoftveresen lehet állítani
szerk.: vagy az lehet ahogy gondolkozom, hogy az indexkörben, vannak elõtét ellenállások... ugye ha kiég egy lámpa, akkor kisebb lesz a teljes világítóáramkör ellenállása, tehát begyorsul, tehát ha ezen áramkörben kisebb értékûre cserélnénk a megfelelõ ellenállást lehet gyorsulna, de abban is biztos vagyok, hogy az hibát jelezne, és ha kiégne egy izzó, akkor már lehet nem gyorsan villogna, hanem folyamatosan, és lehet a relé összeégne
bmw320 írta:
Nem tudja véletlenül valaki hogy relécserével meg lehet oldani hogy gyorsabban villogjon az index mint pl amikor az egyik izzó kiég?