InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2011-08-26 20:20 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!

InsectKiller Elküldve: 2011-08-25 21:52 Valaki segítsen

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Vezérműtengely jeladó,ha hibás volna elmentené hibakódba nem? Csak mert arra se adott ki hibát,és azt mondták,hogy ha a AC beszarik akkor se kép se hang,nem megy a kocsi. Nekem is ment már szét,de akkor másmilyen hangot is adott stb.. Az aksit is megnéztem,teljesen jól működik! Várom az ötleteket,hogy mi lehet a baj


Igen jól írtad, a vezérműtengely jeladót írja. De mint már mások is írták, az AC nem megy egyből tönkre. Nekem se ment. Először csak nehezen indult és utána egyszer csak se kép se hang. De itt az oldalon volt olyas vki is, aki hónapokig szenvedett. Néha csak gázadással indult a szekér, néha ha megütögette az AC-pumpát magát ilyenek.
Lehet, h nem az a hibás, de h ilyen jelei vannak amiket leírtál az biztos!
Üdv


Na ez az,nekem volt AC pumpa hibám kb 5 napig szenvedtem vele és teljesen máshogy viselkedett akkor az autó,mint most! A hangja is másabb az önindítása is és ráadásul kevesebb mint egy éve volt cserélve az AC. Gáz lenne,ha ilyen hamar tönkremenne,de ki tudja... Ma pl egész nap jól működött a verda. Önindító esetleg?


Az meg vagy teker, vagy nem!
Nekem volt Bendix cserélve, az meg olyat csinál, h tekered a kulcsot, az önindító meg csak köszörül 1et. Szóval ha az szarik be, akkor nem teker ahogy kell. Más a gond.

InsectKiller Elküldve: 2011-08-25 20:29 Valaki segítsen

Bero írta: Vezérműtengely jeladó,ha hibás volna elmentené hibakódba nem? Csak mert arra se adott ki hibát,és azt mondták,hogy ha a AC beszarik akkor se kép se hang,nem megy a kocsi. Nekem is ment már szét,de akkor másmilyen hangot is adott stb.. Az aksit is megnéztem,teljesen jól működik! Várom az ötleteket,hogy mi lehet a baj


Igen jól írtad, a vezérműtengely jeladót írja. De mint már mások is írták, az AC nem megy egyből tönkre. Nekem se ment. Először csak nehezen indult és utána egyszer csak se kép se hang. De itt az oldalon volt olyas vki is, aki hónapokig szenvedett. Néha csak gázadással indult a szekér, néha ha megütögette az AC-pumpát magát ilyenek.
Lehet, h nem az a hibás, de h ilyen jelei vannak amiket leírtál az biztos!
Üdv

InsectKiller Elküldve: 2011-08-25 12:28 Klíma

Puli írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Puli írta: Üdv Srácokl!

Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)

Előre is köszi a segítséget!


Először fűtéscsapra gondoltam, de ott nincs olyan, h hol jó, hol nem. Az beszarik és meleget nyom meg nincs érdekes hang.
Érdekes hangot sztem a klímakompresszor eredményezhet. De biztos lesz más is, aki esetleg biztosabbat tud mondani.
Üdv


Sok klímás kinyalhatja a seg...m ! gagyi klímás túltöltötte a rendszeremet 2 éve,se kenőanyag bele,se semmi,mérlegen mérve a cuccot ami belemegy,mentem a pályán aztán letiltott a klíma,nehogy szétbassza a gáz. 40 fokba 38 fokot nyomott be. Azt hittem megáll a szívem.Mióta szakszervizben klímáztatok azóta semmi gondom nincs vele. Lehet neked is annyira szerelte már,hogy jól elbaszta. Gagyi klímások,mérlegről töltenek rendszert, szervizbe meg komplett rendszerre kötik,



Köszi!

Ezt a klímakompresszort azért ellenőriztetem!
De a márkaszervízzel kapcsolatban fenttartásim vannak..... Nagyon lehúzósak!


Szerintem Anubisz kolléga nem márkaszervizre gondolt, hanem olyan cég, akiknek van klímás gépük. Nekem is ilyen cég csinálta és épp hogy többe került, mint a mérleges megoldás.

InsectKiller Elküldve: 2011-08-24 14:38 au. váltó olaj

Kerozin írta: Nekem 175.000km van a kocsiba triptronikos a váltom sosem volt benne olaj cserélve. Most lett. Semmi baja, egyáltalán nem bonyolult a csere. Ha a szűrő is lejön, márpedig jöjjön le és kapjon újat, akkor kb. 5 - 5,5 L jön le. Új tömítés is kell ez alap ügye mondanom sem kell.
Mindenek előtt meg kell nézni a cimkét a váltón és olyan olajat rendelni bele. a BMW Wallist felejtsétek el ott 7500Ft egy liter olaj és kis utánajárás után megvettem literjét 3200Ft ért (lehet nem 60 ezerenként hanem 20 ezrenként lecserélem )
Én FEBI olajat ajánlok, szerintem jó márka nagyon! Egy szerelőt tudok ajánlani Dunaföldváron ő nagyon lelkiismeretes!


EstokSzabi írta:
kempelen írta:
Fekete320d írta: Sziasztok

Voltam szerelőnél. Azt mondta, hogy csak akkor cseréli le a váltóban az olajat ha rendesen 60000Km-enként volt cserélve. Amit viszek, azt rakja bele. Mondtam neki, hogy nem volt még elméletileg soha. El küldött nagy sajnálkozva. Azt is mondta, hogy a mutkorjában is bevállaltak egy hasonlót. Olajcsere aután 200m-t ment a kocsi. Pedig nem volt gond a váltójával, csak egy olajcserét kellett csinálni. Valami régi koszt kimosott magából. Szedhették szét sz egészet. Igaz ez passat volt.



Ööööööö izééééé, szóval:
Hogyan lehetne valamit rendesen 60 ezrenként cserélni, ha a hivatalos gyári leírás szerint soha nem kell benne cserélni???
Másképpen: hogyan várható el a kedves ügyféltől hogy 60 ezrenként cseréltessen olajat a váltóban, ha azt elméletileg soha nem kell cserélni? Tehát minden egyes potenciális ügyfélnek értenie is kellene az automata váltók nem hivatalos, de gyakorlati olajcsere periódusáról??? Szerintük?
Ezek alapján mit jelent a "rendesen" szó?

Hivatalos automataváltós szervízről van szó? Mi alapján lett szétszedve a váltó miután kimosott valamit az új olaj annak tükrében hogy azt az olajat teszi bele amit a kedves ügyfél hoz, eleve kizárva annak lehetőségét hogy felelősséget vállaljon az olajjal kapcsolatban? Most akkor ért a váltókhoz (ha szétszedi) vagy nem ért (ha nem tudja milyen olaj kell bele)????

Szerintem búcsúzzatok el illedelmesen egymástól...
(azaz már el is búcsúztatok, hiszen nem vállalja)





Azt azért jó lenne tudni, hogy melyik szerelőnél volt, nemde?





Nem akarlak elkeseríteni, de egy automata váltóba 9liter olaj van.
A febi csinál6 jó olajat, ha pont olyan volt benne gyárilag, akkor miért ne lehetne jó?

InsectKiller Elküldve: 2011-08-24 14:34 Klíma

Puli írta: Üdv Srácokl!

Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)

Előre is köszi a segítséget!


Először fűtéscsapra gondoltam, de ott nincs olyan, h hol jó, hol nem. Az beszarik és meleget nyom meg nincs érdekes hang.
Érdekes hangot sztem a klímakompresszor eredményezhet. De biztos lesz más is, aki esetleg biztosabbat tud mondani.
Üdv

InsectKiller Elküldve: 2011-08-24 14:31 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

Ez nálam is így van, én is akartam már kérdezni régebben, de sose jutottam el odáig.
Ha esetleg manuálisban használom, akkor ha megállok visszaváltok 1-t és 1ből indulok el, mert nem tudom, h mennyire jó pl a váltónak h kettőből indul.
Na mind1, általában D-ben vagy S-ben használom!

InsectKiller Elküldve: 2011-08-21 09:47 Valaki segítsen

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Tipikus üa. szivattyú. Kezd meghalódni. Nem tudom, h meddig érdemes vele kísérletezni, de lehet, h majd 1x cserben hagy valahol!
Sokak írták már, h így kezdődött, aztán már csak úgy tudták indítani, h kiszedték a tankból a pumpeszt, megütögették és működött. Többek közt én is jártam már így


Uhh.. Köszi a segítséget! Mennyibe volt neked a csere? Lehet nagy baromság,de az AC pumpa és az üzemanyag szivattyú nem ugyanaz? Csak,mert az AC-t kb 9 hónapja cseréltem full újra!



Én már nem emlékszem, h mennyibe volt, de ha te cserélted, akkor neked frissebbek az "élményeid" árral kapcsolatban. Tényleg ha cserélted, ellenőriztesd azért először. Bár nem jelent semmit, h mennyi ideje vetted, nekem a Vezérműtengely szenzorom amit a BMW-ből vettem, szinte 1-2hónappal beszerelés után újra írta hibának...Vennem kéne azóta is 1 másikat...

InsectKiller Elküldve: 2011-08-20 23:12 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Tipikus üa. szivattyú. Kezd meghalódni. Nem tudom, h meddig érdemes vele kísérletezni, de lehet, h majd 1x cserben hagy valahol!
Sokak írták már, h így kezdődött, aztán már csak úgy tudták indítani, h kiszedték a tankból a pumpeszt, megütögették és működött. Többek közt én is jártam már így

InsectKiller Elküldve: 2011-08-20 12:38 Autóvásárlás

ati80 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati


Szia!
Kérdezd meg volt-e törve? Ha azt mondja nem, nézd meg a robbanó sarut, h milyen állapotban van. Az első lámpák tutira nem gyáriak, magasságállító van a lámpakapcsolóba, de a lámpa xenon...Ezt vagy saját maga kedvteléséből cserélte, vagy mert ez volt az olcsó. Króm pakettosnak tűnik, a kilincs mégis fekete, meg az első lökhárítóból is hiányzik 1 kis ezüst. Most hirtelen ennyi tűnik fel, de ettől lehet makulátlan a kocsi.
Remélem tudtam segíteni
Üdv

InsectKiller Elküldve: 2011-07-27 09:48 Valaki segítsen

Sziasztok!
Valaki innen tud nekem olyanban segíteni, hogy a facelift előtti kocsimat hozzá kéne programozni a faceliftes hátsó lámpához?!
Lehetőleg Kecskemét, vagy a környékbeliek jelentkezését várom!

InsectKiller Elküldve: 2011-07-25 20:36 Társalgó

zoliika írta:
Coyote írta: Tegnap nyomtam egy Pécs-Siófok üzleti utat. A céges Mondeo helyett a sajátomat választottam - amit nem is bántam meg.
Már sokszor megtettem ezt a távot, de ilyen kellemes élményben még nem volt részem. Sorolnám:
- halk suhanás a kihalt utakon, közben kedvenc zenéim (Sasha - Involver, illetve Chemical Brothers - Further albumok)
- néha egy-egy élménydús előzés, kamionokat kettesével, ahogy illik
- Pécs előtt (a 66-os úton) van egy dombos rész, ahol szinte repül az autó - 120 km/h alatt bűn arra járni
- nehéz forgalmi helyzetben, a péntek délutáni dugóban egy 5-ös és egy X3-as is kisegített ami ismét kellemes benyomás a BMW-s társadalomról
- és a legszebb élmény: felfelé autózás a hegyen Mánfa után, a 66-oson. Két sáv kihasználása, a "halandók" kerülgetése, DSC ki, brutál nyomaték, 70-90-100-as tempó kanyartól függően.... hát ez volt a hab és a meggy a tortán, mindenkinek ajánlom!

Kösz, hogy megoszthattam az élményemet


Hát igen!Én hasonlót éreztem kedden mikor M.Attilához lementem Szombathelyre Kecskemétről.650km a bajorommal



:O Te kecskeméti vagy?

InsectKiller Elküldve: 2011-07-11 23:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok!
Szerintetek lehet-e olyan, hogy azért mert szét van szedve kicsit a kocsi, nincsenek benne lámpák, meg 1 pár dolog még szét van kapva, behülyül a zár?!
Eddig semmi baja nem volt, ma voltam a fényezőnél és mondja, hogy a kocsi nem akar kinyitni csak kulccsal. Amikor megnyomom a nyitó gombot, hallom hogy a zár dolgozik de a pöcök nem jön föl. 1ik oldalon sem. A csomagtartó persze kinyílik.
Azt hiszem zárni zár, de nem vagyok benne biztos. Nyitni biztos nem. Tehát lehet-e az az oka, hogy sok minden szét van húzva, vagy kezdjek aggódni, hogy GM bajom lesz?!

InsectKiller Elküldve: 2011-07-07 21:53 Társalgó

kempelen írta: Elmondom a mai történetemet, mert úgy gondolom példa értékű.

Délután vásárolni mentem a kisfiammal a helyi auchan áruházba. Kifelé jövet leültünk a padra elnyalni egy jégkrémet. A pénztárcámat kettőnk közé tettem, míg nyalakodtunk.
Mikor végeztünk sajnos a tárca ott maradt a padon, mi beültünk az autóba és még elmentünk egy másik üzletbe.
Sajnos akkor tudatosult, hogy mi történt és rohantam vissza az auchanhoz, hátha mégsem vette észre senki, amit nagyon könnyű észrevenni.
A tárca nem volt ott. Komolyan mondom azt hittem végem. Két forgalmi, bankkártya összes irat, készpénz satöbbi...

Bementem a recepcióra megkérdezni hátha mégis valaki... talán ebben a világban...
A bizonsági őr telefonált valahová az áruházon belül és mondta, hogy menjek a személy bejáróhoz, mert leadták a tárcámat!!! Már ez is eleve egyfajta megkönnyebbülés volt.

Mikor átvettem a tárcámat, kérte az őr, hogy nézzem át a dolgaimat. Hadd ne mondjam, hogy az őrség lefóliázta és felcimkézte, hogy ne lehessem addig se hozzáférni.

Mikor átnéztem, nemhogy minden irat, bankkártya megvolt, hanem az összes készpénz is!!!

Komolyan mondom van remény! Ha egy ilyen ember megfordult az auchanban a mai nap, már az is remény arra, hogy vannak tisztességes, becsülettel felnevelt emberek.

Kérdeztem az őrt nem hagyott e hátra nevet, telefonszámot aki megtalálta, de sajnos nem.
Ha tudnám ki volt, megköszönném neki, ez a minimum amit megérdemel.


Ez nagyon szép, én is cselekedtem már így, én hazavittem címre a tárcát.
Amúgy hova is kell költözni, hol laknak ilyen rendes emberek?

InsectKiller Elküldve: 2011-07-05 19:21 Autóvásárlás

kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!