Kertesz fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Kertesz Elküldve: 2014-12-15 13:21 Váltógomb

Kertesz írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
Kertesz írta:
villas írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
villas írta: Hát gyerekek!
Ez nem megy pedig nem vagyok egy puhány!
Valamivel nem lehet valahol feszíteni vagy valami???


pedig puhány vagy tutti nem automata váltó van? ott mintha másképp lenne.
ha manuális, akkor próbáld meg egy nagyon picit megtekerni jobbra-balra. körbe tekerni nem tudod úgysem, mert nút van belül. aztán meg kell próbálni felfelé tépni. csak úgy jön le. én is majdnem feladtam anno.


Az automatánál is csak simán húzni kell felfelé, közben a gombot nyomvatartani. Én üresben csináltam úgy jobb a szög. De jó erősen kell. Mikor lejött azt hittem kiszakadt a kar D


Akkor holnap négykézláb nekifekszek és ami a csövön kifér!
De tuti nem lesz baja a váltónak? Mert azért van bennem egy kis félsz is!


Próbálkozom én is de nem egyszerű, ha sikerült adhatnál tippet egy ilyenre szeretném cserélni: http://www.schmiedmann.hu/3_se...1.htm#7110 ha lenne valakinek eladó érdekel! köszi!



gyere el és leszedem neked. nem hiszem el, hogy nem tudjátok levenni.


Amikor először leszedtem a váltógombot orrba basztam magam, akkora erővel kellett, szal alatta csak próbálkozás van


OK! akkor nekilátok erővel letépni

és valóban.. erővel megoldódott találtam egy videot is ha valakit érdekel: https://www.youtube.com/watch?v=wza_eEm9xL4

Kertesz Elküldve: 2014-12-12 11:44 Váltógomb

SP_323i írta:
YELLOW írta:
Kertesz írta:
villas írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
villas írta: Hát gyerekek!
Ez nem megy pedig nem vagyok egy puhány!
Valamivel nem lehet valahol feszíteni vagy valami???


pedig puhány vagy tutti nem automata váltó van? ott mintha másképp lenne.
ha manuális, akkor próbáld meg egy nagyon picit megtekerni jobbra-balra. körbe tekerni nem tudod úgysem, mert nút van belül. aztán meg kell próbálni felfelé tépni. csak úgy jön le. én is majdnem feladtam anno.


Az automatánál is csak simán húzni kell felfelé, közben a gombot nyomvatartani. Én üresben csináltam úgy jobb a szög. De jó erősen kell. Mikor lejött azt hittem kiszakadt a kar D


Akkor holnap négykézláb nekifekszek és ami a csövön kifér!
De tuti nem lesz baja a váltónak? Mert azért van bennem egy kis félsz is!


Próbálkozom én is de nem egyszerű, ha sikerült adhatnál tippet egy ilyenre szeretném cserélni: http://www.schmiedmann.hu/3_se...1.htm#7110 ha lenne valakinek eladó érdekel! köszi!



gyere el és leszedem neked. nem hiszem el, hogy nem tudjátok levenni.


Amikor először leszedtem a váltógombot orrba basztam magam, akkora erővel kellett, szal alatta csak próbálkozás van


OK! akkor nekilátok erővel letépni

Kertesz Elküldve: 2014-12-12 11:07 Váltógomb

villas írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
villas írta: Hát gyerekek!
Ez nem megy pedig nem vagyok egy puhány!
Valamivel nem lehet valahol feszíteni vagy valami???


pedig puhány vagy tutti nem automata váltó van? ott mintha másképp lenne.
ha manuális, akkor próbáld meg egy nagyon picit megtekerni jobbra-balra. körbe tekerni nem tudod úgysem, mert nút van belül. aztán meg kell próbálni felfelé tépni. csak úgy jön le. én is majdnem feladtam anno.


Az automatánál is csak simán húzni kell felfelé, közben a gombot nyomvatartani. Én üresben csináltam úgy jobb a szög. De jó erősen kell. Mikor lejött azt hittem kiszakadt a kar D


Akkor holnap négykézláb nekifekszek és ami a csövön kifér!
De tuti nem lesz baja a váltónak? Mert azért van bennem egy kis félsz is!


Próbálkozom én is de nem egyszerű, ha sikerült adhatnál tippet egy ilyenre szeretném cserélni: http://www.schmiedmann.hu/3_se...1.htm#7110 ha lenne valakinek eladó érdekel! köszi!

Kertesz Elküldve: 2014-12-12 10:02 Mi lehet a baj?

Sziasztok
korábban már kaptam hasznos hozzászólást itt így szeretném véleményeteket kérni.E46 318 D ( 2005 ). Azt vettem észre hogy az autó egyáltalán nem húz ( turbó nem tölt ) és a fogyasztás is 2l-el megugrott. Ha volt már hasonló tapasztalatotok kérlek irjátok meg hogyan hárult el a hiba.Amire én gyanakszom első körben a turbócső ami egyszer lett hegesztve..Illetve ha Sopron környékén tudnátok ajánlani jó szerelőt / diagnosztikust akkro meg is tudnám nézetni.

köszönet!!
Attila

Kertesz Elküldve: 2013-12-04 21:14 ajtóhatároló zsanér

Sziasztok
nálam az a probléma hogy ha kinyitom az ajtót a határoló nem tartja ki hanem azonnal visszacsukódik ha elengedem ugyanis vagy kiakadt vagy eltört ez a határoló..Van tapasztalatotok ilyesmiben hgoy lehetne legegszerűbben cserélni/ javitani? ( E46 318 touring) köszönöm!

Kertesz Elküldve: 2013-12-04 21:07 Belsõ

Sziasztok
váltógombot szeretnék cserélni mivel az eredeti eléggé lekopott, ( E46 318 Touring - 5 seba kérdésem hogy hogy lehet mindenféle roncsolás nélkül leszedni illetve hogy bontóból érdemes-e venni vagy amit ott leszedünk sérült-e
köszönet!!

Kertesz Elküldve: 2013-01-06 11:18 Lökhárító

Sziasztok

tudna valaki segíteni hogy hol érdemes első lökhárító ( E46 318 ) vonóhorog takaró burkolatot venni? Szalonban 20e Ft körül ajánlottak színre fújva..ami egy ekkora müanyagért..Próbálkozzak bontóban keresni?

köszi!

Kertesz Elküldve: 2010-11-16 20:25 Belsõ

Sziasztok

meg tudná valaki mondani honnan lehet beszerezni takaroblendét elsö lökháritóba a vontato helyére? V3TM a szinkod..

köszönöm

Kertesz Elküldve: 2010-11-14 12:32 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Sziasztok

nem tudjátok váletlenül hogy a lent emlitett tartozékoknak ki a gyártoja?
legföképp persze a kijelzö érdekelne illetve cikkszám hozzá.

köszönöm!

Kertesz Elküldve: 2010-10-26 20:56 Motorjel, eml, kipörgésgátló, menetstabilizátor világít!

bmw320d4 írta:
Kertesz írta: Sziasztok

indításkor, illetve gyujtáskor világit a DSC és van hogy nem alszik el csak ha visszaveszem a gyujtást.Leginkább hidegen csinálja ezt, most cserélek egy förelét talán az segit,bár a többi fórumon izzitógyertya is szoba jött mert hidegen nehezen indul..Meg tudnátok mondani hogy ennek a problémának köze lehet a pillangószelephez?OBD Can hibát jelez valószinü a motorvezérlö nem kommunikál a müszerfallal...köszi szépen


Olyankor a legegyszerűbb tanácsot adni, ha már 6 ember elmondta a véleményét előtte és mindegyik mást mond

Utólagos indításgátló és/vagy főrelé szokott ilyen problémát okozni.

Az,hogy "Can hiba" nem mond semmit, biztosan van még odaírva valami, aztán az sem mellékes, hogy melyik vezérlőben van eltárolva.

Pillangószelep? Annyi köze van hozzá, mint a hátsó ülőlaphoz.


Köszi kezdetnek egy förelé csere lesz, aztán megnézzük hogy kidobja-e a DSC jelet..eddig menet közben is elöjött és leállt.amugy motorvezérlöhöz irta a Can hibát..nemtudom sajna ebböl mire kell következteni

Kertesz Elküldve: 2010-10-24 21:22 Motorjel, eml, kipörgésgátló, menetstabilizátor világít!

Sziasztok

indításkor, illetve gyujtáskor világit a DSC és van hogy nem alszik el csak ha visszaveszem a gyujtást.Leginkább hidegen csinálja ezt, most cserélek egy förelét talán az segit,bár a többi fórumon izzitógyertya is szoba jött mert hidegen nehezen indul..Meg tudnátok mondani hogy ennek a problémának köze lehet a pillangószelephez?OBD Can hibát jelez valószinü a motorvezérlö nem kommunikál a müszerfallal...köszi szépen

Kertesz Elküldve: 2010-10-18 21:42 Nem indul. please help me!

bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Kertesz írta: Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is




Szerintem vagy az akkud ment tönkre vagy már merülőben van vagy az izzítógyertyákat illetve az izzításvezérlődet kellene megvizsgáltatni. Rá kéne kötni gépre és megnézni a hibatárolót.

üdv


H az indító forgatja rendesen, akkor a DDE főrelé lesz beégve, szerintem...



köszi az ötleteket.Az akksi zsir uj, alig pár honapja cseréltem..talán izzitogyertya mert tényleg csak hidegben jön elö..DDE reléhez sajna nem értek..nem tudom hol kell cserélni

Kertesz Elküldve: 2010-10-17 22:34 Nem indul el

Kisate írta: Hello!
Olyan problémám lenne,hogy az autó elég nehezen indult a nagy hidegbe,a gép 2 izzítógyertya hibát dobott. gyertyák ki lettek cserélve az autó indult rendesen pár napig utána többszöri gyujtás ráad-levesz-ráad után indult és napról napra 1re rosszabb lett többször kelett gyujtást ráadni.vagy 2 napja 10 perc állás után gyujtás ráad indít és nem indult, gyujtás levesz újra ráad és elszállt minden se ké se hang semmi, aztán kábelek végignézése közbe visszajött minden de még mindig nem indult.Utána vagy 15 perc várás után (kocsi bezárva otthagyva) többszöri gyujtás ráad-levesz után beindult. de azóta is rengeteget kell vele játszani hogy beinduljon. Önindító forgat rendesen, akksi vadonat új, kulcs újratanítva, pótkulcsal se indul,kábelek rendesen meghúzva.
Esetleg ha vkinek lenne vmi ötlete azt megköszönném.


Sziasztok
hasonló gondom van nekem is, hidegen nagyon nehezn indul, forgat, de csak 5-6. proóbálkozás után indul.Utána semmi gond..

köszönöm elöre is.

Kertesz Elküldve: 2010-10-13 09:52 kézifék jelző lámpa sárgán világít

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Valamelyik nap átnéztem műszerrel a gépet,és a kormányszögérzékelő visszajön mindíg hibának.A kérdésem az lenne,hogy mit tud ez befolyásolni?


Ha annyit ír, hogy nincs szinkronban az alvázszám a LWS és a DSC között, akkor semmi működési rendellenességet nem okoz. Ha viszont 0x130 as Can botschaft -van a tárolóban, akkor időnként kiesik a Can forgalomból a LWS, amit csak cserével lehet javítani.
Utóbbi esetben néha kivillan a sárga ikon, és nem működik a DSC.



Szia

szintén ez a problémám, hidegben nehezen indul, DSC jelet kidobja..diagnisztika CAN hibát jelez..pontosan mi lehet a gond? mi az az LWS pontosan?

köszönöm!

Kertesz Elküldve: 2010-10-13 09:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok

tudna valaki segíteni higy mi lehet a gond ha hideginditáskor DSC jele világit és ilyenkor nem is indul a motor.Elöfordult mrá menet közben is hogy kidobta a jelet és leállt.Diagnosztika CAN hibát jelez.

köszi elöre is!
« előző12következő »