Methos fórum hozzászólásai

Methos Elküldve: 2014-07-25 08:26 Hangszóró infó

[quote="csbalu"]
Methos írta:
Methos írta:
Methos írta:
Methos írta: Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hangszóró témában.
az autóban előző tulaj kicserélte e teljes hangrendszert, de a fejegység a16:9 es maradt.
Csomiba egy szép nagy mély került, beépített erősítővel.

A hiba:
- Normál "beszélgetős" hangerőn nem jelentkezik a hiba csak hangosabb tartományban.
- Pár perc/másodperc (változó) elteltével elnémulnak az első hangszórók (ajtóban lévő két magas és a két közép) és csak a jobb hátsó hangszóró szól tovább valamint a mély láda.
- Amint leállítom a kocsit, kulcs ki majd vissza, újra szól minden mintha mi se történt volna.
- Azonos eredmény, de más hiba, miszerint elnémulnak a hangszórók elöl szól a jobb hátsó és a mély, de "gerjedő" hang hallatszik elöl.

Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


Az én esetemre okulásból írnék ,még pár dolgot, ha valaki hasonlóba futna bele:

- Hnagszóró zárlat
- Rádió modul végfok IC hiba

Ezek jöttek elő mint lehetséges problémák, most jönnek majd a kimérések
Amennyiben megvan a hiba oka, még jelzek!


A történetem folytatódik.
Megelégeltem, hogy nem haladok vele, ezért elvittem a sokak által említett Attila kollégánkhoz aki a 13. kerületben lakik. Beül, meghallgat....mondja:végfok. Hmm, és a hangszórók...modja: valami kókányolás...
Mindkettőben igaza volt. Először is a kókányolás: A jobb első hangszóró kábelét a rádió modul mögött elvágták és hozzáforrasztották a bal hangszóró kábeléhez, mint kiderült azért, mert a végfok már korábban elszállt és így kiküszöbölték. Csakhogy így a bal elsőért felelős végfok lett túlterhelve és lett leamortizálva.

Kókányolást, szépen helyretette, és a modul javításának nekiesett. Pár nap múlva készen is lesz az analóg végfokkal felvértezett modul..
Majd még jelzek, hogy mi, hogy....




Iszonyat miket le tudnak művelni autóhifi szerelés címszóval... Rengeteg nagy hülyeséggel találkoztam már én is... De ez a hangszórók átkötése mert elment a végfok egyik oldala ez tipikus "javítási" módszer.


Készen lett a műremek. JKNAVI Kollega kitett magáért. Nem tudom, hogy kik mások javíttatták vele még a BM54 vagy BM24 rádió moduljukat, de aki végfok hibával küzd, bizony megelégedéssel tudom javasolni, hogy tessék Őt keresni. Digitális Pwm helyett analóg végfok került bele, és igaz nem vagy vájtfülü, de hallható a pozitív különbség. A modul visszahelyezését követően, hazáig bömböltettem a zenét amit, kb az autó megvétele óta nem tehettem meg...Bitang jól szól. Otthon a sztereó híve vagy erősítő bakelit miegymás, tehát meghallom ha valami nem ok, de ez OK, nagy betűkkel. Mivel ő nem autó szervíz, ugye, ezért itt osztanám meg veletek, hogy:
- Gyorsan reagált a megkeresésemre
- Nagyon alaposan körbejárta a hibát
- Nagyon segítőkész volt, és a modul hibán kívül a kábelezés hibáját is gyorsan megoldotta (számomra ez bizony feladat lett volna, főleg mert nagyon nem értek hozzá)
- Alapos, igényes a saját munkájára
- Már az összeállított működő rendszerre is rámért, hogy mi hogy, minden okés-e.
- Nem utolsó sorban garit is vállal a munkájára

Hangszórós, problémám ezzel a múlté, Köszi Attila! (mobilszámát priviben megadom, ha valakit komolyan érdekel)

Methos Elküldve: 2014-07-18 09:11 Hangszóró infó

[quote="Methos"]
Methos írta:
Methos írta: Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hangszóró témában.
az autóban előző tulaj kicserélte e teljes hangrendszert, de a fejegység a16:9 es maradt.
Csomiba egy szép nagy mély került, beépített erősítővel.

A hiba:
- Normál "beszélgetős" hangerőn nem jelentkezik a hiba csak hangosabb tartományban.
- Pár perc/másodperc (változó) elteltével elnémulnak az első hangszórók (ajtóban lévő két magas és a két közép) és csak a jobb hátsó hangszóró szól tovább valamint a mély láda.
- Amint leállítom a kocsit, kulcs ki majd vissza, újra szól minden mintha mi se történt volna.
- Azonos eredmény, de más hiba, miszerint elnémulnak a hangszórók elöl szól a jobb hátsó és a mély, de "gerjedő" hang hallatszik elöl.

Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


Az én esetemre okulásból írnék ,még pár dolgot, ha valaki hasonlóba futna bele:

- Hnagszóró zárlat
- Rádió modul végfok IC hiba

Ezek jöttek elő mint lehetséges problémák, most jönnek majd a kimérések
Amennyiben megvan a hiba oka, még jelzek!


A történetem folytatódik.
Megelégeltem, hogy nem haladok vele, ezért elvittem a sokak által említett Attila kollégánkhoz aki a 13. kerületben lakik. Beül, meghallgat....mondja:végfok. Hmm, és a hangszórók...modja: valami kókányolás...
Mindkettőben igaza volt. Először is a kókányolás: A jobb első hangszóró kábelét a rádió modul mögött elvágták és hozzáforrasztották a bal hangszóró kábeléhez, mint kiderült azért, mert a végfok már korábban elszállt és így kiküszöbölték. Csakhogy így a bal elsőért felelős végfok lett túlterhelve és lett leamortizálva.

Kókányolást, szépen helyretette, és a modul javításának nekiesett. Pár nap múlva készen is lesz az analóg végfokkal felvértezett modul..
Majd még jelzek, hogy mi, hogy....


Methos Elküldve: 2014-07-15 12:49 Karcos navigáció kijelző javítása

kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.



Én is mások okulására írogatok . Oldalán nem volt kitekerhető csavar sajna...lapos sima, forrasztott fejek voltak csak...szomorú is voltam...oldalról.

Methos Elküldve: 2014-07-15 10:47 Karcos navigáció kijelző javítása

kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).

Methos Elküldve: 2014-07-15 08:46 Karcos navigáció kijelző javítása

kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.

Methos Elküldve: 2014-07-14 16:32 Karcos navigáció kijelző javítása

Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)

Methos Elküldve: 2014-07-14 14:49 Karcos navigáció kijelző javítása

Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...

Methos Elküldve: 2014-06-18 13:55 au. váltó olaj

A legtöbb dolgot az autón magam cserélem, de úgy döntöttem, hogy a váltóolajjal nem szórakozom. Mellette meg rá is néz a szaki, hogy mi a helyzet odabenn.
Elvittem, így a 19 kerbe automata váltóshoz, és viszonylag rövid idő alatt le is cserélte az olajat. Bruttó 1,5 órát voltam ott.
alaposan kifolyatták az olajat. Így jött le 4,5 liter. Szűrő cserélve.
Eddig is szépen váltott, de nem tudtam, hogy előző tulaj mikor hogyan cserélt, így jobbnak láttam.
Kartertálca szinte tiszta volt ahogy szűrő is. Mint kiderült a szelepek voltak már benne javítva/cserélve. Tapasztalatank kb ennyi .
Örökolaj nincs, ez tény. 60K-nként max tényleg nem árt.
Több képet most nem tudtam készíteni, de nem is volt nagyon látnivaló.
karter tálca

Methos Elküldve: 2014-05-19 15:34 Hangszóró infó

[quote="Methos"]
Methos írta: Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hangszóró témában.
az autóban előző tulaj kicserélte e teljes hangrendszert, de a fejegység a16:9 es maradt.
Csomiba egy szép nagy mély került, beépített erősítővel.

A hiba:
- Normál "beszélgetős" hangerőn nem jelentkezik a hiba csak hangosabb tartományban.
- Pár perc/másodperc (változó) elteltével elnémulnak az első hangszórók (ajtóban lévő két magas és a két közép) és csak a jobb hátsó hangszóró szól tovább valamint a mély láda.
- Amint leállítom a kocsit, kulcs ki majd vissza, újra szól minden mintha mi se történt volna.
- Azonos eredmény, de más hiba, miszerint elnémulnak a hangszórók elöl szól a jobb hátsó és a mély, de "gerjedő" hang hallatszik elöl.

Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


Az én esetemre okulásból írnék ,még pár dolgot, ha valaki hasonlóba futna bele:

- Hnagszóró zárlat
- Rádió modul végfok IC hiba

Ezek jöttek elő mint lehetséges problémák, most jönnek majd a kimérések
Amennyiben megvan a hiba oka, még jelzek!

Methos Elküldve: 2014-05-14 13:11 Hangszóró infó

Totyasrac írta:
Methos írta:
Köszönöm az infót.
Felvesezm a kapcsolatot autóhifissel...Nem szeretném , ha nagyobb gond adódna.


A 2-es linken írt srácot ismerem régebbről, ha még működnek (a weboldaluk mintha nem jönne be nekem, jó pár éve még a Mammut 1-ben voltak), őt tudom javasolni (nem tudom, helyileg merre vagy), de szerintem nem akkora nagy a probléma hogy amúgy bármelyik műhely ne tudná gyorsan detektálni.
És persze számolj majd be az eredményről, hasznos lehet másnak is


Megírtam rákérdeztem, hogy mi lehet a gond. Nagy eséllyel valamilyen kábel rendetlenkedik, szétcsúszott, ilyesmi. 4k+Áfa óradíj mellet néznek rá...(2-3 óra) ennyit említettek.
(hátha valakinek kellett ilyen infó ezért kiírtam.)
Személy szerint ha ilyen témáról van valóban szó akkor lehet megelégszem a tájékoztatással egyenlőre....és próbálkozom magam. valahogy most nincs keretem 10-20k egy bevizsgálásra

Methos Elküldve: 2014-05-14 11:18 Hangszóró infó

Totyasrac írta:
Methos írta:
Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


Ebből én arra következtetek (különösen ha a mélyládáról mindent lehúzva is ugyanez a tünet) hogy a hangszórók cseréjénél az ember valamit erősen elkötött, aztán a fejegység feladja hamar a küzdelmet... Át kéne nézni, hogy a fejegység kimenetei (jobb első, jobb hátsó, bal első, bal hátsó) a megfelelő hangszórókhoz mennek-e. 99% hogy nem... Az hogy a hangszórón a +/- fel van cserélve, az "csak" hangban lesz zavaró, de attól nem tilt le a védelem. De szerintem nálad nagyon meg van keverve a dolog.
A helyedben elvinném egy autóhifis céghez (példák: 1, 2, 3), 5 perc alatt meglesz a probléma forrás.

Milyen fejegység ez amúgy? Van kapcsolási (illetve bekötési) rajz? Azzal, meg a gyári hangszóró-kábelezés rajzával (színkódjaival) te is utánajárhatsz a dolognak


Megírtam rákérdeztem, hogy mi lehet a gond. Nagy eséllyel valamilyen kábel rendetlenkedik, szétcsúszott, ilyesmi. 4k+Áfa óradíj mellet néznek rá...
(hátha valakinek kellett ilyen infó ezért kiírtam.)
Személy szerint ha ilyen témáról van valóban szó akkor lehet megelégszem a tájékoztatással egyenlőre....és próbálkozom magam. valahogy most nincs ekretem 10-20k egy bevizsgálásra

Methos Elküldve: 2014-05-14 11:00 Hangszóró infó

Totyasrac írta:
Methos írta:
Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


Ebből én arra következtetek (különösen ha a mélyládáról mindent lehúzva is ugyanez a tünet) hogy a hangszórók cseréjénél az ember valamit erősen elkötött, aztán a fejegység feladja hamar a küzdelmet... Át kéne nézni, hogy a fejegység kimenetei (jobb első, jobb hátsó, bal első, bal hátsó) a megfelelő hangszórókhoz mennek-e. 99% hogy nem... Az hogy a hangszórón a +/- fel van cserélve, az "csak" hangban lesz zavaró, de attól nem tilt le a védelem. De szerintem nálad nagyon meg van keverve a dolog.
A helyedben elvinném egy autóhifis céghez (példák: 1, 2, 3), 5 perc alatt meglesz a probléma forrás.

Milyen fejegység ez amúgy? Van kapcsolási (illetve bekötési) rajz? Azzal, meg a gyári hangszóró-kábelezés rajzával (színkódjaival) te is utánajárhatsz a dolognak


Köszönöm az infót.
Felvesezm a kapcsolatot autóhifissel...Nem szeretném , ha nagyobb gond adódna.

Methos Elküldve: 2014-05-14 10:08 Hangszóró infó

Methos írta: Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hangszóró témában.
az autóban előző tulaj kicserélte e teljes hangrendszert, de a fejegység a16:9 es maradt.
Csomiba egy szép nagy mély került, beépített erősítővel.

A hiba:
- Normál "beszélgetős" hangerőn nem jelentkezik a hiba csak hangosabb tartományban.
- Pár perc/másodperc (változó) elteltével elnémulnak az első hangszórók (ajtóban lévő két magas és a két közép) és csak a jobb hátsó hangszóró szól tovább valamint a mély láda.
- Amint leállítom a kocsit, kulcs ki majd vissza, újra szól minden mintha mi se történt volna.
- Azonos eredmény, de más hiba, miszerint elnémulnak a hangszórók elöl szól a jobb hátsó és a mély, de "gerjedő" hang hallatszik elöl.

Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?


???

Methos Elküldve: 2014-05-13 10:02 Hangszóró infó

Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hangszóró témában.
az autóban előző tulaj kicserélte e teljes hangrendszert, de a fejegység a16:9 es maradt.
Csomiba egy szép nagy mély került, beépített erősítővel.

A hiba:
- Normál "beszélgetős" hangerőn nem jelentkezik a hiba csak hangosabb tartományban.
- Pár perc/másodperc (változó) elteltével elnémulnak az első hangszórók (ajtóban lévő két magas és a két közép) és csak a jobb hátsó hangszóró szól tovább valamint a mély láda.
- Amint leállítom a kocsit, kulcs ki majd vissza, újra szól minden mintha mi se történt volna.
- Azonos eredmény, de más hiba, miszerint elnémulnak a hangszórók elöl szól a jobb hátsó és a mély, de "gerjedő" hang hallatszik elöl.

Furcsaság:
- Fejegységen 16:9 es, van "tone" állítgatási lehetőség, melyen belül, van jobb-bal illetve elöl hátul állítás.
- Érdekes módon , ha jobbra elhúzom csak jobb hátul szólal meg, ha balra, akkor csak elöl, de ha középütt akkor mindegyik szól
- ELöl hátul próbálkozás hasonlóan működik. Tehát nem tökéletesen

Plusz infó:
Amennyire jól tudom a kábelek maradtak és csak a hangszórók lettek cserélve.
A mély ládához érkezik két kábel melyek lehúzhatóak. (hang és táp)
Egyéb plusz egységet a csomagtartóban nem találtam, ami a hangrendszerhez kapcsolódna.

Ötletek?

Methos Elküldve: 2014-05-12 14:13 Kormánytípusok

csbalu írta: http://olx.hu/hirdetes/bmw-e46...1c3fd51cac

JÓ VÉTEL NAGYON! Akinek ilyen kell esetleg steptronikos váltót akar vezérelni vele annak jó deal!!


Nekem ez pont jó volna.
Kell akármilyen plusz kábel hogy a fülek működjenek?