PTamas7894 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

PTamas7894 Elküldve: 2022-01-30 12:31 ablakmosó folyadékok

YELLOW írta:
Noresz írta: Sziasztok.
Egy kerdesem lenne.
Folyik el az ablakmoso folyadek es nagyon gyenge a nyomas. Valakinek valami otlete hogy mi lehet? Elrepedt volna valami?


hát bármi lehet. végig kell nézni a tartálytól kezdve a spriccolóig. ha van lámpamosó, akkor abba az irányba is.
tartály is repedhet, motor is engedhet, vagy annak tömítése, a csövek.


Szia,

Nekem pontosan ugyanez volt, az ablakmosó kis elektromos pumpáját kellett kicserélni, pár ezer forintos tétel volt

PTamas7894 Elküldve: 2022-01-25 16:12 hangos a motor

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
A minap mentem volna a kocsival de sajna nem néztem rá az olajra.
Beinditás után baromi ronda hangja volt úgy 1-2 mp-ig hangoskodott aztán mikor megjött az olajnyomás szépen elhalkult és járt rendesen.
Mi volt az a zaj és vajon mennyit ártott ez a technikának?
Utólag megnézve minimumon volt az olaj de a lámpa még nem jelzett.
Ennyi elég neki hogy későn kapja fel?


ha sokat állt, megeshet.
egyéb esetben, lehet nem a legjobb az olaj, ami benne van.


Előző este mentem vele a páromért a belvárosba de akkor semmi zaj nem volt.
Fuchs olaj van benne amit ajánlottál 5/30 és km is csak max 4000 van benne.


én ajánlottam Fuchs-ot? nem rémlik, bár agyaltam rajta, hogy kipróbálom én is.
de a Mannol OEM BMW olaja mellett döntöttem. már októberben bele kellett volna rakni, de hát nem mentem azóta 100km-t se nagyon. na jó, max 300-at. de már a jobb időt megvárom, úgy is másik autót használok. na azon viszont szombaton olajcsere.



Szia,

Ilyesmit hallasz?

https://youtu.be/Os_DQIRQgXw

Ha hideg indításnál csinálja ezt, elvileg azert van, mert teljesen lefolyik az olaj a karterbe, pedig egy minimális mennyiségnek fent kellene maradnia, így van egy kis idő, amíg nincs kenés, ekkor adja ki ezt a hangot. Nagyon sokan küzdenek ezzel. Nekem is néha előjön, néha nem, nem jöttem rá, mi alapján csinálja.
Szerelom szerint nem feltétlenül kell ezzel foglalkozni, persze jót nem tesz.
Kommentekbe sokan az oljaszűrőház egyik tömítésének cseréjét javasolják amúgy.

PTamas7894 Elküldve: 2021-10-22 12:12 kormánymû

Sziasztok,

Ha álló helyzetben járó motorral megrántgatom a kormányt, az normális, ha hallok egy kis kopogó hangot?
A kerék mozdul a legkisebb mozdulatra is, csak fura számomra ez a kopogó hang.

PTamas7894 Elküldve: 2021-08-29 11:43 N46 és N42 motorok

Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...

Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.





Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.

Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom


PTamas7894 Elküldve: 2021-08-27 22:58 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbi jelenségre keresem a választ:
Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.


nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...


Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.
Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.

A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?

PTamas7894 Elküldve: 2021-08-27 20:51 N46 és N42 motorok

Sziasztok,

Az alábbi jelenségre keresem a választ:
Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.

PTamas7894 Elküldve: 2021-07-05 14:10 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
Manoka0216 írta: Sziasztok!
Akkor ezek szerint az semmi esetre se normális, hogy 36.000 km-nél kettőstömegűt és kuplungot kelljen cserélnem a 2015-ös 2-es coupemba, ugye?


ha úgy vezetsz még normális is lehet
amúgy nem. erős városi használat mellett is 80ezret azért kibír egy kuplung.


Nekem most lett végül csak kicserélve a kuplung illetve a kettőstömegű, 286 ezer km-nél.

A kuplung már borzasztó volt, kinyomóvilla is teljesen kivolt, viszont a kettőstömegűt ha nagyon szerettem volna, még vissza lehett volna tenni, de inkább az is cserélve lett. Még a gyári volt bent. Valószínüleg nem nagyon futhatott előttem városban a kocsi.

PTamas7894 Elküldve: 2021-06-09 12:10 Motorolaj

Sziasztok,

Használta már valaki a Liqui Moly olajszivárgás gátló olajadalékát?
Pl amazonon rengeteg a pozitív visszajelzés, hogy segít csökkenteni az olajfogyasztást, mivel ápolja a pl a szelepszárszimmeringeket.

Sajnos elég nagy nekem is az olajfogyasztásom, azonban még nem jutottam el odáig, hogy komplett motorfelújítás történjen.

Egy ilyen szer használata tehet bármi másban kárt esetleg? Van értelme szerintetek használni?

Beszéltem a hazai importőrrel, az ő elmondása szerint nyugodtan használható, és nem emeli meg a viszkozitását az olajnak.

PTamas7894 Elküldve: 2021-05-20 17:44 Klíma

PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbbi, apró, vélemyényem szerint klímához köthető hibám lenne

Amióta bejött a jó idő, és használom a klímát van egy érdekes dolog. Ha megy a klíma minden oké, ha az viszont nem megy, néha előjön ilyen ékszíj csúszós, csikorgós hang, ha erőteljesen gyorsítok kb 3300-3800 között bármely fokozatban, alatta felette semmi. Van hogy nem hallom a hangot, van, hogy igen, néha alacsonyabb fordulaton is. Az előhívásához minimum 2/3 ra lenyomott gázpedál szükséges. Amikor egymás után több nap volt használva elmúlt a hiba, illetve amíg újra rosszabb idő volt és hetekig nem használtam teljesen megszűnt a hang, tegnap haszálat után viszont újra előjött.

Szerintetek mi okozhatja ezt? Szíj kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt cserélve.



Azt hiszem megvan a gond... a klímakompresszor feletti feszítőgörgő néha picit beleért a légszűrőházba.

PTamas7894 Elküldve: 2021-05-10 17:43 Klíma

Sziasztok,

Az alábbbi, apró, vélemyényem szerint klímához köthető hibám lenne

Amióta bejött a jó idő, és használom a klímát van egy érdekes dolog. Ha megy a klíma minden oké, ha az viszont nem megy, néha előjön ilyen ékszíj csúszós, csikorgós hang, ha erőteljesen gyorsítok kb 3300-3800 között bármely fokozatban, alatta felette semmi. Van hogy nem hallom a hangot, van, hogy igen, néha alacsonyabb fordulaton is. Az előhívásához minimum 2/3 ra lenyomott gázpedál szükséges. Amikor egymás után több nap volt használva elmúlt a hiba, illetve amíg újra rosszabb idő volt és hetekig nem használtam teljesen megszűnt a hang, tegnap haszálat után viszont újra előjött.

Szerintetek mi okozhatja ezt? Szíj kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt cserélve.

PTamas7894 Elküldve: 2021-05-03 17:20 alufelni

YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
Sikerült közben kicsit többet mennem autópályán, és azt kell mondjam, sajnos még mindig érezhető egy kis rezonancia a kormányon, igaz már kisebb. Az a helyzet, hogy ez durvább is volt tavaly a felnifelújítás előtt, de mivel odavoltak a fékek, első legőkarok, betudtam annak. Na most elől újak a lengőkarok, hátul kicserélve összes szilent 4 gátló cserélve, fékek cserélve vannak, és most már elvileg a felni is szépen fut, mi okozhatja ezt? A téli kerékkel semmi rezonancia nem volt még ezek cseréje előtt sem, igaz azok 16-osak, nyári meg 17-es.
Futómű állításon foglalmam sincs mikor volt az autó, de nem eszi félre a gumit.
Lehetséges, hogy csak be kellene állítatni a futóművét?


jó, hogy írtál, mert nálam is fejlemény van.
feltettem ugye a nyárit, és ráz. meguntam. elmentem a gumishoz, ahol anno feltették.
bal első felni belső szélére a már fent lévő súlyok mellé kér 10g-it, a küllőkhöz 20g-ot. jobb első dettó, jobb hátsó 15g belülre, 25 kívülre, bal hátsó 15 belülre 30g küllőkhöz.
szóval tisztán látszik, hogy anno szarul csinálták meg. szerencsére nem is fizettem érte, pedig 2 éve volt. de azóta nem si mentem sokat, pláne nem gödrökbe, és ez nagyon egy volt. azóta csak egyszer néztem nem ráz. szóval szerencsére nem a homokszórás a baj. igaz az egyik hátsó kapott egy fél körív súlyt sajnos senki nem vállalta a javítást, azt mondták használjam így, ha nem ráz.
legalább szerencsére úgy vették le az összes súlyt, hogy nem cseszték össze a felni, ha jól láttam.
visszatérve a tiédre, lehet futómű hiba is, de akár csapágy probléma. futóműben talpas, hátsó szilentblokk, kormány gömbfej lehet inkább ludas.



Naa örülök, hogy megoldódott (részben, de végül is legalább nem ráz) a te problémád is

Köszi a tippet, kormány gömbfej nem volt még cserélve. A kormánynak nem mondanám, hogy nagy a holtjátéka, viszont leállított motorral, ha megrángatom a kormányt, hallatszódik egy kis kopogás, illetve mint ha most jobban húzná a nyomvájú a kormányt. Bár az eddig is húzta a 225-ös gumi miatt, lehet csak a téliről váltás miatt fura.

PTamas7894 Elküldve: 2021-04-30 14:39 alufelni

YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Hétvégén végre felkerültek a szinterezett 17-es gyári felnieim. A felnik szinter előtt javítva nem voltak, mivel gumis szerint rendben voltak. Fel is kerültek újra a kerekek, most másik gumisnál. Nem szóltak semmit, végén azért megkérdeztem, hogy mit láttak a centríron, minden oké-e. Erre mondták hogy 3 felni üt (nem vészesen de ütnek, 2x is szinterezve voltak mert elsőre elrontották a színt, gondolom ez tett be nekik). Itt kicsit csodálkoztam, miért nem szóltak közben, de inkább eljöttem, mert az elejétől kezdve bunkó parasztok voltak (oda sem megyek többet). Namost a helyzet a következő. Menet közben 115-120 között egy minimális remegést tapasztalok a kormányon, de nem vészes, sőt nem is érzem mindig. A kérdésem, hogy így pár ezer kilómétert mehetek-e vele anélkül, hogy bántaná a futóművet? Főként városban megy az autó, nyár elejéig valamikor kigörgőztetem őket. Plusz kérdés a görgőzéstől sérülhet a felni fényezése?


Annyi hozzáfűznivaló, hogy esetleg a gumiktól is lehet baj? Én vettem a gumikat, most 2 évesek,2x lettek leszedve már, de legutóbb nem volt velük probléma


én hasonlóan jártam. bár nem érezni, hogy a felnit mozgatni tudnám a tehermentesítőn, de szerintem túlságosan ki homokszorták a közepést, csesztek kiragasztani, hogy a közepén a furatot ne bántsa. először azt hittem a felfekvő felületen lévő szinter a probléma. lecsiszoltam, meg is szűnt, de újra előjött, szóval nem az volt.
már most erősen új szetten gondolkozom és befejetem a kínlódást. Az egyik felnim agyban üt állítólag, valószínű nem javítható, 120g súllyal meg nem fogok menni, mert okádék. sajnálom a felnit.


Ohh értem, basszus az ember csak szeretné, hogy szebb legyen, de hát ez mégsem olyan egyszerű...

Elvileg az enyémek szép tojásfelnik jelenleg. Néztem hogy javítják az ilyent...ezt meg lehet oldani anélkül, hogy a szinter sérülne? Kicsit tartok tőle


nem tudom, nekem gyanús, hogy repedne a szinter. de a javító biztos meg tudja mondani. ha kicsit kell igazítani, szerintem kibírja.


Ma bejelentkeztem, jövő héten viszem. Így látatlanban annyi választ kaptam, hogy garantálni nem tudják hogy nem sérül, de ha sérül is az nem igazán fog látszódni


Ma voltam felnijavításon. Végül egyet kellett csak görgőzni, egyáltalán nem sérült semmi. Újra kellett viszont mind a négyet centrírozni, mert kedves gumis nem tudom mit művelt, de mondták, hogy eltörnék az ilyen kezét, össze vissza volt súlyozva. Hab a tortán, hogy jutott szinter a kerékagyhoz is. Javított felninél csiszolták, annyi infót mondtak, hogy néha nézzek rá a kerékcsavarokra, mert a hő hatására puhul a szinter és kilazulhatnak.


örülök, akkor ez jó hír. mondjuk én úgy tudom a szinte nem olvad vissza. ahhoz nagyon fel kellene melegedni. üzemszerűen ez nem következik be. sajnos én még sehol nem vagyok felni ügyben. lassan már én sem tudok megbízni még egy fránya gumisban se... le sem sz*rják a gumik jelölését, ahogy esik úgy puffan.


Sikerült közben kicsit többet mennem autópályán, és azt kell mondjam, sajnos még mindig érezhető egy kis rezonancia a kormányon, igaz már kisebb. Az a helyzet, hogy ez durvább is volt tavaly a felnifelújítás előtt, de mivel odavoltak a fékek, első legőkarok, betudtam annak. Na most elől újak a lengőkarok, hátul kicserélve összes szilent 4 gátló cserélve, fékek cserélve vannak, és most már elvileg a felni is szépen fut, mi okozhatja ezt? A téli kerékkel semmi rezonancia nem volt még ezek cseréje előtt sem, igaz azok 16-osak, nyári meg 17-es.
Futómű állításon foglalmam sincs mikor volt az autó, de nem eszi félre a gumit.
Lehetséges, hogy csak be kellene állítatni a futóművét?



PTamas7894 Elküldve: 2021-04-22 13:21 alufelni

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Hétvégén végre felkerültek a szinterezett 17-es gyári felnieim. A felnik szinter előtt javítva nem voltak, mivel gumis szerint rendben voltak. Fel is kerültek újra a kerekek, most másik gumisnál. Nem szóltak semmit, végén azért megkérdeztem, hogy mit láttak a centríron, minden oké-e. Erre mondták hogy 3 felni üt (nem vészesen de ütnek, 2x is szinterezve voltak mert elsőre elrontották a színt, gondolom ez tett be nekik). Itt kicsit csodálkoztam, miért nem szóltak közben, de inkább eljöttem, mert az elejétől kezdve bunkó parasztok voltak (oda sem megyek többet). Namost a helyzet a következő. Menet közben 115-120 között egy minimális remegést tapasztalok a kormányon, de nem vészes, sőt nem is érzem mindig. A kérdésem, hogy így pár ezer kilómétert mehetek-e vele anélkül, hogy bántaná a futóművet? Főként városban megy az autó, nyár elejéig valamikor kigörgőztetem őket. Plusz kérdés a görgőzéstől sérülhet a felni fényezése?


Annyi hozzáfűznivaló, hogy esetleg a gumiktól is lehet baj? Én vettem a gumikat, most 2 évesek,2x lettek leszedve már, de legutóbb nem volt velük probléma


én hasonlóan jártam. bár nem érezni, hogy a felnit mozgatni tudnám a tehermentesítőn, de szerintem túlságosan ki homokszorták a közepést, csesztek kiragasztani, hogy a közepén a furatot ne bántsa. először azt hittem a felfekvő felületen lévő szinter a probléma. lecsiszoltam, meg is szűnt, de újra előjött, szóval nem az volt.
már most erősen új szetten gondolkozom és befejetem a kínlódást. Az egyik felnim agyban üt állítólag, valószínű nem javítható, 120g súllyal meg nem fogok menni, mert okádék. sajnálom a felnit.


Ohh értem, basszus az ember csak szeretné, hogy szebb legyen, de hát ez mégsem olyan egyszerű...

Elvileg az enyémek szép tojásfelnik jelenleg. Néztem hogy javítják az ilyent...ezt meg lehet oldani anélkül, hogy a szinter sérülne? Kicsit tartok tőle


nem tudom, nekem gyanús, hogy repedne a szinter. de a javító biztos meg tudja mondani. ha kicsit kell igazítani, szerintem kibírja.


Ma bejelentkeztem, jövő héten viszem. Így látatlanban annyi választ kaptam, hogy garantálni nem tudják hogy nem sérül, de ha sérül is az nem igazán fog látszódni


Ma voltam felnijavításon. Végül egyet kellett csak görgőzni, egyáltalán nem sérült semmi. Újra kellett viszont mind a négyet centrírozni, mert kedves gumis nem tudom mit művelt, de mondták, hogy eltörnék az ilyen kezét, össze vissza volt súlyozva. Hab a tortán, hogy jutott szinter a kerékagyhoz is. Javított felninél csiszolták, annyi infót mondtak, hogy néha nézzek rá a kerékcsavarokra, mert a hő hatására puhul a szinter és kilazulhatnak.

PTamas7894 Elküldve: 2021-04-14 17:00 alufelni

YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Hétvégén végre felkerültek a szinterezett 17-es gyári felnieim. A felnik szinter előtt javítva nem voltak, mivel gumis szerint rendben voltak. Fel is kerültek újra a kerekek, most másik gumisnál. Nem szóltak semmit, végén azért megkérdeztem, hogy mit láttak a centríron, minden oké-e. Erre mondták hogy 3 felni üt (nem vészesen de ütnek, 2x is szinterezve voltak mert elsőre elrontották a színt, gondolom ez tett be nekik). Itt kicsit csodálkoztam, miért nem szóltak közben, de inkább eljöttem, mert az elejétől kezdve bunkó parasztok voltak (oda sem megyek többet). Namost a helyzet a következő. Menet közben 115-120 között egy minimális remegést tapasztalok a kormányon, de nem vészes, sőt nem is érzem mindig. A kérdésem, hogy így pár ezer kilómétert mehetek-e vele anélkül, hogy bántaná a futóművet? Főként városban megy az autó, nyár elejéig valamikor kigörgőztetem őket. Plusz kérdés a görgőzéstől sérülhet a felni fényezése?


Annyi hozzáfűznivaló, hogy esetleg a gumiktól is lehet baj? Én vettem a gumikat, most 2 évesek,2x lettek leszedve már, de legutóbb nem volt velük probléma


én hasonlóan jártam. bár nem érezni, hogy a felnit mozgatni tudnám a tehermentesítőn, de szerintem túlságosan ki homokszorták a közepést, csesztek kiragasztani, hogy a közepén a furatot ne bántsa. először azt hittem a felfekvő felületen lévő szinter a probléma. lecsiszoltam, meg is szűnt, de újra előjött, szóval nem az volt.
már most erősen új szetten gondolkozom és befejetem a kínlódást. Az egyik felnim agyban üt állítólag, valószínű nem javítható, 120g súllyal meg nem fogok menni, mert okádék. sajnálom a felnit.


Ohh értem, basszus az ember csak szeretné, hogy szebb legyen, de hát ez mégsem olyan egyszerű...

Elvileg az enyémek szép tojásfelnik jelenleg. Néztem hogy javítják az ilyent...ezt meg lehet oldani anélkül, hogy a szinter sérülne? Kicsit tartok tőle


nem tudom, nekem gyanús, hogy repedne a szinter. de a javító biztos meg tudja mondani. ha kicsit kell igazítani, szerintem kibírja.


Ma bejelentkeztem, jövő héten viszem. Így látatlanban annyi választ kaptam, hogy garantálni nem tudják hogy nem sérül, de ha sérül is az nem igazán fog látszódni

PTamas7894 Elküldve: 2021-04-13 11:04 alufelni

YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Hétvégén végre felkerültek a szinterezett 17-es gyári felnieim. A felnik szinter előtt javítva nem voltak, mivel gumis szerint rendben voltak. Fel is kerültek újra a kerekek, most másik gumisnál. Nem szóltak semmit, végén azért megkérdeztem, hogy mit láttak a centríron, minden oké-e. Erre mondták hogy 3 felni üt (nem vészesen de ütnek, 2x is szinterezve voltak mert elsőre elrontották a színt, gondolom ez tett be nekik). Itt kicsit csodálkoztam, miért nem szóltak közben, de inkább eljöttem, mert az elejétől kezdve bunkó parasztok voltak (oda sem megyek többet). Namost a helyzet a következő. Menet közben 115-120 között egy minimális remegést tapasztalok a kormányon, de nem vészes, sőt nem is érzem mindig. A kérdésem, hogy így pár ezer kilómétert mehetek-e vele anélkül, hogy bántaná a futóművet? Főként városban megy az autó, nyár elejéig valamikor kigörgőztetem őket. Plusz kérdés a görgőzéstől sérülhet a felni fényezése?


Annyi hozzáfűznivaló, hogy esetleg a gumiktól is lehet baj? Én vettem a gumikat, most 2 évesek,2x lettek leszedve már, de legutóbb nem volt velük probléma


én hasonlóan jártam. bár nem érezni, hogy a felnit mozgatni tudnám a tehermentesítőn, de szerintem túlságosan ki homokszorták a közepést, csesztek kiragasztani, hogy a közepén a furatot ne bántsa. először azt hittem a felfekvő felületen lévő szinter a probléma. lecsiszoltam, meg is szűnt, de újra előjött, szóval nem az volt.
már most erősen új szetten gondolkozom és befejetem a kínlódást. Az egyik felnim agyban üt állítólag, valószínű nem javítható, 120g súllyal meg nem fogok menni, mert okádék. sajnálom a felnit.


Ohh értem, basszus az ember csak szeretné, hogy szebb legyen, de hát ez mégsem olyan egyszerű...

Elvileg az enyémek szép tojásfelnik jelenleg. Néztem hogy javítják az ilyent...ezt meg lehet oldani anélkül, hogy a szinter sérülne? Kicsit tartok tőle
« előző123következő »