Padre323i fórum hozzászólásai

Padre323i Elküldve: 2013-06-23 10:15 Valaki segítsen

Sziasztok!

Valahol láttam itt a fórumon a süni cseréjéről youtube-os vidit,de nem találom.Valaki be tudná linkelni?
Köszönöm!

Padre323i Elküldve: 2013-06-23 05:13 Klíma

YELLOW írta: hali!

olyan dolog érdekelne engem, hogy:
kinek milyen hangos a klímakompresszor? furcsa lehet a kérdés, de én nagyon ritkán használom, tavaly kezdtem el jobban, csak minap jutott eszembe a kérdés.
nekem ha megy a klíma, és pl gyorsulok alacsony fordulatról, akkor full kompresszoros hangja van, de mintha kompresszor mint motorfeltöltő lenne ott illetve kinek menniyre fogja vissza az autót? itt főleg benyások véleménye érdekelne, dízelnél a nagy nyomTék miatt nem anniyra észrevehető.
amiatt érdekelne, hogy a több állás miatt acsapágya, vagy akármilye, nincs-e ki véletlenül... hűtésével nincs gond, lehet ez is normális csak nekem szokatlan

kössz!


1500-as fordulatig nekem is van egy búgó hang bekapcsolt klímával.Olyasmi mint a viszkó hangja.1500-1600-nál viszont mintha elvágnák,teljesen eltűnik a hang.Remélem nem csapágyas....

Padre323i Elküldve: 2013-06-22 20:36 Mi lehet a baj?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Automata váltós autómat vontatni kellett, és azóta nem méri a sebességet, és a kipörgésgátló, kézifék és az ABS visszajelző lámpa világít a műszerfalon. Ja, és a kilométert sem méri egyáltalán (ezzel együtt a fogyasztást sem). Szerintetek hol keressem a hibát? Volt valakinek hasonló tapasztalata?


Jobbik esetben egy ABS jeladó,rosszabban az ABS tömb.Ezek szoktak ilyen galibát okozni,ha tömb mondta be az unalmast akkor elvileg a váltó vészprogramban működik csak,tehát csak 3. fokozat van.Diagot neki.

Ha jól tudom,az automatát 50km/h-val 50km-t lehet vontatni.Ennyit bír el kenés nélkül,utána károsodik.



Padre323i Elküldve: 2013-06-22 09:06 Hibakód

Hondras írta: Sziasztok!

"Air charge controll" hibakód mire utal, hol keressem a problémát?


Ha minden igaz,akkor ez a turbo nyomás érzékelő.

Padre323i Elküldve: 2013-06-21 12:32 alapjárat leesik, ingadozik

mardell írta:
valaki100 írta: Vettem egy komplett légtömegmérőt (40e HUF). Gondolom az házzal együtt van. Vagy másra gondoltál?
Egyébként nem gondolnám, hogy az lenne a baj, mert lehúztam és akkor is megvan a hibajelenség.

valter320d írta:
valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?




Hali.
Nekem is volt ilyen problémám,és az egyik kartercsövem volt szétrepedve kicseréltem és azóta jó. Költség 800-HUF Szerintem nézd végig


Még esetleg a DISA szelepre kellene rákukkantani!

Padre323i Elküldve: 2013-06-21 07:46 Mi lehet a baj?

baloe írta:
nincs 34 lo különbség,a régi 129 volt ez pedig 115,sajnos nem "is csak sima i!akkor ez ijen?vagy azért lehet kulcsolni rajta?


"Sajnos" ez ilyen.Akkor nem olyan rossz,ha egy bármilyen más 1.4-1.6-ból ülsz át.Mivel egy m20-ból ültél át,kevesebbnek érzed,ez természetes.Nemrég adtam el az m43 1.6 Compactomat,közben volt egy V8-am is,amikor néha átültem az 1.6-ba,úgy éreztem felesleges nyomni neki,mert csak a benzint pazarolom.Viszont pályán szépen ment 140 körül,de akár 160-170-el is és beérte 7-8l benzinnel.
Az újabb 1.9-es motorok,a sima és az IS is más tészta.
A turbózás felejtős.Ha rádobsz egyet és nem építed hozzá a motort,a gyári nem bírja sokáig.Fogadd el,vagy válts megint nagyobbra.

Padre323i Elküldve: 2013-06-20 21:07 Mi lehet a baj?

baloe írta: sziasztok!kb 3 hónaja vettem egy e36 318i-t.az a bajom hogy "szerintem" nem megy elég jól!elötte e30 320am volt,kis bütykóléssel ment mint a rakéta!simán füstöltem vele a 225 r17 gumikat,ez az uj meg lusta mint a lajhár!hirröl se közeliti meg a régi 20ast!szóval nem megy!tudnátok segiteni hogy mit csináljak vele,vagy törödjek bele hogy ez ijen és kész?!elöre is köszönöm a hozzászólásokat!!!


34 ló különbséget sajnos már igencsak észre lehet venni,+ a 4 hengeres eleve nyomatékszegényebb mint a 6.

Padre323i Elküldve: 2013-06-19 12:19 Fûtés - Klíma

tarkanyif írta: a ventilátor fordulatának hullámzását a sünin kívül más is okozhatja?
Most cseréltem új Hellára, és továbbra is hullámzik?


Sikerült megoldani?Épp most rendeltem sünit,a hiba ugyanez mint a tiéd...



Padre323i Elküldve: 2013-06-18 12:18 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Helioport írta: e46 320d touring, 2003.09
Tegnap autópályán egyszer csak egy pitty, majd ezzel egy időben megjelent a kipörgésgátló+kéziféklámpa(sárga) combo. Mi ez, mit jelent, stb?


fékfolyadék szint esetleg. megnézted? avagy a biztiket is érdems megnézni, bár arra nem ad hangot. ugye ez a jelzés alapból az, hogy a menetdinamika full ki van iktatva.



Szerintem a menetdinamikát úgy lehet kiiktatni ha kiveszed a motort.



Padre323i Elküldve: 2013-06-12 10:08 Kipuf. rendszer

menalcas írta: Hi mindenki!
Lenne egy fölös Zeuna Starker kipuf dobom, de nem tudom miről is származik valaki tudna segíteni behatárolni, van rajta cikkszám:


Elvileg ez egy E39 25d,30d középdob.Rakhatnál fel egy másik képet is,amin látszik az egész,nem csak a számok.

Padre323i Elküldve: 2013-06-05 20:05 Mi lehet a baj?

ignasow írta:
Neo954 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Tegnap az M3-as autópályán szétdurrant a tágulástartály a 320D-ben, szerintetek mi lehet a baj? Üdv.


Szia!
A tartály kupakjában is van egy szelep, (vagy fel tudja nyomni a kupakot a nyomás) ami ezt hivatott megakadályozni, és egy csövön keresztűl a szabadba engedi a nagynyomású gőzt. Neked az nem működött, és ezért szétnyomta a tartályt.
Mennyire volt meleg a motor?
Üdv.:Neo


Középen állt a mutató, aztán egyszer csak elkezdett felmenni, gondolom a vízhiány miatt!
Közben szét lett szedve a termosztátház és kivette a szerelő a termosztátot, mert rendeltem egy újat és most jön a lényeg: - a vízhőfok mutató ugyanúgy beáll középre termosztát nélkül mint termosztáttal- ilyet még nem láttam..... szerinted????


75-nél már középen áll,így 20 fok környékén felmegy addig termosztát nélkül is.

Padre323i Elküldve: 2013-06-03 12:43 320d Motor

Padre323i írta: Sziasztok!
Nem indul az autó.Semmi előjel,mindig pöcc-röff,a z ü.a. szűrő is új.Az AC-n kívül van még valami amit meg kellene nézni mielőtt elkezdem bűvölni?20d 136LE.


Most kimentem,egy kis indítózás után beindult.Rádugtam az Inpát,hibakód nem volt,viszont a luftmasse ki van akadva,35 körülit mutat felkiáltójellel.

Padre323i Elküldve: 2013-06-03 10:56 320d Motor

Sziasztok!
Nem indul az autó.Semmi előjel,mindig pöcc-röff,a z ü.a. szűrő is új.Az AC-n kívül van még valami amit meg kellene nézni mielőtt elkezdem bűvölni?20d 136LE.

Padre323i Elküldve: 2013-05-31 18:02 Kipufogó

dbtibi írta:

Akkor az általam küldött rajzon a 13-as szám alatti dob kellene(persze az semmilyen számmal nincs jelölve ... ?!



Nincs jelölve külön,mert ez így egyben van,így tudod megvenni újban,kattal,dobbal,nádi hegedűvel.



Padre323i Elküldve: 2013-05-31 16:26 Kipufogó

jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
A képen látható 1. számú tételre(középdob)


Ha tényleg 98-as 318i-d van akkor nem jó a rajz. A katalizátor után, de a végdob előtt még van egy dob.
Az 1 katalizátor, azt ugye tudjuk?
Az szerintem igencsak jó helyen van ott. Márcsak a második lambadaszonda miatt is... A mögötte lévő "közép"dob esett össze neked. Nekem is azzal van gond, azért hallattszik rossz úton fémes rezgő hang, mintha a kipufelfüggesztéssel lenne probléma. Pedig nem.



az 1-es a katalizátor,ami utána jön az a középdob és még van egy végdob ami ezen a rajzon nincsen,mert ez front, a "rear" pedig egy másik rajz.
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=20