Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 17:44 Csomagtartó nyitás

kzste írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!


Gyárilag külön azt a kapcsolót nem lehet kapni, egyben van az egész borítóelemmel, azért ennyi. Szerintem ezt az árat értette az eladód. Házilag lehet be lehetne műteni egy kapcsolót, de inkább keress bontottat.


Köszi! Úgy már szimpatikusabb az ár!
Közben volt időm megnézni rendesen és sajna nem a kapcsoló a baj hanem az átvezető gumiban szinte az összes kábel el van törve!
Ezt hogy lehet cserélni vagy lehet hozzá kapni csoportkábelt és csak cserélni kell?!


Szia! Van egy sedan-hoz való csaomagtartó kábelkötegem a saroktól levágva, ha esetleg szükséged lenne rá. Én anno vettem egy komplett csomagtartóajtót amiben ez is benne volt.


Hali!
A saroktól az pontosan honnan érted? Milyen állapotban van?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 17:28 Mi lehet a baj?

hil írta:
osman írta:
hil írta:
osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....



köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.

Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt



Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 15:09 Csomagtartó nyitás

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!


Gyárilag külön azt a kapcsolót nem lehet kapni, egyben van az egész borítóelemmel, azért ennyi. Szerintem ezt az árat értette az eladód. Házilag lehet be lehetne műteni egy kapcsolót, de inkább keress bontottat.


Köszi! Úgy már szimpatikusabb az ár!
Közben volt időm megnézni rendesen és sajna nem a kapcsoló a baj hanem az átvezető gumiban szinte az összes kábel el van törve!
Ezt hogy lehet cserélni vagy lehet hozzá kapni csoportkábelt és csak cserélni kell?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 13:32 Csomagtartó nyitás

Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-14 15:04 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Jelentem, sikerült megoldani a kulcsot, működik rendesen!
Majd azt fogom még megnézni, hogy programozni lehet e ugyan úgy! (sztem igen amúgy)
Köszi az infókat Y!


persze, így nem lesz gond a programozással. egyébként szerintem ha nem forrasztod oda, akkor indította volna szerintem. de akkor egyéb funkcióját elveszti a kulcs. így a legjobb, ha már nem kell a szép gyári rombusz


De így legalább ugyan úgy működik! Csak félig gány nem teljesen!
Így van 1 ilyen 1 olyan.... Meg van még rombusz tokom is ha meggondolnám magam!


amúgy használhattál volna szigetelt vezetéket
jó ez is körbe van lakkozva. de valami sodrott szigetelt vezeték lett volna igazi...


Még csak prototípus!
Lehet majd alakítok rajta!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-14 14:59 Társalgó

lantika írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.



A bekarikäzott fülek amik a kepen le vannak törve azok tartjäk a motorhäztetöben a veseket. Azt a fekete müanyag keretet külön nem lehet kapni. Szerezz valami rossz,lemattult veset,es csereld ki a kromozott reszt a tieddel. Vagy ebay-en 1-40 €+ posta pärban.


Köszi!
Hát az jó ha nem kapható külön!
Majd akkor ja, keresek valami bontottat ami egyben van!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-14 14:58 Társalgó

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.


Köszi!
Arra a műanyagra amiről tettek be képet, azt hittem az a motorháztetőhöz tartozik...
De így már megvagyok...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 16:18 Elsõ lámpák

[quote="Medvedisznoman"]
Medvedisznoman írta:
Tomi88 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.


Megkérdezhetem hogy hol rendeltél tömítést?


Itt is kapható!
http://www.kekfeher.hu/index.p...menu_id=18

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 15:29 Társalgó

Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 13:35 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Na elvileg maradok a 18x8 Et 34-es felninél!
Viszont érdekesség kép kérdeztem erről egy alufelnivel foglalkozó srácot és ő azt mondta, hogy az Et20-as 8col kilóg a kocsi alol.... hmm...
Szerencsére van Et-34 el is olyan!


mondjuk igaz, valóban. de ha nincs ültetve, akkor 225-ös gumival még használható. bár én sem venném meg.


Ehhez nem értek, ezért maradok inkább az Et 34-nél és akkor nem kell vele variálni...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 12:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Na elvileg maradok a 18x8 Et 34-es felninél!
Viszont érdekesség kép kérdeztem erről egy alufelnivel foglalkozó srácot és ő azt mondta, hogy az Et20-as 8col kilóg a kocsi alol.... hmm...
Szerencsére van Et-34 el is olyan!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 11:51 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Jelentem, sikerült megoldani a kulcsot, működik rendesen!
Majd azt fogom még megnézni, hogy programozni lehet e ugyan úgy! (sztem igen amúgy)
Köszi az infókat Y!


persze, így nem lesz gond a programozással. egyébként szerintem ha nem forrasztod oda, akkor indította volna szerintem. de akkor egyéb funkcióját elveszti a kulcs. így a legjobb, ha már nem kell a szép gyári rombusz


De így legalább ugyan úgy működik! Csak félig gány nem teljesen!
Így van 1 ilyen 1 olyan.... Meg van még rombusz tokom is ha meggondolnám magam!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-13 11:46 EWS+Kulcs...

Jelentem, sikerült megoldani a kulcsot, működik rendesen!
Majd azt fogom még megnézni, hogy programozni lehet e ugyan úgy! (sztem igen amúgy)
Köszi az infókat Y!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:09 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel


ezzel én is így voltam mikor keresgéltem[/quote]

És az ET 34-el rámegy egyből vagy kell tehermentesítő?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ArkyCsaba írta:
Pitykoo írta:
ArkyCsaba írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!


én azt tudom mondani, hogy mind a kettő 225-össel elfér. a második talán 235-el is. ott inkább picit a felni lehet necces, ha ültetve is van az autó. ha jól számolgatom fejben a dolgokat.


225-nél nagyobbat nem hiszem, hogy alárakok! Nincs ültetve.
Akkor inkább az első, az a biztosabb, és megy alá akkor a tehermentesítő?!


hát nem tudom mekkora a közepe. gondolom nem mérte le.


Nem, mert azt már eladta...
Találtam máshol, azt meg el is felejtettem megkérdezni...
Majd akkor arra is rákérdezek..


Szia.Nekem 8,5x18 van fent 225ös gumival 40mm-t ültetve és nem ér bele,még kb 15mm-t lehetne kintebb hozni.


Köszi! Akkor ennek is jónak kell lenni!


Biztos mert az enyém is ET34.


Most lettem dilemmába, hogy akkor melyik legyen!!