Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 20:46 Elsõ lámpák

Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!


Ennek sajna nem ismerem a buráját, de e46-nál a búra alatti tömítés illetve ahogy az izó foglalatot ki lehet tekerni pl. az indexnél abba is van egy tömítés és ha az rossz akkor szokott párásodni!
Ezeket nézd át hátha ott lesz a hiba valahol...
Vagy átnézni nincs e valami hajszálrepedés rajta kő által...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-03 20:42 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta: Hali! Most kèszülök cserèlni az èkszíjakat görgöt stb. nèztem csomó videot meg minden de mind angol! Mirre figyeljek oda? Vagy csak simán le szedem ès teszem fel azúj cumot?


Sztem nem bonyolult művelet csak oda kell figyelni! A hosszborda jól a helyén legyen és a feszítők is. Márkára szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. Görgőt én Magneti Marellit teszek be, nekem bevált. És még az SKF se lehet rossz...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-24 11:55 Vanos

szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Láttam Bitu79 megosztott videóját!
A kérdésem az lenne, hogy a videó alapján nem tűnik túl bonyolult műveletnek a felújítás!
Mivel semmit nem értek hozzá ezért kérdezem, hogy tényleg nem az vagy el lehet azért rontani rendesen ill. olvastam valahol, hogy utána be kell állítani, de itt se láttam hogy állított volna rajta valamit!
Szóval mi a helyzet ezzel?! Merjen nekivágni az ember vagy inkább bízza hozzáértő szakihoz?! Ill. ha nekivág mire kell figyelni?!
Előre is köszi!

http://www.szerszamkell.hu/bgs...4_m56_7246


Egy ilyennel akkor megoldható!?

Pitykoo Elküldve: 2016-01-24 11:33 Vanos

Hali!
Láttam Bitu79 megosztott videóját!
A kérdésem az lenne, hogy a videó alapján nem tűnik túl bonyolult műveletnek a felújítás!
Mivel semmit nem értek hozzá ezért kérdezem, hogy tényleg nem az vagy el lehet azért rontani rendesen ill. olvastam valahol, hogy utána be kell állítani, de itt se láttam hogy állított volna rajta valamit!
Szóval mi a helyzet ezzel?! Merjen nekivágni az ember vagy inkább bízza hozzáértő szakihoz?! Ill. ha nekivág mire kell figyelni?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-20 20:43 izzítógyertya

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...


de neked benzinesed van. benyásban NGK gyertya, Beru trafó. dízelben Beru vagy Bosch izzító.
az utóizzítást, meg a vezérlő csinálja szerintem. tudni nem tudom. bár lehet másabb maga az izzító gyertya is valamiben. az a biztos, ha olyan van benne, amihez odaírták, hogy tudja az utóizzítást.


Na azt nem is néztem, hogy neki nem benyás!!
Sorry! Akkor vissza az egész....

Áááá...most nézem az egész topicot benéztem...
Menni kéne már aludni, akkor nem írnét hülyeséget...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-20 19:58 izzítógyertya

Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...

Pitykoo Elküldve: 2016-01-19 20:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Majd írd be a diag eredményét és úgy hátha pontosabb hibalehetőségeket lehet írni!
Sztem erőtlenség nem csak légtömeg miatt lehet!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-19 20:16 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Hali!
320i-be mennyi kilométerenként érdemes kartergázszűrőt cserélni, vagy tisztítani?!
Ill. az összes csővel együtt kell cserélni vagy esetleg elég a szűrőt?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-18 17:26 Ültetés

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.


Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.


én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának


Akkor az a biztosabb ha elöl csak -35mm ültet az ember....
És te Yellow milyen rugót tettél előre pontosan amivel ennyit ült le?!


így vettem. H&R


Na akkor ennek utána nézek!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-18 17:08 Ültetés

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.


Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.


én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának


Akkor az a biztosabb ha elöl csak -35mm ültet az ember....
És te Yellow milyen rugót tettél előre pontosan amivel ennyit ült le?!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-17 19:22 Ültetés

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.


A belenyomott adatok alapjan biztos.
De nem is a kilogas erdekel hanem a 40/35-el nem fog ugy kinezni mint a raketa?


láttad az enyém. nekem 35 körbe. az eleje így is lentebb van egy picit (ezt gumisnál tapasztalom, mert oda nem megy be a csápos egyből), de a kerékjárat ívnél mégis nagyobb a hely. tehát elől elbírna többet is. de szerintem nem lesz rakétás.
bár azt hozzátezsem, többen szívtak ültetőrugóval, hogy nem, hogy ültetett, hanem emelt az autón. jó kivitelhez kell rendelni, megfelelő motorúhoz.


Ettol fosok en is es ezert jott szoba a gewinde.
Most leveleztem 3 tyuningos boltnak,pontos leirast adva a kocsirol.
De ha beleszaladok ,hogy nem olyan mint kepzeltem akkor elsirom magamat


Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-17 13:16 Autóvásárlás

lantika írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.



Nekem a 170lovas 320i 6 hengeres van és az M54B22! 2003-as..


Ezt oda is irtam a vegere.


Megerősítésnek írtam!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-17 12:07 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.



Nekem a 170lovas 320i 6 hengeres van és az M54B22! 2003-as..

Pitykoo Elküldve: 2016-01-12 17:54 Társalgó

lantika írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Lehet Kitt volt



Nincs kizárva..


Amit pár hsz-el lejjebb linkeltem drift vidit,az végülis ugyanazt teszi,mint én a hóba a gyenge kocsimmal nem?
Egyszer úgy kipróbálnék egy m3-at...max vennék rá mindig gumikat hátra

Itt a link:

https://www.youtube.com/watch?v=g1EfpRzd5QA

Ja mondjuk a sperr difi még rátesz



Hát ja, csak neki nem évszakfüggő, hogy tudja csinálni..
Gumit, meg egy benzinkutat, hogy győzd tankolni... :
Én is kipróbálnám mit ad, biztos fülig érne a szám...


Én egyszer úgyis veszek egy m3-at e46-ból.




Mikor jól lement az ára,csak találni kell egy viszonylag jó állapotút.
Én is vennék hobbi célra, csak sajna nem úgy keresek, hogy összejöjjön!
De majd egyszer..


Ez a baj nálam is.

Itt van még egy jó vidi.
Azt mék dögleni.

https://www.youtube.com/watch?v=7j9JgOYTp64

Ez már nagyon beteg mondjuk


Ez már szívfájdító...
Bár ilyen hobbim lehetne....


Mostanában sok ilyen vidit nézek.
Amúgy hasznosak is,főleg a belső nézetesek.

Egy ötlet:

https://www.nagynap.hu/autos-m...ing-10-kor

Én lehet egyszer elmegyek ide.
Legalább kipróbálnám milyen hajtani a GTR-t.

Mondjuk levernék a fa**omat ha driftelnék vele azt hiszem






Hmm.... nem rossz gondolat..
Biztos egy örök élmény lenne...


Ennek azert nincs pärja


Jól elkocsikázgatnak!

Pitykoo Elküldve: 2016-01-11 20:00 Társalgó

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Lehet Kitt volt



Nincs kizárva..


Amit pár hsz-el lejjebb linkeltem drift vidit,az végülis ugyanazt teszi,mint én a hóba a gyenge kocsimmal nem?
Egyszer úgy kipróbálnék egy m3-at...max vennék rá mindig gumikat hátra

Itt a link:

https://www.youtube.com/watch?v=g1EfpRzd5QA

Ja mondjuk a sperr difi még rátesz



Hát ja, csak neki nem évszakfüggő, hogy tudja csinálni..
Gumit, meg egy benzinkutat, hogy győzd tankolni... :
Én is kipróbálnám mit ad, biztos fülig érne a szám...


Én egyszer úgyis veszek egy m3-at e46-ból.




Mikor jól lement az ára,csak találni kell egy viszonylag jó állapotút.
Én is vennék hobbi célra, csak sajna nem úgy keresek, hogy összejöjjön!
De majd egyszer..


Ez a baj nálam is.

Itt van még egy jó vidi.
Azt mék dögleni.

https://www.youtube.com/watch?v=7j9JgOYTp64

Ez már nagyon beteg mondjuk


Ez már szívfájdító...
Bár ilyen hobbim lehetne....


Mostanában sok ilyen vidit nézek.
Amúgy hasznosak is,főleg a belső nézetesek.

Egy ötlet:

https://www.nagynap.hu/autos-m...ing-10-kor

Én lehet egyszer elmegyek ide.
Legalább kipróbálnám milyen hajtani a GTR-t.

Mondjuk levernék a fa**omat ha driftelnék vele azt hiszem






Hmm.... nem rossz gondolat..
Biztos egy örök élmény lenne...