Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2016-03-02 10:12 Gumiabroncs

elgeri írta:
hil írta:
Pocses írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses

Szia!
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam: én is a kerékagyra gondoltam, ahová felmegy a felni közepe. Az nagyon össze tud gyógyulni



Áh, értem!
Akkor csak a kerékagyra... máshova sehova semmi?!

Remek, köszönöm!

Ami nekem van, alább linkeltem (Motip fehér zsír spray), az valami teflonnal dúsított cucc (talán a vízkiszorítás miatt). Az nem árt az alufelninek, ugye?!


Nem árt csak ne közvetlenül rá fújd, mert minden zsíros lesz.

Pocses Elküldve: 2016-03-02 08:13 Gumiabroncs

elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


Szia!

Én a kerékagyat szoktam nagyon vékonyan kenni átlagos gépzsírral az untig elég következő cseréig. Így nem döglik rá az alu felni az agyra.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2016-01-22 09:56 angel eye

roliking írta: Ha esetleg valakit érdekelne, én ezzel foglalkozom: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/

Ha valakit érdekel jelezze üziben vagy privátban vagy telón.


F@sz@ ügyes vagy! Szerelőm a legújabb Cob ledes angyalszemeket munkadíjal 20 ropiért rakja be, kérdeztem is asszonyt akar é avagy sem. Azt mondta átgondolja, nem igazán értem, mert már többször emlegette mennyire tetszik neki, meg hát ugye mibe is rakatná az ember ha nem BMW-be.

Pocses Elküldve: 2016-01-22 09:50 Megvegyem? Vegyek ilyet?

kukoricatolvaj írta:
lantika írta:
kukoricatolvaj írta: Üdv.

A kérdés rém egyszerű: megvegyem?!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-9679524


Hät ezt bizony neked kell eldönteni. Itt maximum tipushibäkrol,gyenge pontokrol tudunk nyilatkozni. A döntes a kezedben. En tuti nem vennem meg,mert dizel pärti vagyok.


Én arra gondoltam, hogy a képek alapján láttok-e valami turpisságot. Több szem többet lát alapon. Így lehet megspórolom a terepszemlét. Én egy gyanús elemet fedeztem fel. A bal első ülés bal oldalán a bőr meg van repedve. Nem tudom az 144 ezer kilóméternél szokványos-e.


Tavaly vett barátom neje magának egy 120í-t gyönyörű kékben ebben az évjáratban, nagyon megvan vele elégedve. Kiolvasva ténylegesen nem látott mást szerelőnk így hiteles lehetett a futott 140ezer km.
Eddigi hiba mindössze a valvetronic szenzor cseréje ami gyári bontottal 30ropiban megállt. Keményebb mint az E46 nekem is bejön, igaz jóval kisebb igazából kétszemélyes a csomagtartója is elég kicsi. a bal bajuszkapcsolót szokni kell, mert állandóan elkadat a kezem benne. Mondtam nejemnek elképzelhető, hogy cserekor egy ilyet veszünk mert legtöbbször egyedül jár autóval. 200ezerig bezárólag tényleg szükséges a lánccsere mint a 143 lovas blokknál is. Sok sikert a vételhez.

Pocses Elküldve: 2016-01-20 14:52 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2016-01-05 09:41 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

YELLOW írta: itt a 3-as elem. van valami szerepe? lukas rács az? vagy esetleg levegő is megy rajta??? mert a hátsó szélvédő tövében van.


Ha esetleg büntiből bezársz valakit hátra, ne fulladjon meg!

Pocses Elküldve: 2016-01-04 12:04 Társalgó

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


én sosem... nincs ilyen problémám


Nekem meg nem kell minden 600 km utän a kutra menni,emelkedön felfele tudom a belsö sävot hasznälni ugy,hogy senkit sem tartok fel,es 160-näl csak 6 litert eszik


az jó, mert nekem sem kell 600km útán kútra menni, max ha negyed körül tankolok
itthon pedig max 130-al tudok menni, de általában max 90 szokott lenni és ott az enyém valóban el van 6 literből bőven.
160-nál 6 litert??? ezen felkacagtan most értem én, hogy be akartál oltani heccből, de magad is sikerült

szerk.: csak szólok a télapó sem létezik



Ez mondjuk tényleg hihetetlen fogyasztás, teszem hozzá az én kis bajor virslim most közel benyalja a 10 lityit igaz csakis városban használjuk mostanság.
De a másik járgányom viszont 5 lityit eszik és 160-nál rakok neki egy 3ast! (4mp/100km/h)



Ennél a pincesornál voltam ma, lőttem pár képet a Derrickről ugye a képen meg nyár van olyankor inkább a kettővel kevesebb kerekűt preferálom.

Pocses Elküldve: 2016-01-04 11:24 Vicces :)

Pocses Elküldve: 2016-01-04 11:10 Társalgó

YELLOW írta:
juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


én sosem... nincs ilyen problémám


De buta vagy B+! Amúgy én sem szoktam.

Pocses Elküldve: 2016-01-04 11:08 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés mellett, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/



Attól függ hol és mekkora kedvezményed van kapsz után gyártott hűtőt 25-30ezer között újat, ami teljesen jó, bontottat nem ajánlanám már eleve ki kellett szerelni majd újra be. Igen macskazsák! Csak szólok a gyári 180ezer! be fáj legalábbis juniXéknál.
Esetleg még alumínium ragasztóval próbálkozhatsz, anno búvárszivattyút sikerült vele gyógyítani, de szerintem inkább ne foltozgasd.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-12-30 09:49 Ajtó

Szevasztok!

Bal első ajtót keresek ilyen színben mint az autóm, de lehetőleg ami nem volt még javítva. Nem szeretném már fényeztetni (ha nem lesz muszáj), mert újra felütötte a rozsda a fejét az alsó élén ugye. De a többi ajtómon egy szem rozsda sincs pedig csillaggarázsos a vas.
Nézegetem a nagy hálón keresem a megfelelőt ugye lehetőleg valami 2005 környékit utolsó kiadásút de az sem baj ha régebbi csak még gyári javításmentes legyen. Ha esetleg tudna valaki ajánlani hol keressem annak nagyon köszönöm.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-12-23 10:44 Ékszíj tárcsa

Bitu79 írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

az az igazság hogy a kovacsauto.hu oldalrol rendeltem,azt hittem a dayco egy jo márka,nem a legolcsobbat vettem.


Én Gates márkájút vettem + ugye görgő/feszítő. Dayco márkát nem ajánlanám, vezérműszíjba a vőm egyik FosWágenében 1.9 dezsőben nem bírt ki 10 percet! Azt nemrég mesélte a 4 karikás márkának lett a beszállítója mert kúl olcsó, jót nevetett.
Azt mondta pár szíjszakadás belefér majd garanciában.


Gates se Bmw-re való görgőből meg INA a gyári.


Tudom, hogy nem gyári, vőm ezt a márkát ajánlotta FosWágen összes konszernjére felszokta rakni. Ugye a jó unixos kedvezményéről meg nem is beszélve. Megtartjuk a srácot.


Sokan cseréltek már görgőt,feszítőt és szíjat is.De azokban a kocsikban nem 100 000 km van,hanem sokkal több gondolom.Nekem még bírja a gyári cucc.Nem nyekereg még.Ennek csereperiódusa nincs gondolom.Az állapotuk a lényeg.Ha jók,akkor nem cserések oszt ennyi.Ugye?Utoljára 2 éve nézettem meg.Akkor azt mondta a szerelő,hogy minden fainul néz ki.Nem repedezik a szíj még.De lehet csak mázlim van.Nemsoká meglesz a 100 000 km.
Mondjuk nálam még a dolgok nagy része gyári.Pl a légtömegmérő is az még.


Akkor cseréltem a hosszabbik szíjat mikor én marha gőzborotvával estem neki a blokknak mosni olajszűrőház tömítés csere után. Rögtön elkezdett cirmogni, gondolom kimostam a maradék kenőanyagot de ugye melyikből? Így vettem hozzá. Sérülés nem látszott a szíjon, viszont bordamélységet megértük, már gatyára volt kopva. A rövidebbiket meg nemrég cseréltem,(klima kompresszor) észrevettem egy felfeslést a szélén. azóta is bent figyel hátul a régi, el kellene már dobnom a kukába.

Pocses Elküldve: 2015-12-23 06:58 Ékszíj tárcsa

szotakdavid írta:
Pocses írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

az az igazság hogy a kovacsauto.hu oldalrol rendeltem,azt hittem a dayco egy jo márka,nem a legolcsobbat vettem.


Én Gates márkájút vettem + ugye görgő/feszítő. Dayco márkát nem ajánlanám, vezérműszíjba a vőm egyik FosWágenében 1.9 dezsőben nem bírt ki 10 percet! Azt nemrég mesélte a 4 karikás márkának lett a beszállítója mert kúl olcsó, jót nevetett.
Azt mondta pár szíjszakadás belefér majd garanciában.


Gates se Bmw-re való görgőből meg INA a gyári.


Tudom, hogy nem gyári, vőm ezt a márkát ajánlotta FosWágen összes konszernjére felszokta rakni. Ugye a jó unixos kedvezményéről meg nem is beszélve. Megtartjuk a srácot.

Pocses Elküldve: 2015-12-21 13:16 Ékszíj tárcsa

raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

az az igazság hogy a kovacsauto.hu oldalrol rendeltem,azt hittem a dayco egy jo márka,nem a legolcsobbat vettem.


Én Gates márkájút vettem + ugye görgő/feszítő. Dayco márkát nem ajánlanám, vezérműszíjba a vőm egyik FosWágenében 1.9 dezsőben nem bírt ki 10 percet! Azt nemrég mesélte a 4 karikás márkának lett a beszállítója mert kúl olcsó, jót nevetett.
Azt mondta pár szíjszakadás belefér majd garanciában.

Pocses Elküldve: 2015-12-11 08:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Bero írta: Dávid! Mi a baj az 1.6i 1.8i motorral? Nem tudom melyikre gondolsz,de az M43-as széria szerintem nagyon biztos kis motor. Több barátomnak is van köztük nekem is,sok sok km-el és motorra a kötelező szervizeken kívül nem kellett költeni. A faceliftes 1.6 1.8 az más arról sok rosszat hallottam.


Akihez hordom évek óta szerelő, Ő is azt mondta a jó öreg blokk (bajor virsli) 16 évig gyártották, ebben még minden 2x erősebb mint kellene világvége+2 nap. Viszont minél újabb annál kényesebb mert ugye csak egy kicsit ebből csak egy kicsit abból vesznek el és ha csak 1 ójrót megspórolnak blokkonként már akkor sokkal nyereségesebb egy vállalat. Barátomnak is 220ezernél volt vez.lánc csere szépen megvolt nyúlva már neki. a 143 lovas bokk 1.8i. Az öreg 1.9 re meg azt mondta simán elmegy a többszörösét javítás nélkül.