Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-04-27 16:38 Extra gyors találkozó!

01: Steve
02: daidka
03: Hori+Julcsy
04: Woockie 80%, na es nem sokaig leszek, mert masnap koran kell kelni
05: Tr3K
06: SoundkeY+Andi ( +1 üveg vodka )
07: Robinson+Adri

Robinson Elküldve: 2009-04-25 09:28 Társalgó

YELLOW írta: Myvipen nem lesz klub? én csinálnék, de mégis talán Steve-nek vagy Robinsonnak kéne... iwiw-hez csatlakoztam


Hali,

Myvipen én tuti nem csinálok. Habár van oda accom, csak azért, hogy ha egy fikázós portálon linkelnek valami idiótát, meg tudjam nézni. Azt hiszem ez tükrözi a myviprõl alkotott véleményem
Ettõl függetlenül lehet csinálni

Nade itt:

http://iwiw.hu/pages/community...ID=2268432

már készen van, csak kevesen vagyunk!

Robinson Elküldve: 2009-04-24 20:26 Magyar pilóta a BMW-nél

29 éves magyar versenyzõ, Walter Csaba lett az egyike annak a négy pilótának, akik idén részt vesznek a gyári Alpina-csapat színeiben az FIA GT3 Európa-bajnokságban. A GT3-as kategória három éve létezik, az Alpina-csapat azonban 20 év után idén tér vissza a versenysportba. Anno Niki Lauda és Jacky Ickx vezényletével három bajnoki címet szerzett az Alpina a Túraautó Európa-bajnokságban.
<br /><br />
Walter március 11-én többedmagával tesztelhette a versenyautót Magny Cours-ban, rá két hétre pedig a csapat szerzõdést ajánlott neki.
<br /><br />
A kétfordulós hétvégi versenyeken új építésû, gyári BMW Alpina B6 GT3 versenyautóval indulhat a magyar fiatalember. A Hatos BMW-n alapuló autó 530 lóerõs, nyomatéka 725 Nm, tömege 1350 kg. Az Alpina-csapat az FIA GT3 Európa-bajnokságon két autót indít, két-két versenyzõvel, akik a teljes szezonban, hat hétvégén keresztül fognak versenyezni. Walter nagy valószínûséggel Claudia Hürtgen német pilótanõvel, a BMW gyári tesztpilótájával párban fog indulni. Az idei versenyszezon május 3-án az angliai Silverstone-ban kezdõdik.
<br /><br />
Walter Csaba 2002 óta versenyzik, gépészmérnöki és minõségügyi szakmérnök végzettségû. 2008-ban a Magyar Túraautó Bajnokság kategóriagyõztese, Magyar Hegyi Szuper Kupa-bajnok, a Hungaroringen tavaly megrendezett 12 órás, hosszú távú versenyen kategóriagyõzelemmel, abszolútban pedig a 4. helyen végzett egy BMW 120d-vel. Emellett tavaly abszolút gyõzelmet szerzett az RCN (Rundstrecken Challenge Nürburgring) egy futamán. A pilóta idén egy 24 órás nürburgringi viadalon többek között Palik Lászlóval együtt egy BMW 120d versenyautóval is rajthoz áll.
<br /><br />
További részletek a GT3-as sorozatoldalán olvashatóak.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-04-24 20:24 Hamarosan érkezik a frissített BMW 3-as kupé és kabrió

A bajor autógyártótól már megszokhattuk, hogy hármas sorozatában a kupé - kabrió párost általában késõbb frissíti a négyajtós, valamint a kombi modellekhez képest és mivel a németek tavaly piacra dobták az E90-es sorozat modellközi felújított változatát, ezért már csak idõ kérdése volt, hogy mikor érkeznek a ráncfelvarrott kétajtósok.
<br /><br />
A szemfüles lesifotósok a napokban lencsevégre is kaptak egy frissítésen átesett, ám természetesen álcázott E92-es kódjelû kupét, miközben azt a németek tesztelték. A fehér kupé lökhárítóján egyértelmûen látszik, hogy jelentõsen átformálták a mérnökök, sõt, a lámpák rajzolata is más a jelenleg futó modellénél, elsõ ránézésre úgy tûnik, mintha a fényforrást az M3-as csúcsmodelltõl örökölte volna. Komoly átalakításokra természetesen nem kell számítani, hiszen a szedán és a kombi verzióknál sem voltak gyökeres változások, így a frissítés tényleg csupán azt hivatott jelezni, hogy immár egy újabb modellévvel van dolgunk. A külsõn kívül a mérnökök szokásukhoz híven finomítanak az autó futómûvén is, valamint technikailag is számíthatunk néhány apróbb változásra. Az erõforrások maradnak, mindössze a kisebb motorokhoz a hétsebességes DKG névre keresztelt dupla kuplungos automataváltó bevezetése jelenthet újdonságot az erõátviteli rendszerben. Az utastérben finomabb anyagokat találhatunk majd, valamint bõvül az üléskárpitok és a díszítõelemek választéka.
<br /><br />
Újdonságot jelent még a Performance csomag bevezetése, mely a sportos beállítottságú vásárlókat célozza meg és ennek keretén belül a kliens rengeteg sportosságot fokozó elemmel szerelheti fel kedvenc kupéját vagy kabrióját, sõt, a 35i motorhoz egy 20 lóerõs teljesítménykúrát is lehet majd rendelni a csomag részeként, mely így 326 lóerõ leadására lesz képes. Az autó pontos piacra kerülésérõl nincsenek információk, de a frissített E92-es és E93-as modellek vagy az idei év végén, vagy pedig 2010 elsõ felében kerülhetnek a kereskedésekbe.<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-04-24 20:22 Társalgó

Gyerekek, tessék belépni az iwiw-en is a klubba!

http://iwiw.hu/pages/community...ID=2268432

Ha az e46 klub tagja voltál az iwiw-en, ez nem ugyan az, ez már 3-as BMW-k klubja!

Tessék csak jelölni, nincs visszaigazolásra várás
Jelölni!

Robinson Elküldve: 2009-04-24 13:26 Extra gyors találkozó!

30-a nekem is jó

Robinson Elküldve: 2009-04-20 19:52 Traffipax magánvállalkozóknak

BarG írta:
Ebben a nyomorult blinderben az a feneség, hogy feleannyiért pont ennyit tudó Echót kapsz, a blinder áráért meg egy nagyságrenddel jobb masinákat is lehet venni - márha az ember nem hagyja átverni magát valamelyik kereskedõ által.


És akkor most mit is ajánlasz maximalizálva 50khuf-ban? Honnan értesz Te ehhez ennyire? Csak nem ilyen kütyükkel kereskedsz?

Robinson Elküldve: 2009-04-18 21:29 A jövõ BMW M3-asa?

Egy ideje nem hallottunk a Racing Dynamicsról, amely olyan különlegességeket épített, mint M5-ös motorjával szerelt M3-as BMW. Nem tûntek el, legföljebb a marketingjük volt rosszabb. Most új néven, új járgánnyal jelentkeznek, itt az RDSport RS35 Biturbo.
<br /><br />
Az autó természetesen BMW, az átalakítás alapját az általunk is tesztelt 335i adja. A 3,0 literes duplaturbós blokk már gyári kiszerelésben is frenetikus élményfokozó, ám az olasz cég beavatkozása után még fickósabb. 306 helyett 414 lóerõs teljesítményt produkál, miközben a soros hathengeres blokk nyomatéka 400-ról 548 Nm-re emelkedett.
<br /><br />
Ennek eléréséhez egyfelõl módosítottak a motorvezérlésen, másfelõl viszont megemelték a turbók töltõnyomását, változtattak a befecskendezésen, lecserélték az intercoolert és a kipufogót stb.
<br /><br />
Egyelõre nem tudni, hogy a plusz 106 lóerõ mennyiben javít az autó menetdinamikai értékein, de a gyári M3-asénál is nagyobb nyomatékával várhatóan 5 másodperc alá szorítja a sprintidejét. A kocsi végsebessége 280 körüli lehet.
<br /><br />
Látványra is azonosítható a Racing Dynamics korábbi munkáival az RS35, miután a 2000-es évek elején alkalmazott Tornado optikai csomagot fejlesztették tovább. Ennek egyértelmû jele a nagy trapéz hûtõnyílás az új elsõ lökhárítóban. Ez az elem ugyanúgy az ultrakönnyû, de erõs karbonból készült, mint a hátsó lökhárító, a csomagtartó és a küszöbspoilerek.
<br /><br />
Felnibõl 20 colos került a kocsira, de ezzel párhuzamosan le is ültették a kupé BMW-t. A feszesebb hangolású futómû elöl 25, hátul 20 milliméterrel engedi alacsonyabbra a kasztnit. Az utastérben számos alumíniumkiegészítõt helyeztek el, így a pedálok és a kézifékkar is ilyen anyagból készült, amire az RDSport feliratok fel is hívják a figyelmet.
<br /><br />
Érdemes elmélázni ezen az autón más szemszögbõl is. A pletykák szerint a jelenlegi V8-as helyett a jövõben az M3-as esetében turbós hathengerest alkalmaz a BMW. Úgy alacsonyabb fogyasztás mellett tudná hozni az elvárt teljesítményt, miközben a költségeket is alacsonyabban tarthatná egy más modellekben is alkalmazott blokk használatával.

<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-04-18 21:26 15 centis betonfal BMW-kben

Új páncélozott jármûvekkel bõvül a BMW kínálata. Az X5-ös rögtön két változatban, Security, illetve Security Plus kivitelben készül. Elõbbi megfelel az eddig gyártott legtöbb nagyszériás páncélozott személyautónak, vagyis ellenáll a 44-es Magnum vagy a 9 milliméteres Lugerbõl leadott lövéseknek is. Az X5 Security Plus azonban ennél is tovább megy. A benne utazók biztonságban lehetnek még egy Kalasnyikovval elkövetett támadás és kisebb pokolgépes merényletek esetén is.
<br /><br />
Persze pontos részleteket nem árul el az autóról a BMW, annyi azonban bizonyos, hogy már az egyszerûbb kivitelben is 22 milliméteres, többrétegû, ragasztott üvegek és speciális acél- és mûanyag elemek kerülnek az ajtókba, a tetõbe, a kocsi orrába, hátuljába és persze a padlóba is. Robbanásbiztos üzemanyagtankkal és riasztórendszerrel is ellátják az autót. Ez utóbbit a vezetõ aktiválhatja, majd fény- és hangjelzéssel hívja fel az autóra a figyelmet, illetve próbálja meg elriasztani a támadókat.
<br /><br />
Az autót kommunikációs berendezéssel is felszerelték, ennek használatával az ablakok leengedése nélkül lehet beszélni a kívül állókkal. Ugyanakkor a beépített kamerák segítségével az utastérbõl is figyelemmel lehet kísérni az autó körül zajló eseményeket. Lehetõség van arra is, hogy egyetlen gombbal deaktiválja a vezetõ a légzsákot, ez olyankor jöhet jól, ha át kell törni egy kordont.
<br /><br />
Mindkét modellbe 4,8 literes, V8-as motor kerül. Bár teljesítményük azonosan 355 lóerõ, a két autó eltérõ menetteljesítményre képes. Míg az egyszerûbb változat 7,5, a komolyabb a több beépített páncél miatt csak 8,2 másodperc alatt gyorsul százra. Mindkét esetben erõsített féket és futómûvet kaptak az autók, ennek ellenére sem lehet velük szabadon száguldozni. A BMW X5 Securityt 210-nél, a Security Plus változatot 180-nál állítja meg az elektronika.
<br /><br />
További érdekesség, hogy a komolyabb változatban nem csak a vastagabb páncél miatt vannak nagyobb biztonságban az utasok, de a kerekeik is mások. Míg az olcsóbb autóval 50, a másikkal akár 150 kilométer is megtehetõ úgy, hogy mind a négy kerékbõl eltûnt a levegõ. Ilyenkor persze maximum 80 kilométert ajánl a gyártó.
<br /><br />
A Kalasnyikovról:<br />
A tervezõjérõl, Mihail Tyimofejevics Kalasnyikovról elnevezett AK-47-est 1949-ben állították rendszerbe a szovjet fegyveres erõknél. Számtalan fegyveres konfliktusban alkalmazták, ill. alkalmazzák ma is. Ez a világon a legnagyobb számban elterjedt gépkarabély.
<br /><br />

A laza illesztések miatt kevés karbantartást igényel, szennyezõdés esetén sem hajlamos az elakadásra, ellentétben közvetlen riválisával, az amerikai M16-tal, így jobban megfelelt a mostoha körülmények közötti harcra. Bár az amerikai konkurens pontosabb volt, ezt az elõnyét nem tudta érvényesíteni a vietnami háborúban, mivel a harcokra gyakran közvetlen közelrõl került sor, ráadásul az AK-47-es masszív szerkezete sokkal inkább alkalmas volt kézitusára. Erre az amerikaiak is hamar rájöttek, így sokan lecserélték a kincstári M16-ost a sokkal megbízhatóbb AK-ra, ami tragédiákat is okozott, hiszen a tengerészgyalogosok sokszor a Kalasnyikov jellegzetes "ugató" hangja alapján nyitottak tüzet az ellenségesnek vélt állásokra, így gyakran saját társaikat ölték meg.
<br /><br />
A Kalasnyikov nagy átütõerõvel bír, a 10 centiméteres betonfalat is átviszi, de egyes pletykák szerint a vasúti sín sem bír vele. Hatásos lõtávolsága 800 méter, de ha 1500 méteren véletlenül eltaláljuk a célszemélyt, még mindig halálos. A lövedék kezdõsebessége 715 m/s.
<br /><br />
forrás: wikipedia, vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-04-18 21:24 Már tesztköreit futja a BMW 5-ös Touringja

Gõzerõvel dolgozik új 5-ös modellsorozatán a BMW. A prémium kategóriában a bajor gyártó már kissé lemaradt, hiszen a frissített Audi A6 már tavaly piacra került, az elsõ W212-es Mercedes E-osztályokat pedig már láthatjuk útjainkon. Szüksége is van az új modellekre a BMW-nek, hiszen eladásai igencsak fogyatkoznak az európai piacokon.
<br /><br />
Végleges képeket ugyan még nem láttunk a modellrõl, de az új 7-es némi ízelítõt adhatott az új bajor formaterv irányzatokról. Az új 5-ös szedánt az év végére ígéri a német gyártó, így valószínûleg a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be. A Touring változat egy évvel késõbb érkezhet a kereskedésekbe. Az új modell váza egy érdekes hibrid fém rendszerbõl épül fel: a kocsiszekrény eleje teljes egészében alumíniumból készül, míg az utastér és a csomagtartó hagyományos technológiával, acélból készül. A gyár elmondása szerint ezzel még jobban javítják a súlyelosztást. Nagyobb hangsúlyt fektetnek a turbós benzinmotorok fejlesztésére és egy második generációs közös nyomócsöves dízeltechnológián is dolgoznak a bajor mérnökök. Az alapáron járó kéziváltó hatsebességes lesz az összes motorhoz, de felár ellenében rendelhetünk hatsebességes szekvenciális automatát, vagy akár egy új nyolcsebességes bolygómûves ZF automataváltót is. A autó súlycsökkentése érdekében több helyen használnak majd alumínium és karbon elemeket. A luxusra hangolt modellekbõl nem hiányozhat majd a finom bõrbe varrott belsõ, vagy a távolságtartó tempomat, amely vészfékezésre is képes. A sportos M modell karosszériájának elemeiben megjelenik majd a szénszálas mûanyag is a súlycsökkentés érdekében.
<br /><br />
Sokat várunk az új BMW 5-ös modelltõl, hiszen a német gyártó mindig valami csemegével lepi meg a vásárlókat. Az új hetes esetében is láthattuk, hogy nem a hatalmas belsõ térével, hanem a sportosra szabott, elegáns formájával próbál hódítani most a luxusgyártó. Hasonló várható az 5-ös szériától is, így bizonyára nem fognak csalódni a leendõ tulajdonosok.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-04-18 21:20 Katalizátor

Ha nem haragszol, átjavítottam a topic címét, mert ahogy nézem nem csak nekem nem volt fingom se', hogy mi a fenét akarsz

Robinson Elküldve: 2009-04-18 12:36 Társalgó

Nalát. Én ezért nem kezdek bele ilyesmibe, mert tuti megbuksz, és nem is tart túl sokáig. Na jó, tõkém sincs hozzá

Viszont meglepõ, hogy mennyire nem néztem ki a srácból ezt az egészet. Fõleg mikor hiéna mód röhögött, és fél kilométerre el lehetett hallani

Robinson Elküldve: 2009-04-18 12:22 Extra gyors találkozó!

Szevasztok,

Sajnos nem tudtam elmenni, mert volt egy fuvarom a szlovák testvéreinkhez
Viszont az rendben van, hogy nem akartok rendszert csinálni a gyorsulgatásból, DE
Azért remélem még mehetek egyet veletek Biztos le fogtok alázni, de azért mégis Kukume mester meg egyenesen lóg nekem egy meccsel

Mondjuk hazafelé megálltunk a komáromi tesco-nál kaját venni, és ott is volt egy jó nagy találkozó, nyilván nem beszélgetni voltak ott, meg nem véletlenül sikítottak a gumik sem, mikor elszállingóztak
Az ótópályán meg betalált magának egy Seat-os srác, aki szemmel láthatóan nagyon unatkozott, így elszórakoztattuk egymást
Meg kell mondjam, nagyon jól ment a kiscsávó (bár nyilván így is kevéske volt )! Bár nem tudom mennyit számít, hogy összesen kb. 400kg rakomány volt a kocsiban (utasokkal együtt, ebbõl csak én vagyok 120 )

Robinson Elküldve: 2009-04-16 16:57 Társalgó

Feci írta: Aud vs BMW

Így kell ezt csinálni.

http://index.hu/gazdasag/kipuk.../sakkmatt/


Ez kegyetlen jó!
(bár jobban mutatna a meglepõ és mulatságos témában )

Robinson Elküldve: 2009-04-16 14:14 Extra gyors találkozó!

Én megyek, ha Kukume jön velem egy hosszt