Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-03-08 21:44 A BMW kondenzátorra cseréli az akkumulátort?

Az istállók nagy része a Magneti Marelli partnere, a McLaren és a BMW-Sauber maga fejleszti a rendszert. A korábbi BMW és Honda mérnök, Jacky Eecklaert úgy véli, hogy Mario Theissen csapata hamarosan változtathat az eddigi rendszeren.
<br /><br />
"A BMW jelenleg akkumulátorokkal dolgozik. De biztos, hogy már készítik a speciális kondenzátort, amelynek a súlya kisebb, mint az akkumulátoroké. A Hondánál is ezzel kísérleteztünk. Az akkumulátorok hûtést igényelnek. A kondenzátor nagyobb sûrûségben tárolja az energiát, mint az akkumulátor."
<br /><br />
A Motorsport Aktuell-nek azt is elmondta, hogy a hibrid rendszer hozzájárulhat ahhoz, hogy a versenyzõk jobb köridõt teljesítsenek. "Amikor a Hondával kipróbáltuk a rendszert, a jerezi ötös és hatos kanyar között 7-8 km/h-val nagyobb volt a sebesség. A rendszer nemcsak az elõzésre jó."
<br /><br />
A csapatok nagy része még nem döntött arról, hogy használja-e a plusz teljesítményt, mivel a megfelelõ ballasztelosztással hasonló elõnyre lehet szert tenni.
<br /><br />
forrás: formula.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-08 21:42 550 lóerõs lesz a BMW X5 M és az X6 M

Az oldalon csupán egy szép nagy konténer látható, amelybõl épp kitörni készül az X5 és az X6 legerõsebb változata, és persze a visszaszámláló, amely most 29 napnál jár. Az oldal forráskódjában azonban felbukkan néhány keresési kulcs, amely többet is elárul. Ezek szerint az X M modellekbe egy új V8-as, ikerturbós motor kerül, méghozzá 550 lóerõs teljesítménnyel. Ezen kívül az xDrive, az Adaptive Drive és a HUD kifejezések is megtalálhatók a felsorolásban, azaz összkerék-hajtás, aktív lengéscsillapítás és szélvédõre vetítõ kijelzõ mindenképp lesz az autókban.
<br /><br />
Ezek közül kétségtelenül az új motor a legérdekesebb, hiszen hosszú ideje ez az elsõ turbómotor, amelyet a BMW M divíziójának mérnökei terveztek, és egyáltalán nem lehetetlen, hogy késõbb ugyanez a nyolchengeres válthatja fel az M5-ösben és az M6-osban használt ötliteres V10-est
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-08 19:35 Oldal index

Amúgy részvétem! Nekem még csak az emblémámat lopták le, de attól is falra másztam, nem tudom mit csinálnék a helyedben...

Robinson Elküldve: 2009-03-08 19:34 Oldal index

Woockie írta:
Oldboy írta: Õszinte részvétem, nagyon dühítõ lehet a dolog.
( Kizártnak tartom, hogy az aktív, tökös tagok közül bárki is ilyenre vetemedne. Nem vitás, azért mert valaki BMW-be ül még lehet sz.r alak. )

Tuti Robinson volt!! Most panaszkodott, hogy osszetort az indexe...


csssss!

Robinson Elküldve: 2009-03-07 14:33 jo szerelot keresek

Sziasztok,

Mivel tegnap sikerült rámkanyarodnia egy seat-os kollégának, a jobb elsõ elem meghajlott:

http://www.bmw3er.hu/modules.p...;pos=-2344

Ezt szeretném javíttatni, lehetõleg nem drágán. Elvileg a fényezésnek hál' istennek semmi baja, de kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy ha fényezés is szükséges lenne, mennyibe lenne a mûvelet kb.

A szar az, hogy ha hullámos az út, a kerékív beleér a gumiba, így kb ~40 km/h a max jelenleg

Elõre is köszi,
Robinson

Robinson Elküldve: 2009-03-07 01:35 Vennék...

Jobb sávból balra kanyarodó, kanyar megkezdése után indexelni kezdõ seat-os kolléga miatt, aki nem vette észre, hogy a szomszéd sávban közeledek, keresek jobb elsõ fehér indexet! Privátban várom az ilyentõl megszabadulni vágyó kollégák jelentkezését!

Robinson Elküldve: 2009-03-07 01:32 Extra gyors találkozó!

Meséljetek milyen volt, mi volt végül a program?

Nem tudtam menni egyéb okokból, plusz egy jobb sábról balra kanyarodó kanyar megkezdése után indexelõ balfasz miatt most jobb elsõ index és sárvédõ javítás vár rám...

Robinson Elküldve: 2009-03-05 21:09 Alpina B7: hiánypótló csúcs-BMW

Az Alpina a Hetes legerõsebb változatának technikájából indult ki a B7-es tervezésekor: a 4,4 literes, két turbós V8-asból a feltöltõrendszer átdolgozásával 507 lóerõnyi csúcsteljesítményt hoztak ki 5500-as percenkénti fordulatszám mellett, a motor 700 Nm-es maximális nyomatéka pedig 3000-es és 4750-es fordulatszám között áll rendelkezésre. Mindezt a töltõnyomás csúcsértékének 1 barra emelésével érték el. Az átalakított motorhoz a ZF hatfokozatú automata váltója csatlakozik, de ez sem teljes egészében szériaalkatrész: az Alpina ugyanis a saját vezérlõelektronikáját kötötte rá, így gyorsabban kapcsolhat, mint a gyári változat. Az átalakítások révén a B7-es akár 4,7 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-s sebességet, a további gyorsulásnak pedig csak 280 km/h-nál vet véget az elektronika. Valószínûleg nagyobb sebességre is képes lenne az autó, de a 2040 kilós monstrum tervezõi szerint csak eddig a sebességig bolondbiztos - vagy a gumiabroncsok, vagy a futómû bizonyulna kevésnek gyorsabb tempó mellett.
<br /><br />
A B7 futómûve a gyári Hetesénél sportosabb ugyan, de az Alpina szerint így is meglehetõsen kényelmes marad az autó - igyekeztek olyan kompromisszumot kialakítani, amellyel az autó nagy sebességû stabilitása javul, de az utazási komfort alig változik. A hasmagasságot elöl 15, hátul 10 mm-rel csökkenti az új futómûhangolás, és persze itt is aktív lengéscsillapítókat használnak, mint a gyári autókban, csak a csillapítás mértékét növelték meg a rugók merevségével párhuzamosan. A kerekek kiválasztásánál persze a látványos megjelenés és a lehetséges maximális stabilitás elérése volt az elsõdleges szempont, így kerültek 21 hüvelykes felnik, és elöl 245/35-ös, hátul pedig 285/30-as defekttûrõ gumiabroncsok a B7-esre.
<br /><br />
Ahogy az Alpinától már megszokhattuk, a Hetest is visszafogott és hatékony légterelõkkel szerelték fel. A mélyebbre nyúló elsõ lökhárító és a csomagtérfedélen elhelyezett alacsony spoiler elöl 30, hátul 15%-kal csökkenti az autóra ható felhajtóerõt, így nagyban hozzájárulnak a stabilitás fenntartásához nagyobb sebességnél. Ugyanakkor nem vesznek el az autó eleganciájából. A leglátványosabb elemek persze az óriási, sok küllõs felnik - ezekrõl a legkönnyebb felismerni a B7-est.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-05 15:02 Vennék...

Woockie írta: par nappal korabban mondod.. vasarnap daraboltam fel...


Robinson Elküldve: 2009-03-05 11:43 Vennék...

audio kábelköteget keresek limóba. nem kék csatisat, hanem feketét, tehát olyat, amire egy ISO csati már könnyedén ranyomható

Ha van, légyszi dobj egy privátot!
köszi

u.i: csak olyan érdekel, ami egyben van, nincs megbontva!

Robinson Elküldve: 2009-03-04 20:58 Új szponzorral gazdagodott a BMW-Sauber

Az internetes devizabróker cég emblémája már a jövõ heti barcelonai teszten is látható lesz a visszapillantó tükrön, és az elsõ légterelõn. A sisak, a versenyzõi- és csapatruházat, valamint a szállítóeszközök és a boxfelszerelés további reklámhelyként szolgál.
<br /><br />
A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen örül a szerzõdésnek. "A jelenlegi gazdasági helyzetben hatalmas siker a csapatunknak és a Formula-1-nek is, hogy egy újabb partnert sikerült nyerni."
<br /><br />
Az FxPro marketing menedzsere, Ilya Holeu elmondta, hogy a Formula-1 és a BMW kiváló szintér a reklámra. "A nemzetköziség, a dinamika és a csúcstechnológia nemcsak a Formula-1-et, a cégünket is tökéletesen jellemzi."
<br /><br />
forrás: formula.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-04 19:12 Társalgó

Szebi írta: Sziasztok, kivancsi lennek a velmenyetekre a kovetkezo geppel kapcsolatban. Nekem alltalaban nem jonnek be az ilyen morcositasok, foleg nem egy bmw-n, de ez most nagyon megfogott es pont ma reggel lattam egy e39-est hasonlo designal es az is nagyon tetszett.


én biztos irigyelném tõled

Robinson Elküldve: 2009-03-04 16:04 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Garaj írta: És hol is van a találkozó? Vagy kaphatnék egy kis infót mikor,hová,onnan merre,meddig? Mert még nem vettem részt ilyen NT talin.


Az még nincs konkretizálva. Valószinûnek tartom, hogy az Aréna parkolójában lesz, de az is lehet, hogy a Hõsök terén.

Robinson Elküldve: 2009-03-04 10:55 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

320DE46 írta:
21. 320DE46 Ati


Az Ati az plusz, vagy hozzá tartozik a 320DE46-hoz?

Robinson Elküldve: 2009-03-03 22:07 GPS

MavericK írta: Nezzetek amatornek, de azert elmondom!
Soha nem hasznaltam meg GPS-t, szoval ez nekem tok uj dolog.
320D-m van, 98-as evjarat, szoval beepitett navigacio nincs benne.
Vennek egy GPS-t, de foggalmam sincs, hogy milyn iranyba nezelodjek. Milyen marka, mit tudjon, mire kell odafigyelni, szoval ha van valami guru koztetek ilyen teren, aki tuna kicsit segiteni, otletekkel ellatni, azt megkoszonnem.

Mave


veszel egy gps-es pda-t, letöltöd torrentrõl az igo8-at és kész én pont a hétvégén vettem egy pda-t vateráról 40e forintért, vettem hozzá egy 2gigás microSD kártyát 2500-ért, letöltöttem az igo8-at thebiratebay.org-ról, kiganéztam belõle a szemetet, ráraktam a kártyára, és boldogan élünk, amíg meg nem halunk

Vehetsz PNA-t is (csak navi, nem PDA), de én pl. azt nem szeressem. Ha már van egy plusz kütyü, legalább legyen okos, azt is ugyan annyiért mint egy PNA.