Szili Elküldve: 2016-09-12 20:36 hidegen rángat....
Köszönöm előre is!
Gabika910125 írta:Gabika910125 írta:Csabika136 írta:Bitu79 írta:Gabika910125 írta:Bitu79 írta:Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?
Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)
Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?
Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.
Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.
Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!
Na nem ertem el az 1st szereloket meg mindenki csak januarban er ra de ma voltam egy faszinal szegeden es belenezett a vezerlesembe. Elsore azt hittuk h megvan a hiba...valaki chip celjabol ossze vissza allitgatta...oke gyari program fel nezzuk.szar. vegul allitgatta probalgatta es a rangatas egyszeruen nem jott elo...oke vezerles faszaul belove. Jovok haza es megint rakezdett ugyanugy....5. Szerelot is megette reggelire a verda. Ugyanitt e46 elado
Na ugy nez ki meg van a baj. Ma baszakodtam vele es a kozos nyomocso vegen van valami mero szenzor es annak a kabele szarakodott. Csak az a baj h mire odaertem az autovillamossagihoz
Akkorra mar akarhogy mozgattuk nem jott ki a hiba...remelem h ez volt a bunos...