Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2012-05-27 09:08 Akkumulátor

frizo írta: lehet az akkut úgy tölteni, hogy nem távolítok el semmit a sarurol? tehát minden marad, csak rácsattintom az töltő sarukat és kész!?


Nem ez az ideális töltési módszer, de lehet így is. Én is töltöttem már így, ha nem akartam szórakozni a kiszereléssel/lekötéssel. Én ilyenkor a bikázópontot használtam a motortérben.

Tano Elküldve: 2012-05-25 00:26 Hallott már valaki ilyen hibáról?

jrtom írta: Szia!
Valszeg behalt a tanknban lévő üzemanyagpumpa, ami kiegyenlíti a tank két felében a szintet.

adee9 írta: Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?



A bal oldalból nem külön pumpa nyomja az üzemanyagot, hanem sugárszivattyú. Tehát a jobb tankban lévő pumpa által pumpált üza szívja ki onnan. Lehet eldugult ennek a csöve, és akkor nem tudja kiüríteni a bal oldalról, és csak a jobb fogyott.

Tano Elküldve: 2012-05-25 00:15 angel eye

Danibattya írta: Sziasztok!
Most láttam egy videót itt az oldalon és az a kérdésem hogy hogy lehet ezt összehozni???
Köszi mindenki!

Dani


Úgy, hogy a belső világításra is rá van kötve au AE, így nyitáskor azt is felkapcsolja.

Tano Elküldve: 2012-05-18 19:31 Segítsetek!

nacziattila írta: Segítsetek tanácstalan vagyok!!!!!!!!Kigyulladt a chek lámpa. Légtömegmérő hibát írt,CSERE.+1000 km ismét lámpa világít első lambdaszonda hiba,CSERE. Kb+1000 km hátsó szonda hiba,CSERE.+40km katalizátor hiba,KATALIZÁTOR JÓ.A lámpa világít, az autó teljesítménye jó ,fogyasztása jó Kipufogógáz nagyon büdös .Az autóban 85000 km van 25000 km-nél motorcsere volt benne.Én 74000 km -el vettem.Azóta JÁTSZOM VELE.


Vidd el olyan szerelőhöz, aki érti a dolgát, tehát nem csak a hibatárolóra hagyatkozik és cserél ész nélkül mindent, hanem ki is méri a hibásnak vélt érzékelő jeleit, hogy tényleg rossz-e, mert valószínűleg neked egészen más kavar be. De közvetetten más érzékelők mérnek fals értéket, ezért azokat kezdi el hibásnak jelezni.

Tano Elküldve: 2012-05-16 23:27 Karosszéria (javítás?)

csbalu írta: Erre gondolom ami ennek a jóebernek ilyen unrodítóan van megcsinálva. Megmondom őszintén annyira ideges lettem hogy meg sem néztem jobban hogy miből van, de most hogy mondod fekete ahol lejött a festék, ergo akkor műanyag aminek örülök, mert ha be is nyomódott nem maradt úgy. Köszi a tippeket. Patentot merre hol hány lépés?


Igen, ez az. Patentot bármelyik szervízben tudsz szerezni cikkszám alapján. Ezen az oldalon az 5-ös elem a foglalat, ez van a kasztnin, míg a 6-os a tipli ami a küszöbön van. Néhány darabot rendelsz, még marad is tartaléknak.

Tano Elküldve: 2012-05-16 20:41 Karosszéria (javítás?)

csbalu írta: Szevasztok!
Sikeresen meghuztam a jobb küszöbömet... Álltam ki a cégnél a parkolóhelyemről és ahol eddig egyik kocsinek a küszöbe sem akad fel ott most ennek durván az oldalába kapott az a rohadék térkő, végigszántva oldalról egy 20cm-t. Sajnos látszik eléggé... BMW-nél a küszöb egyben cserélhető? Csavaros? Gondoltam veszek egyet lefényeztetem és átcsavarozom, de 2. megoldás hogy egy kis gitt (nagyon nem nyomódott be) filler aztán egy fény neki azon a részen és polír.

Most jó mérges vagyok mert a kocsim eddig teljesen hibátlan állapotban volt még egy karc sem volt rajta....


Ha a legalsó műanyag elemre gondolsz, ami az ajtó alatti rés alatt van, akkor azt patentok tartják. Külön le tudod venni és fényeztetheted. Érdemes néhány patentot beszerezni előtte, mert hajlamosak eltörni levételkor, meg a gumi szigetelés része is szakad ilyen idősen.

Tano Elküldve: 2012-05-16 20:35 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Lacza írta: Sziasztok,

sedan tulajdonosok találkoztatok azzal a jelenséggel, hogy nagy eső, vagy autómosás után közvetlenül felnyitva a csomagtartót, befolyik a víz a csomagtérbe? Az ütközésig nyitás következtében vízszintesbe kerül a lámpás rész és a búra illesztésénél lévő kis perem alatt megálló víz szépen becsöpög a kárpitra. Szétszedtem a hátsó lámpát, de a tömítés hibátlan, valószínűleg a eleve a kialakítás a ludas.
Valaki tapasztalt már ilyet? Ötlet?

előre is köszi
Lacza


Ezt már én is tapasztaltam. Ez a kialakítás miatt fordulhat elő sajnos, ilyenkor én nem szoktam teljesen felnyitni a csomagtérajtót.

Tano Elküldve: 2012-05-15 16:49 Motorolaj

Egy jó cikk a Totalcar-on.

Tano Elküldve: 2012-05-13 15:56 Mi lehet a baj?

dakocoupe írta: Most már meg nem mondom hogy térdeltem e vagy sem És hogy lehet ezt küszöbölni....?


Először is nézesd meg a hibatárolót, hogy tényleg az ülésfoglaltság jelzővel van-e baj.
Kiküszöbölés, ha rossz.
- a legdrágább megoldás, ha kicserélteted, és az újba nem térdelnek bele...soha többé
- az olcsóbb megoldás, hogy diaggal kikapcsoltatod. Ekkor nyílni fog az utasoldali légzsák, akár ülnek ott, akár nem.

Tano Elküldve: 2012-05-08 22:22 Segítsetek!

patrik1987 írta: Üdw mindenkinek! Oriási segittséget szeretnék kérni! nem vagyok egy számittógép guru,szóval! Nekem egy digitklima bekötési rajzra lenne szükségem a wds-ből vagy valahonan akinek van,online wds nem igazán jo! igazából arra lenne szükségem,hogy a klima panelnak a csatis vezetékei hová mennek! 320d e46 2000 ávjárat 11 hó 136le! ha valaki tudna segitteni,nagyon meg köszönném! Email: patrik1987@citromail.hu


Hi!
Ha az online wds nem megfelelő (miért is?) akkor próbáld meg letölteni torrenten, talán az megfelelő lesz. Mit értesz csatis vezetékek alatt?

Tano Elküldve: 2012-05-08 07:21 Társalgó

TomiBMW írta: Sziasztok!
Kérnék tőletek 1 kis segítséget, mint friss BMW tulaj! Hátha vki pont ráér...
Szval a gép: 2002-es E46 sedan 150Le. Eladásra vettem, úgyhogy kérem mindenki így közelítse meg a problémát!
A Másik:
A váltó rudazattal lesz gond sztem, átmentem egy macska tetemen és lehet az ütötte fel, de nem azonnal jött a jelenség! Szval ha 5-ösbe akarom berakni vagy inkább kivenni akkor nehezen jár a váltó, res állapotba a 3as és 4 es közé pedig nem megy vissza olyan könnyedén. Mi lehet a baj? És mennyire bonyolult a szervízelése?

Köszönöm a segítségeket előre is!
Tomi


Hi!
A légzsákra már kaptál választ, így én mondom a másikat.
Ez típushibája a váltónak, a helyretoló stift szorul meg egy idő után. Ezek külön cserélhetőek, ezen az oldalon megtalálod a cikkszámokat. Pár ezer forintos egy készlet.

Tano Elküldve: 2012-05-07 19:11 Keréknyomás

Nuncso13 írta: Sziasztok!

Nemrég lettem BMW tulajdonos és fórumtag! Ezúton is üdvözlök mindenkit!

Continental Premium Contact 5 91H XL gumikat vettem 195/65 R15 méretben nyárra! A guminyomással kapcsolatban kérdezném Tőletek,hogy mi lenne a megfelelő?! Főleg egyedül vagy ketten használjuk a kocsit!
Előre is köszi a segítséget!


A bal első ajtó nyílásánál a B oszlopon van egy plakett, azon megtalálod a gyári ajánlott nyomásértékeket különféle kerékméreteknél. Én személy szerint néhány tizedden annál keményebbre szoktam fújni.

Tano Elküldve: 2012-05-06 20:42 BMW a motorsportban

Kint voltam, nagyon jó volt a hangulat, remek futamok voltak!

Tano Elküldve: 2012-05-05 22:31 Hangszóró infó

zoliika írta: Fuhh most szégyenlem magam......ígértem neked valamit Tano!


Á, semmi gond, ne törd magad. Időközben megrendeltem németből a cuccot, mert nem jelentkeztél, már be is szereltem. Azért ne legyenek rossz álmaid emiatt, én is szoktam elfelejteni dolgokat!

Tano Elküldve: 2012-05-05 20:00 Hangszóró infó

Bero írta: Hali! Nekem van egy alpine 4 csatis erősítőm és mélynyomóm. A hangszórók még gyáriak elől,de már oda vezettem az erősítőből a jelet,csak be kéne kötni,és az lenne a kérdésem hogy a gyári hangszóróra ráköthetem az erősítőből a jelet? Vagy nem bírná a gyári hangszóró? Rossz ötlet? Köszi!!


Hi Bero!
Nyugodtan rákötheted, bírni fogja. Rendesen beszabályzod az erőlködőt és nem fog torzítani sem.