Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2008-12-17 18:16 Érdekes hiba...:(

Nálam teljesen bemelegedve 84-87 közötti.

Tano Elküldve: 2008-12-13 12:44 Jó dolgok...

Na, 3,5 év használat után én is megtaláltam a kerékéket.
Köszi az infót.

Tano Elküldve: 2008-12-11 20:36 Hûtés probléma

Benyásnál a 100-105 fok is még teljesen normális, mivel túlnyomás alatt van a rendszer nem fog felforrni. Amíg középen van a mutató addig nincs para.

Tano Elküldve: 2008-12-11 17:56 Akkumulátor

A 95Ah-s biztos belemegy, az enyémben akkora van. Gondolom még a 100-as is belefér. Szerintem inkább a rendelkezésre álló hely mérete lehet a korlátozó tényezõ.

Tano Elküldve: 2008-12-11 14:40 Segítsetek!

InsectKiller írta: 1 kérdés. Jó lenne ha tudnátok választ adni.
A BMW-be hány helyen van biztosítéktábla?


Biztosítéktábla szerintem csak egy van, a kesztyûtartóban, de különálló biztosíték még biztos akad máshol is. Én már találkoztam pl a csomagtartóban egy 600A-es biztivel az aksi vezetékén. De hogy ezen kívül még hol található azt nem tom.

Tano Elküldve: 2008-12-11 14:37 Hûtés probléma

Tiba írta: Én ha este hazérek vele, és beállok a garázsba meg szoktam simogatni. az gáz ?


Szerintem nem, én is szoktam becézgetni, meg megdicsérni mikor elvitt valahova messze
Szerintem az itteni többség ilyen

Tano Elküldve: 2008-12-09 22:15 manuális váltó

Robinson írta:
Ha a lenti elemek cseréje megoldja a problémát, akkor valaki meg tudja nevezni eme alkatrészeket, hogy ha szervizbe megyek, akkor ne csak makogjak mint a hülye, hogy mit kéne csinálni?


Egyszerûbb ha kiírod a szükséges elemek cikkszámát (balra a "part number" oszlop), és azzal mész a szervízbe. Így pontosan, egyértelmûen tudni fogják hogy mi kell neked, még ugyanilyen ábrán meg is mutathatják, hogy tényleg erre gondoltál-e.

Tano Elküldve: 2008-12-09 16:57 Segítsetek!

Szerintem az elégett szálszakaszt csreélni

Tano Elküldve: 2008-12-09 16:54 E szériaszámok, de mit is jelentenek?

Ez a gyári kódja az autónak. Szimplán ennyi. A gyárban/szervízben ezzel a jelöléssel különböztetik meg a szériákat, mert ugye 3-asból is van több generáció stb. Mivel az E-nél már elfogyott a kétjegyû számozás, ezért az új 7-esnél már áttértek az F betûre.
Az hogy miért pont 46 a 46, szerintem az a tervezés során dõl el. Lehet volt 40-tõl 49-ig számozott terv, és ebbõl a 46-os lett elfogadva és gyártásba rakva.
Biztos van más szempontja is ennek a jelölésnek, de a gyártásban nem vagyok otthon, ennyit tudok/sejtek.

Tano Elküldve: 2008-12-08 07:47 Hûtés probléma

jpinter írta: Az akkor érdekes, még ha fahrenheit, akkor is sok(k)...


De oda kell még tenni egy tizedes vesszõt, csak az a kijelzõn nem jelenik meg. Tehát a 100 az 10.0-át jelent.

Tano Elküldve: 2008-12-07 23:18 Hûtés probléma

A 7.1-es almenü a külsõ hõmérséklet

Tano Elküldve: 2008-12-07 21:22 Elsõ lámpák

Robinson írta: az igaz az, hogy a projáktoros bikszenon az fészlift elõtti verdákba nincsen??? Ezt hallottam csiripelésbõl


Én úgy tudom, hogy a pre-facelifteseknél még nem bi, hanem csak sima xenonos. Nekem is sima van benne, de tökéletes ez is

Tano Elküldve: 2008-12-07 21:20 Hûtés probléma

jpinter írta:

másikon melyik termosztátot érted?

Jocó


Az EGR termosztát a másik, amit az ALÁBBI linken megtalálsz a 8-as számmal jelölve.

Tano Elküldve: 2008-12-06 19:59 Elektromos kapcsolási rajz!Keresek!!!

Keress rá a BMW WDS (Wiring Diagram System) kifejezésre torrentes keresõkben. Ebben megtalálod amit keresel.

Tano Elküldve: 2008-12-05 11:12 Bemelegedés

Szerintem jó Elégedj meg vele. A dízelnek kevesebb a hõvesztesége mint a benyásnak, ezért lassabban melegszik. Ha nincsenek a korábban leírt tünetek, akkor jó és kész