Tano Elküldve: 2018-10-07 21:42 DIS
ninja636 írta: sziasztok
Dis Vagy ISTA programot honna tudok letölteni vkinek link van ?
Gugli a barátod. DIS helyett inkább Rheingoldot keress torrenten.
Tano Elküldve: 2018-10-07 21:42 DIS
ninja636 írta: sziasztok
Dis Vagy ISTA programot honna tudok letölteni vkinek link van ?
Tano Elküldve: 2018-10-07 21:38 Futómû és hibái
ninja636 írta: Sziasztok
van vkinek MAgyar nyelvü vagy akár msányelvü szerelési utmutatoja 320 D hez ?sehol ne mtalálok nem létezik hogy nicsn hozzá.
Tano Elküldve: 2018-10-04 00:08 légzsak_
VTibi15 írta: Sziasztok!
Valaki tudna mutatni olyan hibakód olvasót, ami törli a légzsák hibát és megfizethető áron van?
Amit találtam kimondottan csak légzsákhoz nem hiszem, hogy jó lenne e60-hoz.
https://profidiag.hu/termek/bm...gnosztika/ ez jó lehet?
Üdv.
Tano Elküldve: 2018-10-01 23:04 Hűtővíz..:S
Bal1 írta: ...
Esetleg elérhető valahol E46 330i-hez eredeti pdf formátumú kézikönyv (nem szkennelt, mert abban nem lehet keresőszóval keresni)?
Valahol kapni nyomtatott javítási kézikönyvet ehhez a típushoz?
Köszönöm
Tano Elküldve: 2018-09-24 21:15 Mi lehet a baj?
Zaki írta: Sziasztok!
2004-es E46 330D autó P0402-es hibakódot dobott fel. Ez elméletileg EGR hibára utal. Az EGR szelep ki lett takarítva, hibakód törölve, de ismét dobta a hibát! Az autón érezhető a teljesítményvesztés. Főleg az alsó fordulattartományban. 2500 fölött húz csak igazán addig kb az 1.6-os autók legyorsulják. Valamint talán az autó, mintha jobban is füstölne.
Kérdésem a következő: az EGR szelep nem megfelelő működése okozhatja a teljesítmény vesztést, és a szelep cseréjével megoldódhat a hiba?
Tano Elküldve: 2018-07-29 11:40 Kulcs hiány!
pejko írta: Sziasztok. Segítségeteket kérném. A gyári kulcsházam nagyon kikopott. A pótkulcsomé viszont új. A kulcsház csere megoldható?? Vigyem szakemberhez? Vagy megtudom én is csinálni? Ha igen, légyszíves írjátok le hogy s miként. Válaszotokat előre is köszönöm. Csak a BMW
Tano Elküldve: 2018-07-28 19:29 Hűtővíz..:S
steve45 írta: Hali!
S.O.S.!!!
Tegnap, egész egyszerűen felforrt a rendszer és elélvezett a verda! Kérdésem prózaian egyszerű, hol található és egyáltalán, hagyományos analóg bimetálos vízhőfok érzékelő hűtőventi kapcsoló van-e, vagy a kiegyenlítőben lévő hőszonda jelét dolgozza fel a központi számítógép és azáltal kapcsolja-e be a ventilátort, tehát mennyire megoldható otthoni körülmények között a javítás?? :
Köszi előre is!!
Tano Elküldve: 2018-07-26 20:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás
adams22 írta: Sziasztok!
Vettem két első ülést ami fűtéses és elektromos deréktámasz állítós.
Gombsort kaptam hozzá, viszont én a régi (külön álló) gombost szeretném belerakni.
Mivel a tartókonzolt nem szeretném cserélni (most vettem újat). Tehát kell 2 gomb.
Illetve kábelkötegem és kapcsolási rajzom nincs még.
Esetleg valaki tudna szolgálni ezek közül valamivel? Nagyon hálás lennék érte.
Köszönöm előre is!
Tano Elküldve: 2018-07-18 13:44 ASC hiba
Bal1 írta: Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?
Köszönöm!
Tano Elküldve: 2018-07-10 22:02 turbo gond
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...
Tano Elküldve: 2018-07-01 23:33 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,
csaba1020 írta: Sziasztok ! Szeretnék venni egy inpa diag kábelt . Ahogy nézegettem nagyon sokvéle létezik . Milyet tudnátok ajánlani ? Jó lenne ha magyar nyelvű program is létezne hozzá .
Tano Elküldve: 2018-05-31 21:05 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Gabesz1 írta: Sziasztok! Kérdezném hogy mennyi idő közönként kell vagy érdemes a kartergázszűrőt cserélni?
Az is érdekel hogy a szerviz könyve mit-ír pontosan erre.
Köszönöm szépen előre is a pontos válaszokat
BMW 320d facelift 2003 e 46 M-Pakett.
Tano Elküldve: 2018-05-21 19:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
micky777 írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Tano Elküldve: 2018-04-25 22:24 Levegõszûrõ, pollenszûrõ
Tano Elküldve: 2018-04-22 20:04 Féktárcsa és fékbetét
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!