Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2018-10-07 21:42 DIS

ninja636 írta: sziasztok
Dis Vagy ISTA programot honna tudok letölteni vkinek link van ?


Gugli a barátod. DIS helyett inkább Rheingoldot keress torrenten.

Tano Elküldve: 2018-10-07 21:38 Futómû és hibái

ninja636 írta: Sziasztok
van vkinek MAgyar nyelvü vagy akár msányelvü szerelési utmutatoja 320 D hez ?sehol ne mtalálok nem létezik hogy nicsn hozzá.


Ha másnyelvű jó, akkor a legjobb a gyári leírás hozzá.

Tano Elküldve: 2018-10-04 00:08 légzsak_

VTibi15 írta: Sziasztok!

Valaki tudna mutatni olyan hibakód olvasót, ami törli a légzsák hibát és megfizethető áron van?
Amit találtam kimondottan csak légzsákhoz nem hiszem, hogy jó lenne e60-hoz.
https://profidiag.hu/termek/bm...gnosztika/ ez jó lehet?

Üdv.


Ebayes INPA K+D-CAN kábel párezerért, aztán gyári diagprogi (pl. Rheingold) neki és kész.

Tano Elküldve: 2018-10-01 23:04 Hűtővíz..:S

Bal1 írta: ...
Esetleg elérhető valahol E46 330i-hez eredeti pdf formátumú kézikönyv (nem szkennelt, mert abban nem lehet keresőszóval keresni)?
Valahol kapni nyomtatott javítási kézikönyvet ehhez a típushoz?

Köszönöm


Ennél jobb nem kell, itt mindent megtalálsz.

Tano Elküldve: 2018-09-24 21:15 Mi lehet a baj?

Zaki írta: Sziasztok!

2004-es E46 330D autó P0402-es hibakódot dobott fel. Ez elméletileg EGR hibára utal. Az EGR szelep ki lett takarítva, hibakód törölve, de ismét dobta a hibát! Az autón érezhető a teljesítményvesztés. Főleg az alsó fordulattartományban. 2500 fölött húz csak igazán addig kb az 1.6-os autók legyorsulják. Valamint talán az autó, mintha jobban is füstölne.

Kérdésem a következő: az EGR szelep nem megfelelő működése okozhatja a teljesítmény vesztést, és a szelep cseréjével megoldódhat a hiba?


Ha a szelep le tud zárni, akkor nem feltétlen azzal van a baj. Lehet a vezérlő vákumszelepével, az EGR hőcserélővel, vagy a kipuffvisszavezetés más szakaszával is. Végig kell nézni. Ha valahol ott szökik a kipuffgáz az okozhat teljesítményvesztést, vagy ha az EGR nem zár mikor kellene sz szintén okozhat ilyet.

Tano Elküldve: 2018-07-29 11:40 Kulcs hiány!

pejko írta: Sziasztok. Segítségeteket kérném. A gyári kulcsházam nagyon kikopott. A pótkulcsomé viszont új. A kulcsház csere megoldható?? Vigyem szakemberhez? Vagy megtudom én is csinálni? Ha igen, légyszíves írjátok le hogy s miként. Válaszotokat előre is köszönöm. Csak a BMW


Ki tudod magadnak is cserélni a házat. Elég egyértelmű. Hátlap lepattint, szétcsavaroz és átrakod a belsőt.

Tano Elküldve: 2018-07-28 19:29 Hűtővíz..:S

steve45 írta: Hali!

S.O.S.!!!

Tegnap, egész egyszerűen felforrt a rendszer és elélvezett a verda! Kérdésem prózaian egyszerű, hol található és egyáltalán, hagyományos analóg bimetálos vízhőfok érzékelő hűtőventi kapcsoló van-e, vagy a kiegyenlítőben lévő hőszonda jelét dolgozza fel a központi számítógép és azáltal kapcsolja-e be a ventilátort, tehát mennyire megoldható otthoni körülmények között a javítás?? :

Köszi előre is!!


A vízhőfokmérő a motor bal oldalán találod a hengerfejbe rögzítve. A ventit a motorvezérlő kapcsolja be. Itt kutakodj.

Tano Elküldve: 2018-07-26 20:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

adams22 írta: Sziasztok!

Vettem két első ülést ami fűtéses és elektromos deréktámasz állítós.
Gombsort kaptam hozzá, viszont én a régi (külön álló) gombost szeretném belerakni.
Mivel a tartókonzolt nem szeretném cserélni (most vettem újat). Tehát kell 2 gomb.

Illetve kábelkötegem és kapcsolási rajzom nincs még.

Esetleg valaki tudna szolgálni ezek közül valamivel? Nagyon hálás lennék érte.

Köszönöm előre is!


Kapcsolási rajzokat megtalálod itt.
Szerintem ehhez gyári kábelszett nincs, magadnak kell megcsinálni a kábeleket. De ez sem vészes, csak némi vezeték és csatlakozók kellenek, amit az ETK alapján meg tudsz venni.
A gugliban találni jó képes leírásokat a műveletről.

Tano Elküldve: 2018-07-18 13:44 ASC hiba

Bal1 írta: Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!


Ezeken a linkeken meglátod hogy mi a különbség köztük:
ASC
DSC III MK20
DSC III MK60

A hirdetésekben pedig így értelmezd:
ASR=ASC
ESP=DSC
Az ASR és ESP nemzetközi általános megnevezés, ezért az szerepel a leírásokban, de a BMW a saját megnevezését használja mint más gyártók is.

Tano Elküldve: 2018-07-10 22:02 turbo gond

raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.

Tano Elküldve: 2018-07-01 23:33 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

csaba1020 írta: Sziasztok ! Szeretnék venni egy inpa diag kábelt . Ahogy nézegettem nagyon sokvéle létezik . Milyet tudnátok ajánlani ? Jó lenne ha magyar nyelvű program is létezne hozzá .


A párezer forintos kínai K+D-CAN megfelelő otthoni célra. Magyar nyelvű progit felejtsd el sztem.

Tano Elküldve: 2018-05-31 21:05 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Gabesz1 írta: Sziasztok! Kérdezném hogy mennyi idő közönként kell vagy érdemes a kartergázszűrőt cserélni?
Az is érdekel hogy a szerviz könyve mit-ír pontosan erre.
Köszönöm szépen előre is a pontos válaszokat

BMW 320d facelift 2003 e 46 M-Pakett.


Meg kell nézni, hogy a tiedbe már az újabb lecsapatós verzió van-e. Azt elméletileg nem kell cserélni, esetleg kitisztítani. Mondjuk a szelep abban is el tud öregedni szerintem. Ha még a régebbi szűrős verzió, akkor ki kell cserélni az újabbra. Én anno annál 30 ezrenként cseréltem a szűrőt, és 60-ként a házat.

Tano Elküldve: 2018-05-21 19:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

micky777 írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.


Próbálkozz frissebb verzióval, pl INPA_EA_90X. Vagy Rheingolddal.

Tano Elküldve: 2018-04-25 22:24 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

szs9207 írta: Tudja valaki a 16.-os alkatrész nevét? Vagy egy cikkszámot?


Tessék: 13717795284

Tano Elküldve: 2018-04-22 20:04 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!