Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-05-21 22:28 Üzemanyag fogyasztás

gefin írta: A BC-t nem lehet valahogy jobb belátásra bírni, hogy pontosabban számoljon? Nekem (330D 2000-es évjárat)100-kmként kb. 1,1 Literrel mutat kevesebbet, mint a tankolással kiszámolt fogyasztás. BC 5,9L/100 km, a valós meg kb 7 liter.
Azt olvasgattam, hgy szinte mindenkinek csal, de nem lehet ezen valahogy pontosítani (titkos menü, vagy ilyesmi?)


Elvileg a BC titkos menüjének az egyik menüpontja (20-as) a korrekciós tényezőt tartalmazza, amit módosítani is lehet. De még nem hallottam róla, hogy valakinek összejött. Egy próbát megér nálad is.

Tano Elküldve: 2013-05-21 17:21 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Ropika írta: Csak hibakódot írt emlékeim szerint amikor megnéztem DIS-el, de semmi konkrétumot. Ezt hogy SZM vagy nem SZM ezt honnan tudhatnám meg. Nekem egy gomb van amit benyomok és 3 led felette megvillan.


Az SZM a kapcsolósort jelenti a középkonzolon. Tehát nem különálló gombok, hanem egy egységben az egész. Pl. De ha a DIS írt rá hibát, akkor biztos neked ilyen, mivel a külön gombos verziónál a ledek villogása jelzi a hibafajtát. Ha a WDS-ben rákeresel a seat heating-re, akkor megtalálod a leírást a hibákkal együtt.

Tano Elküldve: 2013-05-21 16:16 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Ropika írta: Sziasztok,

Nekem is hasonló problémám van, mit az előttem szólóknak, ha megnyomom az ülésfűtés gombját kb. 1 másodpercig világít utána elalszik, mind a két oldalon ezt csinálja. Ha 30-szor nyomom meg 30 elalszik magától. Ez mi lehet maga a kapcsoló mind a két oldalon vagy valami vezérlő? Ha vezérlő akkor az hol található az autóban?


Ha jól gondolom neked már SZM-ed (Schaltzentrum) van, nem csak sima kapcsolós, ugye?
Az ülésfűtés vezérlését a kapcsoló/SZM végzi, és az is monotorozza a hibákat. Az ülés részében semmi ilyesmi nincs, csak a kábelezés. Ennek megfelelően diaggal az SZM-nél rá lehet nézni mi a kínja.

Tano Elküldve: 2013-05-17 23:45 vizpumpa

YELLOW írta: de ez is olyan fura. azért mert automata a váltó, akkor miért viszkós a hűtőventi, vagy bizonyos évjáratnál mér van benen több EGR, vagy akármi hirtelen eszembe sem jut. lehet ha sokat agyalnék rájönnék, de tök fura, hogy csak a váltó miatt ennyi különbség van...


Igen, én is csodálkozom, hogy egy automata váltó miatt miért van ennyi különbség a többi rendszerben is, de biztos megvolt az okuk hogy így csinálták meg.

Tano Elküldve: 2013-05-17 19:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Béna bélák!
Nem kellett volna ott sem regisztrálni, csak beírod a captcha kódot és utána a letöltés gombra (Скачать (gugli translate megvan?)) kattintasz. A program maga pedig ugyanolyan 5.0.2-es angol-német INPA ami máshol is megtalálható.

Tano Elküldve: 2013-05-17 19:40 vizpumpa

Padre323i írta: Esküszöm hogy viszkós.
Csak a klímaventi elektromos.
Ez való rá:
http://auto-motor.vatera.hu/sz...59120.html


Ok elhiszem, az enyém nem az. Ezek szerint a tied automata, ez nem derült ki eddig, mert a simában nincs.

szerk: És az eredeti kérdésedre válszolva 98 fokot találtam.

Tano Elküldve: 2013-05-17 19:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/


Ne bénázzatok már ennyire, hogy egy sima kereséssel ennyit szenvedtek. Ez kb. egy percembe került. Mi lesz itt akkor mikor használni is kellene a progit:

Tano Elküldve: 2013-05-17 19:14 Turbó vezérlése beáthat?

Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...

Tano Elküldve: 2013-05-17 13:36 vizpumpa

Padre323i írta: A hűtőventilátorra.Nem tudom eldönteni hogy jó-e a visco kuplung,mert nem tudom hány foknál kellene összezárnia és a búgó hangot hallatnia.Figyelem a titkos menüben,94-95-nél még nem hallom.


Akkor jól sejtettem, hogy erre gondolsz. Ilyen hangot nem fogsz hallani, mivel nálad nem viszkó működteti a hűtőventit, hanem teljesen elektromosan vezérli a DDE vízhőmérséklet függvényében.

Tano Elküldve: 2013-05-17 13:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Jonerto írta: Sziasztok.
Ez a kábel jó diagolni:http://viewitem.eim.ebay.hu/BM...68292/item ?


Igen.

Tano Elküldve: 2013-05-17 12:09 Turbó vezérlése beáthat?

YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.

Tano Elküldve: 2013-05-17 12:06 vizpumpa

Padre323i írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
20d-nél titkos menü szerint hány foknál zár a viszkó?Tehát a jellegzetes hangot hány foknál kellene meghallanom?


Senki?


Milyen viszkóra gondolsz?

Tano Elküldve: 2013-05-17 11:00 Társalgó

A legutóbbi Égéstérben szóba kerültek az olajadalékok, meg más érdekes téma is. Hallgassátok meg.

Tano Elküldve: 2013-05-15 12:08 Féktárcsa és fékbetét

devility írta: Sziasztok,

Most vettem egy e46 320-as coupet és cserélnem kellene a hátsó tárcsákat, viszont ahogy néztem UNIXnál az ATE tárcsákat ott különböző vastagságú tárcsák vannak.

Kérdésem az lenne, hogy valaki tudna abban segíteni, hogy mi a gyári méret elől illetve hátul ehhez a típushoz?

előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Hi!

Az ETK-ban megtalálod a neked való méreteket. Egyébként elöl 286x22 míg hátul 276x19.

Tano Elküldve: 2013-05-14 23:49 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

ecr33rb25dett írta: Üdv!
Két kérdésem lenne.
Mi a gyári száma a fékhűtés csőnek (2000-es évjáratú coupe-nál), ami a lökhárítót köti össze a következő szakasszal?
A másik kérdés ehhez a témához kicsit off, de így egyszerűbb: mekkora az m3 kipufogó végeinek átmérője gyárilag? Ha lehet mm-ben, külső átmérő.


Ha jól értem, akkor a4-es alkatrészre gondolsz? A linken megtalálod a cikkszámokat, attól függően, hogy M-es vagy sima a lökösöd.
A második kérdésedre pedig ITT megtalálod a választ.