adamec24 Elküldve: 2015-09-08 15:29 Mi lehet a baj?
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
Köszönöm.
adamec24 Elküldve: 2015-09-08 15:29 Mi lehet a baj?
adamec24 Elküldve: 2014-08-19 21:58 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!
a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.
adamec24 Elküldve: 2014-08-19 21:37 Mi lehet a baj?
adamec24 Elküldve: 2012-02-17 21:08 help:)
szeda írta:adamec24 írta:hancurozo írta:adamec24 írta:hancurozo írta:adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!
Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása
A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.
Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???
olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)
Köszi!!az olajfogyasztásról annyit,h tavaj májusban voltam olajcserén és azóta nem kellett még töltenem se bele,ez kb 10-15000km-t jelent,múlt héten pótoltam nívó szerint min-max közé,de ekkor már füstölgős volt a kicsike és ma azzal kellett szembesülnöm,h még minimumig sem volt!
Azért még mielőtt komolyabbra fordulna a dolog nem ártana eldönteni hogy honnan jön az olaj.Motor vagy turbó! egyik sem olcsó de a turbó talán kevesebb munkadíjjal orvosolható.
Az sem mindegy mikor és hogy füstöl.Gázelvételnél kéket az a szelepszárszimmering.Ha konstans relatíve nagy a füst az turbó de azt úgy is meg lehet nézni hogy a szívócsövet szét kell szedni és ha belül tocsog az olajtól akkor turbó.A turbós füst egyébként inkább szürkés szokott lenni.Azt természetesen tisztítani is kell ami nem kis meló hiszen ilyenkor az intercoolerben és a csövekben vastagon áll a trutyi.
Ha a blokk a ludas én a gyűrűzésben nem sok értelmet látok.Egy darabig jó de mondjuk 100.000-et egy gyűrű már nem megy el.Ráadásul a 20d-nél az egymás mellett lévő henger hüvelyeket nem lehet cserélni mert nem bírja el a blokk tehát a felújítás is problémás.
adamec24 Elküldve: 2012-02-17 19:15 help:)
hancurozo írta:adamec24 írta:hancurozo írta:adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!
Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása
A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.
Kb annyira nagyon,h most annyit eszik 2 hét alatt,mint máskor fél év alatt!!Összeg hova tehető nagyjából???
olajfogyasztás nem időre van számolva, hanem km-re.
Összeg? a kartergázszűrő 12-14e körül. (én ezzel kezdeném, mert nagyságrendekkel ez a legkissebb összeg)
A többit az határozza meg, hogy hol csináltatod (alkatrész+munkadíj+lehúzás ha rossz szerelőt választasz). Ezt nem lehet behatárolni, csak nagyon tág határok között (+-50e)
adamec24 Elküldve: 2012-02-17 18:06 help:)
hancurozo írta:adamec24 írta: Sziasztok!!!a fent említett problémára visszatérve,sajnos az olajtó füstöl nagyon,mert nagyon eszi az olajat is!mik jöhetnek szóba hibaforrásként,és mibe fog ez kerülni kb???
Köszi előre is!!!
Nem tudom mit jelent a "nagyon eszi", de hirtelen ezek jutottak eszembe:
1,) kartergáz szűrő
2,) szelepszár szimering
3,) turbó csapágyának kopása
4,) gyűrűk kopása
A javítás és alkatrész költségek szerelőnként, alkatrész boltonként változnak.
adamec24 Elküldve: 2012-02-17 17:49 help:)
YELLOW írta:adamec24 írta:YELLOW írta:adamec24 írta:Alesi írta:adamec24 írta: Sziasztok,sajnos a 320 cd-m hidegen nagyon füstöl,mik a lehetséges hibalehetőségek????
Milyen szinu a fust?
Hm,nem fekete,az tuti A visszapillantóból nagy fehér köd látszik,így -20 környékén!Eddig nem csinált ilyet,de indulás után az első kisebb gáznál is nagyon nyomja!!!
szerintem hidegen nem gáz. ha bemelegedve nyomja, amikor még a kondenz víz sem párolgott ki a rendszerből, nah akkor gáz. ha nem fogy a hűtővized sem, akkor no para.
Soha nem indulok el hideg motorral egyből,de ilyet még nem csinált.Reggel emelkedőn 3-madikba 1000-1500-as fordulat között hajtva telenyomta az egész 500 m-es utat!!
A másik probléma,ami mostanában jött elő,h menet közben elmegy a kocsiból az erő,mintha a turbó nem üzemelne állandóan.Van amikor megjavul,de ilyen sem volt még!
rosszul fogalalmaztam ez előbb, most látom. szóval ha a kondenzvíz már kipárolgott, meleg motornál, és úgy nyomja, nah az gáz. mondom nézd meg a hűtővized, milyen szinten van. a fehér füst általában hengerfejes motorra is utalhat. ha eddig nem csinálta, akkor tényleg gáz lehet.
adamec24 Elküldve: 2012-02-12 11:01 help:)
YELLOW írta:adamec24 írta:Alesi írta:adamec24 írta: Sziasztok,sajnos a 320 cd-m hidegen nagyon füstöl,mik a lehetséges hibalehetőségek????
Milyen szinu a fust?
Hm,nem fekete,az tuti A visszapillantóból nagy fehér köd látszik,így -20 környékén!Eddig nem csinált ilyet,de indulás után az első kisebb gáznál is nagyon nyomja!!!
szerintem hidegen nem gáz. ha bemelegedve nyomja, amikor még a kondenz víz sem párolgott ki a rendszerből, nah akkor gáz. ha nem fogy a hűtővized sem, akkor no para.
adamec24 Elküldve: 2012-02-12 10:52 help:)
Alesi írta:adamec24 írta: Sziasztok,sajnos a 320 cd-m hidegen nagyon füstöl,mik a lehetséges hibalehetőségek????
Milyen szinu a fust?
adamec24 Elküldve: 2011-08-04 07:09 Kulcs hiány!
adamec24 Elküldve: 2011-08-02 21:28 Kulcs hiány!
anubisz írta:adamec24 írta: Sziasztok eltűnt egy kulcsom,BMW320Cd-é!Tudna vki segíteni,mi ilyenkor a teendő,v mit célszerű csinálni???Van két pótkulcs,de az eredetiben ugye benne vannak a gyári adatok,stb.
El tűnt,vagy el lopták. Ugye az nem mindegy,mert ha eltűnt,elhagytad,úgyse tudják egyenlőre melyik kocsié,de ha ellopták,lehet már éjjel mennek az autóért,bár ahhoz nem kel az estét megvárni.
adamec24 Elküldve: 2011-08-02 21:06 Kulcs hiány!
adamec24 Elküldve: 2010-12-09 17:39 Elsõ lámpák
adamec24 Elküldve: 2010-12-03 17:56 Zúgás!!