alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2006-08-31 19:15 330i - 6 seb. váltó

A 23i és 30i tényleg egy kategória, 3000 felett mindegy, uh én a 20i bõl 4,2-re váltásra gondoltam, biztosító felé, persze lehet hogy senki se nézi.

alfatone Elküldve: 2006-08-31 08:43 330i - 6 seb. váltó

Nemrég mondta egy ismerõsöm, aki E36-ba rakott V8-as M5 motort , hogy eredetvizsgán elvileg nem megy át a kocsi, csak ismeretséggel.
És kötelezõ biztosítással kapcsolatos kérdéseket is felvet, tekintve nagyobb cm3. Errõl mit tudtok?

alfatone Elküldve: 2006-08-30 15:16 330i - 6 seb. váltó

És az impreza jött azóta?
(Reméljük nem a 400 lovas változat volt, mert akkor szomórú maradnál.)

alfatone Elküldve: 2006-08-17 09:53 gumis tapasztalatok

Nekem 225/40.18 elöl, 255/35.18 hátul. Mire vagy kiváncsi?

alfatone Elküldve: 2006-08-10 21:40 Vásárlás

Én is üdv!
Egy jótanács, ami nem sürgõs hiba, azzal várjál, kérdezõsködjél, keress olcsón alkatrészt, és aztán cseréld a dolgokat.
Van néhány dolog, amit már én sem, vagy nem annyiért cserélnék.

alfatone Elküldve: 2006-08-08 16:12 Futómû és hibái

Szerintem érdemes megjavítani, ha gyári felni. Ha nem, akkor úgyis hamar tönkremegy megint, uh el kell dobni, és venni használt gyárit.
Itt szépen javítanak: www.felniklinika.hu

alfatone Elküldve: 2006-08-04 18:41 Benzintank és tartalék

Igen. 63 liternél nem lehet többet tankolni. Ha a kijelzés szerint mész, akkor az már 55 liter elfogysztása után üreset mutat (0km). De lehet annál többet kifogyasztani, csak azt már nem jelzi ki. Következésképpen lehet mondjuk 59 litert tankolni, de 69-et nem!

alfatone Elküldve: 2006-08-04 18:37 esõszenzor_

Nekem csak nagyon ritkán csinált olyat, aztán kicseréltem a lapátot, azóta semmi. Biztos zavarja, ha egy vékony réteg ott marad, az megtöri az infrát.

alfatone Elküldve: 2006-08-04 16:15 esõszenzor_

Esetleg nem poros-e az üveg és az érzékelõ között, de ez már csak tipp, nemtom, hogyan kell leszedni. Mindig ezt csinálja, vagy csak néha?

alfatone Elküldve: 2006-08-04 15:08 esõszenzor_

Elõfordul, de ritkán.
Egyébként ahogy írtad, egyet fel, a tekerõ pedig felfele egyre érzékenyebb.
Érdemes alkohollal lemosni az üveget, mert az olaj megzavarja. Ennyi.

alfatone Elküldve: 2006-08-04 09:24 Napelemes ventillátoros tetõ

A ventillátor keringtetés nem hülyeség. De 60ezret nem ér.

alfatone Elküldve: 2006-08-03 00:09 Benzintank és tartalék

richiem írta: Egy a lényeg : a benzinkutak csúnyán lehúznak !!!!!!!!! Nekem idáig 1 kút jött be, a 16 kerben az ESSO, ott mindig 58-59 liter megy bele és tényleg elmegy vele a kocsi 800-810 km-ert. A Mol-nál meg a Shellnél hiányba tankolok papiron 50-55 liter, hogy csurig legyen, mégis csak 700-720 km megyek el. Egy kutas haverom mondta, hogy ha megközelítõleg annyit akarsz a tankban látni, amennyit a kijelzõn is látsz, akkor a pisztolyt csak az elsõ állásig szabad benyomni tankolásnál, mert a hitelesítõk is ezen mérik.Ha tövig húzód, akkor már csal az óra és 1 literre csak 0,89-0,85-öt tölt bele. Azóta töltök inkább 5 percel többet a kúton

Ez a lényeg.

alfatone Elküldve: 2006-08-02 18:26 Benzintank és tartalék

Kísérletezni nem kell, már világos a hozzászólásokból. Egy 63 literes tankba, ha még nem 0km-t ír, nem lehet 60-61litereket tankolni.

alfatone Elküldve: 2006-08-02 09:55 Benzintank és tartalék

A bc ki tudja írni, mennyi van az jobb+bal tankban. Ez max 57 litert ír, a tank meg kb 63 literes. Tehát van kb 6 liter tartalék.
Lehet elvileg többet tankolni, de 60 fölött már csalás van a dologban.
Egy mol kútnál vettem úgy 51litert, hogy még 20l volt a tankban! Vicces.

alfatone Elküldve: 2006-08-02 09:46 Futómû és hibái

BarG írta: Sziasztok !

Kb 70000 km-emet gurulom a 330Cd-men és mostanában kezdtem érezni, hogy nagy tempóról enyhén fékezve diszkréten ráz a kormány. 100 alatt, vagy erõsebb fékezéskor nem tapasztalható a dolog, de valami elkezdõdött. Szerintetek mi lehet? Hasonló jelenség Seatos barátomnál a fél autó lecserélésével járt, míg megtalálták azt a 2500Ft-os alkatrészt, ami okozta a hibát. Nemrég jártam a 60000-es szervízben, ahol azt mondták, extra jó állapotban vannak a fékeim, meg fékolajat is cseréltek(2 év!!!) és a régi olaj középbarna volt, az új, amit beletettek meg halványsárga-teljesen jogos a kétévenkénti csere!
Elõre is köszönöm!
Üdv: BG

Ez a jelenség pedig leginkább féktárcsa szokott lenni. 10e km sok ám, és egy rosszul sikerült hirtelen fékezésnél is bele lehet tenni egy 8-ast.
Lehet még elsõ lengõkar hátsó szilent is, fel kell emelni, és megrángatni.