anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-11-08 19:12 alapjárat leesik, ingadozik

YELLOW írta:
anubisz írta:
Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.


ezért kell zöldkártya esetén mérés előtt 3ezres fordulaton pörgetni x ideig, hogy bemelegedjen a szonda és ne dobjon valótlan értéket.


Azért írtam, mert látod azt írta, hogy kicserélte a szondát, és megszűnt az indítási gondja.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 16:41 Fékjavítás

vivaladiesel írta:
Coyote írta:

én komolyan elgondolkoztam ezen az akción. A megszokott szerelőm is drágább ennél basszus.


Tényleg jól hangzik. De csak abban az esetben ha a kifizetett alkatrész valóban cserére kerül és nem csak a számlán szerepel.
Debrecenben a magisznál volt egy ott újonnan vásárolt 316i (utána visszahordták szervizelni is) aminek relatíve rövid idő alatt tönkrement a motorja. Mintát vettek az autóban lévő olajból és elküldték bevizsgálni. A szakértői vélemény megállapította, hogy az autóban lévő olaj még soha nem volt cserélve!
A vége az lett, hogy a Magisz felajánlott a tulajnak egy új 0km-es motort csak nehogy feljelentse őket!!!

Mond azt, hogy nem járt jól, velem is megcsinálhatnák egy új motorért. Amúgy furcsa lehet a tulaj is, azért az új olaj aranysárga, egy sosem cserélt meg fekete. Csere után sosem nézett olajszintet? csak látszik, hogy szutyok az olaj. Látom sokan ülnek csak a kocsiba, és had szóljon, amíg nem világit valami.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 16:36 alapjárat leesik, ingadozik

pszel45 írta:
szilaszlo írta:
lacamester írta:
petermover írta:
lexba írta:
anubisz írta:
lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.


Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!


Nekem is ez volt a gondom amikor megvettem az autót. Indítás után ha megpöcköltem a gázt, lefulladt az autó (ez ugye nem derült ki amíg meg nem vettem... , de ha már bemelegedett, semmi gond nem volt.
Akkor a főtengely jeladó volt a ludas, ha jól emlékszem 14ezerért gyárit tettek bele.

Légtömegmérőm most rakoncátlankodik, egy másik topikban kifejtettem, hogy a hőmérséklet miatt van gondom (4-5 fok alatt kezd el alapjáratot ejteni az üzemi hőfokos motor). Azóta külföldi fórumokon is utánaolvastam, állítólag hidegben, főleg párás időben sokaknak rosszalkodik.

Üdv




sziasztok nekem ugyanez volt a gondom 2 évig aztán vettem egy lambda szondát és nekem megoldodott a dolog


Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a problémám, reggel kell 2x pici gázt adnom különben az alapjárat lassan leesik és a motor leáll.. Ha már 40-el mentem vele egész nap nem csinálja pedig minimum 8 órát szokott állni. Ellenőrzöm amiket írtatok aztán jelentkezek


Sziasztok !

Nekem is hasonló a problémám, csak nekem 5 oC-fok alatt kezdte, 5-10 mp-ig tarakírozott és utána beállt normál alapjárati fordulatra viszont üzemmeleg motornál is egyes fokozatban indulás után enyhén megtorpant. Lambda szondát cseréltünk, most viszont egy két másodperc után beállt reggel az alapjárat, és gyönyörűen ki lehet huzatni még egyes fokozatban is. Ha hidegebb lesz kíváncsi leszek hogyan fog indulni./316C2003/

Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 16:28 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
bbubbuka írta:
Coyote írta:
bbubbuka írta: Rendkívül megnőtt a fogyasztásom bc szerint..
Tavaly télen kb. 8-9 litert evett városba
Most meg 11-12 liter..
Ez mi a franctól lehet? Miket kellene átnézni a kocsin?


ha ugyanúgy hajtod mint tavaly, akkor lehet, hogy a BC csalt akkor vagy épp most csal - mérj rá tankolásnál.

Termosztátok, vízpumpa rendben van, fel tud melegedni a motor?


Őőő most, hogy mondod tavaly télen az egyik termosztát lehet rossz volt, amelyik kinyitotta a hűtőt. De annak lenne ilyen befolyásolása? Nyáron cseréltük.


lehet ilyen hatása - főleg, ha van fűtésed. Nekem a másik állásban mekkent meg, így nem volt fűtésem, de aztán a hőfokmérő is elkezdett elfeküdni...
Ma van nagyszervízen az autóm, most mondják, hogy a tavaly ilyenkor cserélt termosztátom már rossz is, átereszt. Mi a picsa??? Remélem gariban cserélik, mert ez durva.


Ezért cseréltettem én is termosztátot BMW szervizbe, rendszeresen elhasalnak 2 év alatt, hogy legyen rajta 2 év garancia

anubisz Elküldve: 2012-11-08 14:50 Üzemanyag fogyasztás

bbubbuka írta:
Coyote írta:
bbubbuka írta: Rendkívül megnőtt a fogyasztásom bc szerint..
Tavaly télen kb. 8-9 litert evett városba
Most meg 11-12 liter..
Ez mi a franctól lehet? Miket kellene átnézni a kocsin?


ha ugyanúgy hajtod mint tavaly, akkor lehet, hogy a BC csalt akkor vagy épp most csal - mérj rá tankolásnál.

Termosztátok, vízpumpa rendben van, fel tud melegedni a motor?


Őőő most, hogy mondod tavaly télen az egyik termosztát lehet rossz volt, amelyik kinyitotta a hűtőt. De annak lenne ilyen befolyásolása? Nyáron cseréltük.


Szerintem rátankolással mérd ki, az a legpontosabb, menj egy 100km, vagy 50 et a városba, utána tonkold ismét tele. Hogy legyen egy átlag benne. Nekem is megugrott amint bejött a hideg, ezen ne lepődj meg, mire felmelegszik a motor, lehet már 3x is kiszálltam, beszálltam. Lehet tavaly mért túl keveset neked. Nekem már 11 felett mutat az átlag, és sokat megyek országúton, de mondjuk nem szeretek tötyögni a városba. Meg 3000 res.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 14:43 Fékjavítás

Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara


Pont akciós a BMW-nél:




én komolyan elgondolkoztam ezen az akción. A megszokott szerelőm is drágább ennél basszus.


Azért az üzemanyagszűrő cserét már kiszedték a Benzinesektől. Gondolom mert 20 ezer körül van egy szűrő azokhoz.

anubisz Elküldve: 2012-11-07 19:20 Gyári telefonkihangosító

Sinyesz írta:
Coyote írta:
Sinyesz írta: A bölcső részben van egy vágás ahova a kártyát kellene tenni. A képen is látszik csak eléggé szarul.


Ezzel kellett volna kezdeni

Próbáld ki, mert 8-10 évvel ezelőtt még egyik telefon sem ment SIM nélkül, biztos vagyok benne, hogy ezt is a SIM hiánya gátolja. Vagy az akku hibája. Gyanús, hogy nem értelmes a hibaüzenet, csak simán hibakódot ír ki.
itt van hozzá némi infó


Na így már megvan a bibi! Az 5-ös számú hiányzik nekem amibe a kártyát kell tenni. De az akksi is szar. Azt honnan tudok szerezni? Neten csak külföldről találtam sajnos.


http://www.schmiedmann.hu/8411...reses.aspx

http://www.schmiedmann.hu/8411...reses.aspx

anubisz Elküldve: 2012-11-07 19:04 Fékjavítás

gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


http://www.schmiedmann.hu/3432...reses.aspx

anubisz Elküldve: 2012-11-07 18:45 Gyári telefonkihangosító

Coyote írta:
Sinyesz írta: A bölcső részben van egy vágás ahova a kártyát kellene tenni. A képen is látszik csak eléggé szarul.


Ezzel kellett volna kezdeni

Próbáld ki, mert 8-10 évvel ezelőtt még egyik telefon sem ment SIM nélkül, biztos vagyok benne, hogy ezt is a SIM hiánya gátolja. Vagy az akku hibája. Gyanús, hogy nem értelmes a hibaüzenet, csak simán hibakódot ír ki.
itt van hozzá némi infó


http://tis.spaghetticoder.org/...1/09/06/36

Google cromal nyisd meg,az befordítja nagyjából.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/09/06/61


anubisz Elküldve: 2012-11-07 17:38 Gyári telefonkihangosító

Sinyesz írta: Kaptam az autómhoz egy ilyet:

Tudtok erről valami infót mondani? Bekötöttem de csak annyit jelez ki hogy ! 200

Milyen kártya kell ebbe? sima SIM kártya? Honnan tudok hozzá új akksit szerezni? Ami benne van az púpos.



Lehet jobban járnál, ha felhívnál egy szakszervizt, és ott megmondják, mi a teendő.

anubisz Elküldve: 2012-11-07 12:30 Motorgenerál!

Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza


Ha eltörik a feszítő, annyi is a motornak? az fasza. Remélem nálam nem fog eltörni.

anubisz Elküldve: 2012-11-05 23:34 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Birdman írta: Sziasztok !
Olyan problémám lenne ,hogy egyesben induláskor az auto rángat elég eröteljesen és kinszenvedés vele elindulni de amint beváltok kettesbe a rángatás megszünik az egyik szerelö azt mondja légtömeg mérö a másik azt mondja elvan dugulva a kipufogo, elégé tanácstalan vagyok ha valaki találkozott ilyen problémával sokat tudna segiteni ha leirná elöre is köszönöm.


Fasza, miért 2-be már nincs eldugulva? meg 3,4 be? biztos belemászott egy hörcsög.
Ilyen hülye szerelőket. Kössétek gépre, ha tömegmérős gondolom kijelzi a hibát, vagy kicseréled X ezerért és ha utána is rángat, akkor szívás. Ha kipufogó van eldugulva azt nagyon éreznéd, erőtlen lesz a kocsi. Eldugítani is max a szétesett katalizátor szokta, ha van benne.
Mondjuk így.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

anubisz Elküldve: 2012-11-05 23:18 Segítsetek!

hriazikc írta: Sziasztok,

Tapasztaltabb BMW-sek segítségét szeretném kérni.
Áprilisban vettem egy E46 316i-t. Egy-két hónapig nem is volt vele semmi gond, amikor aztán elkezdett ordenálé módon füstölni és zabálni az olajat. A hibát megtaláltuk, szelepszárszimmering (Nem volt egyszerű találni hozzá, mivel sikerült egy olyan modellt kifognom, amiben compact motor van). Bátyám megszimmeringezte, a vezérléshez béreltünk célszerszámot. Összeraktuk, a füstölés megszünt, nagy lett az öröm. Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér. Megvettük a gyári, Bosch tégtömegmérőt, amivel szintén probléma volt, ugyanis az újból hiányzott az ellenállás. A fordulat visszaesett, majd lefulladt a motor. Sikerült kicserélnem olyanra, amiben volt ellenállás (utángyártott EPS), a motor járt, de a rángatás nem múlt el. Visszavittem oda, ahol a diagnosztikát csinálták, bűvölték is egy darabig, a légtömegmérős hibát megszüntették, de a rángatózást nem (15.000). Így már lassan 60.000-nél járunk, de a hiba továbbra is fennáll. Ajánlottak egy BMW szervízt, elvittem, újabb diagnosztika, újabb 5.000. Itt megállapították, hogy elektronikus probléma nincs, ellenőrizni kellene a vezérlést, hogy a helyén van-e. Mindezt "baráti áron". Persze ebbe már nem mentem bele, ugyanis nem bízom abban, hogy biztosan ez a baj, és nem akarok újabb súlyos tízezreket kidobni, úgy hogy a probléma nem szűnik meg.
Szeretnék Tőletek tanácsot, hátha más is találkozott már hasonló hibával.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba


Nem akarlak elkeseríteni, ezt itt neked senki nem fogja diagnosztizálni az oldalon. Ilyen hibát online nem lehet megoldani, aki ezt megteszi, ahhoz fogom hordani az autómat.
Ha előtte nem rángatott, csak a szerelés után, gondolom ott lett elbaszva valami. Ez a tipikus példája amikor az olcsó ( szervizelés ) a végén 10 szeresébe kerül. Vezérléshez meg ilyesmihez nem engednék senkit nyúlni, csak szakszervizt, vagy esetleg nagyon profi BMW szerelőt. Most aztán meg nincs kihez vinni panaszkodni, hogy elbaszták, mondjuk vissza a szervizbe, hanem elkezded járni sorba a szerelőket, és mindenűt ott hagysz 10, 20 ,50 ezret.
és mindegyik az előző szerelőre fogja, hogy az baszta el amikor belenyúlt.
Valaki csak ajánl itt valami jó szerelőt Pest környékén. Sokba fog kerülni, az ilyen szöszmötölés zabálja a rezsi/munkaórát. alkatrész költséget nem is számolom.

anubisz Elküldve: 2012-11-04 13:22 Társalgó

e46f4n írta: Ahogy elnézem a lökhárító íveket, ez már egy ideje úgy van, ahogy a képen látszik!


Nem egy ápolt darab, de még nem koszolódott ba a kezének a nyoma a kötél alatt,ahogy a kötelet igazgatta, szerintem azok friss nyomok, 1 hét alatt már beporosodott volna.

anubisz Elküldve: 2012-11-04 13:06 Társalgó

BalaBMW írta:


Hát, ha menet közbe szakadt le, ami valószínű, ötletes megoldás.Más lehetősége nem igen volt.