anubisz Elküldve: 2014-07-14 09:05 Légtömegmérõ
MattM325 írta:pneurob írta:anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.
Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.
Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.
CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.
Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.