anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-07-14 09:05 Légtömegmérõ

MattM325 írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.


Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.

anubisz Elküldve: 2014-07-12 20:35 Légtömegmérõ

Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.

anubisz Elküldve: 2014-06-28 18:32 vizpumpa

Hagymacska írta: Sziasztok!
316 os compactrol kellene levennem a ventillátort. Rajta van a vizpumpa tengelyén. Hogyan csináljam? Sorrend, stb, Bal vagy jobb menet, Elforog a tengely, ha a ventillátor mögötti csavart tekerem. Előre is kösz a segítséget. Surgös lenne, mert ki kell cserélnem a vizpumpát, még a hétvégén.


Youtubon van kismillió videó.


YouTube videó

YouTube videó

itt és ezek között szemezgethetsz.

anubisz Elküldve: 2014-06-27 02:12 Nem indul. please help me!

bekebela87 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
bekebela87 írta: Sziasztok fanok. Tudnátok nekem segíteni mi lehet baja a e46 318i családtagunknak, forgatja a motort az indító motor de nem indul be, már bmw speces dignosztikával is lett nézve és nem ír hibát, nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja. Ha betoljuk akkor jár a motor szépen ha felmelegszik és utána le álitom vissza is indul de hidegen nem indul.
Előre is köszi.


Üzemanyagnyomást is illene mérni egy kocsin,ha gyanúsan nem akar indulni,mert lehet nem kap elég naftát ! meg persze egy kompresszió mérés sem árt, mert hát sosem tudni
Imádom a szerelőket, mert ezeket mindig utoljára hagyják,( ha egyáltalán ellenőrzik ) mikor már kicseréltek 200 ezerért minden jeladót,érzékelőt, gyertyát,pótkereket, és persze, megvádolnak minden kutat,hogy pont ott tankoltál rossz benzint,és szokj rá a 450ft prémium benzinre.


Én a prémium benyákban nem hiszek.
Ez olyan mint a direktszűrő sportdob kombó.
Mint már írtam anno, műszakvezetőm mesélte a sógora üzemeltetett benyakutat ótópályán 7 évig. ( MOL ) Csakis a színezék más a prémiumkat. üzemanyagoknál!


nekem a shell 100-as Power racing jó volt. de azóta az is már csak 98-as az ára meg nem lett olcsóbb... viszont a 95-ös erősített változat rosszabb mint a sima 95 azóta én sem tankoltam prémium anyagot, hogy nincs 100-as, lehet majd OMV-t kipróbálom, de hogy álladóan azt tankoljak, az sok volna. viszont sok embernek segített a 100-as anno, akiknek mondtam. de hát már minden szart kifényezve adnak el, mint a benyát is, aztán semmi extra.


Az üzemanyag nyomást már meg tudtam nézni 3.2 bar



De nem is ejtheti el a nyomást, nekem is 3 bár volt már gyújtás ráadáskor,csak éppen leállítás után eldobott 1,5 bárt 3 óra alatt. Bár attól még indult, csak harmadikra,negyedikre.

anubisz Elküldve: 2014-06-24 22:18 Segítség!!!

dbtibi írta:
dbtibi írta: sziasztok !
Nem tudom melyik topicba kellene írnom így ide teszem meg

Indítás után a kocsiban beindul valami ventilátor ami bizonyos ideig szívja be a levegőt, egy idő után le is áll (talán porszívó-ként nevezték itt már többen, ha jól emlékszem)
2-3 napja elkezdett a beinduláskor hangot is adni - mintha az ékszíj csúszna meg csak halkabb kicsit, ameddig megy ez a hang meg is marad.
Takarítható ez a dolog, cserélni kell, milyen összegre készüljek, hogy is hívják pontosan ... ???

Köszi előre is,
Tibi


Tehát igyekeztem utánajárni a dolognak, több embert is felhívtam ezzel kapcsolatban.
Szekunder levegő szivattyú ami kellene nekem, a képen az egyes alkatrész

újonnan 97000Ft (nem 29eFt ), kérdés meddig lehet így mászkálni vele, a hangja ha kicsit többet áll a kocsi (csak akkor indul be kb 4-5óra) elég zavaró ...
a pirossal jelölt alkatrész az






Szedd szét, lehet csak ki kell pucolni, ha tele van csavarral a teteje, gondolom szét is lehet szedni.

anubisz Elküldve: 2014-06-24 04:53 Nem indul. please help me!

bekebela87 írta: Sziasztok fanok. Tudnátok nekem segíteni mi lehet baja a e46 318i családtagunknak, forgatja a motort az indító motor de nem indul be, már bmw speces dignosztikával is lett nézve és nem ír hibát, nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja. Ha betoljuk akkor jár a motor szépen ha felmelegszik és utána le álitom vissza is indul de hidegen nem indul.
Előre is köszi.


Üzemanyagnyomást is illene mérni egy kocsin,ha gyanúsan nem akar indulni,mert lehet nem kap elég naftát ! meg persze egy kompresszió mérés sem árt, mert hát sosem tudni
Imádom a szerelőket, mert ezeket mindig utoljára hagyják,( ha egyáltalán ellenőrzik ) mikor már kicseréltek 200 ezerért minden jeladót,érzékelőt, gyertyát,pótkereket, és persze, megvádolnak minden kutat,hogy pont ott tankoltál rossz benzint,és szokj rá a 450ft prémium benzinre.

anubisz Elküldve: 2014-05-24 10:58 Heeelp...!

toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .


Meg kel nézetni hozzáértővel, ha te dizelnél halassz ilyeneket, én benzinesnél nem, ott valami gáz van, van ott kismillió szelep meg minden, mindenki szarik a klímára, mert még hozzá se nyúlnak már 10,20 ezerbe kerül, poros,büdös,sose takarítják, gázt sose néznek, had rohadjon, amíg megy,legalább nem kel költeni rá, pedig a lakás klímát is évente át kel nézetni. Egyszer elmentem egy győkér klímáshoz,azt túl töltötte, majdnem szétbaszta a gáz, csak letiltott mert túlnyomás lett benne, 38 fokba elment a klíma,majdnem megdöglöttem. Gyorsan befutottam egy Honda szervizbe, ott egy egész komplett klímacserélő gépre tették,ami olajat is rakott bele, mivel az is kell bele. Mindjárt jó lett. Az a hülye meg mérlegre rakott egy palackot úgy töltögette, se kenőanyag semmi. Aztán hivatalos klímás volt.
A motort terheli, ha bekapcsolod, egyből lejjebb megy a fordulat,a motoron is hallani, de mást nem szabad érezni. Ha gond van a motorba (légt.mérő,stb ) le is állhat a kocsi a terhelés miatt, vagy 500 ra is eshet a fordulat. Tehát terhel,de nem brummoghat. Persze ki szarat klímáshoz menni, egy feltöltés 15 20 ezer, meg az átnézés, vagy ha cserélni kell valamit, minyá 50,60 ezer, Én egy BMW be nem hallom menni a klímát,nem olyan mint a kormányszervó,ha tekered hallod hogy dolgozik.
Itt nem fogják megjavítani.

anubisz Elküldve: 2014-05-24 09:54 Féktárcsa és fékbetét

Imicsiba írta: Sziasztok!

Meg uj vagyok itt es a bmwk teren is! Szoval vettem egy 525i m pack kombit a gazos is 2001! A fek hagya volt es razott is! Vettem ra textar tarcsakat es betetet, jobb oldali kerek csapagyat is mert bugott. Szoval a razas megszunt amikor fekezek. Viszont a fekek elol rettenetesen melegszenek! Ujra szetszereltem megjarattam a munka hengert le szettem es kezzel vissza lehet tolni! De meg mindig melekszik nagyon! Mind a ket oldal talan a jobboldali kicsit jobban!
Van valakinek otlete mi lehet? En arra gondolok, hogy a flexicso el oregedett es nem engedi a feknyerget rendesen mukodni! Vagy a feknyereg nem lelegzik rendesen kb 1mm mozog vissza mikor megfeszul!
Elore is koszonom a segitseget!
Imi


Szét kel szedni, most csináltam az enyémen, ha szarok a dugattyúk rendelni kell bele ujjakat, mert ha rozsdás megszorul, nem megy lazán vissza fékezés után, és neki feszül mindig a tárcsának, ha 57 es van benne azt csak kintről tudsz mert itthon nem találtam még. Én Angliából vettem. Akkor meg már ki kell cserélni a tömítést, porvédőket,meg van az a 2 fényes csapszag csavar amin kúszik a nyereg abban a gumi perselyben, azt is le kell tisztítani, a gumiperselyt cserélni ( felújító készletbe benne van ) és meg kel kenni valami hőálló kenceficével, ami nem zabálja a gumit, hogy simán kússzon rajta. Ezek után biztos jó lesz. Vigyázz mert 2 fajta fék van, 54 es és 57 es dugóval. Ezekre gondoltam.
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...25.bmp.jpg

Van a képeim között egy bár az még a balos volt, most a jobb oldaliba cseréltem dugót, polírozás ritkán segít, pár mikron lecsiszolása,és már köpi is az olajat, nekem lepolírozták először a rozsdát, már engedte is az olajat.

Annyit még hozzátennék, olyat sose fogsz látni, hogy kiszállsz, és hidegek lesznek a tárcsák. Ott mindig van minimális súrlódás, ha jók a fékek akkor is.

Így néztek ki a régi dugattyú,


anubisz Elküldve: 2014-05-24 09:32 au. váltó olaj

Tomiii723 írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Tomiii723 írta:
anubisz írta:
Tomiii723 írta:
szotakdavid írta:
Tomiii723 írta: Hali!
Szeretném lecserélni az olajat a váltóba, de nem tudom, hogy kezdjek hozzá. Aki már csinált ilyet el tudná mondani mi ennek a folyamata?
És ez az olaj megfelel hozzá: http://aruhaz.kauffer.hu/index...UTO-00-001 ?
Köszönöm előre is a segítséget!


Nem jó,ez Zf váltóhoz való.Gyárit rakjál bele,türelemjáték a cseréje.



Türelemjátékkal nem lesz baj, hétvégén van időm. De azt még megtudja valaki mondani, hogy pontosan, akkor melyik a gyári olaj? Nekem még a Castrol Dexron 3-at mondták, hogy az jó.


Nem szeretnék okoskodni, de most csinálják a váltómat, ott is ezt rakják bele, direkt rá kérdeztem, azt mondta ők ezt használják. Csak nekik hordós kiszerelésbe van. Mobil ATF LT 71141
Akkor vegyél bele ilyet, ez biztos jó.
http://www.olajwebshop.hu/term...20SL/5273/



Ha neked szervízbe is azt rakják bele, akkor jónak kell lennie, de azért majd megkérdezem valahol.



teljesen jó bele ez, már itt is, korábban is lett ajánlva.


Annyira jó bele, hogy kifejezetten ez a belevaló a GM váltóba.


Köszönöm a segítséget mindenkinek, akkor ez fog belemenni. És még a 2300Ft-os ára se rossz. Már csak arra kell rájönni, hogyan cseréljem le, de azért nem lehet olyan bonyolult, elvégre más is szokta cserélni magának.


Ezt szerintem szakemberre bízd, itt nem úgy cserélik mint a motornál,és ha rosszúl csinálod vége a váltódnak. Olajszintet is csak járó motornál,és bizonyos hőfokon lehet mérni, ha kevés akkor azért szar,ha sok akkor azért.

ATF level checking
Fluid temperature 30° - 50°C (85° -
120°F)
- Connect vehicle to BMW
diagnostic scan tool DIS or MoDiC
using the Data Link Connector
(DLC) in the engine compartment,
or under driver's side of dash
(model year 2000 and later cars)
in order to read transmission
temperature.

Automatic transmission fluid
capacity
A5S 360R / A5S 390R
with torque
converter 9 liters (9.5 qt)
without torque
converter 4 liters (4.2 qt)
A5S 325Z (2.5 liter)
with torque
converter 8.9 liters (9.4 qt)

Automatic transmission fluid
capacity
without torque
converter 6.2 liters (6.5 qt)
A5S 325Z (3.0 liter)
with torque
converter 8.7 liter (9.2 qt)
without torque
converter 6.1 liter (6.4 qt)

anubisz Elküldve: 2014-05-23 10:03 au. váltó olaj

Tomiii723 írta:
anubisz írta:
Tomiii723 írta:
szotakdavid írta:
Tomiii723 írta: Hali!
Szeretném lecserélni az olajat a váltóba, de nem tudom, hogy kezdjek hozzá. Aki már csinált ilyet el tudná mondani mi ennek a folyamata?
És ez az olaj megfelel hozzá: http://aruhaz.kauffer.hu/index...UTO-00-001 ?
Köszönöm előre is a segítséget!


Nem jó,ez Zf váltóhoz való.Gyárit rakjál bele,türelemjáték a cseréje.



Türelemjátékkal nem lesz baj, hétvégén van időm. De azt még megtudja valaki mondani, hogy pontosan, akkor melyik a gyári olaj? Nekem még a Castrol Dexron 3-at mondták, hogy az jó.


Nem szeretnék okoskodni, de most csinálják a váltómat, ott is ezt rakják bele, direkt rá kérdeztem, azt mondta ők ezt használják. Csak nekik hordós kiszerelésbe van. Mobil ATF LT 71141
Akkor vegyél bele ilyet, ez biztos jó.
http://www.olajwebshop.hu/term...20SL/5273/



Ha neked szervízbe is azt rakják bele, akkor jónak kell lennie, de azért majd megkérdezem valahol.



Nemtom, de csak nem rakják bele hogy direkt ne menjen jól a váltó, le is fotóztam direkt, mert kérdeztem mit tegyek bele.


anubisz Elküldve: 2014-05-22 23:45 au. váltó olaj

Tomiii723 írta:
szotakdavid írta:
Tomiii723 írta: Hali!
Szeretném lecserélni az olajat a váltóba, de nem tudom, hogy kezdjek hozzá. Aki már csinált ilyet el tudná mondani mi ennek a folyamata?
És ez az olaj megfelel hozzá: http://aruhaz.kauffer.hu/index...UTO-00-001 ?
Köszönöm előre is a segítséget!


Nem jó,ez Zf váltóhoz való.Gyárit rakjál bele,türelemjáték a cseréje.



Türelemjátékkal nem lesz baj, hétvégén van időm. De azt még megtudja valaki mondani, hogy pontosan, akkor melyik a gyári olaj? Nekem még a Castrol Dexron 3-at mondták, hogy az jó.


Nem szeretnék okoskodni, de most csinálják a váltómat, ott is ezt rakják bele, direkt rá kérdeztem, azt mondta ők ezt használják. Csak nekik hordós kiszerelésbe van. Mobil ATF LT 71141
Akkor vegyél bele ilyet, ez biztos jó.
http://www.olajwebshop.hu/term...20SL/5273/

anubisz Elküldve: 2014-05-19 20:00 Motor-váltó

Hát én is Dányba kötöttem ki, mindenki őt ajánlotta, itthon levetettem a váltót, levittük, ott előttem kapták szét 10 perc alatt atomjaira. Állt vagy 20 kocsi még ott, meg hegyekbe a váltók. A benyomás jó. Barátaim is oda hordják. 280 lesz, olaj nélkül, mert csak 5 litert tesznek bele, feltölteni mejd felszerelés után kell. Csináltam pár képet mindjárt felrakom. Hét vége,jövő hét eleje készül el.



anubisz Elküldve: 2014-05-18 08:16 Motor-váltó

veszkoo85 írta:
anubisz írta: Tegnap ünnepélyesen kilehelte a váltóm a lelkét. De aranyos volt mert majdnem haza tudott hozni, a szakadó esőbe, csak úgy pár km-re adta fel a harcot a lakástól.
Már régóta tudtam, hogy nem az igazi, van már benne vagy 400, de soha nem kapcsolt félre, vagy szarakodott, csak már durván váltott, mostanában meg folyamatos rezonancia volt a kocsiba, ami már a halálának a kezdete volt.
A végzetes esemény kezdete az autópályán történt, sima 120 as haladásnál, mikor kezdtem gyorsítani alulról rángatást éreztem, a fordulat mutató meg ugrált 1,2 centit le fel,azt minden gyorsításnál csinálta,( tipikusan a váltó halál első jele )
Már csak 80 al mentem, és imákat mormoltam,hogy haza érjek, de már egy kamiont se nagyon tudtam előzni, mert alig akart gyorsulni.
Na a városba érve az első piros lámpa, már ott alig akart indulni el, aztán kb 200 méter már menni alig akart, kidobta a fogaskereket a váltó hibára is.
Csak bőgött a motor a kocsi meg állt, nem ment.
Leállítottam a motort. 5,10 perc után indíttok,akkor 70 métert menni tudtam, utána megint csak a motor pörgött, kocsi nem ment.
Kis pihenés után, mire megjött a mentő, arra még felállt a saját lábán, fel tudtam vele menni.
Ennyi. Hétfőn Pest, 450 körül lesz a vége. Teljes generál. A váltós ámult, hogy ennyi van a kocsiba, mert ezek a GM váltók nem bírnak ennyit. 250 körül a többség meghal.
Most volt náluk egy x5 az 450 ezer volt. Mivel sok a melójuk, úgy 8,10 nap.
Majd rakok fel képeket milyen volt a wandler, mert az tutira szétfosta magát. Csak annak a felújítása 70, Remélem utána újra úgy vált mint a vaj majd.


ez nagyon kemény,részvétem a váltó miatt.......kihez vitted csináltatni????????a wandler csere nem oldaná meg a próblémát?????


Csak a wandlert 50,70 között újítják fel, és még ilyenkor sok mindent cserélni kell, nem kel mondanom menyi 1 liter jó váltóolaj és hogy hány liter megy bele, meg új szűrő,a szerelés, tisztítás, biztos a szolenoid szelepeket is kell cserélni,szeleptömb tisztítás, vagy javítás, tömítések,meg is éghetett, mert mintha enyhe égett szagot éreztem volna, és mikor hívtam a szerelőt utána, egyből mondta, ilyenkor megégnek, gondolom az olaj, vagy hogy nem kap olajat. stb... nem úgy megy,hogy kicserélik a wandlert és kész, csak nézz meg egy véltót szétszedve.
http://www.automatavalto.eolda...0_0947.jpg
http://www.automatavalto.eolda...epgaleria/



anubisz Elküldve: 2014-05-18 07:56 Motor-váltó

Totyasrac írta:
anubisz írta:
Ennyi. Hétfőn Pest, 450 körül lesz a vége. Teljes generál. A váltós ámult, hogy ennyi van a kocsiba, mert ezek a GM váltók nem bírnak ennyit. 250 körül a többség meghal.


Nekem vidéki a váltós akinél voltam olajcserén, de azt mondta, nem szoktak 200-300e körül meghalni ezek (GM 5 fokozatú az enyém), illetve hogy szerinte (nála) a teljes váltófelújítás erre a típusra 320e-ből megvan. Lehet érdemes lenne körbekérdezni, a 450e azért nem olcsó (nem tudom, a te váltód milyen amúgy, csak az enyémhez képest drágállom kicsit.)
Merci szervizes ismerősöm javasolta őt, hozzá szokták vinni a cuccokat.


Hát azon vagyok, tegnap mondta a haverom, hogy neki az Audiba is ugyan így meghalt, pörgött a motor és semmi, teljes felújítás 300 ból megvolt, azt hiszem inkább oda viszem amit ő ajánl.Azt a neten találtam, ebbe nincs az embernek rutinja, váltót talán soha, vagy egész életben talán 1 x kel felújítani, vagy a többség soha nem csináltatott még ilyen dolgot, így nincs bevett séma erre, hogy viszem oda aki már 10x cserélt ezt meg azt, és talán megbízok benne.
Ő is mondta az nagyon sok a 450.
Úgy olvastam a váltó bírja, csak ahogy olvastam, a szűrő eltömődik, a lebegő fém törmelék meg visszakerül a rendszerbe, az meg eltömitt, megdolgoz mindent, nem lesz elég olajnyomás, az meg a váltó halála. Állitólag ez a GM váltó hibája, a ZF jobban bírja ahogy olvastam.

anubisz Elküldve: 2014-05-17 10:19 Sportlégszûrõ

Aztán nehogy sírás legyen a vége. Én kivettem, mivel a tömegmérő mindig szarakodott tőle, vagy poros lett,vagy az olajpárát nyomta rá, sose fogod tudni tökéletesen olajozni, vagy túl kevés lesz rajta, vagy sok, és ugye eggyik se jó.