anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-13 09:33 Balesetek BMW-vel...

Atilla írta: Megtörtént eset:
A vétkes vezető önként elismerte felelősségét az esemény bekövetkeztéért a kárbejelentőn. (Jobbkéz-szabály figyelmen kívül hagyása) Mindenki teszi a dolgát, majd érkezik a kárszakértő, és a feketeleves. A károkozó visszavonja a felelősség elismerését, mert fenyegetés hatása alatt állt. Ennek eredményeként a biztosító nem fizet...

Amennyiben rendőri intézkedés történik, a biztosító a rendőri eljárás végeztéig nem fizet. Ez többhónapnyi idő.




Nem hiszem,hogy velem ilyen előfordulna. Annál azért tettre készebb ember vagyok.Azért az éjszakában nőttem fel,ugye megvannak a módszereim. Mi az, hogy visszavonja.Persze,ja megmondanám neki ne félj,basszus velem ne szórakozz,mert vagy beveretem a fejed,vagy minden második héten csinálok neked egy millás kárt. Egy éjjel nem fogsz nyugodtan aludni,mert a parkolóba megborítom kromofággal a kocsid,kivágom a gumikat,és be porcelánozom az összes szélvédőt. Aztán nesze egy millás kár,egy éjjel.
Aztán lehet menni a Rendőrségre. El kel felejteni a tisztességet,a jellemtelen emberekkel szemben. Aztán várok 2 hónapot ,amíg el lazul,és nem figyelik a kocsit,és megint megcsinálom.Lehet neki választani,ki fizetem én a javítást,nem lehet egy nagy összeg,mert ugye ha nagy baleset van,úgy is Rendőr jön,de legalább lelkileg megnyugszom,hogy tízszer rosszabbul járt.
Mindenesetre nálam ez nem állt fent,mert semmi sérülés nem keletkezett,se nálam,se nála.

anubisz Elküldve: 2011-07-13 01:36 Most vettem BMW-t

tothpisti írta: sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni...
kigyulladt a légzsák vissza jelző kis ikonom...mi lehet a baj???
aki tudna nekem segíteni irjon itt vagy akár a stevenheviz@citromail.hu-ra
előre is köszi!

Üdv.: Tóth Pisti


Rakasd gépre,biztos beírta a hibát,ha van. Addig úgy is csak találgatsz. Gondolom nem akarsz minden csatlakozót,érzékelőt,vezetéket ellenőrizgetni( ha lehet egyáltalán)hogy mi generálja a hibát. Minél előbb. Légzsák életet menthet.

anubisz Elküldve: 2011-07-12 18:49 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta:
anubisz írta: Ma megálltam ,előttem egy AUDI,kapcsol egy hátramenetet ,aztán belém tolat,csak úgy roppant az eleje,beremegett az egész kocsi. Na mondom végre,legalább faszán lesz új lökhárítóm, Van Cascóm is,de ő volt a hibás. Kiszáll,elnézést kér,bocs nem figyeltem. Semmi gond.Kiszállok,nézem az elejét,semmi Na mondom magamba,ez nem jött be.Basszus,még egy karcolás se lett rajta,semmi benyomódás.Semmi deformáció. Majdnem mondtam neki,nem lehetne mégegyszer?
Azért mondtam hagyjuk,elkértem a számát,mondom ha útközben elhagyom a lököst,felhívom.
Amúgy is nagyon korrekt udvarias srác volt. Meg is rettent,látta kopasz vagyok,biztos azt hitte,egyből kést rántok
jól vizsgázott a lökösbe épített gyári koccanás csillapító.


Így járt már más is (ott sérült mindkettő autó), de a hibás autó vezetője kérte intézzék el helyben pénzben (kihagyva a papírmunkát és a szerveket) Este keresték a vétlent a szervek, mert feljelentették cserbenhagyásért, 1 ráfutásos baleset miatt.
Én ilyen helyzetben is iratok kárbejelntőt (1x volt rá példa) és a végén ráírom ha nem sérült az autóm, hogy nincs követelésem.


Persze,logikus. Hát itt semmi nem sérült,nem is tudtunk volna mit írni sérülésnek.

anubisz Elküldve: 2011-07-12 18:05 Balesetek BMW-vel...

Ma megálltam ,előttem egy AUDI,kapcsol egy hátramenetet ,aztán belém tolat,csak úgy roppant az eleje,beremegett az egész kocsi. Na mondom végre,legalább faszán lesz új lökhárítóm, Van Cascóm is,de ő volt a hibás. Kiszáll,elnézést kér,bocs nem figyeltem. Semmi gond.Kiszállok,nézem az elejét,semmi Na mondom magamba,ez nem jött be.Basszus,még egy karcolás se lett rajta,semmi benyomódás.Semmi deformáció. Majdnem mondtam neki,nem lehetne mégegyszer?
Azért mondtam hagyjuk,elkértem a számát,mondom ha útközben elhagyom a lököst,felhívom.
Amúgy is nagyon korrekt udvarias srác volt. Meg is rettent,látta kopasz vagyok,biztos azt hitte,egyből kést rántok
jól vizsgázott a lökösbe épített gyári koccanás csillapító.

anubisz Elküldve: 2011-07-12 06:05 Szívócsonk-pillangószelep

Egyet nem értek,ha ez az alkatrész ennyi,több ezer problémát okozott idáig,és ennyi motort tönkretett,miért nem csinált visszahívást a BMW, annak idején,vagy miért nem perelte be még őket senki,ha ez konstrukciós hiba. Ugye egy 4,5,6 Millás autónál nem mindegy,egy motor generál,saját hibádon kívül.

anubisz Elküldve: 2011-07-12 05:57 Szívócsonk-pillangószelep

szeda írta: Nem a 300€ a sok érte hanem amit művel ha leszakad.Nekem eddig 420-ban van és nem jó.Ma megyek a kocsiért és mindenképpen elhozom onnan.A telefonban szóltak hogy ha még 60e-t nem viszek nem adják vissza az autóm
Ezért ma délután kivételes felhúzom az örökölt pecsétgyűrűmet és remélem hogy lesz alkalmam a szerelőt állon vágni lendületből.
Ráadásul a hajtókart amit megvettem még csak nem is hajlandóak beszerelni.Ki hallott már ilyet? Mondjuk 2 hónapja csinálják...
Nagyon remélem hogy jó lett a kocsi mert akkor vagyok nagy szarban ha nem


BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.







Üssed őket,még a Mentőben is

anubisz Elküldve: 2011-07-12 03:06 Féktárcsa és fékbetét

Lacza írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci


szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.


Vajon melyik a keményebb, azt lehet tudni?


Juridot vegyél bele. itt van a választék,UNIX nál 10% engedményt kapsz.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Értelem szerűen,a drágább az erősebb minőség.
Azt hiszem a Juridnál a 620 az erősebb minőség, de ugye az drágább,571959J-AS 620, 571959J 475, 571959D 260 Ezek a minőségi fokozatok vannak első pofákba a JURID márkánál a kocsidhoz. Neked bőven megfelel a sima J 475 ős, az 13000, 1,6 motorhoz mit akarsz még.
Amúgy a tiedhez a JURID 620 keménységűt írja.
http://bmwfans.info/parts/cata...ad_sensor/

anubisz Elküldve: 2011-07-11 16:48 320d Motor

marcokeceli írta: Heló! vezérműlánc gondom vna lehetséges a bmw 320d en(2002).tudnátok ajánlani vkit aki megtudja nézni biztos az-e a baja,mert felénk nemnagyon értenek hozzá(bács-kiskun megye) és hoygez kb menynibe kerül? előre is köszi


És gondolod akkor elhallgat a vezérmű lánc,ha kinyomod a kuplungot? Mi köze a kuplungnak hozzá?már ha az eddig leírt hibajelenséget ebben állapítottad meg.

anubisz Elküldve: 2011-07-11 15:46 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

ute107 írta: HI!!!

Ha EZT megvenném, tudnám használni?





Én nem értek hozzá,de angolul biztos kel tudnod hozzá,ha közel laknál hozzá,ki kéne próbálnod,személyesen átvenni. Ha nagyobb összeget adnák ki érte,inkább Magyar nyelvest vennék.
Én ezen gondolkodom,nem olcsó,de tud Magyarul,és ez aztán mindent megmutat,nézd csak lent a listát.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html

anubisz Elküldve: 2011-07-11 04:38 Balesetek BMW-vel...

Ezt a hülyét El téveszti az utcát,és rá hajt a sínekre.Ez mellé sem ülnék be utasként.

http://www.langlovagok.hu/kepe...focsanakon

anubisz Elküldve: 2011-07-10 15:16 Klíma

Coyote írta:
davech írta:
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?


Például ezzel a módszerrel




Így biztos befér XD

anubisz Elküldve: 2011-07-10 11:16 Fûtõventillátor

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: meg van az uj "süni",az volt a baja,most működik a ventilátor



Legalább valaki néha visszaírja,hogy oldódott meg a problémája. Te még szerencsés voltál,neked ment a ventilátor,most különben megsültél volna a kocsiba,mert nekem meg leállt a hiba miatt.-14 fokba. Úgy vezettem mint a repperek,bundába
Amúgy már a rövid tüskést vetted bele?


igen azt "febi 64 11 6 920 365" 50 €-ba került . a visszaszerelésnél nagyon nehezen tudtam viszatenni a levegö csövet de aztán mégis összejött


Ú,azzal szívtam én is, az a legnehezebb része,meg kivenni össze van pattintva a másik csővel.

anubisz Elküldve: 2011-07-10 10:22 Valaki segítsen

ksziszi írta:
Zoly írta: Sziasztok
egy nagy gondom lene
olyan hogy üres járatba kopogos hangja van a motornak vagy valaminek
de ha be nyomom kuplungot akor nincs mi lehet a baj?
talán válto csapágy?
és ha csapány ha igy járok vele roszab lesz?
elöre is köszönim segitségeteket


A kettős lendkerék előtti időkben az ilyen kopogás azt jelentette,hogy nagy a főtengely axiális lógása (axiális főtengely csapágy kopott).Elképzelhető,hogy mostanság is van köze hozzá? Jut eszembe: 1.8 benzin motornak is van kettős tömegű lendkereke?

Úgy néz ki. Mert az alkatrész infó az adja hozzá. Gondolom ha a főtengely kopott az fokozatosan kezd hangos lenni,nem pedig hirtelen rövid időn belül.
Ha az a kocsi kapott mindig minőségi olajat,menyit kellene menni egy BMW-vel hogy úgy megkopjon a főtengely,hogy már kopogjon. 800 ezret? előbb esne szét más a motorba.

anubisz Elküldve: 2011-07-10 10:12 Fûtõventillátor

ksziszi írta:
Robin68 írta:
ksziszi írta: Sziasztok! Compactom fűtőventilátora egyszer indul egyszer nem. Manuális klímám van , nem induló ventinél is működik a klíma ha van menetszél,tehát úgy "érzi" indult a venti,pedig nem. Sokszori venti ki-be kapcsolásnál egyszer csak elindul.Valaki találkozott ilyennel? Köszi!


Ha nem mindig kapcsol a venti akkor valószínű, hogy a "sünid" (az a bizonyos 3 alkatrész) halt meg ahogy Anubisz is említette. Újonnan kb 30 körül van az ára, bontottan durván 10 körül lehet szerezni.
Nekem egy hónapja cserélte Rhantos guru és azóta tökéletes a klíma..........


Azóta nem kapcsolom ki a ventit,így indítás után mindig indul ez is, ezzel a módszerrel nem hagyott cserben. Elképzelhető,hogy nekem a kapcsoló gyengélkedik?


Látod ez érdekes kérdés. Mert ugye ha rossz lenne,a süni,akkor hiába hagyod bekapcsolva a venti kapcsolót,gondolom akkor is meg,megállna.Bár ki tudja,hogy működnek ezek összhangba.

anubisz Elküldve: 2011-07-10 03:14 Valaki segítsen

Zoly írta: Sziasztok
egy nagy gondom lene
olyan hogy üres járatba kopogos hangja van a motornak vagy valaminek
de ha be nyomom kuplungot akor nincs mi lehet a baj?
talán válto csapágy?
és ha csapány ha igy járok vele roszab lesz?
elöre is köszönim segitségeteket


Nekem még nem volt ilyen,de biztos valahol ott lesz a baj,Ha így jársz vele,és szét törik ott valami,akkor sokkal húzósabb lesz a javítás,autómentős mutatványról nem is beszélve.

Ha ilyen tüneteid vannak,akkor lendkerék.
A tapasztalat az, hogy a kettős tömegű lendkerék leállításkor és alapjáraton koppanva jelzi, hogy kezdenek a két tömeg közötti csillapítóelemek meggyengülni, de már fordulaton, pláne terhelésen nem jellemző, hogy remegne... illetve ha remeg, akkor már koppan is.

Ha ilyen tüneteid vannak,térdelj le,és mormolj el 2 imát, hátha isten megsegít
Többnyire nem szokott
Ha megnézed az árát,tudni fogod miről beszélek

Amúgy ez az alkatrész. http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/
Itt találsz róla infót.
http://totalcar.hu/magazin/tec...lendkerek/

Lehet más is a hiba oka,de ha a leírt tüneteket észleled,akkor valószínű az adta meg magát.