anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-06-21 02:04 Tolató radar

banyaszi írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy mennyire bonyolult utólag beépiteni gyári tolatóradart? Cserélni kell a diszlécet hátul azt tudom meg meg kell venni kompletten bontoba esetleg! De mennyire bonyolult bevezetékelni vagy kell valamit programozni?


Ám a vezérlőegységed is megvan hozzá? A csomagtartóban van álltálában jobb oldalon.

Innen szemezgethetsz :
http://bmwfans.info/parts/cata...ntrol_pdc/
Vezetékek bent vannak csak rá kel dugni,ha megvan minden.

anubisz Elküldve: 2011-06-21 01:50 Olajzabálás

paolo írta:
anubisz írta:
paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.


Hát annyi biztos nem folyik el, az rengeteg, tiszta olaj lenne minden a motortérben,vagy alatta. Van valami nyoma? nem ereget kék füstöt? Nem vagyok szerelő, és hülyeséget sem mondok,de szerintem biztos motor bontás lesz a vége. Valami szimering nagyon elszállhatott benne. Lehet szelepszár szimeringek. Ezt csak azért mondom, mert ezt mondták nekem is,bár az enyém csak úgy 3L eszik 20 000 alatt.
Nekem egyszer a olajszűrő alatt a szimering eresztett,és ott nem ment el szinte semmi, mégis tiszta olaj volt a blokk bal oldala,úgy össze gányolta. Ha kívül menne el annyi, azt tuti látnád,éreznéd.



Ja igen, azt elfelejtettem írni, hogy füstölök is rendesen, szép kéken...


Azért ez a cikk egy misét megér,úgyhogy a szelepszár szimering csere nembiztos, hogy megoldja a gondod, anyi olajat nem ehet attól, itt is írja,és csak a szimering csere nem elég.
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/20010711/

anubisz Elküldve: 2011-06-20 20:49 Kardántengely és társai

Atilla írta: Sziasztok!
320 ezer km van a paripában. Gyorsításnál mély, daráló hang hallatszott. Megállapították, hogy a kardáncsukló elkopott. Érdemes-e újat venni vagy inkább a meglévőt felújíttatni?
Válaszokat előre is köszönöm!


Felejtsd el a felújítást,nem lehet. Legjobb helyre vittem,az országba is sokan más javítóműhely is oda hordja. Nem lehet javítani,persze gányolni lehet. Bontó. Simát lehet szerezni,nekem 4 kerekes,és pár óra alatt szereztek!! 80 ropiért,az új 160 000. Te sokkal olcsóbban megúszod,nekem gyorsba kellett,mert ugye szét lett szedve,és aknán állt a kocsi,persze ilyenkor kihasználják az embert,amit 40 ért adtak volna,most 80 lett. Kitudja mióta rohadt ott valahol,érdekes egyből volt egy





itt van egy nemtom jó e http://racing-bazar.hu/alkatre...s_automata
De biztos van nekik több is.


anubisz Elküldve: 2011-06-20 20:34 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

kempelen írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta: szombaton voltam vezetéstechnikai tréningen, összességében tudom ajánlani. az elméleti rész sok újat nem mondott (alap dolgok, mint kormányfogás, ülésbeállítás; autó viselkedésével kapcsolatos fogalmak, bizt. tech. berendezések, stb.), de alapos volt, elmagyarázta minek miért van jelentősége. a gyakorlati rész tetszett a legjobban nyilván, a tréning a jellemzően elkövetett vezetési hibák kezelésére/megelőzésére szolgál (baleseti statisztikák és a gyakori balesettípusok részletes elemzése alapján), a rizikós műveleteket elemeire bontva: a különböző vészfékezésektől a kikerülésekig, különböző tempóknál és felületeken (felemáson is). az egész célja az volt, hogy rutinná tegyen kulcsfontosságú mozdulatokat, reakciókat, ahogy figyelem magam vezetés közben, volt is értelme.
félteni különösebben nem kell a kocsit, de azért legyen rendben, mert igénybe veszi (sok-sok erőteljes gyorsítás/fékezés), forradalmi változást nem érdemes tőle várni, de azt az 1 napot meg a járulékos költségeket megéri. ha akár egy koccanást is sikerül emiatt elkerülnöm a jövőben, már megtérül, durvábbról nem is szólva.


Saját kocsi kel hozzá? Azt hittem ott adnak.


M3 és M5 között lehet választani. Bár van amikor csak M6-ot tudnak prezentálni.



Nem viccből kérdeztem, valahol olvastam volt képzés,de azt hiszem az ilyen amatőr versenyszintű valami,persze az nem 20 ezer volt,talán 100,300 között valahol,ott adnak kocsit,rendes pályakocsit,bukócső,versenygumi stb.., elmélet gyakorlat,persze alapok. Gyorstalpaló. nem tudom 1,2,vagy 3 napos.

anubisz Elküldve: 2011-06-20 16:05 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

K_Gergo írta: szombaton voltam vezetéstechnikai tréningen, összességében tudom ajánlani. az elméleti rész sok újat nem mondott (alap dolgok, mint kormányfogás, ülésbeállítás; autó viselkedésével kapcsolatos fogalmak, bizt. tech. berendezések, stb.), de alapos volt, elmagyarázta minek miért van jelentősége. a gyakorlati rész tetszett a legjobban nyilván, a tréning a jellemzően elkövetett vezetési hibák kezelésére/megelőzésére szolgál (baleseti statisztikák és a gyakori balesettípusok részletes elemzése alapján), a rizikós műveleteket elemeire bontva: a különböző vészfékezésektől a kikerülésekig, különböző tempóknál és felületeken (felemáson is). az egész célja az volt, hogy rutinná tegyen kulcsfontosságú mozdulatokat, reakciókat, ahogy figyelem magam vezetés közben, volt is értelme.
félteni különösebben nem kell a kocsit, de azért legyen rendben, mert igénybe veszi (sok-sok erőteljes gyorsítás/fékezés), forradalmi változást nem érdemes tőle várni, de azt az 1 napot meg a járulékos költségeket megéri. ha akár egy koccanást is sikerül emiatt elkerülnöm a jövőben, már megtérül, durvábbról nem is szólva.


Saját kocsi kel hozzá? Azt hittem ott adnak.

anubisz Elküldve: 2011-06-19 03:31 Trükkök és okosságok

Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves touring tulajok

A kérdésem az lenne. A csomagtartóban lévő bal hátsó hangszóró előtt mi van, micsoda?
12V-os szivargyújtó csatlakozás?



Igen az, és nekem nagyon hiányzik a sedanból... Elektromos hűtőtáska miatt.


Azért, csak megoldod egy adapterrel,főleg hogy hátul az aksi. Nekem is van egy 3 dugós,vagy másfél méteres vezetékkel. Csak találsz ,egy ilyen filléres dolgot


Nem tudtam hogy létezik ilyen, de azonnal rámegyek!


Valami ilyesmire gondoltam,de van rengeteg variáció. http://www.metroman.addel.hu/p...gory=30510

anubisz Elküldve: 2011-06-18 03:16 Trükkök és okosságok

Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves touring tulajok

A kérdésem az lenne. A csomagtartóban lévő bal hátsó hangszóró előtt mi van, micsoda?
12V-os szivargyújtó csatlakozás?



Igen az, és nekem nagyon hiányzik a sedanból... Elektromos hűtőtáska miatt.


Azért, csak megoldod egy adapterrel,főleg hogy hátul az aksi. Nekem is van egy 3 dugós,vagy másfél méteres vezetékkel. Csak találsz ,egy ilyen filléres dolgot

anubisz Elküldve: 2011-06-17 15:30 Autóvásárlás

csavitouring írta:
anubisz írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta:
csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!


Hihető, hogy az utolsó szépen karban van tartva, de:
- az ott az elején horpadás, vagy csak balszerencsés tükröződés?
- a km valós lehet? Nem feltételezek semmi rosszat, csak gyanúsan kevés az évjárathoz, felszereltséghez képest, ráadásul kereskedés tette rá a kezét ahogy látom - és ők szeretik tekergetni az órát.

Ha tényleg megbízható autó kell, talán érdemesebb ezt választanod, de kérdés, hogy az 1 millás különbséget megéri-e. Ha a többire rádobsz 5-600.000 Ft javítást vagy szépítést, még akkor se vagy árban ott. Megfontolandó.


én az elsőt választanám, abban hihehtő a km. a másik kettőben eléggé ki van már ülve az ülés. az uccsóról Zotyi tud konkrétat mondani, de hogy abban valamikor visszatekerték az tutti.


Köszönöm szépen a válaszokat.

Szóval amit tudok az autókról

1. Ausztriából hozták be. Jobb első és hátsó ajtó sérülve volt. Itthon javították fényezték le az ajtókat. A vagy a bal vagy a jobb első sárvédőn volt még 2db horpadás azt is megcsináltatta. Szerviz könyves egy Kinti BMW márkakereskedés főnökének a lányáé volt, de másik autót kapott e helyett. A km elméletileg valós. Ami nekem hiányzik az ülés fűtés, és a nagy navigáció és a nagy zene, lehet hogy hülye vagyok és ezekről le kéne mondanom. Kerekeket nem értem, ha M-es felszereltségű nem ilyen kerekeken kellene rajta lenniük , vagy rosszul gondolom? Sajnos regisztrálni is kell és csak euro3-as így a regadóval együtt 2.5-2,-2.6 m lenne.

2. Ez egy kereskedésben van Németországból származik kinti banki vissza vett autó. A km 204000, de kitudja mennyi, amit megtudtam róla, hogy 2005 59000km volt benne azóta márkaszervizben nem járt. a belseje eléggé elvan fáradva a két első ülésről a mállik a bőr felső rétege, nincs benne könyöklő. A bal első ülés háttámla része szakadt. Körbe kisebb nagyobb karcok. A motorháztetőn nagy karcok vannak fényezni kell. A bal hátsó része szerintem törött volt.A sárvédő belső íve rozsdás a hátsólökhárító bal első sarka facsavarral van rögzítve a kasznihoz. Motortérben a csavarok mozgatva vannak, látszódik a szerszám nyoma. A felszereltsége nagyon meggyőző, szerintem mindent tud. Igen a tetőablak belső sötétítője, árnyékolója amikor zárt állapotban van akkor a bal első részénél egy picit eláll érdekes. Menni sajnos nem lehet vele, csak a komoly szándékom van. Nem szimpatikus a kereskedő.

3. Ezzel tudtam menni vadállat A motorháztetőn vannak horpadások. A hátsó tetőn ahol az antenna van horpadt, és közvetlen mellette is van horpadás. Sajnos nincs rajta tetőablak(ez a mániám). A csomagtér üveg részét nem lehet nyitni,csak az egész ajtót.
A bal első és hátsó ajtónál is van sérülés egy 535d-be számolták be, 183 000 km állása. A belseje szép, az első ülések itt is kopottak, asok ki beszállás. Motortér torony merevítő, gondolom használták az autót Az EGR hűtőre amire rámegy egy fekete műanyag cső, ott szivárog a hűtőfolyadék, amikor vissza jöttem az autóval megszűnt a szivárgás vagy elpárolgott. A motor elején van közvetlen.

ennyit tudok róluk. Szerintetek?


Nem akarom elvenni a kedved, de én se 2 hét alatt találtam korrekt E46-ot. Én ezek alapján EGYIKET SEM venném meg.
1. tipikus hülye duma: a BMW kereskedés főnökének a lányáé persze. És csak nyáron használta, max 50-nel ment vele, és egy személlyel Ha a km legalább visszanyomozható pontosan, akkor talán...

2. Banki visszavett autó, azért ilyen olcsó, mi? Tákolt neppergép, én már szoptam be ilyet (igaz nem BMW-t), amig megvolt, addig folyamatos volt a szopás. Ha jót akarsz, felejtsd el.


3. 1 milkával kevesebbért ESETLEG. Azért ez a hűtővizes téma elég nyugtalanitó.


Én sok autót végignéztem (igaz sedanokat), a kereskedések pofátlanul átvernek, és a tulajok is sokmindent elhallgatnak. Jó BMW-t találni nehéz ennyi idősen és ennyi pénzért, de nem lehetetlen. Ne siesd el, azt javaslom - ennél a háromnál azért helyezd magasabbra a lécet.

Még valami, ami az én tapasztalatom: 200.000 km nem látszik meg a BMW bőrülésen!!! Ahol kikopik, kiszakad, ott 3-400.000 km minimum van benne, VAGY valóban folyamatosan ki-be szállás volt, ami egyenlő a folyamatos inditás-leállitással, vagyis a motor állapotáról sem ad jó képet (hideginditgatások?)



Az a baj, hogy a jövőhéten elviszik az autómat és sajnos nagyon szükségem van rá, de természetesen rosszat, nem szeretnék venni.

1.Nézd, nem tudom, egy idősebb úrról van szó Miskolcon lakik, benzinkutakat üzemeltet, Neki és a feleségének is BMW-e van, lelkes, rengeteg fényképet küldött az autóról, persze messziről jött ember azt mond amit akar. Az autót azért vette meg mert jó vételt volt, biztos keres rajta.

2. Gondolom Neki kevesebb volt, és Ő is keresni akar rajta, de ki nem, mondjuk én csak vesztek minden autómon megcsinálom és eladom hülye vagyok, de nem szeretem amikor valami nem az autón.

3 ennek ellenére szimpatikus autó nagyon megy


Nekem is ilyen mappa bőrös ülésem van és 158.000 km és tényleg ennyi van benne. És sajnos fényes, tettem is rá egy törülközött, hogy ne kopjon tovább. Igen sokat megnéztem már, de nehéz...


Főleg a zsebeken hátul a fém gombok,egyéb csatok, szépen rendbe rakta az enyémet is. Nem figyeltem,mire észbe kaptam, már késő volt.


Erre nem is gondoltam, jó hogy mondta, csak azt figyeltem, amikor kiszállsz az ülésből a comboddal össze préseled a szivacsot és a kárpit kikopik, kilyukad


Bizony ám. Olyan szépeket karistolt bele,miközben,ki be szálltam. Cipzár még veszélyesebb mint a fémgomb.Pedig nincs nagy valagam,és csak 67 kiló vagyok. Ha 100 felett lennék,lehet át is lyuggatta volna. Nem tudsz kiszállni máshogy,csak ha húzod a hátsód az ülésen,meg mikor beszállsz ,azon meg hátul a cipzárok,meg miegymás. Egy hónap,aztán megnézheted

anubisz Elküldve: 2011-06-17 14:14 Autóvásárlás

csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta:
csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!


Hihető, hogy az utolsó szépen karban van tartva, de:
- az ott az elején horpadás, vagy csak balszerencsés tükröződés?
- a km valós lehet? Nem feltételezek semmi rosszat, csak gyanúsan kevés az évjárathoz, felszereltséghez képest, ráadásul kereskedés tette rá a kezét ahogy látom - és ők szeretik tekergetni az órát.

Ha tényleg megbízható autó kell, talán érdemesebb ezt választanod, de kérdés, hogy az 1 millás különbséget megéri-e. Ha a többire rádobsz 5-600.000 Ft javítást vagy szépítést, még akkor se vagy árban ott. Megfontolandó.


én az elsőt választanám, abban hihehtő a km. a másik kettőben eléggé ki van már ülve az ülés. az uccsóról Zotyi tud konkrétat mondani, de hogy abban valamikor visszatekerték az tutti.


Köszönöm szépen a válaszokat.

Szóval amit tudok az autókról

1. Ausztriából hozták be. Jobb első és hátsó ajtó sérülve volt. Itthon javították fényezték le az ajtókat. A vagy a bal vagy a jobb első sárvédőn volt még 2db horpadás azt is megcsináltatta. Szerviz könyves egy Kinti BMW márkakereskedés főnökének a lányáé volt, de másik autót kapott e helyett. A km elméletileg valós. Ami nekem hiányzik az ülés fűtés, és a nagy navigáció és a nagy zene, lehet hogy hülye vagyok és ezekről le kéne mondanom. Kerekeket nem értem, ha M-es felszereltségű nem ilyen kerekeken kellene rajta lenniük , vagy rosszul gondolom? Sajnos regisztrálni is kell és csak euro3-as így a regadóval együtt 2.5-2,-2.6 m lenne.

2. Ez egy kereskedésben van Németországból származik kinti banki vissza vett autó. A km 204000, de kitudja mennyi, amit megtudtam róla, hogy 2005 59000km volt benne azóta márkaszervizben nem járt. a belseje eléggé elvan fáradva a két első ülésről a mállik a bőr felső rétege, nincs benne könyöklő. A bal első ülés háttámla része szakadt. Körbe kisebb nagyobb karcok. A motorháztetőn nagy karcok vannak fényezni kell. A bal hátsó része szerintem törött volt.A sárvédő belső íve rozsdás a hátsólökhárító bal első sarka facsavarral van rögzítve a kasznihoz. Motortérben a csavarok mozgatva vannak, látszódik a szerszám nyoma. A felszereltsége nagyon meggyőző, szerintem mindent tud. Igen a tetőablak belső sötétítője, árnyékolója amikor zárt állapotban van akkor a bal első részénél egy picit eláll érdekes. Menni sajnos nem lehet vele, csak a komoly szándékom van. Nem szimpatikus a kereskedő.

3. Ezzel tudtam menni vadállat A motorháztetőn vannak horpadások. A hátsó tetőn ahol az antenna van horpadt, és közvetlen mellette is van horpadás. Sajnos nincs rajta tetőablak(ez a mániám). A csomagtér üveg részét nem lehet nyitni,csak az egész ajtót.
A bal első és hátsó ajtónál is van sérülés egy 535d-be számolták be, 183 000 km állása. A belseje szép, az első ülések itt is kopottak, asok ki beszállás. Motortér torony merevítő, gondolom használták az autót Az EGR hűtőre amire rámegy egy fekete műanyag cső, ott szivárog a hűtőfolyadék, amikor vissza jöttem az autóval megszűnt a szivárgás vagy elpárolgott. A motor elején van közvetlen.

ennyit tudok róluk. Szerintetek?


Nem akarom elvenni a kedved, de én se 2 hét alatt találtam korrekt E46-ot. Én ezek alapján EGYIKET SEM venném meg.
1. tipikus hülye duma: a BMW kereskedés főnökének a lányáé persze. És csak nyáron használta, max 50-nel ment vele, és egy személlyel Ha a km legalább visszanyomozható pontosan, akkor talán...

2. Banki visszavett autó, azért ilyen olcsó, mi? Tákolt neppergép, én már szoptam be ilyet (igaz nem BMW-t), amig megvolt, addig folyamatos volt a szopás. Ha jót akarsz, felejtsd el.


3. 1 milkával kevesebbért ESETLEG. Azért ez a hűtővizes téma elég nyugtalanitó.


Én sok autót végignéztem (igaz sedanokat), a kereskedések pofátlanul átvernek, és a tulajok is sokmindent elhallgatnak. Jó BMW-t találni nehéz ennyi idősen és ennyi pénzért, de nem lehetetlen. Ne siesd el, azt javaslom - ennél a háromnál azért helyezd magasabbra a lécet.

Még valami, ami az én tapasztalatom: 200.000 km nem látszik meg a BMW bőrülésen!!! Ahol kikopik, kiszakad, ott 3-400.000 km minimum van benne, VAGY valóban folyamatosan ki-be szállás volt, ami egyenlő a folyamatos inditás-leállitással, vagyis a motor állapotáról sem ad jó képet (hideginditgatások?)



Az a baj, hogy a jövőhéten elviszik az autómat és sajnos nagyon szükségem van rá, de természetesen rosszat, nem szeretnék venni.

1.Nézd, nem tudom, egy idősebb úrról van szó Miskolcon lakik, benzinkutakat üzemeltet, Neki és a feleségének is BMW-e van, lelkes, rengeteg fényképet küldött az autóról, persze messziről jött ember azt mond amit akar. Az autót azért vette meg mert jó vételt volt, biztos keres rajta.

2. Gondolom Neki kevesebb volt, és Ő is keresni akar rajta, de ki nem, mondjuk én csak vesztek minden autómon megcsinálom és eladom hülye vagyok, de nem szeretem amikor valami nem az autón.

3 ennek ellenére szimpatikus autó nagyon megy


Nekem is ilyen mappa bőrös ülésem van és 158.000 km és tényleg ennyi van benne. És sajnos fényes, tettem is rá egy törülközött, hogy ne kopjon tovább. Igen sokat megnéztem már, de nehéz...


Főleg a zsebeken hátul a fém gombok,egyéb csatok, szépen rendbe rakta az enyémet is. Nem figyeltem,mire észbe kaptam, már késő volt.

anubisz Elküldve: 2011-06-17 12:03 Olajzabálás

paolo írta:
lacaca írta:
paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.



Mielőtt a horror összeget elkezdenéd rákölteni ,csak egy-két kérdés: Biztosan az az olaj volt a flakonban ami rá volt írva? Biztosan az lett beleöntve?


Tudod egy ismerős csinálta az utolsó olajcserét, ha át lettem verve akkor arra nem tudok mit mondani
Eddig is Ő csinálta, a problémák csak most kezdődtek ebben az évben...


Nem gondolod valami szart rakott bele. Bármilyen olajat rak bele,se füstöl,és eszik 1 liter olajat 1000 km alatt. Főleg ha még nem fekete benne az olaj,és szép színe van még.Ott neked nagyon sok olaj elég,azért fűstől. Minimum lekel venni a hengerfejet hogy többet láss,mit mutat a belseje. Ha így jársz vele és gyűrűs, csak szétbaszod jobban.

anubisz Elküldve: 2011-06-17 11:57 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival


Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!


Ez is kintről lett behozva. Gondolhatod mit kapott. Ha vettem volna egy 4,5 éveset az meg kb most kezdene lepusztulni, kezdhetném élőről. Volt hogy zsbből egyszerre 680 000 szervíz, és nem,nem motor,csak a jobb első kerékagy úgy deformálódott (semmi nem látszott rajta) hogy a felni forgás közben súrolta a lengés csillapítót. Nemvolt kitáblázva,és felvolt marva az út úgy 8,10 centire,oda is 140 rá,meg vissza is,mert persze visszafelé máshol volt marva. Sötétben éjjel,látni sem lehetett. Lengéscsillapító cserék elől stb.. Persze ha nem márkaszervizbe csináltatom, fele ennyi lett volna,de bízzam valami ismeretlen szerelőre az életem? első futómű,valamit elnéz és repülök az útról. Jó, nekem már megkereste az árát triplán,de akkor is,ki szeret zsebbe nyúlni,főleg 100 ezrekért. Mondjuk, én 3 év alatt beleraktam még 150 000 km, de ki is van szinte minden cserélve. Most a kipufogóm fúj ki fent a blokknál a katalizátornál, bölcsőt lekel venni hozzá, BMW szervizbe csak ránéznek 100 000 pedig megkel hegeszteni. Ilyen szopást.Pont ott tudott kilukadni. Ha 70 centivel hátrébb 5000 a javítás,így van vagy 50,60,80. Le kel szerelni az egész rendszert.Lehet inkább nézek rá egy komplett bontottat, de nem is a javítás a gond,hanem , hogy egész a blokkról le kel szedni az egész rendszert, hogy meg hegessz egy szar lukat. Én vagyok a szerelők álma

anubisz Elküldve: 2011-06-17 10:09 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival

anubisz Elküldve: 2011-06-17 08:45 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hiába a próbakör,meg az alapos nézegetés.Használni kezded akkor kezd szétesni, aztán mikor megcsinálsz mindent,nem adod el,mert másnak nem leszek hülye kocsit építeni. Inkább addig használom míg szét nem esik. Senkit nem érdekel menyit költöttél rá. Erre készülj,persze én szerencsétlen voltam, neked lehet szerencséd lesz,és 1 évig lehet hozzá sem kel nyúlni, de nem hiszem.


ezt én is írhattam volna.
én (mi?) legalább élvezzük, ahogy 230 ló vágtat, nemde?


Erről én is tudnék mesélni...



Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

anubisz Elküldve: 2011-06-16 21:52 Autóvásárlás

Robesz írta: A kiló-méterrel én is tisztában vagyok, hogy csak valami csoda folytán lehet benne ennyi, de ezen kívül, a felsorolt hibákkal együtt mi a véleményetek, ti megvennétek e ezt az autót vagy sem?


Tiszta lelkiismerettel ilyet nem lehet tanácsolni.Ki tudja nem e kezd szét hullani 6 hónap múlva alattad.Mi meg mondtuk,hogy vedd meg. Van azért ott mit javítani,ahogy írtad.
És ami nem látszik még.Neked kel eldöntened hajlandó vagy e rá költeni mindjárt a vásárlás után egy valag pénzt,mert hidd el ha törve is volt,és vannak ilyen hibák amiket írtál,lesz ott még,az biztos. Úgy vedd meg,hogy legyen még pénzed erre a célra félretéve,1,2,300 ezer,ha kezdenek kijönni a hibák,tudd javíttatni. Az enyémbe még a szervószivattyú alumíniumháza is forrasztva volt,persze szárul,és szivárgott. Ki a fasz vesz ilyet észre. És ahányszor hozzá lett nyúlva mindig előjött valami dugi hiba. felsorolni se tudnám. Úgy fél évre rá meghalt a kormánymű, csak 280 000 Ft, itt nincs patent,ott ragasztva,itt gányolva,ez az érzékelő szar,az szivárog,ez a cső törött,klimahűtő csere,utána motorhűtő szált el,csövek mállottak szét,klímagáz eresztett,hátsó rugók törtek,féktárcsa ütni kezdett,üzemanyag-szintmérő elszállt, nem fojtatom, tudnám még.Hiába a próbakör,meg az alapos nézegetés.Használni kezded akkor kezd szétesni, aztán mikor megcsinálsz mindent,nem adod el,mert másnak nem leszek hülye kocsit építeni. Inkább addig használom míg szét nem esik. Senkit nem érdekel menyit költöttél rá. Erre készülj,persze én szerencsétlen voltam, neked lehet szerencséd lesz,és 1 évig lehet hozzá sem kel nyúlni, de nem hiszem.

anubisz Elküldve: 2011-06-16 20:57 Autóvásárlás

hil írta:
Robesz írta: Sziasztok!

Autóvásárlásán töröm a fejemet és az egyik kiszemeltem a következő:
BMW 320i
Legyetek szívesek véleményezni az autót, vagy esetleg van e valakinek személyes tapasztalata ezzel az autóval kapcsolatban.

Üdv.
Robesz


Jól nézd meg az autót, ezzel a kereskedéssel már volt dolgom, de vásárlás nem lett belőle. Amúgy jól néz ki, de a Km tuti nem valós.



Én is azt mondom,10 éves kocsiba 135 á,kizárt, az nagyon ritka,és az nem kereskedésbe köt ki. 200 tuti van benne. 6,7 éves kocsikat néztem múltkor BMW márkaszervizben eladókat,ahol van papír,minden. 200,260 körül voltak benne,főleg a dieselekbe.azok már 6 évesen nem volt 240 000 alatt egysem.