anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-02-03 19:36 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?

anubisz Elküldve: 2011-02-03 17:37 Tükör

hil írta:
anubisz írta: Nekem is barna alul a bal oldali. Ez mindig fűt? Nyáron is? Nem csak 3 fok alatt? Végül is a hátsó ablak fűtés akkor kapcsol be automatikusan. Azt hittem szinkronba vannak kötve.
Nem előnyös hogy 35 fokba még rá is fűt.


Azt nem tudom, hogy a hátsó szálvédő fűtésre is igaz-e az automatikus bekapcsolás. Tudomásom szerint a tükör fűtésre 3 variáció volt: 1:3 fok alatt bekapcsol, 2:állandóan fűt, 3: a hátsó szélvédővel együtt kapcsol be (mint nekem az átalakítás után, de ez a nem gyári változat) Az aut változatnak úgy emlékszema, motortér jobb oldalán alul az első híd és a hűtő között, (ha szembe állsz az autóval), van egy lapos kerek szenzor, az vezérli.




Nálam kapcsol automatán a hátsó szélvédő,ha 3 fok alatt van,világit is a gombja,ha nem párás ki is szoktam kapcsolni,ha 3 fok felett van,már nem kapcsol be,persze a tükör fűtés is indul vele,de kíváncsi vagyok hogy ki lehet e kapcsolni a tükör fűtést,meg nézem ,ha nem kapcsolom be a hátsót,a tükör külön fűt e. Végül is nem egy világ rengető dolog,de kíváncsi vagyok most már, hogy működik ez a fűtés dolog.

anubisz Elküldve: 2011-02-03 00:20 Tükör

Nekem is barna alul a bal oldali. Ez mindig fűt? Nyáron is? Nem csak 3 fok alatt? Végül is a hátsó ablak fűtés akkor kapcsol be automatikusan. Azt hittem szinkronba vannak kötve.
Nem előnyös hogy 35 fokba még rá is fűt.

anubisz Elküldve: 2011-02-02 19:50 Valaki segítsen

Rudus írta:


NEMMONDOD? Miből gondolod? Mi a f.sztól menne szét? Hátha csak meg kell takarítani

[/quote]



Ha lüktetve áll meg az autó akkor a tárcsa a ludas.
Nekem brembo féktárcsa 3-4000km után csere, nem satuztam szét, és nem melegítettem túl!
Egyszerűen szar volt. [/quote]

Komolyan mondom, Brembo féktárcsáról még jót nem olvastam sehol,más fórumon se, csodálom,hogy van még aki meg veszi.Szerintem akinek nem vetemedik,az meg havonta lehet 2 szer használja csak az autót

anubisz Elküldve: 2011-02-02 16:05 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 17:27 Műszerfal kijelzés

kabec írta: Én úgy tudom az autó háromhelyen menti a kilóméteradatokat: lámpamodul, kulcs, és műszerfal ha az első és az utolsó nem egyezik hibakódként meg is jelenik diagon. A kulcsot meg a szalonban kérik és olvassák.


Majd meg kérdezem miből látta nekem,de nem is kérdeztem,mikor gépre tette,ő mondta hogy ütve volt ,egyből.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 17:25 Műszerfal kijelzés

Qucsy írta: Sajnos ritka azaz autó amihez nem piszkálnak hozzá hol így hol úgy..


Még egy mezei riasztó szerelő,aki egy garázsba űzi az ipart,az is azt kérdezte laptoppal a kezében,hogy menyit tekerjen vissza.Mondtam neki nekem nem kel.Aki ért a BMW hez úgysem eszi ezt. 10 évvel ezelőtt még kajálták, itt ha már nincs szervizkönyv,ami vezetve is volt,meg külföld,az majdnem mind tekerve van.Mondjuk engem nem érdekel,ha karban van tartva a kocsi 3 ezres automata el megy 500 ezret is. Az biztos hogy BMW csak úgy veszek újra hogy márkaszerviz átvizsgálás,inkább ki fizetek ott 20 ezret,mint utána 100 ezreket. Ezen is minden gányolva volt.Nincs ember aki ennyi rejtett hibát kiszúr. Dugi forrasztgatásokat,200 ft os letört patentek,amire sajnálták a pénzt,inkább oda ragasztották lehetne sorolni.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 16:50 Műszerfal kijelzés

Nekem egyből mondták hogy ütve volt a kilométer, azt nem tudták hogy menyivel,de a gépen látták hogy bele volt piszkálva. Nem a kulcsról, a benti géppel.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 05:47 Külsõ tükörlap

Tano írta:
anubisz írta: Felülről kel húzni kifelé? vagy oldalról? ki tépem a motort be rosálok


Oldalról könnyebb lesz, mert kicsivel nagyobb az erőkar. De találsz itt egy képes útmutatót.


Köszönöm a segítséget,nem tudtam hogy álljak neki,feszegetni meg nem akartam,mert annak tuti,törés,sérülés a vége. Még jó hogy nem bontottam le a hátulját.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 00:12 Lámpamosó

Qucsy írta:
anubisz írta:
vsop14 írta:
anubisz írta:
si3rrabravo írta:
spree írta:
Olyan gondom van, hogy a lámpamosóm minden egyes ablakra spriccelésnél rengeteg folyadékot spriccel az első lámpákra 2x is.


ha megfelelő a forgalmi helyzet, tompított lekapcs, ablakra spricc, tompított fel

én is utálom ha "könnyezik a szeme", aztán a sok dzsuva csak megtapad, egyik legirritálóbb tulajdonsága a kocsinak


Húzd le a csatit a pumpáról,(a lámpa mosó motorról ) ha nem akarod egyáltalán használni, úgysem ér semmit, mivel nincs törlő lapát,az ég világon semmit nem ér,én is le kötöttem a francba, csak zabálta a naftát.

ilyen mocsok időben sztem azért ér valamit, mikor már teljesen dzsuvás a lámpa sok sártól, meg sótól, de amúgy jó időben én is lehúzom, vagy úgy törlök, hogy nincs rajta a világítás, mert csak összedzsuvázza a tiszta kocsit


Én is azt csináltam,mindig kapcsolgattam a lámpát, de meg untam.Ráadásul a pumpa ami ki nyomódik spricceléskor rendszeresen el kezd ereszteni és két nap alatt el folyik a víz.Egyet cseréltem drága pénzért,utána a másik kezdte,fogtam és le kötöttem a francba. Hiába gyárit vettem bele,azt mondják Szlovákiába vagy hol gyártják,és szarok,szét megy a tömítés benne és el kezdi engedni a vizet.


gyerekek én most fogok beleszereltetni ezt a kis játékot az autóba..minden meg van már minden gyári..szóval ez akkor müködik mikor a lámpa fel van kapcsolva???


Igen,ha le van kapcsolva a fényszóró,csak az ablakra spriccel.

anubisz Elküldve: 2011-02-01 00:10 Külsõ tükörlap

Tano írta:
anubisz írta: Sziasztok.Meg szeretném kérdezni hogy lehet le pattintani a külső tükör borítóját hogy a festék is meg maradjon rajta
Nekem is vakul a bal tükröm,hogy lehet azt cserélni? Le kel szedni a hátsó borítást? Próbáltam már le szedni,de mintha oda lenne hegesztve. Hogy szedjem le?
Köszönöm előre is.
Gondolom a tükröt nem lehet cserélni,csak úgy szét bontás nélkül.


A tükörlap kivételéhez nem kell levenni a borítást. Ki kell pattintani a helyéről, elég erősen tartja magát, de megoldható.


Felülről kel húzni kifelé? vagy oldalról? ki tépem a motort be rosálok

anubisz Elküldve: 2011-01-31 22:49 Lámpamosó

vsop14 írta:
anubisz írta:
si3rrabravo írta:
spree írta:
Olyan gondom van, hogy a lámpamosóm minden egyes ablakra spriccelésnél rengeteg folyadékot spriccel az első lámpákra 2x is.


ha megfelelő a forgalmi helyzet, tompított lekapcs, ablakra spricc, tompított fel

én is utálom ha "könnyezik a szeme", aztán a sok dzsuva csak megtapad, egyik legirritálóbb tulajdonsága a kocsinak


Húzd le a csatit a pumpáról,(a lámpa mosó motorról ) ha nem akarod egyáltalán használni, úgysem ér semmit, mivel nincs törlő lapát,az ég világon semmit nem ér,én is le kötöttem a francba, csak zabálta a naftát.

ilyen mocsok időben sztem azért ér valamit, mikor már teljesen dzsuvás a lámpa sok sártól, meg sótól, de amúgy jó időben én is lehúzom, vagy úgy törlök, hogy nincs rajta a világítás, mert csak összedzsuvázza a tiszta kocsit


Én is azt csináltam,mindig kapcsolgattam a lámpát, de meg untam.Ráadásul a pumpa ami ki nyomódik spricceléskor rendszeresen el kezd ereszteni és két nap alatt el folyik a víz.Egyet cseréltem drága pénzért,utána a másik kezdte,fogtam és le kötöttem a francba. Hiába gyárit vettem bele,azt mondják Szlovákiába vagy hol gyártják,és szarok,szét megy a tömítés benne és el kezdi engedni a vizet.

anubisz Elküldve: 2011-01-31 22:43 Külsõ tükörlap

Sziasztok.Meg szeretném kérdezni hogy lehet le pattintani a külső tükör borítóját hogy a festék is meg maradjon rajta
Nekem is vakul a bal tükröm,hogy lehet azt cserélni? Le kel szedni a hátsó borítást? Próbáltam már le szedni,de mintha oda lenne hegesztve. Hogy szedjem le?
Köszönöm előre is.
Gondolom a tükröt nem lehet cserélni,csak úgy szét bontás nélkül.

anubisz Elküldve: 2011-01-31 00:52 Lámpamosó

si3rrabravo írta:
spree írta:
Olyan gondom van, hogy a lámpamosóm minden egyes ablakra spriccelésnél rengeteg folyadékot spriccel az első lámpákra 2x is.


ha megfelelő a forgalmi helyzet, tompított lekapcs, ablakra spricc, tompított fel

én is utálom ha "könnyezik a szeme", aztán a sok dzsuva csak megtapad, egyik legirritálóbb tulajdonsága a kocsinak


Húzd le a csatit a pumpáról,(a lámpa mosó motorról ) ha nem akarod egyáltalán használni, úgysem ér semmit, mivel nincs törlő lapát,az ég világon semmit nem ér,én is le kötöttem a francba, csak zabálta a naftát.

anubisz Elküldve: 2011-01-23 17:55 Hidegindításkor "himbál" a motor

A hideg indítás,hát 0 fokba indul,most borítottam már bele egyenlőre kétszer üzemanyag rendszer tisztító adalékot, Nem vittem el ahoz a szerelőhöz, mert az a CCV szelepre mondta hogy az csinálja, és tiltja le a gyújtásokat,de mivel le tekertem az olajsapkát járás közben és változott a motor alapjárati szintje,meg takartam le nejlonnal, és szívta be valamennyire így értelem szerű hogy volt vákumom,és nem volt át szakadva a membrán.aztán hogy ez elég e,vagy nagyobbnak kellene lenni azt nem tudom.De mikor reggel hidegen indul az autó utána egyből érzek kis kipufogó füst szagot az utastérbe, ami CCV hibára utalhat,mert olvastam sok fórumon,külföldieken,és csinálhat gyújtás kimaradást is,volt akinek az olajat nyomta ki és egyenetlen alapjáratot is.de általában a magas olaj fogyasztás az általánosabb hiba.Kanadába a hideg miatt rengeteget szopnak vele,aztán ott rengeteget írnak róla.
Még nem vittem el,mert volt duma,de aztán le lapult a dolog,szerintem nem merte be vállalni, mert haverom mondta neki,ha nem az lesz a baja, akkor addig csinálja amíg jó nem lesz, elvégre ő mondta ez a hiba,most nem dobom ki a pénzt aztán ki cseréli,és ugyan úgy cumi továbbra is.
Majd ki kérem a bmw szerelő véleményét aztán meglátom,de ha aktuális lesz a dolog meg írom hogy mi volt a hiba,hátha segít majd valakinek.
az a baj hogy se CCV csere nem olcsó,sem a benzin szivattyú, így bevállalni a cserét hogy esetleg nem az a baj,kidobni 50-60 ezret plusz a szerelés, hát kivárok inkább.